home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  63
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  7
  Electronice & Electrocasnice  5
  Timp Liber & Shopping  7
  Auto & Accesorii  1
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  35
  Produse Ingrijire & Curatare  11
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  3
  Imobiliare  4
  Mobilier  1
  Productia si furnizarea de energie electrica  1
  Constructii  2
  Surse de iluminat  2
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Johnson Wax - "CASA DE INSECTICIDE IN CARREFOUR"  
Achizitioneaza orice produs Raid, Baygon sau Autan participant la Campanie, trimite prin SMS la numarul  1796 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat ,urmat de cuvantul RAID si poti castiga Un sejur Delta Dunarii!
 

 
Regulament:
Se solicita autentificarea prezentului inscris:

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE 
„CASA DE INSECTICIDE IN CARREFOUR”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA
1.1. Organizatorul acestei campanii promotionale (numita în cele ce urmeaza “Campania”) este
compania SC. Johnson  Wax SRL, cu sediul în Bucuresti, str. Plantelor, nr. 37A, Sector 2, Cod de Inregistrare Fiscala RO 10787297, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/6842/1998 si avand cod IBAN:  RO 10 CITI 0000 0007 2485 5016 deschis la Citibank,  reprezentata de Lucian Lazarovici având functia de Director  Country Manager, notificata  la ANSPDCP sub nr. 448, numita in cele ce urmeaza “Organizator”.

Campania se va desfasura la nivel national prin intermediul FIELDSTAR SRL cu sediul Str Soseaua Iancului, Nr 4, Bl 113A, Sc B, Ap 51, Sector 2, Bucuresti, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9824/18.07.2003, Cod Fiscal nr. RO 15600992, notificata la ANSPDCP, IBAN  RO74 OTPV 1100 0009 5780 RO02, reprezentata de Marian Dumitrescu avand functia de Director General, deschis la OTP Bank Romania – SMB, si denumita in continuare  Agentia.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este 
obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiul doar pe teritoriul Romaniei.
1.3. Campania se va desfasura la nivel national in perioada 27iunie  – 10iulie 2019 prin 
intermediul magazinelor Carrefour specificate in Anexa 1, anexa care face parte integrata din prezentul Regulament.
1.4. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Glade (marca înregistrata apartinand JOHNSON WAX), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediazata in scopul informarii 
publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiiile pe care astfel  de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe durata Campaniei, prin 
publicarea acestuia la adresa de web: www.regulamentepromotii.ro sau poate fi solicitat in scris  la adresa postala strada Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti Cod postal 010493.
1.7. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmând ca 
asemenea modificari sa intre în vigoare numai dupa publicarea prealabila a acestora, pe site-urile mai sus mentionate.
1.8. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la 
Sectiunea 3 de mai jos. 

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE 
2.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de 
peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu exceptia angajatilor Organizatorilor si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
2.2. Prin Produse Participante se va intelege ca urmatoarele produse comercializate de catre 
Organizator pe piata din Romania, in magazinele selectate de Organizator, participa la promotie.

