REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Aperol Dolce Far Niente”
08 iulie 2011 – 17septembrie 2011
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.1. Organizatorul campaniei promoţionale "Aperol Dolce Far Niente" (denumită în continuare “Campania”) este SC Cristalex ‘94 SRL (denumită în continuare „Organizatorul”), cu sediul social in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea Nr 37, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/18196/1994, cod unic RO 6345190, atribut fiscal RO, telefon 021 224 59 86, Fax : 021 224 59 85, înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 8768.
Activitatile legate si/sau implicate de aplicarea si/sau dispozitiilor prezentului Regulament vor fi indeplinite de catre S.C. Luna Promotions S.R.L. (denumita in continuare si „Agentia”), avand sediu social in Bucuresti, Str. Sos. Stefan cel Mare nr. 240, nr. 2, sector 1, avand cod unic de inregistrare atribut fiscal RO 15150790, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/893/2003.
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfăşurării Campaniei, de a opri Campania Promotionala in orice moment al acesteia, si/sau sa schimbe regulile de participare, dar având obligaţia de a anunţa publicul în mod oficial, în aceeaşi manieră în care a fost făcută şi informarea iniţială, pe pagina oficiala de Facebook Aperol la adresa http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
Astfel de modificări vor fi făcute publice cu cel puţin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare.
SECŢIUNEA 2. ARIA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI:
Campania Promotionala se va desfăşura pe teritoriul României in orasele detaliate pe pagina oficiala de Facebook Aperol în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Pagina de Facebook poate fi accesata la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
SECŢIUNEA 3. PERIOADA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI:
3.1. Campania va începe la data de 08 iulie 2011 dupa ora 17:00 PM şi se va desfăşura până la data de 17 septembrie 2011, ora 11:59 AM (denumită în cele ce urmează „Perioada Campaniei”).
3.2 Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
3.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica perioada Campaniei Promotionale pe parcursul derulării acesteia, dar nu înainte de a anunţa acest lucru public pe pagina de facebook Aperol pe www.facebook.com, la adresa http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE:
4.1. Campania este adresată tuturor persoanelor fizice, cu varsta de 18 ani impliniti inainte de data inceperii campaniei, cu domiciliul stabil sau reşedinţa în România.
4.2. La prezenta Campanie Promoţională nu au dreptul să participe angajaţii Organizatorului şi ai distribuitorilor cu care lucreaza organizatorul, ai agentiilor si societatilor implicate in organizarea si derularea acestei Campanii Promotionale, precum şi rudele de gradul I (copii şi părinţi) şi afinii (soţul /soţia) celor menţionaţi mai sus.
Participantul va participa la prezenta Campanie Promotionala luând la cunoştinţă condiţiile mai sus menţionate.
SECŢIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
5.1. Mecanism premii instant:
Pentru a se inscrie in campania promotionala, participantii trebuie:
• Sa fie prezenti in locatiile comunicate pe pagina de Facebook www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
• Organizatorul va avea echipe de cate 2 persoane (1 promoter si un actor) in locatiile detaliate pe www.facebook.com, la adresa http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, care vor recomanda cocktail-urile Aperol. Pentru fiecare cocktail Aperol achizitionat, consumatorii vor primi un premiu instant constand intr-un yo-yo portocaliu, galben sau albastru sau o mingiuta antistres portocalie. Premiile se acorda in limita a 1 (unu) premiu pentru fiecare cocktail achizitionat, doar in intervalul de timp in care promoterii sunt prezenti in locatii. Lista locatiilor in care vor fi prezenti promoterii, zilele si intervalul orar vor fi detaliate www.facebook.com, la adresa http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
De asemenea participantii au marea sansa de a castiga un scuter Vespa (unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).
5.2. Mecanism premii facebook:
5.2.1 Înscrierea în campanie se realizează astfel:
Persoanele care au primit un premiu instant in una dintre locatiile detaliate pe www.facebook.com, la adresa http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente si doresc sa participe la Campania Promotionala, mecanism facebook, trebuie sa fie de acord sa li se faca o poza la panoul Aperol. Panoul este adus de echipa Aperol. Pozele vor fi realizate de catre un reprezentant al Organizatorului prezent in locatii si vor fi incarcate pe pagina de facebook a Aperol, www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, tot de catre acesta.
Pozele vor fi incarcate pe pagina de facebook in maxim 1 zi calendaristica de la realizarea lor. Participantii trebuie sa intre pe Facebook pe pagina Aperol Dolce Far Niente, sa gaseasca pozele cu ei, sa isi inscrie numele in dreptul pozei, sa-si convinga prietenii sa intre pe pagina, sa devina si acestia fani cu pagina de Aperol si sa dea like pozelor inscrise in campanie.
La concurs nu participa decat pozele cu persoanele care mai intai au comandat un cocktail Aperol si care apar in poza cu panoul promotional.
Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
Pentru a participa la prezenta Campania Promotionala, o persoană trebuie să îndeplinească toate condiţiile de mai sus.
