REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“ Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea!”
Perioada campaniei: 15 august 2011 – 30 septembrie 2011
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala “Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea!” este organizata de S.C. Henkel Romania SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, Tel: 203.26.00, Fax: 203.26.55.
Organizatorul Henkel Romania este operator de date înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Campania promotionala se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada campania promotionalai pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.
Campania se va desfasura prin intermediul S.C. More Results Marketing SRL, cu sediul in Str. Baicului, nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, Bucuresti (contactarea castigatorilor si validarea acestora, logística).
SECTIUNEA 2. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALA SI ARIA DE DESFASURARE
Campania promotionala “ Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea “ se va desfasura in perioada 15 August 2011 – 30 Septembrie 2011, urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in spatiile comerciale apartinand agentilor economici mentionati in anexa, in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament.
SECTIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
La aceasta campania promotionala pot participa atat persoane fizice, cu varsta de minim 18 ani impliniti pana la data inceperii campaniei (15.08.2011), cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, cat si persoane juridice cu sediul în România şi/sau persoane fizice autorizate şi/sau intreprinderi individuale si/sau intreprinderi familiale reglementate de prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 44/2008, clienţi ai magazinelor din reţeaua participanta care acceptă condiţiile prezentului regulament.
Nu pot participa la aceasta campania promotionala angajatii spatiilor comerciale / magazinelor participante, companiilor SC Henkel Romania SRL, ai agentiei de marketing direct More Results Marketing, sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor mentionate.
In cazul in care castigatorul unuia din premii este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui, incluzand semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii daca este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura, legate de premiul respectiv si de participarea persoanei respective la aceasta campanie.
SECTIUNEA 4. PRODUSE PARTICIPANTE
La aceasta campanie participa orice produs apartinand marcilor Taft, Gliss, Schauma, Palette, Perfect Mouse si Brillance comercializate in mod individual, in unitati de vanzare ale magazinelor participante sau infolieri (pachete promotionale). Acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL PARTICIPARII LA CAMPANIA PROMOTIONALA
Pentru a participa la aceasta campanie promotionala, participantii trebuie sa achizitioneze din magazinele participante, in timpul perioadei de desfasurare a campania promotionale, cel putin unul dintre produsele participante la campania promotionala; sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala primit/a in urma achizitionarii unui produs participant, astfel incat in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa poata confirma detinerea bonului/facturii respective .
- Dupa achizitionare, sa trimita, prin SMS la nr. 1757, cuvantul “frumusete” urmat de numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale primit/e in urma achizitionarii unui produs participant, in perioada campania promotionalai 15 august 2011ora 00:00 – 30 septembrie 2011 ora 24:00 (data finala a inscrierii/participarii in campania promotionala). Sunt acceptate ca si valide, mesajele care contin si urmatoarele semne de punctuatie in cuprinsul acestora: punct, virgula, cratima, punct si virgula.
Bonul fiscal/factura fiscala trebuie sa aiba data emiterii anterioara sau concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului castigator
- SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone, Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal, acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de telefonie mobila.
- Nu se accepta trimiterea de SMS-uri care contin alte informatii decat cele de mai sus. Mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in loc de sau impreuna cu cuvantul „frumusete”, numarul bonului fiscal/facturii fiscale, data emiterii bonului fiscal/facturii fiscale nu vor fi luate in considerare;
- Participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta asupra inscrierii in campania promotionala;
- Incepand cu data de 30 septembrie 2011, ora 24:00 (data finala de inscriere/participare in campania promotionala) numarul 1757 la care s-au trimis SMS-uri in cadrul campaniei promotionale nu va mai fi disponibil pentru inscriere in prezenta campanie promotionala.
Pentru validarea premiului participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala care atesta cumpararea produsului/ produselor participante in perioada campaniei promotionale si care are inscriptionat numarul si data transmise prin SMS pentru a se inscrie in campanie.
Pentru fiecare produs participant achizitionat in perioada campaniei promotionale, cumparatorul are dreptul sa trimita un singur SMS. Multiplul de produse achizitionate pe acelasi bon fiscal/factura fiscala nu da dreptul la trimiterea mai multor SMS-uri.
Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la campania promotionala, prin trimiterea mai multor SMS-uri fara a putea face dovada detinerii bonurilor fiscale/facturilor fiscale respective sau prin falsificarea acestora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata campania promotionale, toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon.
Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE IN CAMPANIA PROMOTIONALA SI TRAGERILE LA SORTI
In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda prin tragere la sorti 470 de premii zilnice (cate 10 premii pe zi), fiecare in valoare de 29 RON, fara TVA si 10 premii finale, acordate dupa incheierea campaniei, fiecare in valoare de 550 RON, fara TVA.
Fiecare premiu zilnic consta intr-un set de produse Gliss, fiecare 10 premii fiind aferente unei zile calendaristice din saptamana anterioara extragerii, de luni pana duminica inclusiv. Exceptie face ultima extragere, aferenta saptamanii 26-30 septembrie 2011, cand se vor acorda premii pentru 5 zile. Premiile aferente unei zile a saptamanii se vor extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua respectiva (de exemplu: premiile aferente zilei de miercuri se vor extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua de miercuri anterioara datei tragerii la sorti, in intervalul orar 00:00 si 23:59).
Fiecare premiu final consta intr-o invitatie pentru 2 persoane la finala concursului Elite Model Look care va avea loc in Bucuresti, pe 19 octombrie 2011.
Tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor premiilor zilnice se vor desfasura astfel:
o in cadrul primei extrageri, care va avea loc pe data de 23 august 2011 si la care vor participa inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 15 august 2011, ora 0:00 – 21 august 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare;
o in cadrul celei de-a doua extrageri, care va avea loc pe data de 30 august 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 22 august 2011, ora 00:00 – 28 august 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare;
o in cadrul celei de-a treia extrageri, care va avea loc pe data de 6 septembrie 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 29 august 2011, ora 00:00 – 04 septembrie 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare pentru acordarea premiilor zilnice
o in cadrul celei de-a patra extrageri , care va avea loc pe data de 13 septembrie 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 05 septembrie 2011, ora 0:00 – 11 septembrie 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare pentru acordarea premiilor zilnice
o in cadrul celei de-a cincea extrageri, care va avea loc pe data de 20 septembrie 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 12 septembrie 2011, ora 00:00 – 18 septembrie 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare pentru acordarea premiilor zilnice
o in cadrul celei de-a sasea extrageri , care va avea loc pe data de 27 septembrie 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 19 septembrie 2011, ora 00:00 – 25 septembrie 2011, ora 23.59, se vor extrage 70 pozitii castigatoare pentru acordarea premiilor zilnice
o in cadrul celei de-a saptea extrageri, care va avea loc pe data de 04 octombrie 2011 si la care vor participa toate inscrierile valide din Campanie realizate in perioada 26 septembrie 2011, ora 00:00 – 30 septembrie 2011, ora 23.59, se vor extrage 50 pozitii castigatoare pentru acordarea premiilor zilnice
La fiecare tragere la sorti saptamanala se vor extrage si cate 2 SMS-uri de rezerva pentru fiecare premiu oferit, care vor fi utilizate doar in cazurile in care vor fi castigatori care nu pot fi contactati (minim 2 apeluri pe zi la ore diferite) /validati din motive independente de Organizator. Se va apela la rezerve doar daca va fi cazul.
La finalul campaniei, in data de 04 octombrie 2011 se va realiza tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor premiilor finale. La tragerea la sorti vor participa toate mesajele valide receptionate in perioada 15 august 2011, ora 00:00 – 30 septembrie 2011, ora 23.59, inclusiv mesajele castigatoare ale premiilor zilnice. Ulterior extragerii castigatorilor se vor extrage cate 2 rezerve pentru fiecare premiu oferit, pentru cazurile in care vor fi castigatori care nu pot fi contactati/validati din motive independente de Organizator.
Tragerile la sorti vor avea loc la sediul companiei Henkel, situat in Bucuresti, sector 2, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si al unui reprezentant al firmei More Results Marketing.
SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIILOR. VALIDAREA CASTIGATORILOR
Pentru ca un participant sa poata primi un premiu trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca conditiile mentionate la art. 3, 4 si 5;
- sa trimita prin SMS la nr. 1757, cuvantul “frumusete” urmat de numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale primit in urma achizitionarii unui produs participant, in perioada 15 august 2011 ora 00:00 – 30 septembrie 2011 ora 24:00 (data finala de participare in campania promotionala), prin SMS la numarul 1757;
Dupa extragere, catre numarul de telefon mobil aferent SMS-ului extras castigator, Organizatorul va trimite un SMS prin care va anunta participantul respectiv ca a castigat, metionand totodata si natura premiului.
Mesajele vor fi urmatoarele:
“Felicitari! Ai castigat un set Schwarzkopf! Vei fi contactat pentru a afla cum il primesti. Suna la infoline 0212723220 pentru detalii.”
Sau „Felicitari! Ai castigat o invitatie dubla la gala Schwarzkopf Elite Model Look 2011! Vei fi contactat pentru a afla cum o primesti. Detalii la 0212723220.”
Potentialii castigatori ai Campaniei promotionale desemnati prin tragere la sorti vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon de pe care au trimis SMS-ul de inscriere in Campanie, pentru a fi validati.
Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de maxim 2 zile lucratoare (minim 2 apeluri pe zi la ore diferite) de la data fiecarei extrageri de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc) acesta va fi invalidat si se va trece la rezerve.
In urma validarii telefonice castigatorul va trebui sa confirme faptul ca detine bonul fiscal/factura fiscala ce contine numarul extras castigator si care atesta achizitia unui produs participant in perioada campaniei promotionale; acesta trebuie sa trimita o copie a bonului fiscal/facturii fiscale respective si o copie a actului de identitate la numarul de fax 021 272 32 04 sau pe mail la promotii@moreresults.ro in termen de maxim 2 zile lucratoare din data in care a fost anuntat pentru a putea fi validat si pentru a putea intra in posesia premiului.
Bonurile/Facturile fiscale in baza carora reprezentantii Organizatorului vor valida castigurile, trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
· Sa aiba data emiterii anterioara datei de inscriere in concurs a potentialului castigator
· Sa dovedeasca achizitia unui produs participant la campanie, in perioada campaniei
· Sa aiba inscrise numarul/data trimise prin sms pentru inscriere in campanie
Premiile constand in invitatii la evenimentul Elite Model Look vor fi trimise castigatorilor valizi, prin curier rapid, in maxim 2 zile lucratoare de la data validarii premiului. Avand in vedere ca evenimentul “Elite Model Look” va avea loc in data de 19 octombrie 2011, premiile constand in invitatii la eveniment nevalidate pana pe data de 14 octombrie 2011, din motive independente de Organizator, nu se vor mai acorda.
Premiile atribuite prin tragere la sorti constand in produse Gliss vor fi trimise castigatorilor prin intermediul serviciilor postale sau de curierat in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data validarii lor.
Numai in cazul celor 10 premii finale, odata primit premiul, câştigătorul va fi solicitat să semneze un proces-verbal de predare-primire şi să predea organizatorului bonul fiscal/factura fiscala in original si o copie a actului de identitate.
In cazul in care potentialul castigator nu va putea face dovada detinerii bonului de casa avand numarul de bon castigator, respectiv daca potentialul castigator nu va trimite cele cerute spre validare in termenul specificat mai sus, Organizatorul va apela la rezerve. In cazul in care dupa epuizarea rezervelor, numarul premiilor alocate va fi mai mic decat numarul premiilor validate, surplusul de premii va ramane in posesia Organizatorului.
