home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  56
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  7
  Electronice & Electrocasnice  5
  Timp Liber & Shopping  7
  Auto & Accesorii  1
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  34
  Produse Ingrijire & Curatare  5
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  3
  Imobiliare  4
  Mobilier  1
  Productia si furnizarea de energie electrica  1
  Constructii  2
  Surse de iluminat  2
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Ferrero - „Povestea unei veri minunate începe cu Raffaello”  
Achizitioneaza în Perioada Campaniei, exclusiv într-una din zilele de activare a promoterilor, mai precis în zilele de 1, 2, 3, 8, 9 sau 10 iulie 2016, din oricare Locație participantă, minim un Produs participant la Campanie sau mai multe produse participante în ambalaj de minim 100 gr, specificate pe același bon fiscal si poti castiga 
 

 
Regulament:

ACT ADIȚIONAL NR. 1

La regulamentul Campaniei ”Povestea unei veri minunate începe cu Raffaello” autentificat cu nr. 1164 la Birou Individual Notarial Notarem


Organizatorul Campaniei ”Povestea unei veri minunate începe cu Raffaello”, Societatea FERRERO ROMÂNIA S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Piața Presei Libere nr. 3-5, et. 14, City Gate - Turnul Sud, România, CUI 18621132, atribut fiscal RO, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/7003/2006, hotărăște să realizeze modificări la Regulamentul Oficial al Campaniei, ce constau în:

 
 1. Se modifică Secţiunea 3.1 a regulamentului, astfel:

      1.1.Se elimină din lista locaţiilor participante magazinul Auchan Brașov Coresi.

2. Se completează Secţiunea 3.2 a regulamentului, astfel:

      2.1. În data de 7 iulie 2016, în intervalul orar 11:00-18:00, se va realiza o nouă activare în magazinul Auchan Constanța: Bd. Aurel Vlaicu nr. 220, Constanța (în Maritimo Shopping Center), jud. Constanța .



Toate celelalte prevederi ale regulamentului rămân neschimbate.


REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
„Povestea unei veri minunate începe cu Raffaello”
Campanie promoţională pentru consumatori
Perioada de desfăşurare a campaniei: 1, 2, 3, 8, 9 şi 10 iulie 2016

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
(1) Campania promoţională „Povestea unei veri minunate începe cu Raffaello”(denumită în continuare „Campania”) este organizată de FERRERO ROMÂNIA S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Piața Presei Libere nr. 3-5, et. 14, City Gate - Turnul Sud, România, CUI 18621132, atribut fiscal RO, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/7003/2006 și la Autoritatea Naţională de Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 8695, telefon 021 528 22 00, denumită în continuare „Organizatorul” sau „FERRERO ROMÂNIA”. 

(2) Campania se derulează prin intermediul următoarelor agenţii:
FCB BUCHAREST S.R.L., cu sediul în București, str. Barbu Văcărescu nr. 137A, parter, sector 2, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1365/1997, având cod fiscal RO 9226215, înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 16554, telefon 0212314092, fax 0212314062, având inclusiv calitatea de persoană împuternicită potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, denumită în continuare "Agenția FCB Bucharest";
Smartpoint Consulting S.R.L., cu sediul social în București, str. Splaiul Unirii nr. 33, bloc M4, etaj 4, ap. 18, sector 3, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3792/25.02.2005, cod fiscal RO 17290596, înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 15830, având inclusiv calitatea de persoană împuternicită potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, denumită în continuare "Agenția Smartpoint".

Agenția FCB Bucharest și Agenția Smartpoint sunt denumite în continuare colectiv "Agențiile".

(3) Campania se va derula conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), obligatoriu pentru participanţi. Organizatorul  îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, inclusiv durata şi datele/termenele/orele stipulate în Regulamentul Oficial pe parcursul desfăşurării Campaniei, prin întocmirea unui act adiţional, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în termen de 24 de ore de la aducerea la cunoştinţa publicului, prin afişare în magazinele participante la Campanie, prin publicare pe site-ul www.regulamentepromotii.ro sau prin alte mijloace de informare a publicului. 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă.