Produsele participante sunt:
Raid Max Insecte taratoare 300ml
Raid Max Insecte taratoare 400ml + 33% EXTRA 
Raid Gandaci si Furnici 400ml
Raid Spray Gandaci si Furnici  600ml   + 50% EXTRA
Raid Gandaci si Furnici cu Eucalipt 400ml
Raid Capcane Gandaci (6 capcane)
Raid Tarme Moli Multipack Leventica (Antimolii gel) 4+2 gratis ( 6 buc)
Raid Tarme Molii Levantica naturala (Antimolii gel) 2 buc
Raid Tarme Molii Lemn si Cedru (Antimolii gel) 2 buc
Raid Moth Gel Lavender 1+1 
Raid Moth Cedru 1+1
Raid Active Paper Anti-molii 4 buc.
Raid Capcane Molii de alimente (3 buc./ cutie)
Raid Spray Muste si Tantari  400ml
Raid Spray Muste si Tantari  600ml  + 50% EXTRA
Raid CIK + Raid FIK 400ml Promo (-40% din FIK) 
Raid Spray Muste si Tantari cu Eucalipt 400ml
Raid Liquid Electric Aparat Tantari 30 nopti  21 ml
Raid Lichid Electric Aparat Duo pack (-50% din al 2lea produs)
Raid Liquid Electric Advanced Aparat Tantari 40 nopti  33 ml
Raid Liquid Electric Aparat Tantari cu Eucalipt 30 nopti  21 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Tantari 1 buc (30 nopti) 21 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Tantari cu Eucalipt 1 buc (30 nopti) 21 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Dubla Tantari 90 Nopti - 90 de nopti la pret de 60  2 x  27 ml
Raid Antitantari - Aparat Electric + 10 pastile 
Raid Pastile Antitantari  30 buc
Raid Antitantari Pastile cu Eucalipt 30 buc
Raid Antitantari  Pastile  60 buc Pachet Economic
Raid Night&Day Aparat Dublu impotriva mustelor,  tantarilor si furnicilor (10 zile/30 nopti) 
Raid Night&Day Rezerva Dubla impotriva mustelor,  tantarilor si furnicilor (20 zile/60 nopti) 
Raid Night&Day Trio Aparat 
Raid Night&Day Trio Rezerva Dubla 
Raid Spirale 10 buc
Baygon Spray insecte taratoare 400ml.
Baygon Spray insecte zburatoare 400ml 
Baygon CIK + Baygon FIK 400ml Promo (-30% din FIK) 
Baygon FIK Duo pack 400 ml Promo (-30% din al 2lea produs) 
Baygon Multi Insect Killer (Universal) 400ml.
Baygon Spray Universal Duo pack (-20% din al2lea produs) 
Baygon Antitantari Aparat electric lichid 1buc. 21 ml (30 - nopti) 
Baygon Antitantari Rezerva Lichida 1buc. 27 ml (45 nopti) 
Baygon Piastrine Zanzare Aparat + 10 pastile 
Baygon Piastrine Zanzare  Pastile 30 buc.
Autan Family Care Spray Secco 100ml.
Autan Family Care Vapo (Lotion) 100ml.
Autan Lotiune pentru tratarea intepaturilor cu mentol 25ml
Autan Lotiune pentru tratarea intepaturilor cu mentol 25ml + Autan Family Care Spray
Autan Protection Plus  (Lotiune Pulverizator) 100ml 
Autan Protection Plus Spray 100ml 
Autan tropical Dr Spray 100ml
Autan tropical Lotiune 100ml


2.3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a 
acestui Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a înlatura orice tentativa de frauda prin restric?ionarea accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care încearca sa fraudeze.
2.4. Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale de achizitionare a produselor participante pe care 
le-au inscris in campanie, pentru ca in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa le poata prezenta in original spre a fi validati drept castigatori in vederea inmanarii premiului. 
2.5. Un consumator/participant se poate inscrie in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere 
aleasa, cu maximum 10 coduri unice de participare valide, inscrise in cursul aceleasi zile.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate trebuie sa achizitioneze orice produs Raid, Baygon sau Autan participant la Campanie si sa trimita prin SMS la numarul  1796  (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat ,urmat de cuvantul RAID.
Un cod de participare va putea fi inscris in Campanie de catre un singur participant. 

