REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Castiga cu noul Tchibo Exclusive”
Perioada campaniei: 3– 31 Mai 2012
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul campaniei promoţionale „Castiga cu noul Tchibo Exclusive” (denumita in continuare "Campania") este S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L., persoana juridică română, cu sediul sediul social în Bucuresti, Str. Dr. Felix nr. 28, Sector 1, cod. 011038, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/7384/2001, Cod de Inregistrare Fiscala RO14147924, avand Cod IBAN nr. RO95CITI0000000724791018, deschis la Banca CitiBank Bucuresti, reprezentata de Laurentiu Boboc – General Manager (denumita in continuare „Organizator”). Organizatorul Campaniei este înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numarul 9915.
Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul promotiei va fi publicat pe perioada desfasurarii promotiei pe site-ul www.regulamentepromotiii.ro. Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant la adresa Organizatorului.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica/completa si/sau schimba Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii prealabile a participantilor cu privire la orice modificare/completare a vreuneia din prevederile acestuia si prin intocmirea unui Act Aditional la prezentul regulament, notificat si autentificat. Eventualele modificari vor intra in vigoare numai dupa ce vor fi aduse la cunostiinta publicului pe site-ul www.regulamentepromotiii.ro
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania se va desfasura in perioada 3 - 31 Mai 2012, in reteaua de magazine Metro apartinand S.C. Metro Cash & Carry Romania S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, sector 3, Bd. Theodor Pallady nr. 51N, Cladirea C6, Corp A, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/9081/2010, C.U.I. 8119423, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament (denumite în continuare „Magazinele METRO”).
SECTIUNEA 4. DREPT DE PARTICIPARE
Campania se adreseaza clientilor METRO:
(i) persoane juridice cu sediul în România; si/sau
(ii) persoane fizice autorizate si/sau intreprinderi individuale si/sau întreprinderi familiale reglementate de prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 44/2008, care accepta termenii si conditiile regulament oficial şi a acestui act adiţional (denumite în continuare „Participanti”); si/sau
Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie acele persoane juridice, respectiv acele asociatii familiale în care angajatii Organizatorului si Magazinelor METRO si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.
Persoanele aici enumerate nu sunt eligibile a participa la aceasta Campanie nici în calitate de persoane fizice autorizate.
Participarea la aceasta Campanie impune cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului regulament oficial.
SECTIUNEA 5. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta Campanie participa urmatoarele produse din gama Tchibo, (denumite in continuare „Produsele Participante”):
• Tchibo Exclusive 250g, cafea prajia si macinata;
• Impachetare 4xTchibo Exclusive 250g, cafea prajita si macinata,
• Tchibo Exclusive Duo Pack (2x250g), cafea prajita si macinata;
• Tchibo Exclusive Decaf 250g, cafea prajita si macinata;
La Campanie participa doar produsele mentionate mai sus care sunt comercializate in magazinele METRO din Romania.
Mentiune: In Campanie participa produsele enumerate mai sus cu conditia ca acestea sa fie listate in locatia in care se desfasoara Campania si sa nu se afle in situatie de rupere de stoc. Daca in perioada desfasurarii Campaniei un produs intra in ruptura de stoc, acesta nu mai participa in Campanie pana la remedierea situatiei.
Participa in aceasta campanie si pachetele promotionale compuse din unul sau mai multe produse participante in Campanie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Participantii la prezenta Campanie trebuie sa:
Achizitioneze, in perioada Campaniei (03.05.2012 – 31.05.2012), produse Tchibo Exclusive participante la promotie conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament, in valoare de minim 40 Lei ( fara TVA), pe aceeasi factura.
Sa completeze integral talonul de tombola, disponibil in magazinul METRO participant, la casele de marcat.