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
(1) Campania este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul României, exclusiv în zilele de 1, 2, 3, 8, 9 şi 10 iulie 2016 (denumită în continuare „Perioada Campaniei”),  cu respectarea mecanismului prevăzut în cadrul Secțiunii 6 alin. (1), în magazinele selectate de către Organizator, după cum urmează: participanții vor putea revendica carduri răzuibile de la promoterii Raffaello, prezenți exclusiv în magazinele din rețelele Auchan, Mega Image, Carrefour și Cora  menţionate expres în prezentul Regulament Oficial (denumite în continuare „Locaţiile participante”) și în perioada de activare a promoterilor. Lista tuturor Locaţiilor participante poate fi vizualizată mai jos:


CARREFOUR:
1. Carrefour Botoșani: Blvd. Mihai Eminescu nr. 2, Botoșani, jud. Botoșani
2. Carrefour Brăila: DN21, Sat Vărsătura, Comuna Chișcani, jud. Brăila
3. Carrefour Brașov: Calea București nr.107, Brașov, jud. Brașov
4. Carrefour București Berceni: Bd. Metalurgiei nr. 12-18, București, sector 4
5. Carrefour București: Bd. Pierre De Coubertin nr. 3-5, București, sector 2
6. Carrefour București Colentina: Șoseaua Colentina nr. 426-426 a, București, sector 2
7. Carrefour București Colosseum: Șoseaua Chitilei nr. 284, Sector 1, București
8. Carrefour București Unirii: Bd. Corneliu Coposu nr. 2, Sector 3, București
9. Carrefour București Vitantis: Șoseaua Vitan - Bârzești nr. 7a, Sector 4, București
10. Carrefour București Vulcan: Str. Mihail Sebastian nr. 88, Sector 5, București
11. Carrefour Buzău : Bulevardul Unirii nr. 232, Buzău, jud. Buzău
12. Carrefour Cluj: DN1, str. Avram Iancu nr.492 – 500, Cluj-Napoca, jud. Cluj
13. Carrefour Constanța: Bd. Tomis nr. 391, Constanța, jud. Constanța
14. Carrefour Drobeta: Bd. Aluniș, Zona Aeroport, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinți
15. Carrefour Focșani: Calea Moldovei nr. 32, Focșani, jud. Vrancea
16. Carrefour Galați : Bulevardul George Coșbuc nr. 251, Galați, jud. Galați
17. Carrefour Iași Era:  Șoseaua Păcurari nr. 121, Iași, jud. Iași
18. Carrefour Iași Felicia: Str. Bucium nr. 36, Iași, jud. Iași
19. Carrefour Militari:  Autostrada București-Pitești, Km.11,4, Com. Chiajna, jud. Ilfov
20. Carrefour Oradea Era:  Calea Aradului nr. 62, Oradea, jud. Bihor
21. Carrefour Oradea  Lotus:  str. Nufărului nr. 30, Oradea, jud. Bihor
22. Carrefour Pitești: Intersecția DN 65 B cu A1, Pitești, jud. Argeș
23. Carrefour Ploiești: DN1b, Km. 6, Comuna Blejoi, jud. Prahova
24. Carrefour Sibiu:  DN1 Km 306, Comuna Șelimbăr, jud. Sibiu
25. Carrefour Suceava: Calea Unirii nr. 27 B, Suceava, jud. Suceava
26. Carrefour Târgu Jiu: Strada Termocentralei nr. 10, Târgu Jiu, jud. Gorj
27. Carrefour Timișoara: Calea Șagului nr. 100, Timișoara, jud. Timiș
28. Carrefour Orhideea: Splaiul Independenței nr. 210-210B (Grozăvești), Sector 6, București
29. Carrefour Băneasa: Șoseaua București-Ploiești nr. 44A, Sector 1, București