3.1. INSCRIEREA PRIN SMS
3.1.1. Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de telefon  1796 (numar  cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Telekom), in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus), data limita de primire a SMS-urilor de inscriere in Campanie fiind ultima zi a campaniei (inclusiv), a unui mesaj care sa contina codul unic al bonului fiscal de achizitie, a unui produs participant si cuvantul RAID, ca in exemplul urmator: 123456789   RAID.
3.1.2. Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: 
a. Sa contina codul unic inscris pe bonul fiscal al unui produs participant achizitionat si cuvantul RAID, ca in exemplul urmator: 123456789   RAID
b. Codul unic al bonului fiscal al produsului participant respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, indiferent de persoana care face acea inscriere;
c. Codul unic sa fie primit la numarul  1796 in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus).
d. Nu se pot trimite de pe un acelasi numar de telefon mesaje de participare pentru participanti diferiti, in aceste cazuri participarile se considera tentative de frauda si se vor anula, nu vor putea castiga premiul in cadrul campaniei.
3.1.3. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul corect, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:
a. Daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei, dar nu mai devreme de 26.06.2019, atunci SMS-ul raspuns va fi: „RAID IN CARREFOUR  " incepe pe 27.06.2019, ora 00:00.”.
b. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, iar participantul nu a inscris 10 coduri in cursul zilei respective, prin niciuna din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi urmatorul SMS: „Felicitari! Ai inca o sansa la un premiu!. Pastreaza bonul fiscal pentru validare. Detalii la infoline 021-316.31.50”;
c. daca mesajul este invalid, respectiv nu contine nume magazin/cifra sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile stipulate in art.3.3.1 si art.3.3.2. de mai sus, atunci SMS-ul raspuns va fi: “ Ne pare rau, mesajul este gresit. Detalii la infoline 021-316.31.50”.
d. daca mesajul a fost trimis in forma corecta si bonul trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, de pe acelasi numar de telefon atunci SMS-ul raspuns va fi: ”Ai introdus deja acest numar de bon. Detalii la infoline 021-316.31.50”
e. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, dar participantul a inscris deja 10 coduri in cursul zilei respective prin una din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul SMS: „Ai inscris deja 10 bonuri. Conform Regulamentului, ai inscris numarul maxim de bonuri pe zi. Poti incerca din nou maine Detalii la infoline 021-316.31.50.”
f. Daca mesajul a fost trimis dupa data de sfarsit a campaniei, dar nu mai tarziu de 11.07.2019 atunci SMS-ul raspuns va fi: „Campania s-a incheiat pe data de 10.07.2019, ora 23:59. Te asteptam la urmatoarele campanii!”
3.1.4. La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1796 care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 3.1.1 si art. 3.1.2 de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articol din prezentul Regulament.
3.1.5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:
a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul 1796, precum si pentru mesajele trimise dupa terminarea Campaniei sau catre un alt numar de telefon;
b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;
c. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde expeditorului acelui mesaj;
d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns corespunzator fiecarui mesaj primit;
e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
f. pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon inscris;
g. pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care au fost inscrise in Campanie numerele de bon de participare;
h. Pppentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra numerelor de bon care au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra produselor participante nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari.
3.1.6. Dupa data limita de primire a mesajelor, Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor scrise la numarul de SMS al Campaniei.

4. SECTIUNEA 4. PREMIUL 
4.1. În cadrul Campaniei se vor acorda, prin tragere la sor?i, 1 premiu valoarea de  5.500lei 
(valoare fara TVA); echivalent a 1166 Euro – la cursul BNR al zilei in care a fost autentificat Regulamentul.
4.2. Valoarea comerciala totala a premiului acordat este de 5.500 lei (valoare fara TVA), 
echivalent a 1166 Euro,  la cursul BNR al zilei in care a fost autentificat Regulamentul.
4.3. Castigatorul va primi un voucher nominal in valoare de 5.500 lei (valoare fara TVA); 
echivalent a 1166 Euro  – la cursul BNR al zilei in care a fost autentificat Regulamentul), pentru un sejur la Complex Green Village 4**** in  Delta Dunarii, pentru 2 persoane, incluzand 5 nopti de cazare, demipensiune (cu mic-dejun si cina). Castigatorul are posibilitatea sa isi  aleaga perioada de sejur pana la data limita de 30 septembrie 2019.
4.2 Valoarea premiului o reprezinta valoarea comerciala men?ionata anterior la care se adauga 
impozitul ce va fi re?inut la sursa de catre imputernicit. 
      4.5 Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt premiu si nici nu se poate acorda contravaloarea lui în 
bani. În cazul refuzului vreunui câstigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui câstigator însemnând ca respectivul câstigator nu doreste sa intre în posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc) sau, în cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmând a trece la validarea altui câstigator dintre rezervele extrase, în ordinea extragerii acestora. În cazul în care Organizatorul nu poate valida drept câstigator niciun alt potential câstigator, atunci Organizatorul îsi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul astfel neacordat.


SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIULUI SI VALIDAREA CASTIGATORILOR
5.1. Acordarea premiilor
Premiul se va acorda prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:
Toti participantii inscrisi in campanie vor fi inclusi in extragerea finala in urma careia se va acorda premiu. Se va extrage un castigator si trei rezerve. Rezervele vor inlocui in ordinea extragerii castigatorul daca acesta nu poate fi validat sau refuza premiul.
5.2. Tragerea la sorti a castigatorului
5.2.1. Tragerile la sorti se vor desfasura in prezenta unui notar si a reprezentantilor desemnati ai Organizatorului.
5.2.2. Castigatorii sunt stabiliti printr-o extragere care va avea loc in data de  16iulie 2019.
5.3. Validarea castigatorului
5.3.1. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
5.3.2. Astfel, pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta în mod cumulativ a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul a respectat toate condi?iile de înscriere mentionate in regulament.
(2) Participantul de?ine bonul produsului in original cu Codul fiscal unic desemnat castigator si il prezinta Organizatorului la solicitarea acestuia, în vederea validarii sale, fiind in mod expres prevazut ca imposibilitatea de a prezenta bonul de achizitie a produsului participant si care  contine codul câ?tigator va duce la descalificarea participantului potential castigator de a intra in posesia premiului.

