home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  60
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  7
  Electronice & Electrocasnice  5
  Timp Liber & Shopping  7
  Auto & Accesorii  1
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  34
  Produse Ingrijire & Curatare  8
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  3
  Imobiliare  4
  Mobilier  1
  Productia si furnizarea de energie electrica  1
  Constructii  2
  Surse de iluminat  2
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Nestle - JOE KA ACTIVATION  

Achizitioneaza in perioada Campaniei, 09.02.2010-21.03.2010, produse Nestle participante la promotie, prezinta bonul fiscal in original promoterului de la standul Nestle si vei pleca cu un castig garantat.


 

 
Regulament: REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALEJOE KA ACTIVATION Perioada campaniei: 09.02.2010 – 21.03.2010  SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE Campania promoţională „JOE KA Activation” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de S.C. Nestlé România S.R.L., cu sediul în Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, Sector 2, Bucureşti, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu numărul J40/5516/2001, CUI 5921650, Tel. 021/204 40 00, înregistrată la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 2168 (denumită în continuare “Organizator” sau “ Nestlé România”) cu sprijinul agentiei de publicitate SC Momentum EMC SRL reprezentant Momentum Worldwide in Romania, cu sediul in Bucuresti, Str. N. Caramfil 61C, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J/40/5524/2000, cod unic de inregistrare RO 13104020 prin SC MRMPARTENERI SRL cu sediul social în Bucureşti, str. Şcoala Herăstrău nr. 61C, sector 1;nr. de ordine în Registrul Comerţului J 40/4017/2003, cod unic de înregistrare 15300138,atribut fiscal RO la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 11573.1.1.               Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa fie facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii în vigoare.  SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.   SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE Campania este organizată şi se desfăşoară pe întreg teritoriul României în reţeaua de magazine mentionate in Anexa 1, în perioada 09.02.2010 – 21.03.2010, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Perioada de desfasurare a promotiei in fiecare magazin va fi urmatoarea:Real si Kaufland : - 12,13,14, 19,20,21 februarie 2010Carrefour: - 26,27,28 februarie 2010, 5,6,7 martie 2010Auchan si Cora:  - 12,13,14,19, 20, 21 martie 2010  SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu domiciliul stabil în Romania (denumite în continuare „Participanţi”), cu varsta de 18 ani implinita la data inceperii promotiei (09.02.2010).4.1                Nu pot participa la Campanie angajaţii Nestlé România, angajaţii agenţiilor implicate şi ai companiilor distribuitoare ale Nestlé România, angajaţii magazinelor participante la campanie, şi membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie) care deţin participaţii, funcţii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia. 4.2          Participarea la această Campanie impune cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.  SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE 5.1.    La aceasta campanie participa urmatoarele produse comercializate sub marca Nestlé: JOE Baton Ciocolata Caramel 25g, JOE Cacao 350g, JOE Cacao 50g, JOE Cacao Glazurat 80g, JOE Ciocolata cu lapte 200g, JOE Glazurat 16g, JOE Joyz 140g, JOE Joyz 36g, JOE MOMENTE CROCANTE Alune 200g, JOE MOMENTE CROCANTE Cacao 200g, JOE MOMENTE CROCANTE Cacao 80g, JOE MOMENTE CROCANTE Vanilie 200g, JOE Vanilie 50g, JOE Vanilie Glazurat 200g, JOE XXL Milk Chocolate 50g.  La Campanie participa doar produsele mentionate mai sus care sunt comercializate in reteaua de magazine prezentate in Anexa 1 de catre Nestlé Romania.  SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE Participanţii la prezenta Campanie trebuie: 6.1    Sa achiziţioneze, în perioada Campaniei (09.02.2010 – 21.03.2010), produse Nestlé  participante la promoţie, conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament oficial.6.2    Să prezinte promoterului de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat bonul fiscal în original. In functie de valoarea bonurilor prezentate, premiile castigate vor fi urmatoarele:6.3    Astfel, la achiziţionarea de produse Nestlé participante la Campanie în valoare de  minim 5 RON (TVA inclus), participantul va accesa soft-ul prezent pe laptop-ul de la stand unde promoterul va selecta pragul de cumparaturi (5 RON). Pe ecranul soft-ului vor fi afisate 4 mesaje alese aleator. Dupa ce participantul alege mesajul dorit, soft-ul va returna mesajul: „Felicitari ai castigat!” impreuna cu poza premiului garantat castigat. Astfel la pragul de 5 RON vom avea mesajele: 6.3.1           „Felicitari ai castigat + poza magnet Joe” in cazul in care se va castiga un magnet Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;6.3.2            Sau „Felicitari ai castigat + poza produs Joe” in cazul in care se va castiga un Joe 16 g, premiu garantat oferit in tot timpul desfasurarii promotiei in afara momentelor desemnate norocoase.6.4    Astfel, la achiziţionarea de produse Nestlé participante la Campanie în valoare de  minim 10 RON (TVA inclus), participantul va accesa soft-ul prezent pe laptop-ul de la stand unde promoterul va selecta pragul de cumparaturi (10 RON). Pe ecranul soft-ului vor fi afisate 4 mesaje alese aleator. Dupa ce participantul alege mesajul dorit soft-ul va returna mesajul: „Felicitari ai castigat!” impreuna cu poza premiului garantat castigat. Astfel la pragul de 10 RON vom avea mesajele: 6.4.1           „Felicitari ai castigat + poza magnet Joe” in cazul in care se va castiga un magnet Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;6.4.2           Sau „Felicitari ai castigat + poza „Mouse Pad Joe” in cazul in  care se va castiga un Mouse Pad Joe”, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;6.4.3           Sau „Felicitari ai castigat + poza „Breloc Joe” in cazul in care se va castiga un breloc Joe, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;6.4.4           Sau „Felicitari ai castigat + scris „200 RON” in cazul in care se va castiga premiul de 200 RON, premiu care se acorda numai in baza momentelor norocoase;6.4.5           Sau „Felicitari ai castigat + poza produs Joe” in cazul in care se va castiga un Joe 16 g, premiu garantat oferit in tot timpul desfasurarii promotiei in afara momentelor desemnate norocoase. 6.4.6           Acordarea premiilor aferente momentelor norocoase se va face dupa urmatorul mecanism: Inainte de inceperea campaniei promotionale (09.02.2010 – 11.02.2010) va avea loc o extragere aleatoare de momente norocoase in baza carora vor fi acordate premiile: magnet, mouse pad, breloc, 200 RON. Momentele norocoase extrase nu vor fi facute publice.Pentru fiecare premiu acordat pe baza momentelor norocoase si pentru fiecare locatie participanta (conform anexei 1 la prezentul regulament), se vor extrage momentele norocoase pentru acordarea premiilor constand in magnet, mouse pad, breloc si suma de 200 de Ron, astfel:·          Real si Kaufland : Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00  in zilele de 12,13,14, 19,20,21 februarie 2010·          Carrefour: Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00 in zilele de 26,27,28 februarie 2010, 5,6,7 martie 2010·          Auchan si Cora: Vineri in intervalul orar 16:00-21:00  si Sambata si  Duminica in intervalul orar 11:00-16:00 in zilele de 12,13,14,19, 20, 21 martie 2010 Datele extrase vor fi in formatul [premiu, moment norocos de forma ora.minut] pentru fiecare zi a promotiei, pentru fiecare locatie si pentru fiecare tip de premiu. Prima persoana care activeaza softul in intervalul orar extras se declara castigator. 6.4.7           Premiul va fi acordat primei persoane care activeaza softul dupa momentul norocos extras.6.4.8           Tragerea la sorti de dinaintea inceperii promotiei va avea loc la sediul companiei, Mediapost Hit Mail, in prezenta reprezentantilor companiilor implicate.6.5    Daca softul nu constata momentul participarii la promotie ca fiind moment norocos, mecanica urmatoare va fi valabila pentru ambele plafoane de cumparaturi si softul va afisa mesajul:„Felicitari ai castigat + poza produs Joe” caz in  care se va castiga un Joe 16 g, respectiv premiul garantat ce se acorda in afara momentelor declarate norocoase. 6.6    Castigatorii premiului de 200 RON  vor fi anuntati telefonic de către organizator în termen de 7 zile lucratoare de la data  desemnarii lor, asupra modalitatii de intrare in posesia premiului.Castigătorii premiului in bani au un termen de 5 zile de la data anuntarii de către Organizator sa confirme ca sunt de acord cu premiul si sa trimita prin fax la numărul 021 233.42.09 o copie după un extras de cont (al contului bancar inregistrat pe numele lor si CNP-ul) sau informatiile bancare necesare pentru trimiterea premiului (Cont IBAN, banca, sucursala, titular cont, CNP) si copie dupa cartea de identitate. Daca castigatorul nu are un cont bancar acesta va avea optiunea sa primeasca banii prin mandat postal.. Daca refuza sa trimita documentele solicitate catre Organizator, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la desemnarea sa, calitatea de castigator ii este retrasa si premiul este anulat.6.7    Dacă un castigător nu poate fi contactat de catre Organizator, sau nu trimite in atenţia Organizatorului, în termen de 5 zile de la anunţare, documentele solicitate, atunci este invalidat, iar premiul este declarat nul acesta urmand sa nu mai fie acordat.6.8    Castigatorii pot refuza in scris sa ofere informatiile de la pct. 6.7, prin aceasta actiune ei renuntand la premiu. In aceasta situatie premiul este declarat nul si nu mai este acordat.6.9                Premiile se vor acorda pe loc, in afara de premiul de 200 RON care se va acorda in termen de 30 de zile lucratoare de la data desemnarii castigatorului respectivului premiu. 6.10            Premiile se acordă pentru fiecare castigator al promotiei care prezinta un bon fiscal care dovedeşte achiziţionarea de produse participante la Campanie, în valoare de minim 5 RON (TVA inclus) / 10 RON (TVA inclus). SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE 7. 1. Premiile oferite în cadrul acestei Campanii sunt prezentate în tabelul de mai jos:  
Premiu Cantitate Pret/buc (Lei, TVA inclus- LA PREMIILE IN PRODUSE) Total (Lei, TVA inclus)
Magneti 5605 1.4518 8137.339
Breloc 354 4.1650 1474.41
Mouse pad 118 16.2435 1916.733
200 ron 59 200 11800
Joe  16 g 15930  0.48 7646.4 
Nr. total de premii: 22066  Valoarea totala a premiilor: 30974.88Lei (TVA inclus)
 7.2. Alocarea premiilor pentru fiecare dintre magazinele  prezente in Anexa 1 (în care se desfasoara Campania) este urmatoarea:  
Premiu Cantitate Tip premiu
Joe 16 g 270 Oferit in afara momentelor norocoase
Magneti 95 Oferit prin loteria momentelor norocoase
Breloc 6 Oferit prin loteria momentelor norocoase
Mouse pad 2 Oferit prin loteria momentelor norocoase
200 Ron 1 Oferit prin loteria momentelor norocoase
 7.3. Numarul de premii alocate se  supliment doar in cazul premiului garantat Joe 16 g. Si in acest sens se va intocmi un Act aditional la prezentul regulament. 7.4. In cazul in care premiile acordate nu sunt oferite pana la data terminarii campaniei  aferenta fiecarei locatii acestea sunt declarate nule. 7.5. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare regulamet prin intermediul mai multor canale: posta, telefon, internet precum si costul de achizitionare a produselor Nestle participante la campanie). 7.6. Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.  SECŢIUNEA 8. CONDIŢII DE VALIDITATE  8.1.                 Pentru a putea primi premiile, Participanţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:  a) Să se prezinte cu bonul fiscal in original, la promoterul de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat, în zilele de Vineri, Sambata si Duminica in intervalul orar de mai jos, din perioada 09.02.2010 – 21.03.2010 astfel:Real si Kaufland : - 12,13,14, 19,20,21 februarie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00)Carrefour: - 26,27,28 februarie 2010, 5,6,7 martie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00)Auchan si Cora:  - 12,13,14,19, 20, 21 martie 2010 (Vineri intre orele 16.00 – 21.00 si Sambata si Duminica intre orele 11.00 – 16.00) b) Să poată dovedi achiziţionarea produselor de la marca Nestlé participante la Campanie în valoare de minim 5 RON (TVA inclus) / 10 RON (TVA inclus) pe acelaşi bon fiscal (conform Secţiunii 5 a prezentului Regulament Oficial). c) Să participe la tragerea la sorti electronica realizata prin intermediul softului ce va fi pus la dispoziţia participanţilor la standul de promoţie. d) Să accepte premiul in bani conform art. 6.7 de mai sus  Bonul fiscal care atestă achiziţionarea produselor participante la Campanie trebuie să fie emis de catre magazinul in care se afla standul Nestle la care cumparatorul se prezinta cu bonul fiscal, bonul fiscal valabil trebuie sa fie emis doar în perioada derulării Campaniei (09.02.2010 – 21.03.2010)  8.2          Validarea câştigătorilor premiilor se va face de către promoterii de la standul Nestlé amplasat dupa casele de marcat, doar după prezentarea de către participanti a bonului fiscal în original care atestă achiziţionarea produselor participante la Campanie şi care a fost emis în perioada desfăşurării acesteia (09.02.2010 – 21.03.2010).  8.3. Se va efectua inscrierea datelor personale in tabelul centralizator aflat la promoteri, Predarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta Campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca, in baza acordului lor scris,  persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si fotografia lor pot fi facute publice si folosite in materiale foto, audio si video de catre organizator fara nici un fel de plata aferenta. SECTIUNEA 9. ERORI, FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE 9.1. Organizatorul acestei Campanii nu îşi asumă răspunderea pentru bonurile fiscale  necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate, ilizibile) sau care nu se supun condiţiilor prezentului Regulament Oficial şi nici nu va acorda/înmâna premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu îşi asumă răspunderea pentru nicio cauză liberă de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la această Campanie.  SECŢIUNEA 10 RESPONSABILITATE 10.1. Organizatorul Campaniei va acorda premiul / premiile doar acelui participant care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidelă a prevederilor prezentului Regulament Oficial. 10.2.       Organizatorul şi celelalte entităţi implicate în Campanie nu îşi asumă răspunderea şi nu vor putea fi implicate sub nici o forma în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora. 10.4. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator în condiţiile Secţiunii 16, paragraful 16.2. din prezentul Regulament Oficial, prin afişarea actului adiţional la regulament la Birourile de Relaţii cu Clienţii ale magazinelor participante. 10.5. Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii. 10.6. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru situaţiile în care mai multe persoane revendică acelasi bon fiscal; în acest caz va fi validat câştigător primul Participant care face dovada bonului fiscal în original conţinând produsele participante cumpărate, conform Regulamentului Oficial. 10.7. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. 10.8. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie. 10.9. Organizatorul nu este răspunzător pentru calitatea premiilor oferite şi nu acordă termen de garanţie de utilizare sau funcţionare pentru premiile acordate.  SECŢIUNEA 11. TAXE ŞI IMPOZITE 11.1. Pentru premiile acordate nu se datoreaza impozit pe premii, avand in vedere ca valoarea unitara a oricarui premiu acordat in cadrul promotiei este mai mica decat venitul din premii impozabil. 11.2. In privinţa premiilor acestei Campanii, Participanţilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor reprezentând contravaloarea produselor Nestlé achizitionate şi participante in Campanie. SECŢIUNEA 12. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista tuturor castigatorilor cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul www.indraznestesitu.ro pana la data de 01.06.2010 .   13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR13.1  Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele participante la Campanie si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care si-au dat acordul explicit si neechivoc in acest sens bifand casuta “Da” corespunzatoare intrebarii „Acceptati ca in viitor sa primiti comunicari comerciale despre produsele, serviciile si promotille Nestle Romania? [ ] DA [ ] NU”13.2 Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Bd.. Dimitrie Pompei, Nr. 9 – 9A, Sector 2, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.13.3 Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.  Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.13.4  Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).13.5 Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, cu sediul in Iride Bussines Park, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9 - 9 A, sector 2, Bucuresti, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.13.6 Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele lor si orasul de resedinta. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care participantii vor dori sa isi exprime acordul in ace
 
Acesta promotie este valabila de la 2010-02-09 si expira la 2010-03-21  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24