AUCHAN:
1. Auchan Titan (București): Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 33a, Sector 3, București
2. Auchan Militari (București): Bld. Iuliu Maniu nr. 546-560, Sector 6, București
3. Auchan Berceni (București): Dealul Bisericii nr. 67-109, Sector 4, București  
4. Auchan Cotroceni (București): str. Vasile Milea nr. 4, București, sector 6
5. Auchan Drumul Taberei (București): str. Brașov nr. 25, intrarea prin Bd. 1 Mai, Sector 6, București
6. Auchan Pallady (București): Bd Theodor Pallady nr. 51, Sector 3, București   
7. Auchan Vitan (București): Calea Vitan nr. 236,  Sector 3, București
8. Auchan City Crângași: Bd. Constructorilor nr. 16a, Sector 6, București
9. Auchan Baia Mare: Bd. București nr. 144, Baia Mare, jud. Maramureș
10. Auchan Bacău: Republicii nr. 181, Bacău, jud. Bacău
11. Auchan Brașov Coresi: Coresi Shopping Resort, str. Zaharia Stancu nr. 1, Brașov, jud. Brașov
12. Auchan City Brașov: Șos. Cristianului nr. 5,  Brașov , jud. Brașov
13. Auchan Cluj: str. Alexandru Vaida Voievod nr. 53-55, Cluj Napoca (în Iulius Mall), jud. Cluj
14. Auchan Cluj Iris: Bd. Muncii nr. 1- 15, Cluj-Napoca, jud. Cluj
15. Auchan Constanța: Bd. Aurel Vlaicu nr. 220, Constanța (în Maritimo Shopping Center), jud. Constanța
16. Auchan City Constanța Sud: Șos. Mangaliei nr. 195a,  Constanța, jud. Constanța
17. Auchan Craiova: Calea București nr. 80, Craiova (în Electroputere Parc), jud. Dolj
18. Auchan Craiovița: Calea Severinului nr. 5a, Craiova, jud. Dolj
19. Auchan Deva: Calea Zarandului nr. 87, Deva, jud. Hunedoara
20. Auchan Galați: Bd. Galați nr. 3a, Galați, jud. Galați
21. Auchan City Iași: str. Palas nr. 5c, Iași (în Palas Iași), jud. Iași
22. Auchan Oradea: str. Ogorului nr. 171,  Oradea, jud. Bihor
23. Auchan Pitești Bradu: Comuna Bradu, Sat Geamăna, DN 65 B nr. F4, jud. Argeș
24. Auchan Pitești Gavana: str. Dobrogeanu Gherea nr. 1, Pitești, jud. Argeș
25. Auchan Ploiești: Comuna Blejoi, Sat Blejoi nr. 1200, jud. Prahova
26. Auchan Satu Mare: Drumul Careiului DN 19 nr. 77-79, Satu Mare, jud. Satu Mare
27. Auchan Sibiu: Shopping City Sibiu, DN1, Km 306, Șelimbăr, jud. Sibiu
28. Auchan Suceava: Calea Unirii nr. 22, Suceava (în incinta Iulius Mall), jud. Suceava
29. Auchan Târgu Mureș: str. Gheorghe Doja nr. 243, Tg.  Mureș , jud. Mureș
30. Auchan City Târgu Mureș Sud: Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 291, Târgu Mureş, jud. Mureș
31. Auchan Timișoara: str. Demetriade nr. 1, Timișoara (în incinta Iulius Mall), jud. Timiş
32. Auchan Timișoara Nord: Calea Aradului nr. 56, Timişoara, jud. Timiş
33. Auchan Timișoara Sud: Calea Şagului nr. 223, Com. Giroc, jud. Timiş
CORA:
1. Cora Alexandriei: Șos. Alexandriei nr. 152-154, Sector 5, București
2. Cora Bacău: str. Milcov nr. 2-4, Bacău, jud. Bacău
3. Cora Baia Mare: str. Victoriei nr. 73, Baia-Mare, jud. Maramureș
4. Cora Cluj-Napoca: Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 142, Cluj-Napoca, jud. Cluj
5. Cora Constanța Brătianu: str. Cumpenei nr. 2 (lângă Pod Butelii), Constanța, jud. Constanța
6. Cora Constanța City Park: B-dul Alexandru Lăpușneanu, Constanța, jud. Constanța
7. Cora Drobeta: str. Constructorului nr.1 (intrare din Bulevardul Mihai Viteazu, lângă Stadionul Municipal - Târgul Veterani) Drobeta-Turnu Severin, jud. Mehedinți
8. Cora Lujerului: Bulevardul Iuliu Maniu nr. 19, Sector 6, București 
9. Cora Pantelimon: Șoseaua Vergului nr. 20, Sector 2, București
10. Cora Ploiești: str. Calomfirescu nr. 2 (în incinta Mall Afi Palace), Ploiești, jud. Prahova
11. Cora Sun Plaza: Calea Văcărești nr. 391, Sector 4, București