Numele castigatorilor si premiile castigate vor fi afisate pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in maxim 15 zile calendaristice de la data validarii castigatorilor.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care participantii la prezenta campanie promotionala au furnizat date sau informatii incorecte.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiilor si nici dreptul de a cere schimbarea acestora, in nici un fel.
Premiul nu poate fi transferat unei alte persoane. In cazul in care numarul castigatorilor valizi va fi mai mic decat numarul premiilor alocate, organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai acorda premiile ramase.
SECTIUNEA 8. MESAJE TRIMISE PRIN SMS DE CATRE ORGANIZATOR
In cadrul acestei campanii promotionale un participant va putea primi, din partea Organizatorului, unul sau mai multe din urmatoarele mesaje, trimise prin SMS pe numarul de telefon mobil de pe care participantul a trimis mesajul SMS cu numarul bonului la numarul 1757:
- In cazul in care participantul a trimis un mesaj gresit: „Mesaj gresit. Trimite din nou cuvantul frumusete, numarul si data bonului/facturii si pastreaza bonul sau factura pentru validare. Detalii la 0212723220.”
- In cazul in care participantul a mai inscris acelasi numar de bon/factura de pe acelasi numar de telefon: “Acest numar a fost inscris deja de pe acest numar de telefon. Trimite numarul de pe alt bon/alta factura. Suna la infoline 0212723220 pentru mai multe detalii.”
- In cazul in care participantul a trimis un mesaj corect: Ai intrat in promotia Henkel. Pastreaza bonul fiscal sau factura pentru validare. Suna la infoline 0212723220 pentru mai multe detalii.”
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare/fiscale legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal 2011, pentru veniturile în bani obtinute din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 10. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Regulamentul Oficial al campania promotionalai se gaseste afisat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro si poate fi solicitat gratuit, in copie, prin cerere scrisa adresata catre SC Henkel România, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, Bucuresti.
Pentru intrebari legate de campania promotionala, participantii pot suna la numarul de infoline 0212723220, numar cu tarif normal, valabil de luni pana vineri, in intervalul 09:00-18:00, cu exceptia sarbatorilor legale, incepand cu data de 16 august 2011 si pana in data de 30 septembrie 2011 unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie promotionala.
Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.
Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea de premii.
Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar pe perioada campaniei promotionale. Orice contestatii facute sau sosite dupa data finala a campania promotionala, nu vor fi luate in considerare.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin inscrierea la promotia “Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea!”, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.
Prin participarea la promotia “Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea!”, participantii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume, prenume, adresa postala, numar de telefon mobil) sa fie prelucrate de compania Henkel Romania (operator de date înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), in cadrul campaniei promotionale in legatura cu acordarea si trimiterea premiilor catre castigatori , datele personale ale castigatorilor sa fie pastrate in evidentele contabile ale Organizatorului si pentru afisarea listei castigatorilor, respectiv: numele, orasul si premiul castigat, pe site-ul www.regulamentepromotii.ro sau in presa.
Organizatorul solicita potentialilor castigatori sa trimita o confirmare a adresei postale corecte la care Organizatorul sa livreze premiul in caz de castig.
La cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata catre Henkel Romania pe adresa Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, Operatorul se obliga sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 in care tuturor participantilor la aceasta campania promotionala le sunt respectate drepturile (dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie) privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale a solicitantului.
Organizatorul se obliga ca la prima comunicare in scris pe care o va avea cu persoanele din baza de date astfel creata va informa asupra drepturilor si obligatiilor conform legii 677/2001 privind protectia datelor personale.
SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
Nota*: Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului contract si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor Campaniei, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
SECTIUNEA 14. CLAUZE DIVERSE
Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de datele transmise prin SMS.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- mesajele trimise prin SMS care nu au fost trimise in perioada 15 august 2011ora 00.00 – 30 septembrie 2011 ora 24.00 (data finala de participare la campania promotionala);
- mesajele trimise eronat, sau pentru bonurile de casa deteriorate sau pierdute din vina participantilor in campania promotionala ;
- mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1757;
- mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de participanti din motive tehnice independente de Organizator;
- defectiunile tehnice survenite din vina operatorilor de telefonie mobile Orange, Vodafone sau Cosmote sau orice alte deranjamente/defectiuni survenite din vina acestora
- suportarea cheltuielilor suplimentare pe care castigatorii le fac in cadrul excursiei, cum ar fi cheltuieli personale, transport la/de la Bucuresti, cazare, etc.
Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.
SC Henkel Romania SRL
ANEXA
“AGENTI ECONOMICI”
la
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“ Schwarzkopf Elite Model Look sustine frumusetea!”
Nr. Crt. NUME MAGAZIN/RETEA DE MAGAZINE LOCALITATE
1 retea Kaufland toate magazinele din tara
2 retea Billa toate magazinele din tara
3 retea Auchan toate magazinele din tara
4 retea Cora toate magazinele din tara
5 retea Selgros toate magazinele din tara
6 retea Interex toate magazinele din tara
7 retea DM toate magazinele din tara
8 retea Carrefour toate magazinele din tara
9 retea Real toate magazinele din tara
10 retea Rewe Penny/XXL toate magazinele din tara
11 Alimrom toate magazinele din tara
12 Calitas toate magazinele din tara
13 Market Gabi toate magazinele din tara
14 Scarlet toate magazinele din tara
15 Varodimex toate magazinele din tara
16 Alma Store toate magazinele din tara
17 Vival toate magazinele din tara
18 Palimex toate magazinele din tara
19 Cipricom toate magazinele din tara
20 Vavir Zetea toate magazinele din tara
21 Barta Ati toate magazinele din tara
22 Nicovid toate magazinele din tara
23 Crisul toate magazinele din tara
24 3G Nufarul toate magazinele din tara
25 3G Lapusului toate magazinele din tara
26 Pita Universal toate magazinele din tara
27 Ovisim toate magazinele din tara
28 Matelo toate magazinele din tara
29 Super Splendit toate magazinele din tara
30 Sabco s toate magazinele din tara
31 Transporturi Auto toate magazinele din tara
32 Aldi livi toate magazinele din tara
33 Aurocor toate magazinele din tara
34 Berlin toate magazinele din tara
35 Geneza toate magazinele din tara
36 Cosmetic Grup toate magazinele din tara
37 Taviani toate magazinele din tara
38 Solaris toate magazinele din tara
39 Stavros toate magazinele din tara
40 Suav toate magazinele din tara
41 Europicmic toate magazinele din tara
42 Alfa-Beta toate magazinele din tara
43 Adivin toate magazinele din tara
44 Telena toate magazinele din tara
45 Interzonal Fyps toate magazinele din tara
46 Zanfir C toate magazinele din tara
47 Zanfir Adj toate magazinele din tara
48 Zanfir Darmanesti toate magazinele din tara
49 Zanfir Sud toate magazinele din tara
50 Raema toate magazinele din tara
51 Nick toate magazinele din tara
52 Media Paper toate magazinele din tara
53 Dacia toate magazinele din tara
54 Aalbamarket toate magazinele din tara
55 Darina toate magazinele din tara
56 Nardia toate magazinele din tara
57 Korall toate magazinele din tara
58 Elan Trio toate magazinele din tara
59 Perfekt toate magazinele din tara
60 Annabella toate magazinele din tara
61 Comind toate magazinele din tara
62 Intermacedonia toate magazinele din tara
63 Angst toate magazinele din tara
64 Titan Fix toate magazinele din tara
65 Nik toate magazinele din tara
66 Ruxir toate magazinele din tara
67 Economat toate magazinele din tara
68 Mega Retail Bussines toate magazinele din tara
69 Alan toate magazinele din tara
70 Floryvic toate magazinele din tara
71 Proinvest toate magazinele din tara
72 Enescu toate magazinele din tara