REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Il Mondo di Aperol”
15 iunie 2012 – 8 septembrie 2012
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
1.1. Organizatorul campaniei promotionale "Il Mondo di Aperol" (denumita in continuare “Campania”) este SC Cristalex ‘94 SRL (denumita in continuare „Organizatorul”), cu sediul social in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea nr. 37, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/18196/1994, cod unic de inregistrare 6345190, atribut fiscal RO, telefon: 021 224 59 86, fax : 021 224 59 85, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 8768.
Activitatile legate si/sau implicate de aplicarea si/sau dispozitiilor prezentului Regulament vor fi indeplinite de catre SC LUNA HOMEMADE SRL cu sediu social: Str. G-ral Eremia Grigorescu nr. 15, Bucuresti, Sector 1, punct de lucru: Str. Maria Rosetti nr. 2, et. 1, ap. 3, CUI: RO 30155848, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/5121/05.05.2012 Cont: RO94 RZBR 0000 0600 1462 4361, deschis la Raiffeisen – Agentia Armeneasca reprezentata prin Administratorul: Claudiu Leonte.
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, de a opri Campania in orice moment al acesteia, si/sau sa schimbe regulile de participare, dar avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe pagina oficiala de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente.
Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inainte de intrarea in vigoare.
SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI:
2.1. Campania se va desfasura pe teritoriul Romaniei in orasele detaliate pe pagina oficiala de Facebook in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Pagina de Facebook poate fi accesata la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
SECTIUNEA 3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI:
3.1. Campania va incepe la data de 15 iunie 2012, ora 19:00 si se va desfasura pana la data de 8 septembrie 2012, ora 24:00 (denumita in cele ce urmeaza „Perioada”).
3.2 Perioada de votare va incepe pe data de 16 iunie 2012, dupa ce pozele au fost incarcate pe pagina de Facebookhttp://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente si va inceta pe data de 23 septembrie 2012, ora 24:00.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE:
4.1. Campania este adresata tuturor persoanelor fizice, cu varsta de 18 ani impliniti inainte de data inceperii Campaniei, cu domiciliul stabil sau resedinta in Romania.
4.2. La prezenta Campanie nu au dreptul sa participe angajatii Organizatorului si ai distribuitorilor cu care lucreaza Organizatorul, ai agentiilor si societatilor implicate in organizarea si derularea acestei Campanii, precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si afinii (sotul/sotia) celor mentionati mai sus.
Participantul va participa la prezenta Campanie luand la cunostinta conditiile mai sus mentionate.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI :
5.1. Mecanism premii instant:
5.1.1. Pentru a se inscrie in Campanie, Participantii trebuie:
• Sa fie prezenti in locatiile comunicate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
• Organizatorul va avea echipe in locatiile detaliate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente , care vor recomanda long drink-urile pe baza de Aperol. Pentru fiecare long drink pe baza de Aperol achizitionat, consumatorii vor primi un premiu instant surpriza constand in: papuci de plaja, bratara, yo-yo, ochelari soare, mingi de plaja. Premiile se acorda in limita a 1 (un) premiu pentru fiecare long drink achizitionat, doar in intervalul de timp in care promoterii sunt prezenti in locatii si numai de catre echipa Aperol. Lista locatiilor in care vor fi prezenti promoterii, zilele si intervalul orar vor fi detaliate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente . Premiile se ofera in limita stocului disponibil.
5.2. Mecanism premii Facebook:
5.2.1 Inscrierea in Campanie se realizeaza astfel:
• Persoanele care au primit un premiu instant in una dintre locatiile detaliate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente si doresc sa participe la Campanie - mecanism Facebook, trebuie sa fie de acord sa scrie un mesaj amuzant pe “bula” Aperol si sa li se faca o poza . “Bula” Aperol va fi adusa de catre echipa Aperol si va predata inapoi de participant. Pozele vor fi realizate de catre un reprezentant al Organizatorului prezent in locatii si vor fi incarcate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente , tot de catre acesta. In cazul in care mesajele scrise pe “bulele” Aperol de catre consumatori sunt vulgare, sau contin pasaje de violenta, acte de rasism, sau mesaje cu inteles sexual, sau contin mesaje pe care organizatorul nu le considera potrivite acestea nu vor fi postate, organizatorul isi rezerva dreptul de a alege dintre aceste mesaje si de a le posta numai pe acelea care indeplinesc conditiile cerute.