MEGA IMAGE
1. Mega Image Mihai Bravu Strada Mihai Bravu nr. 294, Sector 3, București
2. Mega Image Tineretului Strada Tineretului nr. 1, Sector 4, București
3. Mega Image Ion Mihalache Bd. Ion Mihalache nr. 92, Sector 1, București
4. Mega Image Plaza Romania Bd. Timişoara nr. 26 Z, sector 6, Bucureşti
5. Mega Image Piața Vitan Strada Vitan nr. 13-19, Sector 3, București
6. Mega Image Crangasi Calea Crângaşi nr. 29,  Sector 6 București
7. Mega Image Sebastian Calea 13 Septembrie nr. 221-225 (Complex Comercial Prosper)
8. Mega Image Băneasa Șoseaua București – Ploiești, nr. 83 – 87 Sector 1, București
9. Mega Image Bucureştii Noi  Bd. Bucureştii Noi nr. 7- 9, sector 1, Bucureşti
10. Mega Image Bucuresti Mall Calea Vitan nr. 55-59, Sector 3, București
11. Mega Image Barbu Văcărescu Bd. Barbu Văcărescu nr. 201, Sector 1, București 
12. Mega Image Drumul Taberei Drumul Taberei nr. 96,sector 6, București 
13. Mega Image Colentina Obor, Şoseaua Colentina nr. 3, Sector 2, București
14. Mega Image Colentina Şoseaua Colentina nr. 81, Sector 2, București
15. Mega Image Titan Str. Liviu Rebreanu, nr. 13-15, sector 3, București


(2) Perioada de activare a promoterilor în toate Locaţiile participante se încadrează strict în zilele şi orele descrise în orarul de mai jos:

Zile de activare Interval orar
01.07.2016 16:00-21:00
02.07.2016 11:00-19:00
03.07.2016 11:00-19:00
08.07.2016 16:00-21:00
09.07.2016 11:00-19:00
10.07.2016 11:00-19:00

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
(1) Campania este adresată tuturor persoanelor fizice cu domiciliul sau reşedinţa în România, cu vârsta minimă de 18 ani, împliniţi până la data începerii Campaniei, care achiziţionează din Locaţiile participante produse participante la Campanie, în Perioada Campaniei, conform celor specificate în Secţiunea 3, respectiv Secțiunea 6 și care respectă termenii și condițiile Regulamentului Oficial.

(2) La prezenta Campanie nu au dreptul să participe persoanele fizice autorizate, angajaţii FERRERO ROMÂNIA, ai Agenţiilor şi ai celorlalte agenţii implicate, după caz, precum şi membrii de familie ai acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).

(3) Participarea la aceasta Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă de către participanți a prezentului Regulament Oficial.

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
(1) Este considerat „Produs participant” orice produs Raffaello dintre cele detaliate mai jos, comercializate în oricare dintre Locațiile participante. Produsele participante sunt:
Raffaello în ambalaj de 100g
Raffaello în ambalaj de 150g;
Raffaello în ambalaj de 230g:
Raffaello în ambalaj de 260g.

(2) Campania se desfăşoară în limita stocului de Produse participante disponibil la raft în fiecare Locaţie participantă în parte, specificată în Secţiunea 3.

(3) După data încheierii Campaniei Produsele participante descrise mai sus își pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavând nicio răspundere sau obligație față de consumatorii care achiziționează asemenea produse după data încetării Campaniei sau în alte zile decât cele expres menționate în Regulamentul Oficial.

