home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  60
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  7
  Electronice & Electrocasnice  5
  Timp Liber & Shopping  7
  Auto & Accesorii  1
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  34
  Produse Ingrijire & Curatare  8
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  3
  Imobiliare  4
  Mobilier  1
  Productia si furnizarea de energie electrica  1
  Constructii  2
  Surse de iluminat  2
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Rexona - Castiga cu Rexona premii memorabile  

Cumpara in perioada 19 aprilie 2010 - 31 mai 2010, cel putin un produs participant, pastreaza bonul fiscal care certifica achizitionarea produsului, inscrie-te in Campanie pe site-ul www.fiimemorabila.ro, completand formularul electronic de inscriere si poti castiga prin tragere la sorti, genti marca Furla.


 

 
Regulament:    REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Castiga cu Rexona premii memorabile”
 SECTIUNEA 1. DESFASURAREA CAMPANIEI1.       Organizatorul campaniei promotionale „Castiga cu Rexona premii memorabile” (numita in cele ce urmeaza “Campania”)  este compania S.C Unilever South Central Europe S.A, cu adresa in Şos. Bucureşti-Ploieşti nr.42-44, Clădirea B1-B2, et. 4, Sector  1, Bucureşti, Romania, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSP sub nr. 2220 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”. 2.       Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii si consta intr-un concurs in cadrul careia premiile mentionate la art. 5.4 de mai jos vor fi atribuite prin tragere la sorti.3.       Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00 – 1 iunie 2010 ora 23:59, prin intermediul companiei Bridge Communication SRL, cu sediul in tr. C. A. Rosetti, nr. 47, sector 2, Bucureşti, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.4.       Regulamentul Oficial este disponibil în mod gratuit oricând, pe perioada Campaniei, prin publicare pe site-ul de internet www.fiimemorabila.ro (site proprietatea Organizatorului), începând cu data de 19 aprilie 2010 ora 10.00 si pana la data de 13 iunie 2010 ora 23.59 inclusiv. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, urmând ca asemenea modificări să intre în vigoare numai după anunţul prealabil (cu cel putin 24 de ore) de prezentare a acestora pe site-ul menţionat. 
SECTIUNEA 2. PRODUSE PARTICIPANTE1.       Participa in Campanie toate produsele (spray, stick, roll-on) din gama Rexona for Women enumerate mai jos cu codurile de produs aferente, marca inregistrata apartinand Unilever (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate in mod individual si sub forma de pachet. Prin pachet cu produse participante se intelege orice forma de ambalare, alcatuita din doua sau mai multe produse identice sau diferite, cu pret distinct.   
Denumire Cod de bare
Rexona Deo Clear Pure_ 200ml 8717644086605
Rexona Deo Aloe Vera_ 200ml 8413300653999
REXONA DEO ACTIVE 150ML 8718114061153
REXONA DEO FRESH 150ML 8718114061078
REXONA DEO CLEAR AQUA 150ML 8593838982621
REXONA DEO CLEAR DIAMOND 150ML 8717644089293
REXONA DEO ALOE VERA 150ML 8717163340561
REXONA DEO OXYGEN 150ML 8593838987718
REXONA DEO  COTTON 150ML 8593838987831
REXONA DEO BIORYTHM 150ML 8717644062357
 REXONA DEO SHINY 150ML 8717644584996
 REXONA DEO SEXY 150ML 8717644585429
 REXONA DEO HAPPY 150ML 8717644585696
 REXONA TEENS DEO MUSIC FAN 100ML 8717644708866
 STICK  
REXONA STICK CRYSTAL CLEAR AQUA 40ML PAO 50076598
REXONA STICK CRYSTAL CLEAR PURE 40ML PAO 50076604
REXONA STK CRYSTAL CLEAR DIAMOND40ML PAO 50076611
REXONA STICK CLEAR AQUA 40ML 50076598
REXONA STICK CLEAR DIAMOND 40ML 50076611
REXONA STICK CLEAR PURE 40ML 50076604
REXONA STICK ALOE VERA 40ML 30056640
REXONA STICK COTTON 40ML PAO 54024502
REXONA STICK OXYGEN 40ML PAO 50262120
REXONA STICK BIORYTHM 40ML PAO 50075126
ROLL ON  
REXONA ROLL-ON CRYSTAL CLEAR PURE 50ML 50097166
REXONA ROLL-ON CRYSTAL CLEAR AQUA 50ML 50098637
REXONA ROLL-ON CLEAR PURE 50ML 50097166
REXONA ROLL-ON CLEAR AQUA 50ML 50098637
REXONA ROLL-ON ALOE VERA 50ML 50097111
REXONA TEENS ROLL-ON MUSIC FAN 50ML 50220991
REXONA TEENS ROLL-ON TROPICAL POWER 50ML 50099306
  SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE1.       La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu varsta de peste 18 ani, cu domiciliul in Romania, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie). 2.       Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.3.       Participantii trebuie sa pastreze produsul achizitionat avand codul de bare, iar in cazul contactarii ca potentiali castigatori sa poata trimite Organizatorului bonul fiscal pentru validare, conform Sectiunii 6 de mai jos. SECTIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE 4.1.       Pentru a participa la aceasta Campanie consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 19 aprilie 2010 ora 10.00 – 31 mai 2010 ora 23.59 (inclusiv) cel putin un produs participant, sa pastreze bonul fiscal care certifica achizitionarea produsului participant in conditiile prezentei Campanii si sa se inscrie in Campanie pe site-ul www.fiimemorabila.ro, completand formularul electronic de inscriere cu urmatoarele informatii:-           datele sale personale (nume, prenume, adresa, telefon),-           tema saptamanii in care se face inscrierea, asa cum aceasta este anuntata de Organizator  pe  www.fiimemorabila.ro in ziua de luni a fiecarei saptamani de Campanie, -           codul de bare de pe produsul participant achizitionat, in rubrica special realizata. Completarea formularului se face dupa bifarea in prealabil a campurilor corespunzatoare acordului sau expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale comunicate, in vederea inscrierii in Campanie.4.2.       O inscriere in Campanie este valida daca indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:-           achizitionarea produsului conform bonulul de casa si completarea formularului electronic de inscriere conform art.4.1 de mai sus se efectueaza in perioada 19 aprilie 2010 ora 10.00- 31 mai 2010 ora 23.59 (inclusiv) ;-           formularul este completat in mod complet si corect de catre consumator, respectiv consumatorul completeaza toate campurile acestuia.4.3.       Nebifarea campului corespunzator acordului expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor personale duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie si implicit la imposibilitatea de a participa la Campanie. Un consumator se poate inscrie in Campanie pe durata acesteia, de maxim 5 ori, fiecare inscriere trebuind sa se efectueze cu produse distincte.Toate cele 5 produse trebuie sa fie achizitionate in perioada Campaniei si sa se regaseasca pe bonul/bonurile fiscale de achizitie. In cazul in care un participant se va inscrie cu mai mult de 5 intrari/produse, incepand cu cea de-a 6 inscriere formularul de inscriere va fi blocat/invalidat, in asa fel incat participantul nu se va mai putea inscrie in Campanie cu alte produse.In cazul in care un participant doreste sa inscrie mai multe de 5 produse participante in aceasta Campanie, el/ea va primi in pagina de internet de unde face inscrierea urmatorul mesaj de invalidare/blocare din partea Organizatorului “Ai atins numarul maxim de participari la aceasta Campanie”. 4.4.       Fiecare formular electronic de inscriere in Campanie va fi validat preliminar la momentul inscrierii, fiecare participant primind in acest sens un mesaj de validare sau invalidare din partea Organizatorului. Atunci cand un participant va introduce un cod corect de bare el/ea va primi, pe pagina de inscriere in Campanie, urmatorul mesaj de validare din partea Organizatorului “Felicitari, codul inscris este corect”. Daca un participant va introduce un cod de bare gresit el/ea va primi urmatorul mesaj de invalidare din partea Organizatorului ”Acesta nu este un cod valid. Te rugam verifica inca o data codul de pe produs”4.5.       Organizatorii Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:a.         pentru formularele incomplete sau incorecte inscrise in Campanie, precum si pentru formularele expediate dupa terminarea Campaniei ;b.         pentru pierderile sau intarzierile inscrierilor de formulare electronice, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorilor;c.          daca  numarul de telefon mentionat in cadrul unui formular electronic nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde participantului la Campanie si nici nu il va putea contacta in cazul in care va fi desemnat potential castigator;d.         pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet si/sau a serverului de gazduire a site-ului datorita aglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens.    e.         pentru datele incomplete, inexacte sau incorecte inscrise pe www.fiimemorabila.ro, precum si pentru datele inscrise dupa expirarea perioadei Campaniei;f.          pentru pierderea bonurilor fiscale care dovedesc achizitia unui produs participant in perioada Campaniei;g.         pentru blocarea formularului de inscriere, daca un participant s-a inscris cu mai mult de 5 intrari/produse in Campanie;4.6.       