• Pozele vor fi incarcate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, in maxim 2 (doua) zile calendaristice de la realizarea lor. Participantii trebuie sa intre pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente , sa gaseasca pozele cu ei, sa se taguiasca si sa-si convinga prietenii sa dea like pozei/pozelor inscrise in campanie. Organizatorul nu va fi facut responsabil in cazul in care din cauza unor probleme tehnice sau din cauza setarilor sau modificarilor pe care le pot face administratorii Facebook, pozele nu vor putea fi uploadate in timp util. In cazul acesta, organizatorul va anunta pe pagina de Facebook problemele intampinate si perioada de votare va fi prelungita astfel incat fiecare concurent sa aibe sanse egale.
• La Concurs participa DOAR pozele persoanelor care mai intai au comandat un long drink pe baza de Aperol, care au scris un mesaj pe “bula” Aperol si apar in poza cu “bula” Aperol.
• Perioada de votare va incepe pe data de 16 iunie 2012, dupa ce pozele au fost incarcate pe http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, fiecare participant in campanie isi va putea gasi poza in folderul denumit cu orasul si zilele in care pozele au fost facute si va inceta pe data de 23 septembrie 2012, ora 24:00. Pentru fiecare poza sunt valabile numai voturile acumulate timp de 2 saptamani ( 14 zile). Fiecare oras/poza/consumator are la dispozitie acest timp limitat astfel incat campania sa fie corecta si fiecare participant sa aibe sanse egale. De exemplu pentru pozele facute in weekend-ul 15 & 16 iunie si uploadate de catre TL duminica pe data de 17 iunie, sunt valabile numai voturile ( like-urile) primite pana inclusiv duminica 1 iulie. In functie de timing-ul pe care organizatorul il va stabili, aceste informatii pot suferi modificari ( de exemplu din cauza vremii nefavorabile, organizatorul isi rezerva dreptul de a anula activarile deja programate), insa toate aceste modificari de perioada vor fi comunicate pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
• Pentru a participa la prezenta Campanie, o persoana trebuie sa indeplineasca toate conditiile de mai sus.
• Participand la prezenta Campanie, participantul isi exprima acordul in mod ferm si neechivoc ca SC Cristalex ‘94 SRL va avea dreptul sa foloseasca oricare dintre materialele foto realizate in cadrul Campaniei, in mod exclusiv si la propria alegere, integral sau partial, in forma originala sau modificata, in orice mod si in orice moment, inclusiv in campanii publicitare, fara obligatia platii vreunei sume de bani sau alte contraprestatii catre participantul care a transmis si inscris materialul respectiv in Campanie.
5.2.2. Criteriul de desemnare al castigatorilor este numarul de “like-uri” acumulate pe durata Campaniei. Acumularea voturilor pe baza carora se vor desemna castigatorii se va face dupa cum urmeaza: pe data de 10 septembrie 2012, pana la ora 24:00, cel tarziu, vor fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 24 septembrie 2012 la ora 12:00, cele 2 (doua) persoane care au cele mai multe like-uri stranse vor fi desemnate castigatori ai marilor premii: cate 1 (o) trotineta cu motor.
5.2.3 In fiecare saptamana pe pagina de Facebook va aparea un top al celor care au strans cele mai multe like-uri.
5.2.4. Votarea se va face NUMAI in cadrul paginii de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente , in sectiunea “Photos”. Fiecare vizitator al Aplicatiei poate vota un numar nelimitat de poze, dar fiecare poza individuala poate fi votata o singura data de catre un vizitator. Dupa ce un vizitator a votat o poza, functia de votare pe materialul respectiv se va dezactiva automat. Orice tentativa de fraudare a procesului de votare va fi sanctionata, iar poza participantului descalificata din concurs.