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
(1) Pentru a participa la prezenta Campanie și a câștiga unul dintre premiile oferite, participanţii trebuie să respecte următorul mecanism:
a) Să achiziţioneze în Perioada Campaniei, exclusiv într-una din zilele de activare a promoterilor conform programului specificat în Secţiunea 3 alin. (2) de mai sus, mai precis în zilele de 1, 2, 3, 8, 9 sau 10 iulie 2016, din oricare Locație participantă, minim un Produs participant la Campanie sau mai multe produse participante în ambalaj de minim 100 gr, specificate pe același bon fiscal (conform Secţiunii 5 alin. (1) a prezentului Regulament Oficial).
b) Să se prezinte, în zilele şi în intervalul orar de activare a promoterilor precizat în cadrul Secțiunii 3 alin. (2), la standul Raffaello special amenajat după linia caselor de marcat, din fiecare Locaţie participantă şi să prezinte promoterilor bonul fiscal ce atestă achiziţionarea unui Produs participant/unor Produse participante conform Regulamentului Oficial.
c) După validarea bonului de către promoteri, participanţii vor fi invitaţi să îşi aleagă un card răzuibil. Dacă la prezenta Campanie se achiziționează mai multe Produse participante, pe același bon fiscal, pentru fiecare Produs participant care apare pe bonul fiscal prezentat la standul Raffaello, participantul va primi câte un card răzuibil. Pentru a fi validat, bonul fiscal trebuie să fie emis în Perioada Campaniei și doar într-una din zilele de activare a promoterilor conform programului specificat în Secţiunea 3 alin. (2) de mai sus, în Locaţia participantă respectivă, să ateste achiziţionarea a minim un Produs participant şi să nu aibă înscrisă nicio menţiune legată de acordarea anterioară, pe baza sa, a vreunui card răzuibil în cadrul acestei Campanii. Cardurile răzuibile vor fi acordate în limita stocului de carduri disponibil în fiecare Locaţie participantă, numai în zilele de activare a promoterilor conform programului specificat în Secţiunea 3 alin. (2) de mai sus. 
În momentul oferirii cardului promoterul va bifa pe bonul fiscal Produsul participant/Produsele participante pentru care s-a oferit cardul, cu mențiunea „acordat card”. În cazul în care pe baza aceluiaşi bon fiscal sunt achiziţionate mai multe Produse participante, se va menționa „acordat x carduri” (unde x reprezintă numărul de carduri acordate pe baza bonului fiscal)”.
d) Să răzuiască cardul primit pentru a citi mesajul şi a afla dacă a câştigat unul dintre premiile ce se acordă pe bază de card răzuibil în cadrul Campaniei. Participanții au șansa să câștige unul dintre următoarele premii de scrise în cadrul Secțiunii 7: a) jurnal de călătorie cu recomandări de destinaţii turistice şi file pentru notiţe  b) set de 2 trollere Samsonite, fiecare  cu dimensiunile 20x55x37 cm  c) voucher excursie pentru 2 persoane în Santorini.  Nu toate cardurile răzuibile sunt câştigătoare. 
e) În cazul cardurilor câştigătoare, participantul trebuie să prezinte cardul răzuit promoterilor de la standul Raffaello, în perioada de activare a acestora, expres menţionată în cadrul Secțiunii 3 alin. (2). Premiile constând în jurnale de călătorie vor fi acordate de către promoteri pe loc, în limita stocului de astfel de premii disponibil în Locaţia participantă respectivă. Premiile constând în trollere Samsonite și voucher pentru excursie în Santorini vor fi acordate prin livrare directă către câştigători, prin servicii de curierat, în termen de 10 zile lucrătoare de la data incheierii Campaniei, la adresa specificată de către aceştia. 

(2) Un participant la prezenta Campanie va putea primi un număr de maxim 5 carduri răzuibile pe zi de activare, dacă face dovada achiziţionării, în Perioada Campaniei, a Produselor participante pentru fiecare card în parte, în conformitate şi cu respectarea prevederilor Regulamentului Oficial. Cu toate acestea cardurile vor fi acordate în limita stocului de carduri disponibil la standul Raffaello din fiecare Locație participantă, întrucât numărul total de carduri emise de Organizator este limitat. 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE
(1) Premiile oferite în cadrul prezentei  Campanii sunt cele prezentate în tabelul următor:

Tip premiu Număr total de premii Valoarea individuală (RON, TVA inclusă) Valoarea totală (RON, TVA inclusă)
Premii acordate pe bază de card răzuibil, pe loc, în limita stocului disponibil de astfel de premii la standul Raffaello
Jurnal de călătorie 10.000 5,157 51.570 
Set 2 trollere Samsonite, fiecare cu dimensiunile 20x55x37 cm 3 900 2.700
Voucher excursie pentru 2 persoane în Santorini   1 7.884 7.884
Total 10.004 62.154