5.3.3. Potentialul castigator al premiului va fi contactat de catre reprezentantii Organizatorului pe 
numarul de telefon pe care l-a folosit la inscrierea in Campanie, pentru a li comunica despre  desemnarea sa ca potential castigator al unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului.  Pentru a fi validat drept castigator, si pentru a intra in posesia premiului, potentialul castigator trebuie:
- sa poata fi contactat la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie, in termen de 3 zile 
lucratoare de la data desemnarii acestuia ca potential castigator (respectiv data primirii mesajului din partea Organizatorului privind castigul); numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea castigatorului si validarea acestuia.
Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea unui alt potential castigator. In masura in care potentialul castigator indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si vor intra in posesia premiului.
- in momentul contactarii acestora, Participantii trebuie sa declare numele, prenumele, CNP-ul si 
adresa completa, dupa ce in prealabil isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii si atribuirii premiului.
- sa confirme in termen de 3 zile lucratoare, respectiv pana la data de 16 Iulie 2019, participarea la
Campanie, prin transmiterea bonului fiscal in original, prin posta sau curier la adresa specificata de catre Organizator, FIELDSTAR SRL, strada Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti, Cod postal 010493, bon fiscal care dovedeste ca a cumparat un Produs Participant
5.3.4. Validarea finala se va face prin compararea numarului bonului fiscal potential castigator extras 
in urma tragerii la sorti cu numarul bonului primit la adresa FIELDSTAR SRL, strada Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti, Cod postal 010493, si in cazul in care acestea coincid, potentialul castigator este declarat castigator.
5.3.5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat telefonic conform art. 5.3.3 a de mai 
sus (ca de exemplu in situatiile in care nu raspunde la numarul pe care l-a comunicat la inscriere, numarul nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire a serviciului de telefonie mobila, numarul de telefon este suspendat, deranjat etc) acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art.5.1.1 de mai sus. Un potential castigator rezerva va fi apelat de 8 ori intr-un interval de 48 ore. Odata contactat, potentialul castigator are la dispozitie 48 ore pentru a comunica toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane,  drepturile asupra premiului castigat.


5.4. Intrarea in posesia premiului
Premiului va fi expediat castigatorului la adresa indicata de catre acesta, pe cheltuiala Organizatorului, prin curier, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de data de 15 mai  2019. Identitatea castigatorului va fi comunicata catre public prin intermediul site-ului www.regulamentepromotii.ro. Premiul va fi inmanat Castigatorului pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.

5.4.1. Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage 
raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici in cazul in care un Partcipant desemnat castigator nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numarului de telefon incorecte / incomplete.
5.4.2. Daca castigatorul returneaza produsului achizitionat, va returna si premiul. 
Imposibilitatea contactarii potentialului câstigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale, precum si celelalte informatii solicitate pana la data limita mentionata in regulament, neprezentarea documentelor de identitate ori a bonului fiscal original, duce la pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezerva extrasa conform art.5.3 de mai sus.


SECTIUNEA 6. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORULUI PREMIULUI
Numele si prenumele castigatorului validat, precum si premiul castigat in cadrul Campaniei vor fi anuntate public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Castigatorul va fi publicat in sectiunea dedicata Campaniei de pe site-ul web www.regulamentepromotii.ro  in cel mult 15 zile lucratoare de la validarea lor.

SECTIUNEA 6. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

6.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Agentia si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legisla?iei privind protec?ia datelor cu caracter personal respectiv, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date ?i ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protec?ia persoanelor fizice în ceea ce prive?te prelucrarea datelor cu caracter personal ?i privind libera circula?ie a acestor date ?i de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018. 
6.2. Organizatorul ?i Agentia ac?ioneaza în calitate de operatori asocia?i conform art. 26 din GDPR în ceea ce prive?te prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se înscriu în Campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate ?i utilizate în contextul organizarii ?i desfa?urarii Campaniei vor fi guvernate  de regulile descrise în acest Regulament. 