5.2.5. In cazul in care un participant are inscrise mai multe poze in concurs, voturile obtinute vor fi calculate pentru fiecare poza in parte si nu se vor cumula.
SECTIUNEA 6. PREMIILE ACORDATE:
6.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii mici”
• ... 9000 buc premii instant, constand in:
o ... papuci de plaja*: 400 perechi
o ... bratari*:4100 buc
o ... yo-yo*: 1000 buc
o ... ochelari*: 1000 buc
o ... mingi de plaja*: 2500 buc
• 2 premii mari, reprezentate de 2 trotinete cu motor.
Premiile instant sunt oferite in limita stocului disponibil.
6.2. Valoarea totala a premiilor este de 6736,18 EURO+ TVA. Nu se acorda contravaloarea in bani sau in alte produse a premiilor.
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR - MECANISM FACEBOOK
7.1. Vor fi desemnati castigatori ai celor 2 (doua) premii mari ai Concursului de pe pagina de Facebook, fiecare premiu constand intr-o trotineta cu motor, 2 persoane astfel:
7.2. Persoanele care se afla in locatii, in orasele in care echipa Aperol va desfasura promotia si care achizitioneaza un long drink pe baza de Aperol automat intra in Concurs. Tot ce trebuie sa faca este sa scrie un mesaj pe “bula” Aperol si sa accepte sa li se faca o poza cu “bula” Aperol. Ulterior, poza facuta este uploadata pe pagina de Facebook de catre una dintre personele care fac parte din echipa Aperol.
7.3. La Campanie participa numai pozele uploadate pe pagina de Facebook pana si inclusiv in ziua de 10 septembrie 2012.
7.4. Perioada de votare va incepe pe data de 16 iunie 2012, ora 00:00 si va inceta pe data de 23 septembrie 2012, ora 24:00.
7.5. Acumularea voturilor pe baza carora se vor desemna castigatorii se va face dupa cum urmeaza: pe data de 10 septembrie 2012, ora 24:00, cel tarziu, vor fi uploadate ultimele poze. Iar pe data de 24 septembrie la ora 12:00, cele 2 (doua) persoane care au strans cele mai multe like-uri stranse vor fi desemnate castigatori ai marilor premii: cate 1 (o) trotineta cu motor.
7.6. In cazul in care exista mai multi concurenti care au acelasi numar de voturi, departajarea se va face prin stabilirea primului concurent care a ajuns la numarul respectiv de voturi, respectiv ora exacta la care s-a inregistrat ultimul vot.
7.7. Castigatorul va fi desemnat si publicat in sectiunea “Castigatori” pe pagina de Facebook Aperol (http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente ), in maxim 20 zile de la terminarea Campaniei.
SECTIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR:
8.1. Premiile mari – cele 2 trotinete cu motor, vor fi acordate castigatorilor validati, in maxim 30 zile calendaristice de la validare.
8.2. Numele castigatorilor vor fi afisate pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
8.3. Premile mari, vor fi inmanate astfel: dupa ce castigatorii vor fi validati, Organizatorul le va comunica toate detaliile (adresa exacta, persoana de contact) prin care acestia pot intra in posesia premiului.
8.4. Castigatorii trebuie sa ne comunice datele: nume/prenume/CNP/numar telefon/ in termen de 48 ore de la data in care a fost afisat ca si castigator pe site. In caz contrat, acesta va fi invalidat si premiul va fi acordat urmatorului participant care a obtinut cel mai mare numar de voturi.
8.5. Castigatorii vor fi contactati telefonic de 3 ori pe zi, 2 zile lucratoare din momentul desemnarii ca si castigatori. Daca acestia sau unul dintre acestia nu raspund/e, va/vor fi desemnat/i castigator/i urmatorul/ii participant/i cu cel mai mare numar de voturi. In cazul in care nici acest/i participant/i nu raspund/e, se va repeta aceeasi procedura, pana la acordarea premiilor.
8.6. Premiile vor fi acordat castigatorilor in cel mult 30 zile calendaristice de la data validarii acestora.
SECTIUNEA 9. CONDITII DE VALIDARE A CASTIGATORILOR:
9.1. Pentru a fi validat drept castigator, participantul la Campanie trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile descrise in sectiunile 4, 5 si 7 ale Regulamentului. De asemenea, in momentul receptiei premiilor, Participantul trebuie sa prezinte un act de identitate valabil (cartea de identitate sau pasaportul).
9.2. Contestatii: Contestatiile cu privire la numarul de puncte se pot face in 16 de ore de la data afisarii numelor castigatorilor pe site. Contestatia se trimite Organizatorului prin e-mail la adresa office@la-luna.ro si va cuprinde in mod obligatoriu:
i) numele, domiciliul, date de identificare;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
Contestatiile se vor solutiona in termen de 48 de ore de la data primirii.
SECTIUNEA 10. INMANAREA PREMIILOR:
10.1. Premiile mici (papuci de plaja, bratari, yo-yo-uri, ochelari, mingi de plaja) vor fi inmanate castigatorilor instant de catre echipa Aperol, dupa ce consumatorii au comandat un long drink pe baza de Aperol.
10.2. Premiile mari (cele 2 trotinete cu motor) vor fi inmanate astfel: dupa ce castigatorii vor fi validati, Organizatorul le va comunica toate detaliile (adresa exacta, persoana de contact) prin care acestia sa poata intra in posesia premiilor.
SECTIUNEA 11. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR:
11.1. Numele castigatorilor si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002.
11.2. Numele castigatorilor celor 2 mari premii vor fi publicate pe site-ul http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
SECTIUNEA 12. LIMITAREA RASPUNDERII:
12.1. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de Internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campaniei.
12.2. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa eventualele disfunctionalitati ale site-ului www.facebook.com .
12.3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care castigatorul isi pierde dreptul de a folosi serviciile oferite de www.facebook.com pe durata Campaniei.
SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE:
13.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
13.2. De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, prin semnarea procesului verbal de predare primire, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
13.3. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii formularului sau a solicitarii Regulamentului Campaniei etc.). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, astfel cum a fost republicata, cu modificarile ulterioare.
SECTIUNEA 14. ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR:
14.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta Campanie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 8768.
14.2. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia imputernicitilor si partenerilor contractuali ai Organizatorului si a cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
14.3. Prin inscrierea in Campanie, Participantii declara ca sunt de acord cu Regulamentul si cu faptul ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre in baza de date a Organizatorului. Participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele, adresa si si/sau imaginea lor sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre Organizator, fara alte obligatii sau plati din partea acestuia. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele si serviciile Organizatorului si ale partenerilor sai, prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS), doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc in acest sens. Organizatorul nu conditioneaza participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. In cazul in care participantii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare in acest sens.
14.4. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
14.5. Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C Cristalex ‘94 SR.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Constantin Sandu Aldea nr. 37, Sector 1.
14.6. Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt inmanarea premiilor castigatorilor si realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti.
SECTIUNEA 15. LITIGII:
15.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.
SECTIUNEA 16. FORTA MAJORA:
16.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului.
16.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campanie pe pagina http:// www.facebook.com/AperolDolceFarNiente, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI:
17.1. Regulamentul Campaniei “Il mondo di Aperol” este disponibil gratuit oricarui solicitant pe http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
SECTIUNEA 18. DETALII LOGISTICE AL CAMPANIEI:
18.1. Regulamentul Campaniei “Il mondo di Aperol” este disponibil gratuit oricarui solicitant pe pagina pe Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente .
18.2. Toate detaliile cu privire la orasele in care se desfasoara promotia, programul orar si locatiile pot fi consultate direct pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente
18.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a face modificarile cu privire la orasele/ programul si locatiile in care se va desfasura Campania si de a le comunica pe pagina de Facebook, la adresa http://www.facebook.com/AperolDolceFarNiente , in cel mai scurt timp posibil.