(2) Condiții aplicabile premiului constând într-un voucher pentru o excursie pentru 2 persoane în Santorini:
Voucherul este nominal (nu este transmisibil)
Voucherul poate fi utilizat de către Câștigător numai pentru achiziţia unei excursii de la agenţia de turism TravelArt. Procesul de contactare a agenției de turism și de efectuare propriu-zisă a rezervărilor cade exclusiv în sarcina câștigătorului – acesta va stabili împreună cu reprezentanții agenției toate detaliile ce țin de excursie, în limitele reperelor menționate în prezentul regulament
Câștigătorul voucherului și persoana care îl va însoți vor beneficia exclusiv de serviciile ce fac obiectul voucherului respectiv, nu de alte servicii sau contravaloarea în bani a voucherului.
Voucherul poate fi valorificat până în data de 30.09.2016, însă în vederea valorificării sale, câștigătorul poate contacta agenția exclusiv în perioada 20.07.2016 – 15.08.2016
Voucherul va putea fi utilizat exclusiv în perioada 25.07.2016 – 30.09.2016
Voucherul include: transport cu avionul dus-întors pe ruta București (sau orice alt oraș din România unde există aeroport, există zbor pentru destinația în cauză si costul biletului se încadrează în valoarea voucher-ului) – Atena - Santorini; transfer aeroport-hotel și hotel-aeroport, cazare în Santorini pentru 4 nopți, cu mic dejun inclus, la un hotel de 4*;
Voucherul nu include transportul între domiciliul călătorilor si aeroportul Otopeni sau alt aeroport din România ales de către câștigător. 
Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru situațiile în care, din motive ce țin de persoana câștigătorului sau localizarea acestuia, acesta din urmă nu poate beneficia/nu beneficiază efectiv de serviciile ce fac obiectul voucherului (spre exemplu: câștigătorul nu poate valorifica voucherul în perioada rezervată/indicată în Regulament, nu poate suporta costurile de deplasare între domiciliul său/reședința sa și aeroport etc.).   
Voucherul poate fi folosit doar de către doi adulți sau de către un adult și un copil
Persoanele care beneficiază de premiu trebuie să aibă documente de identitate valabile (carte de identitate/pașaport). Toate formalitățile pentru procurarea acestor documente cad în sarcina exclusivă a câștigătorului și a însoțitorului. În cazul în care câștigătorul și/sau însoțitorul nu își pot procura aceste documente până la data efectuării excursiei, aceștia nu vor mai putea beneficia de premiu, excursia neputând fi reprogramată.
Orice alte costuri costuri/taxe conexe vor fi suportate exclusiv de către câștigător și/sau însoțitorul său din surse (venituri) proprii.

(3) Valoarea comercială totală a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 62.154 RON, TVA inclusă.

(4) Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a Produselor participante la Campanie). Nu se acordă contravaloarea premiilor în bani. În cadrul prezentei Campanii premiile acordate nu pot fi înlocuite cu alte bunuri sau servicii. Premiile astfel cum sunt prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.

SECŢIUNEA 8. ANUNŢAREA, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Anunţarea premiilor
Premiile constând în jurnale de călătorie vor fi acordate de către promoteri pe loc, în limita stocului de astfel de premii disponibil în Locaţia participantă respectivă. Premiile constând în trollere Samsonite și voucher pentru excursie în Santorini vor fi acordate prin livrare directă către câştigători, prin servicii de curierat, în termen de 10 zile lucrătoare de la data incheierii campaniei, la adresa specificată de către aceştia. 
Pentru a primi premiile, participanţii au obligaţia de a prezenta promoterilor cardul răzuit câştigător şi bonul fiscal care atestă achiziţionarea a cel puțin unui Produs participant conform condiţiilor din prezentul Regulament Oficial, pe baza căruia s-a acordat cardul, spre validare.

(2) Validarea premiilor
Bonul fiscal trebuie să fie emis în Perioada Campaniei exclusiv într-una dintre zilele de activare a promoterilor conform programului specificat în Secţiunea 3 alin. (2) de mai sus, să ateste achiziţionarea de Produse participante conform Regulamentului Oficial şi să nu aibă înscrisă nicio menţiune legată de acordarea anterioară, pe baza sa, a vreunui card răzuibil în cadrul acestei Campanii. În momentul oferirii cardului răzuibil, promoterul va bifa pe bonul fiscal Produsul participant pentru care s-a oferit cardul, cu menţiunea „acordat card”. În cazul în care pe bonul fiscal sunt menţionate mai multe Produse Participante, se va menţiona „acordat x carduri (unde x reprezintă numărul de carduri acordate pe baza bonului fiscal)”. În cazul cardurilor câştigătoare, participantul trebuie să prezinte cardul răzuit promoterilor de la standul Raffaello, în perioada de activare și în orarul de activare al acestora, expres menţionate în cadrul Secțiunii 3 alin. (2) precum şi bonul fiscal pe baza căruia s-a acordat cardul, spre validare. 

(3) Acordarea premiilor
În momentul predării premiilor  constând în jurnale de călătorie ,participanţilor li se va solicita numele, prenumele şi numărul de telefon şi vor semna în dreptul acestora, consemnând faptul că au intrat în posesia premiului. Pentru acordarea premiilor constând în trollere Samsonite și voucher pentru excursie în Santorini, câştigătorilor li se va solicita numele, prenumele, numărul de telefon şi adresa poştală la care doresc să primească premiul.

Suplimentar, câştigătorii seturilor de trollere Samsonite, respectiv al voucherului pentru o excursie de 2 persoane în Santorini au obligația să comunice Organizatorului codul numeric personal, precum și seria și numărul BI/CI în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal, mai precis de completare a Declarației 205 - Declarația informativă privind impozitul reținut pe veniturile cu regim de reținere la sursă, pe beneficiari de venit (întrucât premiul acordat depăşește pragul de 600 RON impus de Codul Fiscal).

SECŢIUNEA 9. ERORI, CARDURI/BONURI FISCALE NECORESPUNZĂTOARE
(1) Bonurile fiscale sau cardurile răzuibile care sunt deteriorate, falsificate, inventate, conţin ştersături, cât şi orice imitaţie prin orice metode sunt nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. 

(2) Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte agenţii implicate în Campanie, nu îşi asumă nicio răspundere pentru astfel de bonuri fiscale/carduri (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate etc.) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie şi nici nu vor putea fi obligaţi să acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale/carduri, care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial.

SECŢIUNEA 10. RĂSPUNDEREA
(1) Organizatorul nu îşi asumă răspunderea şi nu va fi considerat parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Niciun litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra premiilor nu va afecta principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial şi prezintă documentele corespunzătoare. Din momentul primirii premiilor de către câştigător Organizatorul nu mai răspunde de integritatea acestora.

(2) Organizatorul Campaniei va acorda premii numai participanţilor care au luat parte la Campanie şi care sunt validaţi conform mecanismului descris în Secţiunea 9, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

(3) În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul/Agenţiile îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul/Agenţia constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator/Agenţii în legătură cu acesta.

(4) Organizatorul şi Agenţiile nu îşi asumă răspunderea pentru situaţiile în care participanţii comunică date şi informaţii incorecte sau incomplete, astfel încât din această cauză participanţii respectivi nu vor putea fi contactaţi şi/sau validaţi ori nu vor putea fi identificaţi fără orice dubiu, sau situațiile în care consumatorii achiziţionează în Perioada Campaniei produse neparticipante la Campanie. Organizatorul sau Agenţiile au dreptul de a invalida/anula cardurile/bonurile fiscale care conţin informaţii false ori vădit eronate şi/sau care nu îndeplinesc condiţiile impuse pentru validitatea acestora prin prezentul Regulament Oficial. 
(5) Organizatorul şi/sau Agenţiile sunt îndreptăţiţi să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei şi/sau a Organizatorului/Agenţiilor ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul şi Agenţiile îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv din rândul participanţilor orice persoană care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei. Încercarea de fraudă va rezulta în descalificarea respectivului participant pentru întreaga Perioadă a Campaniei şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea răspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECŢIUNEA 11. NOTIFICARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) FERRERO ROMÂNIA, prin intermediul Agenţiilor, în calitate de împuterniciţi ai Organizatorului, prelucrează date cu caracter personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în baza notificării nr. 8695.