Campania se deruleaza pe durata a 6 saptamani. La inceputul fiecarei saptamani Organizatorul va propune cate o noua tema a Campaniei, tema ce se va anunta in ziua de luni a fiecarei saptamani, pe www.fiimemorabila.ro in intervalul orar 9.00-10.00 . 4.7.       Inscrierile in Campanie dintr-o saptamana se reporteaza in saptamanile urmatoare, O inscriere odata extrasa castigatoare nu se va mai introduce in baza de date cu inscrieri pentru a participa la extragerile ulterioare. 4.8.       In cazul in care un formular de inscriere nu este completat in mod complet si corect, participantul va primi un mesaj automat din partea Organizatorului de eroare in inregistrare, cu urmatorul continut “Formular incomplet. Te rugam sa verifici ca ai introdus toate datele cerute pentru completarea formularului de inscriere in Campanie”.4.9.       Organizatorul se obliga sa asigure toate conditiile si suportul tehnic si logistic necesar pentru a se putea depista inscrierile in Campanie ce nu se incadreaza, necorespunzator uzantelor sau contrar prevederilor prezentului Regulament. SETIUNEA 5. TRAGERILE LA SORTI, PREMIILE, ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR5.1.       In cadrul prezentei Campaniei se vor organiza 6 trageri la sorti astfel:- in data de 27 aprilie 2010, se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata  din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00 -25 aprilie 2010 ora 23:59;- in data de 04 mai 2010, se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata  din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00  - 02 mai 2010 ora 23:59;- in data de 11 mai 2010, se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata  din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00  - 09 mai 2010 ora 23:59;- in data de 18 mai 2010, se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata  din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00 - 16 mai 2010 ora 23:59;- in data de 25 mai 2010, se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata  din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00 - 23 mai 2010 ora 23:59;- in data de 01 iunie 2010,  se vor extrage 5 premii + 2 rezerve, din baza de date formata    din toti participantii inscrisi in Campanie in perioada 19 aprilie 2010 ora 10:00 – 31 mai 2010 ora 23:59;Intervalul orar in care se va desfasura fiecare extragere se va stabili de catre Organizator, in functie de disponibilitatea notarului ce va participa la extragerile saptamanale. 5.2.       In cadrul fiecarei extrageri se vor atribui urmatoarele categorii de premii:-           la extragerea din data de 27 aprilie 2010 se vor extrage 5 premii constand in 5 genti marca Furla model DIVIDE IT - BJ13 - Paglia - toni naturali;-       la extragerea din data de 4 mai 2010 se vor extrage  5 premii constand in 5 genti marca Furla model FLUORITE - BS85 - Grana cervo - cobalto;-           la extragerea din data de 11 mai 2010 se vor extrage 5 premii constand in 5 genti marca Furla model ADDA - BQ99 - Grana cervo - white cotton;-           la extragerea din data de 18 mai 2010 se vor extrage 5 premii constand in 5 genti marca Furla model VIOLET BL14 - Paglia - patchouli ;-           la extragerea din data de 25 mai 2010 se vor extrage urmatoarele premii: 2 genti marca Furla model DIVIDE IT - BJ13 - Paglia - toni naturali ;   2 genti marca Furla model FLUORITE - BS85 - Grana cervo - cobalto si 1 geanta marca Furla model DIVIDE IT - BG76 - Calf - calce;-           la extragerea din data de 1 iunie 2010 se vor extrage urmatoarele premii: 2 genti marca Furla model ADDA - BQ99 - Grana cervo - white cotton ; 1 genata marca Furla model DIVIDE IT - BG76 - Calf - calce    si 2 genti marca Furla model VIOLET.5.3.       