Datele ce trebuie completate pe talon sunt:
• Denumirea entitatii participante la Campanie;
• Numele si prenumele reprezentantului legal al entitatii participante la Campanie;
• Numarul facturii fiscale in baza careia reprezentantul legal al entitatii participante a completat talonul de participare la Campanie;
• Datele de contact ale entitatii participante: adresa completa (strada, numar, bloc, scara, apartament, localitate, judet), numar de telefon;
• E-mailul entitatii participante sau al reprezentantului legal al entitatii participante;
• Data completarii talonului de participare la Campanie;
• Varsta reprezentatului legal al entitatii participante la Campanie
• Semnatura
La tragerea la sorti vor participa doar taloanele valide. Prin taloane valide se inteleg taloanele care au completate urmatoarele campuri, considerate obligatorii:
• Denumirea entitatii participante la Campanie;
• numele si prenumele reprezentantului legal al entitatii participante la Campanie;
• Numarul facturii fiscale in baza careia reprezentantul legal al entitatii participante a completat talonul de participare la Campanie;
• Datele de contact ale entitatii participante: adresa completa (strada, numar, bloc, scara, apartament, localitate, judet), numar de telefon
• Data completarii talonului de participare la Campanie.
• Varsta reprezentatului legal al entitatii participante la Campanie
• Semnatura
Pentru fiecare factura care dovedeste achizitionarea produselor Participante Tchibo Exclusive conform mecanismului Campaniei, Participantul va putea completa un singur talon de tombola pentru a participa la tragerea la sorti din data de 15 Iunie 2012.
Un numar de factura fiscala este unic si poate fi inscris in Campanie o singura data, pe un singur talon de tombola.
Cu un talon completat si inscris in campanie de catre un participant, pentru o factura fiscala ce atesta achizitionarea produselor Tchibo Exclusive, se poate castiga prin tragere la sorti un singur premiu. In cadrul Campaniei, un Participant poate castiga un singur premiu prin tragere la sorti indiferent de numarul taloanelor inscrise in campanie. Un Participant unic este considerat, in acceptiunea prezentului regulament, a fi o persoana juridica unica / o persoana fizica autorizata unica / o intreprindere individuala unica / o intreprindere familiala unica.
Participantii trebuie sa depuna, in perioada promotiei, talonul completat in urnele special amenajate din reteaua de magazine METRO, amplasata dupa linia caselor de marcat, pentru a participa la tragerea la sorti din data de 15 iunie 2012.
Participantii au obligatia sa pastreze facturile fiscale in original pentru a face dovada achizitionarii produselor Tchibo Exclusive participante la Campanie in eventualitatea castigarii unui premiu prin tragere la sorti.
Toate taloanele inscrise corect si lizibil si introduse in urnele din Magazinele METRO vor participa la tragerea la sorti din data de 15 iunie 2012.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premii prin tragere la sorti
Se vor oferi 26 premii constand in cate un ”automat de cafea Cafissimo si cate 2 seturi de aromacapsule Tchibo” prin tragerea la sorti din data 15 Iunie 2012, cate un premiu pentru fiecare magazin din lantul Metro participant la promotie.
Valoarea totala a premiilor acordate prin tragere la sorti prin intermediul mecanismului descris la sectiunea 6 din prezentul Regulament este de 10 685,74 Ron (TVA inclus).
Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare a regulamentului prin intermediul mai multor canale: posta, telefon, Internet precum si costul de achizitionare a produselor Tchibo Exclusive participante la Campanie).
Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor / caracteristicilor premiilor.
SECTIUNEA 8. PROCEDURA TRAGERII LA SORTI
Premiile Campaniei se vor atribui prin tragere la sorti, ce se va organiza in magazinul Metro Baneasa la data 15 iunie 2012.
Toate taloanele din magazinele lantului METRO vor fi aduse in Bucuresti, in Magazinul Metro Baneasa in vederea realizarii tragerii la sorti.
Tragerea la sorti se va executa manual în prezenta unei comisii alcatuite dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al Magazinului Metro Baneasa si un notar sau un avocat, intr-un spatiu din magazin deschis publicului/clientilor Metro aflati in magazin la ora extragerii, care pot asista, dupa dorinta, la efectuarea operatiunii tragerii la sorti.
La tragerea la sorti participa toate taloanele introduse pana la ora 21.00 in ultima zi a Campaniei in fiecare urna din Magazinele METRO participante respectiv, in perioada Campaniei si pe durata prezentei promoterilor in acest magazin.
Dupa extragerea cate unui talon per fiecare magazin Metro si verificarea indeplinirii conditiilor de participare, inclusiv a cumpararii Produselor Participante in conditiile mentionate in prezentul Regulament, in cazul in care conditiile de participare sunt indeplinite, talonul va fi declarat castigator. In cazul in care conditiile de participare nu sunt indeplinite (lipsa de pe talon a oricarei informatii solicitate la sectiunea 6 de mai sus sau nerespectarea oricarei alte conditii impuse de prezentul Regulament) va fi extras alt talon pana la desemnarea celor 26 castigatori.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru taloanele necompletate cu datele precizate la sectunea 6 de mai sus, ca si pentru cele ilizibile. De asemenea, nu se vor accepta ca valide fotocopii sau falsificari ale talonului de participare la Campanie.
În cadrul tragerii la sorti se vor extrage 26 castigatori (cate 1 premiu per fiecare magazin Metro participant la promotie) si 78 rezerve (cate 3 rezerve per fiecare magazin Metro participant la promotie).
Denumirea Participantilor câstigatori, numarul facturii fiscale câstigatoare, Magazinele Participante din care castigatorii au achizitionat produsele, precum si premiul câstigat vor fi mentionate in procesul verbal al extragerii, de catre avocatul sau notarul participant la tragerea la sorti.
Se va apela la rezerve în cazul în care, din motive independente de vointa Organizatorului, acesta nu poate lua legatura cu unul sau mai multi Participanti extrasi câstigatori in termenul mentionat în prezentul regulament oficial al Campaniei sau acesta este invalidat, din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului regulament oficial al Campaniei. Se va apela la rezerve în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor va fi aceeasi ca si in cazul castigatorilor.
Organizatorul se obliga sa faca publice prin orice mod numele castigatorilor, precum si premiile acordate.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a suplimenta numarul premiilor garantate oferite in cadrul Campaniei.
SECTIUNEA 9. ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR PREMIILOR OFERITE PRIN TRAGERE LA SORTI, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Numele câstigatorilor validati si premiile aferente se vor afisa la Birourile de Relatii cu Clientii ale Magazinelor Participante în termen de 10 zile lucratoare de la data validarii. Publicarea numelor castigatorilor se va realiza in conformitate cu obligatiile impuse de prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Fiecare Participant extras la tragerea la sorti va fi anuntat prin apel telefonic, in maxim 5 zile lucratoare de la data extragerii, de catre Organizator. Acesta va fi apelat de maxim 4 ori in intervale orare diferite, in zile diferite (în intervalul orar 9.00-18.00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale), la numarul de telefon înscris pe talonul extras câstigator.
In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat telefonic (ca. de exemplu in situatiile in care nu raspunde la numarul respectiv, numarul nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire a serviciului de telefonie mobila etc) acesta va fi invalidat, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a apela la rezerve, in ordinea extragerii lor.
În cazul în care un Participant va refuza sa ridice premiul, se va recurge la urmatoarea rezerva extrasa, pentru acordarea premiului ramas. Participantul extras la tragerea la sorti care a refuzat premiul in mod expres va trebui sa semneze o declaratie prin care îsi exprima refuzul de a primi premiul si, eventual, motivul refuzului, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii refuzului.
Validarea castigatorilor se va face doar dupa ce acestia vor prezenta reprezentantului Organizatorului, în termen de 3 zile lucratoare de la data anuntarii câstigului, factura fiscala extrasa câstigatoare, în original, care sa ateste achizitionarea Produselor Participante la Campanie. În caz contrar, Participantii nu vor fi validati câstigatori si nu vor avea dreptul de a intra în posesia premiului.
În momentul validarii premiului, reprezentantii Participantilor extrasi la sorti trebuie sa prezinte urmatoarele copii ale documente:
- copie dupa documentul de identitate al persoanei care are calitatea de reprezentant legal al entitatii castigatoare revendica premiul;
- copie dupa documentul care atesta calitatea persoanei care revendica premiul de reprezentant legal al entitatii castigatoare;
- copie dupa certificatul de inmatriculare al entitatii castigatoare, in original;
- copie dupa factura fiscala extrasa câstigatoare.
În cazul în care Participantii extrasi la sorti si rezervele corespunzatoare nu pot fi contactati din motive independente de vointa Organizatorului (daca participantii furnizeaza date gresite), premiile nerevendicate ramân în posesia Organizatorului.
Premiile oferite in cadrul Campaniei vor fi inmanate castigatorilor în termen de 30 de zile lucratoare de la data validarii, pe baza unui proces verbal de predare-primire.
Castigatorul unui premiu nu poate ceda drepturile asupra premiului castigat unei alte persoane.
SECTIUNEA 10. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 9915.
Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin regulament, câstigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor Participanti care si-au dat acordul explicit si neechivoc în acest sens semnand talonul de participare la Campanie.
Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a unui Participant, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata în M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise în aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Str Dr. Iacob Felix nr. 28, etaj 2, Sector 1, în atentia Departamentului Marketing, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2005 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care si vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, în atentia Serviciul Consumatorului.
Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, denumirea/numele si prenumele lor. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care Participantii vor dori sa isi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.
SECTIUNEA 11. ERORI, TALOANE DE TOMBOLA, FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru taloanele de tombola sau facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, ilizibile) sau care nu se supun conditiilor prezentului regulament oficial si nici nu va acorda/înmâna premiile pe baza unor astfel de taloane / facturi fiscale. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru nicio cauza libera de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.
SECTIUNEA 12. RESPONSABILITATE
Organizatorul Campaniei va acorda premiul doar acelui câstigator care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului regulament oficial.
Organizatorul si celelalte entitati implicate în Campanie nu îsi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nici o forma în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui regulament oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
Din momentul semnarii, de catre Participantul câstigator, a procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de acesta.
În cazul în care Organizatorul constata, ulterior extragerii si înmânarii premiului, ca Participantii câstigatori nu au îndeplinit toate conditiile stipulate în prezentul regulament oficial, acesta îsi rezerva dreptul de a-i invalida si de a cere repunerea în situatia anterioara, prin reintrarea în posesia premiului deja înmanat sau a contravalorii acestuia, precum si a cheltuielilor aferente suportate de Organizator în legatura cu extragerea si / sau înmânarea premiului, daca este cazul. În aceste circumstante, Organizatorului nu-i va putea fi retinuta raspunderea si nu va datora daune – interese pentru prejudiciu.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator în conditiile Sectiunii 13, paragraful 2. din prezentul regulament oficial, prin afisarea actului aditional la regulament la Birourile de Relatii cu Clientii ale Magazinelor METRO Participante.
Organizatorul nu are nicio obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru situatiile în care mai multe persoane revendica aceleasi factura fiscala; în acest caz va fi validat câstigator primul Participant care face dovada facturii fiscale în original continand dovada achizitionarii unuia sau mai multor produse participante cumparate, conform regulamentului oficial.
Organizatorul are dreptul de a invalida taloanele care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, numar de factura fiscala gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul regulament.
Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.
SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
Daca va fi cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
In privinta premiilor acestei Campanii, Participantilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor reprezentând contravaloarea produselor Tchibo achizitionate si participante la Campanie.
SECTIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI
Prezenta Campanie poate înceta în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.
* Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca, total sau partial obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, daca acesta este confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau intârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art. 71 si 1351 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia
SECTIUNEA 15. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.
Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, în atentia Departamentului Marketing. Dupa expirarea unui termen de 2 saptamani de la data publicarii listei castigatorilor, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.
SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL
Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului regulament oficial. Regulamentul Campaniei este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant la Biroul de Relatii cu Clientii din Magazinele METRO Participante, pe site-ul www.regulamentepromotii.ro sau poate fi solicitat prin email la adresa consumator@tchibo.ro sau printr-o cerere scrisa si datata catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, in atentia Departamentului Marketing.
De asemenea, orice solicitare in legatura cu aceasta Campanie poate fi transmisa la adresele cuprinse in paragraful anterior.
Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmând ca astfel de modificari sa fie facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii lor in vigoare.
Prezentul regulament oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L.
prin imputernicit __________________