(2) Datele cu caracter personal ce vor fi colectate în cadrul acestei Campanii prin intermediul Agenţiilor nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor şi partenerilor contractuali ai Organizatorului şi a cazurilor în care Organizatorul şi/sau împuterniciţii Organizatorului trebuie să respecte obligaţii impuse de legislaţia în vigoare. 

(3) Prin participarea în Campanie participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi îşi exprimă acordul expres şi neechivoc ca datele lor cu caracter personal să ie prelucrate şi să intre într-o bază de date administrată de Organizator şi împuterniciții acestuia. 

(4) Datele oferite de participanții la Campanie vor fi prelucrate de către FERRERO ROMÂNIA şi de către împuterniciții săi şi vor putea fi folosite de către aceștia: (i) în vederea supravegherii desfășurării şi urmăririi desfășurării corecte a Campaniei, în vederea îmbunătățirii de către FERRERO ROMÂNIA a produselor şi serviciilor oferite, precum şi a administrării relației cu clienții săi; (ii) în scopuri de reclamă, marketing şi publicitate (inclusiv marketing direct) constând în efectuarea de comunicări comerciale prin e-mail, sms, poştă sau alte mijloace de comunicare directă; (iii) pentru efectuarea de statistici; (iv) în vederea întreprinderii de alte activități de către FERRERO ROMÂNIA, permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobări separate exprese din partea participanților. 

(5) Organizatorul şi Agenţiile garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).

(6) Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit, o dată pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către Ferrero România S.R.L., la următoarea adresă: Piaţa Presei Libere nr. 3-5, City Gate – Turnul Sud, etaj 14, sector 1, Bucureşti, în atenția Departamentului de Marketing.

SECŢIUNEA 12. TAXE ŞI IMPOZITE
(1) Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu legislația în vigoare privind impozitul pe venit. 

(2) Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură în legătură cu premiul sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.

SECŢIUNEA 13. FORŢĂ MAJORĂ
(1) Forţă Majoră este evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, intervenit după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de către Organizator şi care îl împiedică pe acesta să-şi îndeplinească obligaţiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

(2) Dacă o situaţie de forţă majoră împiedică sau întârzie total sau parţial desfăşurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Organizatorul nu îşi asumă în niciun fel obligaţia de a prelungi Campania cu o perioadă corespunzătoare duratei evenimentului de forţă majoră, nici de a modifica orarul de desfăşurare ori Locaţiile participante ca urmare a apariţiei unui eveniment de forţă majoră.

(3) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a întrerupe sau de a suspenda oricând desfăşurarea Campaniei, pentru motive independente de voinţa sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna semnificativ derularea în condiţii optime a Campaniei. Organizatorul va informa în cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau întreruperea Campaniei, prin afişarea în Locaţiile participante la Campanie, prin publicare pe site-ul www.regulamentepromotii.ro sau prin alte mijloace de informare a publicului.

SECŢIUNEA 14. LITIGII
(1) Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din Bucureşti.

(2) Eventualele sesizări sau reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la următoarea adresă: FCB Bucharest S.R.L., str. Barbu Văcărescu nr. 137A, parter, sector 2, București, în termen de 10 zile de la data încheierii perioadei Campaniei, conform prevederilor Regulamentului Oficial. După această dată Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio sesizare sau reclamaţie.

(3) Eventualele sesizări/reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/reședința, precum şi alte date necesare pentru identificarea reclamantului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamaţia.
Sesizările/reclamaţiile se vor soluționa în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii.



SECŢIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Prin participarea la această Campanie participanţii se obligă să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. 

(2) Regulamentul Oficial de participare/desfăşurare al Campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant printr-o solicitare scrisă trimisă către FERRERO ROMÂNIA S.R.L., la adresa Piața Presei Libere nr. 3-5, et. 14, City Gate - Turnul Sud, sector 1, București sau pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.

(3) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le conțin vor fi interpretate în conformitate cu și completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.


 
Acesta promotie este valabila de la 2016-07-01 si expira la 2016-07-10  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24