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în urmatoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrarii a fost adaugat între paranteze atunci când se detaliaza scopul prelucrarii datelor cu caracter personal: consim?amânt în conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, obliga?ia legala a operatorului în conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR ?i interese legitime în conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
a) organizarea ?i desfa?urarea Campaniei ?i acordarea premiilor ca?tigatorilor, utilizarea datelor cu caracter personal ale câ?tigatorilor în scopuri promo?ionale ?i publicitare în legatura cu selec?ia ?i anun?area câ?tigatorilor, transmiterea de comunicari comerciale cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje ?i alte comunicari similare (consim?amântul persoanelor vizate);
b) solu?ionarea oricaror plângeri în legatura cu organizarea ?i desfa?urarea Campaniei ?i acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apararea în instan?a ?i/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încalcari, realizarea diverselor raportari, analize ?i studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate ?i succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerilor);
c) activita?i de arhivare, daca sunt cerute de legisla?ie (obliga?ia legala a Organizatorului).
  În cazul în care consim?amântul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-?i retrage acest consim?amânt în orice moment. În cazul în care câ?tigatorii î?i retrag consim?amântul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promo?ionale ?i publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fara a afecta însa alte opera?iuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participan?ii care refuza sa comunice sau î?i retrag consim?amântul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili sa participe ?i sa primeasca premiile oferite.

Sursa ?i destinatarii datelor cu caracter personal

Organizatorul  poate dezvalui datele  cu caracter personal catre:

partenerii sai, ac?ionând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agen?ia), notarilor publici / avoca?ilor desemna?i sa acorde asisten?a pentru organizarea ?i desfa?urarea Campaniei);
altor societa?i din grupul SC Johnson;
furnizori ai serviciilor aferente activita?ilor de marketing - agen?ii de marketing, societa?i de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila, 
autorita?i publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societa?i din SC Johnson ,daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obliga?ie legala, consim?amântul sau interesul legitim).

Durata de pastrare a datelor

Pastrarea datelor cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind reten?ia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. 

Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cât este termenul de prescrip?ie pentru ac?iunile în justi?ie). 

Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoana vizata. Pâna la data intrarii în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de ?i le sunt recunoscute drepturile aplicabile conform Legii nr. 677/2001. 

Începând cu data intrarii în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi: 
a) Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a ob?ine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum ?i informa?ii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existen?a dreptului de rectificare, ?tergere sau restric?ionare a prelucrarii. Acest drept le permite sa ob?ina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.
b) Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete;
c)    Dreptul la ?tergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ?tergerea datelor lor cu caracter personal atunci când: 
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate ?i se prelucreaza;
si-au retras consim?amântul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ?i Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
datele cu caracter personal trebuie ?terse conform legisla?iei relevante.
d) Retragerea consim?amântului ?i dreptul de opozi?ie: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricând consim?amântul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza de consim?amânt. De asemenea se pot opune oricând prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv profilarilor efectuate în acest scop, precum ?i prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care ?in de situa?ia lor specifica.
e) Restric?ionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restric?ionarea prelucrarii datelor în urmatoarele situa?ii:
în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioada care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauza;
în cazul în care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun ?tergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restric?ionarea utilizarii lor;
în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o ac?iune în instan?a;
în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp în care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor lor în calitate de persoana vizata.
f)    Dreptul la portabilitate: în masura în care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datele lor cu caracter personal într-o forma structurata, utilizata frecvent ?i care poate fi citita în mod automatizat (spre exemplu în format CSV).  Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte entita?i, daca este posibil din punct de vedere tehnic. 

Pentru exercitarea drepturilor men?ionate la punctele a) - f) de mai sus, persoanele vizate pute?i contacta utilizând urmatoarele date de contact: 
În aten?ia: Responsabilului cu Protec?ia Datelor (DPO)
Adresa de Coresponden?a: Georgiana Putaru
Email: Georgiana.Putaru@fieldstar.ro
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor în cazul în care considera ca le-au fost încalcate drepturile:
Autoritatea Na?ionala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania
anspdcp@dataprotection.ro 



SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi 
controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si 
indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si
continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale
pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083
C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie 
existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora. 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor, contributiilor sau ale altor obligatii financiare legate de premiul oferit pe care le poate datora castigatorul, cu exceptia impozitului aplicabil venitului din premiu, a carui valoare individuala depaseste suma de 600 lei.
In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul prin intermediul Agentiei va calcula, declara, suporta si plati la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, prin raportare la venitul net din premii stabilit conform art. 76 din Legea nr 571/2003 privind Codul Fiscal.  