Participând la prezenta Campanie, participantul îşi exprimă acordul în mod ferm şi neechivoc că S.C. Cristalex ‘94 S.R.L. va avea dreptul să folosească oricare dintre materialele foto realizate în cadrul Campaniei Promotionale, în mod exclusiv şi la propria alegere, integral sau partial, în forma originală sau modificată, în orice mod şi în orice moment, inclusiv în campanii publicitare, fără obligatia plăţii vreunei sume de bani sau alte contraprestatii către participantul care a transmis şi înscris materialul respectiv în Campanie.
5.2.2. Criteriul de desemnare al câştigătorilor este numărul de “like-uri” acumulate pe durata Campaniei Promotionale. Acumularea voturilor pe baza cărora se vor desemna câştigătorii se va face după cum urmează: pe data de 18 septembrie 2011 vo fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 3 octombrie 2010 la ora 12:00 AM persoana care are cele mai multe like-uri stranse va intra in posesia marelui premiu: un scuter Vespa.
5.2.3. Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
5.2.4. Votarea se va face NUMAI in cadrul “www.facebook.com/AperolDolceFarNiente” in sectiunea “Galerie”. Fiecare vizitator al Aplicatiei poate vota un numar nelimitat de poze, dar fiecare poza individuala poate fi votata o singură dată de catre un vizitator. Dupa ce un vizitator a votat o poza, functia de votare pe materialul respectiv se va dezactiva automat. Orice tentativa de fraudare a procesului de votare va fi sanctionata, iar poza participantului descalificata din concurs.
5.2.5. In cazul in care un participant are inscrise mai multe poze in concurs, voturile obtinute vor fi calculate pentru fiecare poza in parte si nu se vor cumula.
SECŢIUNEA 6. PREMIILE ACORDATE:
6.1. În cadrul acestei campanii, Organizatorul oferă următoarele premii:
• 8000 premii instant, constand in:
o 5.000 bucati yo-yo portocalii, galbene si albastre
o 3000 bucati mingiuta antistress portocalie
• 1 Premium mare: 1 scuter Vespa ( unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).
6.2 Valoarea totală a premiilor este de 5.535 Eur + TVA. Nu se acordă contravaloarea în bani sau în alte produse a premiilor.
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR - MECANISM FACEBOOK
7.1 Va fi desemnat castigator al premiului mare de pe Facebook constand intr-un scuter Vespa o singura persoana astfel:
7.2 Persoanele care se afla in locatii, in orasele in care echipa Aperol va desfasura promotia si care achizitioneaza un cocktail Aperol automat intra in concurs. Tot ce trebuie sa faca este sa accepte sa li se faca o poza la panoul promotional Aperol. Ulterior, poza facuta este uploadata pe Facebook de catre una dintre personele care fac parte din echipa Aperol.
7. 3 La concurs participa numai pozele depuse pe Facebook pana si inclusiv in ziua de 18 septembrie 2011.
7.4 Perioada de votare va incepe pe data de 09 iulie 2011 si va inceta pe data de 2 octombrie 2011 ora 12:00.
7. 5Acumularea voturilor pe baza cărora se vor desemna câştigătorii se va face după cum urmează: pe data de 18 septembrie 2011 ora 12:00 cel tarziu, vor fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 3 octombrie la ora 12:00 AM persoana care are cele mai multe like-uri stranse va intra in posesia marelui premiu: un scuter Vespa ( unul dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie).
7.6 In cazul in care exista mai multi concurenti care au acelasi numar de voturi, departajarea se va face prin stabilirea primului concurent care a ajuns la numarul respectiv de voturi, respectiv ora exacta la care s-a inregistrat ultimul vot.
7.7 Castigatorul va fi desemnat si publicat in sectiunea “Castigatori” pe pagina de facebook Aperol (http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente), in maxim 20 zile de la terminarea Campaniei Promotionale.
SECŢIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR:
8.1 Premiul cel mare constand intr-un scuter Vespa va fi acordat castigatorului validat in maxim 30 zile calendaristice de la validare.
8.2 Numele castigatorului va fi afisat pe Facebook http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, acesta trebuie sa urmareasca in continuare pagina de Facebook.
8.3 Premiul cel mare 1 Vespa va fi inmanat astfel: dupa ce castigatorul va fi validat, Organizatorul ii va comunica toate detaliile ( adresa exacta, persoana de contact) prin care acesta poate intra in posesia premiului.
8.4 Castigatorul trebuie sa ne comunice datele: nume/prenume/CNP/numar telefon/ in termen de 48 ore de la data in care a fost afisat ca si castigator pe site. In caz contrat, acesta va fi invalidat şi premiul va fi acordat următorului participant care a obţinut cel mai mare numar de voturi.
8.5 Castigatorul va fi contactat telefonic de 3 ori pe zi, 2 zile lucratoare din momentul desemnarii ca si castigator. Daca acesta nu raspunde va fi desemnat castigator urmatorul participant cu cel mai mare numar de voturi. In cazul in care nici acest participant nu raspunde, se va repeta aceeasi procedura, până la acordarea premiului.