Extragerile premiiilor vor fi electronice si se vor realiza din baza de date cu toti participantii inscrisi in Campanie in perioada acesteia pe site-ul www.fiimemorabila.ro, conform prevederilor art.5.1 de mai sus si ale caror formulare electronice de inscriere au fost validate preliminar conform art.4 de mai sus. Fiecare extragere se va desfasura in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al Agentiei, unul al Organizatorului si un notar public, care va intocmi o incheiere de certificare, in care se vor enumera castigatorii si rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora.5.4.       In total in cadrul Campaniei, vor fi 6 trageri la sorti la care participa cei inscrisi in Campanie conform graficului mentionat la art. 5.1 de mai sus, si 2 rezerve (in cazul in care unii dintre potentialii castigatori nu pot fi contactati si validati preliminar in timp de maxim 2 zile lucratoare, Organizatorul isi rezerva dreptul de a trece la contactarea si validarea rezervelor in ordinea extregrii acestora conform incheierii de certificare). 5.5.       In cadrul prezentei Campanii se vor acorda in total 30 de premii, dupa cum urmeaza: - Geanta maca Furla model DIVIDE IT - BJ13 - Paglia - toni naturali , 7 bucati, in valoare de 698,7 ron fiecare;- Geanta marca Furla model FLUORITE - BS85 - Grana cervo - cobalto , 7 bucati, in valoare de 738,65 ron fiecare;- Geanta marca Furla model ADDA - BQ99 - Grana cervo - white cotton , 7 bucati, in valoare de 805,8 ron fiecare;- Geanta marca Furla model VIOLET - BL14 - Paglia - patchouli , 7 bucati, valoare de 672,35 ron fiecare - Genata marca Furla model DIVIDE IT - BG76 - Calf - calce , 2 bucati, in valoare de 665,55 ron fiecare.5.6.       Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul prezentri Campanii este de 21.739,60 ron Valoarea fiecarui premiu este alcatuita din valoarea comerciala a acestuia, la care se adauga impozitul ce va fi retinut la sursa. 5.7.       Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani.In cazul in care nu poate fi validat nici un castigator sau rezerva desemnate, conform  procedurilor detaliate in acest Regulament sau in cazul in care atat castigatorii cat si rezervele desemnate refuza sau nu accepta premiul (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, refuz manifestat expres si neechivoc in acest sens), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, premiile ramanand la dispozitia Organizatorului.5.8.       In cadrul fiecarei extrageri electronice aleatoare se vor desemna cate 5 potentiali castigatori si 2 rezerve. Ordinea in care se vor extrage cele 2 rezerve va fi mentionata in incheierea de certificare intocmita de notarul ce asista la tragerile la sorti. 5.9        Potentialii castigatori ai Campaniei promotionale desemnati prin tragere la sorti vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon pe care l-au inscris in Campanie pentru a fi validati in termen de 2 zile lucratoare de la momentul extragerii. Reprezentantul Organizatorului va comunica persoanei care va raspunde la numarul de telefon, de la care s-a primit sau alaturi de care a fost inscris codul de bare extras potential castigator, identitatea sa si scopul apelului si ii va solicita sa confirme participarea sa la Campanie, codul de bare extras castigator si suplimentar tipul de produs participant achizitionat si codul de bare al acestuia. Daca codul de bare corespunde cu cel extras castigator, acestuia ii vor fi solicitate numele, prenumele, varsta si adresa completa, dupa obtinerea in prealabil a acordului expres si neechivoc pentru introducerea datelor sale personale in baza de date a Organizatorului, prelucrata de Agentie, in vederea validarii si atribuirii premiilor.5.10.     In cazul in care participantul a inscris in Campanie mai multe coduri de bare, acestea vor fi comunicate pe rand reprezentantului Organizatorului, pana la individualizarea codului extras castigator. Imposibilitatea participantului de a comunica telefonic codul unic extras castigator, constatarea unor neconcordante intre codul comunicat telefonic si cel extras castigator sau intre codul de bare de pe produs si cel aflat in baza de date a Organizatorului, sau refuzul potentialului castigator, manifestat expres si neechivoc, cu privire la comunicarea datelor sale personale duce la invalidarea ca potential castigator si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorul vor proceda in vederea validarii la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase, validarea urmand a avea loc dupa procedura prevazuta in prezentul articol.5.11.     In cazul in care niciunul din cei 2 participanti extrasi ca si rezerve pentru castigarea unui premiu nu indeplineste conditiile mentionate in prezentul Regulament si/sau sunt invalidati din varii motive, si pe cale de consecinta nu poate fi validat final, acestia vor pierde dreptul de atribuire a premiului fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar premiul respectiv va ramane la dispozitia Organizatorului urmand a nu mai fi atribuit.5.12.     Fiecare potential castigator va fi apelat, in termen de 2 zile lucratoare de la momentul extragerii, de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat in cele 2 zile lucratoare (prin imposibilitate de contactare se intelege ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc) acesta va fi invalidat.5.13.     Premiile atribuite prin tragere la sorti vor fi puse in posesia castigatorilor prin grija Organizatorului, in termen de 30 zile de la data validarii lor preliminare telefonice, prin curier. Fiecare castigator este obligat sa prezinte reprezentantului Organizatorului ambalajul promotional cu codul de bare desemnat castigator pentru a fi validat final si a i se atribui premiul, in caz contrar Organizatorul rezervandu-si dreptul de a-l invalida si de a nu mai atribui premiul respectiv. De asemenea, in cazul in care reprezentantul Organizatorului constata existenta oricaror neconcordante intre datele comunicate telefonic si cele din documentul de identitate prezentat de castigator sau de pe produsul prezentat, acesta va fi invalidat fara nicio despagubire sau alt premiu in contrapartida, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv. Validarea finala a castigatorilor Campaniei si stabilirea conditiilor de atribuire a premiului se va consemna printr-un proces-verbal de validare.  5.14.     Numele tuturor castigatorilor Campaniei si premiile castigate vor fi publicate pe site-ul www.fiimemorabila.ro dupa validarea lor finala. 

SECŢIUNEA 6. GARANTII SI RESPONSABILITATI

Participantii la campania  „Castiga cu Rexona premii memorabile” inteleg sa indeplineasca toate cerintele impuse de Organizator prin prezentul regulament, inteleg sa respecte toate criteriile de validare pentru a putea intra in posesia premiilor, inteleg sa trimita toate documentele solicitate de catre Organizator pentru a intra in posesia premiului, in caz contrar, intelegand ca pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. 

SECŢIUNEA 7. REGULAMENTUL OFICIAL

7.1.       Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial.7.2.            Prin comunicarea datelor personale  in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament si anexele sale, participantii la Campanie si castigatorii isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor personale sa intre in baza de date a Organizatorului (a carei notificare a fost inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la nr. 2220) in vederea efectuarii tragerilor la sorti, validarii castigatorilor extrasi, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de promotii. La cererea expresa a participantilor, Organizatorul va asigura acestora dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. Nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii si castigatorii premiilor Campaniei vor trimite Organizatorului pe adresa S.C Unilever South Central Europe S.A, cu adresa Şos. Bucureşti-Ploieşti nr.42-44, Clădirea B1-B2, et. 4, Sector  1, Bucureşti, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata. 7.3.       Regulamentul Oficial al concursului va fi disponibil gratuit pe site-ul  www.fiimemorabila.ro si www.regulamentepromotii.ro incepand cu data de 19 aprilie 2010, sau solicitare scrisa pe adresa S.C Unilever South Central Europe S.A, cu adresa Şos. Bucureşti-Ploieşti nr.42-44, Clădirea B1-B2, et. 4, Sector  1, Bucureşti, cu mentiunea “pentru campania promotionala “Castiga cu Rexona premii memorabile”.  S.C. Unilever South Central Europe S.R.L.  Prin Imputernicit Roxana Coman 
 
Link site: www.fiimemorabila.ro  
Vezi lista castigatori  
Acesta promotie este valabila de la 2010-04-19 si expira la 2010-06-01  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24