SECTIUNEA 10. LITIGII SI FRAUDE
10.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate
pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor
inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul 
Organizatorului.
10.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe 
durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: strada 
Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti Cod postal 010493. Dupa data publicarii listei cu castigatorul, conform 
acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie referitoare la 
participarea la Campanie, validarea castigatorului si atribuirea premiului.
10.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a 
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

SECTIUNEA 11. DIVERSE
11.1 Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor 
prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
11.2 Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul 
Agentiilor, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
11.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigator a contributiei de asigurari 
sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigator pentru premiul castigat de acesta, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta Campanie, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiului impozabil) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.   
11.4 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii,
decizia Organizatorului este definiva. 

11.5 Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.
11.6 Regulamentul Campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro . 


Redactat si autentificat de Biroul Individual Notarial “Lazar Monica Stefania” din Bucuresti, intr-un singur exemplar original, semnat de parti care ramane in arhiva biroului notarial si in 4 ( patru) duplicate, din care 1 ( un) duplicat ramane in arhiva impreuna cu originalul, iar 3 ( trei ) duplicate se elibereaza partilor.
S.C. Johnson Wax SRL

Prin imputernicit,
 S.C. FIELDSTAR SRL
 
Anexa 1.

CARREFOUR HYPERMARKET

SIBIU DN1, Km 306, Com Selimbar, Sat Selimbar, Sibiu
CLUJ Str Avram Iancu , DN1, Sat Floresti, Com Floresti, Cluj
TIMISOARA6 Calea Sagului nr. 100, Timisoara
ORADEA LOTUS Str Nufarului,Nr 30, Oradea, Bihor
ORADEA ERA Calea Aradului , Nr DN 79, Oradea , Bihor
TARGU JIU Str. Termocentralei nr. 10, Targu Jiu, jud. Gorj
DROBETA European Retail Park, BD alunis, Zona Aeroport, Drobeta Turnu Severin, Jud Mehedinti
BAIAMARE Strada Careiului nr. 17 Satu Mare
SATUMARE Bulevardul Bucuresti, nr. 53, Baia Mare
BRASOV Calea Bucurestilor nr 107, Brasov
CONSTANTA Bd Tomis nr 391, Constanta
BERCENI Str Metalurgiei, NR 12-18, Sector 4, Bucuresti
GALATI Bd George Cosbuc nr 251, Galati
BRAILA1 Sat Varsatura, Com Chiscani, Braila
PLOIESTI Str DN1, Zona KM6, Com Blejoi, Prahova
COLOSSEUM Soseaua Chitilei nr 284-286 , sector 1, Bucuresti
COLENTINA Sos Colentina nr 426-426A, Sector 2, Bucuresti
MEGAMALL B-dul Pierre de Coubertin nr. 3 - 5, sector 2, Bucuresti
SUCEAVA1 Calea Unirii nr 27, 27 Bis, Suceava
BOTOSANI Str Mihai Eminescu nr 2, Botosani
IASI ERA Str Pacurari Nr Ses Bahului, Iasi
FOCSANI Calea Moldovei, Nr 32, Focsani, Vrancea
BUZAU BD Unirii NR 232, Buzau
MILITARI Str Complexului nr.1, sat Chiajna, comuna Chiajna, judetul Ilfov
PITESTI DN65BKM6+0,72, Com Bradu, Arges
VALCEA3 Bulevardul Regele Ferdinand nr. 38 Ramnicu Valcea
BANEASA Str Bucuresti- Ploiesti, nr 44A, Sector 1, Bucuresti
ORHIDEEA Spl Independentei nr 210, sector 6, Bucuresti
VULCAN Str. Mihail Sebastian nr. 88, sector 5, bucuresti
IASI FELICIA Str Bucium nr 36, Iasi
PARKLAKE Str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, Bucuresti
SATU MARE Strada Careiului nr. 17 Satu Mare
BAIA MARE Bulevardul Bucuresti, nr. 53, Baia Mare
OBOR Str. Ziduri Mosi nr. 23 (pe fosta platforma a fabricii Proplast), sector 2, Bucuresti 
PIATRA NEAMT Bd-ul Decebal, Nr. 79, Piatra Neamt, Jud. Neamt


 
Acesta promotie este valabila de la 2019-06-27 si expira la 2019-07-10  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24