REGULAMENTUL OFICIAL al campaniei promotionale
“Curiozitatea se rasplateste”
Perioada campaniei: 15 august - 2 octombrie 2011
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Organizatorul campaniei promotionale “Curiozitatea se rasplateste” (numita in prezentul regulament “campania”) este S.C. Ursus Breweries S.A. cu sediul in Calea Victoriei, Nr.145, et 4-5, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J 40/20456/2005, cod unic de inregistrare 199095, inregistrata la Autoritatea Nationala De Supraveghere a Prelucrarii Datelor Cu Caracter Personal cu numarul 5865, (numita in prezentul regulament “Organizatorul”).
Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţul prealabil de prezentare a acestora pe site-ul www.regulamentepromotii.ro. Anexele sau actele aditionale la Regulament, incheiate dupa data inceperii campaniei publicitare, vor face parte integranta din acesta.
SECTIUNEA 2. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala “Curiozitatea se rasplateste” se desfasoara in perioada: 15 august - 2 octombrie 2011.
SECTIUNEA 3. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania promotionala este organizata si se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei, in unitatile selectate de catre Organizator, care comercializeaza produsele mentionate la sectiunea 4, adresandu-se exclusiv asociatilor/administratorilor unitatilor comerciale respective (baruri, pub-uri, cafenele, restaurante etc).
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La Campanie participa produsele marca Redd’s, marca inregistrata apartinand S.C. Ursus Breweries S.A. (numite in cele ce urmeaza “produse participante”), comercializate sub forma de navete ce contin 24 sticle de 0,33l .
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania promotionala “Curiozitatea se rasplateste” pot participa numai asociatii/administratorii unitatilor (baruri, pub-uri, cafenele, etc), care comercializeaza bere Redd’s.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Pentru a participa la promotie, asociatii/administratorii unitatilor comerciale care doresc sa participe la campanie trebuie sa comande unui reprezentant de vanzari al Organizatorului, in perioada promotiei, 15 august - 2 octombrie 2011, minim 5 (cinci) navete a 24 sticle de 0.33l de bere Redd’s.
Participantii intra in tragerea la sorti cu 1(una) sansa indiferent de numarul de navete de bere Redd’s comandate in perioada campaniei, dar nu mai putin de 5 (cinci) navete.
SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIULUI
Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti electronica aleatoare, la care vor participa toti cei care au comandat minim 5 navete Redd’s in perioada promotiei.
Extragerea electronica aleatoare a castigatorului va avea loc dupa incheierea campaniei, in data de 18 octombrie 2011.
SECTIUNEA 8. PREMIUL OFERIT IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premiul oferit in cadrul acestei campanii promotionale consta in promovarea unitatii castigatoare intr-o revista de tip going out: 7 Seri/ Zile si Nopti/ 24 Fun, prin macheta format 1/4 din pagina.
Valoarea premiului oferit in aceasta campanie promotionala este de minim 10.320 de lei si de maxim 18.920 de lei, in functie de costurile practicate de publicatie la momentul afisarii machetei.
Castigatorul nu va putea opta pentru schimbarea parametrilor premiului oferit sau pentru primirea contravaloarii in bani a acestuia.
SECTIUNEA 9. CASTIGATORUL SI ANUNTAREA PREMIULUI
Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti electronica, in data de 18 octombrie 2011, in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai Organizatorului si va fi atestata legal de un avocat.
Castigatorul va fi anuntat telefonic, de catre un reprezentant al Organizatorului, in maxim 5 zile calendaristice de la data tragerii la sorti.
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE
Organizatorul campaniei promotionale nu va putea fi tras la raspundere pentru eventualele neplaceri care pot aparea dupa acordarea premiului.
SECTIUNEA 11. TAXE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
SECTIUNEA 12. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila, sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Regulamentul promotiei “Curiozitatea se rasplateste” va fi disponibil la reprezentantii S.C. Ursus Breweries S.A. si pe www.regulamentepromotii.ro.
Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.
Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar pe perioada promotiei. Orice contestatii facute sau sosite dupa data finala a promotiei, nu vor fi luate in considerare.
S.C. Ursus Breweries S.A.