8.6 Premiul va fi acordat castigatorului in cel mult 30 zile calendaristice de la data validarii premiului.
SECŢIUNEA 9. CONDIŢII DE VALIDARE A CASTIGATORILOR:
9.1. Pentru a fi validat drept câştigător, participantul la Campanie trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile descrise în secţiunile 4, 5 şi 7 ale Regulamentului oficial al Campaniei Promotionale. De asemenea, în momentul recepţiei premiilor, Participantul trebuie să prezinte un act de identitate valabil (cartea de identitate sau paşaportul).
9.2. Contestaţii: Contestaţiile cu privire la numărul de puncte se pot face în 16 de ore de la data afişării numelor câştigătorilor pe site. Contestaţia se trimite Organizatorului prin e-mail la adresa office@la-luna.ro şi va cuprinde în mod obligatoriu:
i) numele, domiciliul, date de identificare;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază contestaţia;
Contestaţiile se vor soluţiona în termen de 48 de ore de la data primirii.
SECŢIUNEA 10. ÎNMÂNAREA PREMIILOR :
Premiile mici ( yo-yo si mingii anti-stres) vor fi inmanate castigatorilor instant de catre echipa Aperol, dupa ce consumatorii au comandat un cocktail Aperol.
Premiul cel mare 1 Vespa ( una dintre cele 3 Vespa pe care echipa Aperol le utilizeaza la promotie) va fi inmanat astfel: dupa ce castigatorul va fi validat, Organizatorul ii va comunica toate detaliile ( adresa exacta, persoana de contact) prin care acesta poate intra in posesia premiului.
SECŢIUNEA 11. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR PREMIILOR:
11.1. Numele câştigătorului şi premiul câştigat în cadrul Campaniei va fi publicat conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, aşa cum a fost ulterior modificată prin Legea nr. 650/2002.
11.2. Numele câştigătorului premiului: 1 scuter Vespa va fi publicată pe site-ul http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
SECŢIUNEA 12. LIMITAREA RĂSPUNDERII:
12.1. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreşte să se înscrie în Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa întreruperile/disfuncţionalităţile neanunţate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorită aglomerării reţelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita înscrierea în Campanie în perioada de desfăşurare a Campaniei.
12.2. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru situaţiile în care câştigătorul îşi pierde dreptul de a folosi serviciile oferite de www.facebook.com pe durata Campaniei.
SECŢIUNEA 13. TAXE ŞI IMPOZITE:
13.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să reţină şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători în conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câştigătorului.
13.2. De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, prin semnarea procesului verbal de predare primire, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
13.3. Participanţilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet în vederea înscrierii formularului sau a solicitării Regulamentului Oficial de Desfăşurare al Campaniei, etc.). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” în sensul Ordonanţei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piată, astfel cum a fost republicata, cu modificările ulterioare.
SECŢIUNEA 14. ANGAJAMENTE, CONFIDENŢIALITATEA DATELOR:
14.1. Organizatorul, în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la acest Concurs în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 8768.
14.2. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor şi partenerilor contractuali ai Organizatorului şi a cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.
14.3. Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei Promotionale şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a Organizatorului. Participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele, adresa si si/sau imaginea lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, fara alte obligatii sau plati din partea acestuia. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorului şi ale partenerilor săi, prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS), doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorul nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare în acest sens.
14.4. Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
14.5. Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să faca obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C Cristalex ‘94 SR.L. cu sediul în Bucuresti, la adresa Str.Constantin Sandu Aldea Nr 37, Sector 1.
14.6. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt înmânarea premiilor câştigătorilor şi realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanţi.
SECŢIUNEA 15. LITIGII:
În cazul unor litigii apărute între Organizator şi participanţii la Campanie, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluţionare instanţelor competente române de la sediul Organizatorului.
SECŢIUNEA 16. FORŢA MAJORĂ:
16.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forţa Majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator şi a cărui apariţie îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundaţii, greve şi blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum şi orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului.
16.2. Daca o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forţa majoră, este obligat să comunice participanţilor la campanie pe pagina http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, în termen de 5 zile de la apariţia cazului de forţă majoră, existenţa acestuia.
SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE:
Regulamentul Oficial al campaniei “ Aperol Dolce Far Niente!” este disponibil gratuit oricărui solicitant pe http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
SECŢIUNEA 18. DETALII LOGISTICE AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE:
Regulamentul Oficial al campaniei “ Aperol Dolce Far Niente!” este disponibil gratuit oricărui solicitant pe pagina pe Facebook: http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
Toate detaliile cu privire la orasele in care se desfasoara promotia, programul orar si locatiile pot fi consultate direct pe pagina de Facebook: http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
Organizatorul isi rezerva dreptul de a face modificarile cu privire la orasele/ programul si locatiile in care se va desfasura campania in cel mai scurt timp posibil si de a le comunica pe pagina de Facebook: http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente