REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Pastreaza Secretul Gustului Moldovenesc”
06 august 2012 ora 06:00-05 septembrie 2012 ora 22:59
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorii campaniei promotionale pentru consumatori „Pastreaza Secretul Gustului Moldovenesc” (denumita in continuare "Campania") sunt S.C. NESTLÉ ROMANIA S.R.L. (denumita in continuare "Organizatorul" sau "Nestlé Romania"), cu sediul in Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/10813/2010, Cod Unic de Inregistrare RO8184502, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168 si S.C. More Results Marketing S.R.L., cu sediul in Strada Baicului, nr. 82, Cladirea Administrativ, etaj 2, Sector 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/20956/2004, Cod Unic de Inregistrare RO17044796, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 2088, in calitate de coorganizator, numita in cele ce urmeaza "Agentia".
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor intra in vigoare de la data autentificarii Actului Aditional de catre Notarul Public, insa nu inainte de a fi facut public in aceeasi maniera in care a fost publicat si regulamentul.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in judetele Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau si Vaslui in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
4.1. Campania va incepe in data de 06 august 2012 ora 06:00:00, ora Romaniei si se va incheia la data de 05 septembrie 2012 ora 22:59:59, ora Romaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de incheiere a prezentei Campanii. Noua data va fi comunicata prin Act Aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii Actului Aditional.
4.2. Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui cod valid in conformitate cu Sectiunea 7 de mai jos se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 06 august 2012 ora 06:00:00, ora Romaniei si 05 septembrie 2012 ora 22:59:59, ora Romaniei. Orice cod trimis inainte de data 06 august 2012 ora 06:00:00, ora Romaniei sau dupa data de 05 septembrie 2012 ora 22:59:59, ora Romaniei nu va fi luat in considerare.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Nestlé Romania SRL, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestlé Romania SRL si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
5.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul stabil, permanent sau provizoriu(flotant) in oricare dintre judetele Romaniei mentionate la articolul 3.1 (denumite in continuare „Participanti”), cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, care trimit cel putin un cod promotional format din 11 caractere numerice aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor produselor participante in promotie sau un cod extra, respectand prezentul Regulament. Codul poate fi trimis exclusiv prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote la numarul scurt 1882 (SMS cu tarif normal in retelele mentionate) conform Sectiunii 7.1.2.
5.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
6.1. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse evidentiate prin ambalaje ce contin codul promotional de 11 caractere numerice:
• Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume 75g
• Maggi Secretul Gustului Intensavor Gust de Gaina 75g
Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care in plus fata de informatia obisnuita, vor contine (i) un cod promotional format din 11 caractere numerice aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor produselor participante in promotie. Organizatorul isi rezerva dreptul ca pe parcursul Campaniei sa adauge noi produse participante in promotie anuntate prin Act Aditional la prezentul Regulament.
Ambalajele produselor MAGGI care nu contin codul promotional format din 11 caractere numerice aflate in dreptul inscriptiei „COD”, tiparit pe exteriorul ambalajului, nu participa in promotie.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
7.1. Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant mentionat la Sectiunea 6 si sa trimita codul tiparit pe fata ambalajului sau un cod extra acordat conform prevederilor prezentului regulament sectiunea 7.3 in perioada 06 august 2012 ora 06:00:00, ora Romaniei si 05 septembrie 2012 ora 22:59:59, ora Romaniei prin mesaj SMS la numarul 1882 - mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosita (Vodafone, Cosmote sau Orange)
7.2. Un Participant are dreptul sa inregistreze in Promotie maxim 10 coduri promotionale valide pe zi - in intervalul orar cuprins intre 06:00:00, ora Romaniei, pana la 22:59:59, ora Romaniei, al fiecarei zile calendaristice, conform prevederilor din prezentul Regulament si maxim 60 coduri promotionale valide pe toata perioada desfasurarii Promotiei- in intervalul orar cuprins intre 06:00:00, ora Romaniei, pana la 22:59:59, ora Romaniei, al fiecarei zile calendaristice, conform prevederilor din prezentul Regulament.
7.3. Pentru a acorda sanse egale tuturor participantilor la promotie, Organizatorul isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in urmatoarele conditii:
- daca Participantul a cumparat un produs al carui ambalaj contine un cod promotional cu erori de tiparire (de exemplu, dar fara a ne limita la acestea, coduri greu lizibile) si face dovada existentei erorilor in termen de 5 zile de la semnalarea problemei, prin prezentarea catre Organizator a unei copii sau poze a ambalajului produsului respectiv. Aceasta dovada trebuie trimisa Organizatorului la adresa contact.nestle@ro.nestle.com
- daca participantul descopera pe ambalajul produsului participant achizitionat un cod unic de 12 caractere si trimite acest cod in Campanie. In acest caz, Participantul va primi urmatorul mesaj de raspuns: Cod incorect! Detalii la Infoline 08008 637 853 (numar apelabil gratuit din orice retea nationala fixa sau mobila).
.Participantul trebuie sa faca dovada detinerii ambalajului ce are tiparit codul de 12 caractere prin prezentarea catre Organizator in termen de maxim 5 zile de la semnalarea problemei, a unei copii sau poze a ambalajului produsului respectiv. Aceasta dovada trebuie trimisa Organizatorului la adresa contact.nestle@ro.nestle.com
- daca Participantul introduce codul promotional de pe ambalajul produsul participant achizitionat si codul respectiv a mai fost introdus in Campanie de catre alta persoana, de pe un alt numar de telefon. in acest caz, Participantul va primi urmatorul mesaj de raspuns: “Acest cod a fost deja inregistrat! Un cod poate fi inregistrat o singura data. Pentru detalii suna la 08008637853.” Participantul trebuie sa faca dovada detinerii ambalajului ce are tiparit codul pe care a incercat sa il inscrie in Campanie prin prezentarea catre Organizator in termen de maxim 5 zile de la semnalarea problemei, a unei copii sau poze a ambalajului produsuluirespectiv. Aceasta dovada trebuie trimisa Organizatorului la adresa contact.nestle@ro.nestle.com
In oricare din cazurile de mai sus, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica situatia respectiva, urmand ca in functie de rezultatul verificarilor sa ii ofere sau nu Participantului un cod extra in termen de 1 zi lucratoare de la primirea dovezii. Situatiile mentionate mai sus pot fi solutionate pana in ultima zi de desfasurare a campaniei, 05.09.2012, ora Romaniei 18h00.
Codurile extra au acelasi statut ca si codurile promotionale de pe ambalajele produselor participante la promotie si pot fi folosite pentru inscrierea in Campanie conform Sectiunii 7.1 din prezentul Regulament.
7.4. Participantul trebuie sa pastreze ambalajul produsului in original si sa il trimita catre Organizator in cazul in care Participantul va fi declarat castigator. Ambalajul cu codul promotional valid trebuie sa contina cele 11 caractere numerice aflate in dreptul inscriptiei „COD”, astfel incat acestea sa fie usor de identificat. Participantii trebuie sa pastreze ambalajele MAGGI pana la publicarea listei finale a castigatorilor, continand toti castigatorii validati. Castigatorii vor fi publicati conform Sectiunii 11.6 pe masura ce vor fi validati.
7.5. Pentru ca o inscriere prin mesaj SMS sa fie considerata valid(a), ace(a)sta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
7.5.1. Sa contina un cod promotional valid sub forma XXXXXXXXXXX format din 11 caractere numerice;
7.5.2. Codul promotional valid sa fie primit de Organizator in perioada 06 august 2012 ora 06:00:00, ora Romaniei si 05 septembrie 2012 ora 22:59:59, ora Romaniei;
7.5.3. Codul promotional valid sa fie primit de Organizator zilnic, intre orele 06:00:00 si 22:59:59;
7.5.4. Codul promotional sa fie trimis cu respectarea prezentului Regulament;
7.6. Un Participant definit de aceeasi combinatie de nume, prenume, domiciliu inscris in cartea de identitate si numar de telefon mobil are dreptul sa castige maxim 3 premii pe intreaga durata a Campaniei. Cu un cod promotional valid inscris in Promotie, un Participant are posibilitatea de a castiga un singur premiu.
7.7. Participantii nu au dreptul sa se inscrie in promotie folosind mai multe numere de telefon mobil. Organizatorul isi rezerva dreptul sa investigheze situatiile de acest gen si sa invalideze toate inscrierile in promotie ale Participantului care s-a inscris folosind mai multe numere de telefon mobil.
7.8. MESAJELE CAMPANIEI:
7.8.1 In perioada Campaniei, pentru fiecare cod trimis prin SMS, in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de raspuns prin SMS (mesaj de tip stocabil) care va avea, dupa caz, unul dintre continuturile de mai jos:
a) in cazul in care codul este primit inainte de data si ora inceperii Campaniei, dar nu mai devreme de 2 (doua) zile calendaristice:
Cod neinregistrat. Promotia Maggi incepe in data de 06.08.2012 ora 06:00. Pastreaza ambalajul si trimite codul dupa aceasta data. Succes!
b) in cazul in care codul este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei, dar nu mai mult de 3 (trei) zile calendaristice dupa terminarea campaniei:
Cod neinregistrat. Promotia Maggi s-a incheiat in data de 05.09.2012. Vezi lista castigatorilor pe www.regulamentepromotii.ro!
c) in cazul in care un cod valid este primit in perioada 06 august 2012- 05 septembrie 2012, insa in afara intervalului ora 06:00:00-22:59:59:
Cod neinregistrat. Pastreaza ambalajul, trimite codul unic in intervalul orar 06:00- 22:59 si poti castiga 100Euro! Detalii la Infoline 08008637853. Succes!
d) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este corect, este scris cu spatii sau alte semne de punctuatie:
Cod incorect! Detalii la Infoline 08008 637 853 (numar apelabil gratuit din orice retea nationala fixa sau mobila).
e) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei, in intervalul orar 06:00:00- 22:59:59 este corect :
Codul este valid.Te-ai inscris in promotia Maggi. Pastreaza ambalajul!
f) daca un Participant castiga un Premiu conform prezentului Regulament, va primi urmatorul SMS in ziua urmatoare castigului:
Felicitari!Ai castigat 100Euro de la MAGGI! Suna intre 9-18(L-V), la 08008637853 in maxim 3 zile lucratoare. Pastreaza ambalajul!
g) daca un cod a mai fost inscris in Campanie:
Acest cod a fost deja inregistrat! Un cod poate fi inregistrat o singura data. Pentru detalii suna la 08008637853.
h) daca un Participant depaseste limita de 10 coduri valide pe zi inscrise in promotie la care are dreptul conform prezentului Regulament, accesul Participantului va fi automat restrictionat in acea zi a Campaniei (incepe de la 06:00:00 AM si se termina la 22:59:59 PM) si va primi urmatorul mesaj:
Ai depasit limita de 10 coduri valide inscrise intr-o zi in promotia MAGGI! Accesul tau este restrictionat! Te rugam suna la 08008637853 pentru detalii.
i) daca un Participant depaseste limita de 60 coduri valide inscrise pe toata perioada Campaniei, la care are dreptul conform prezentului Regulament, accesul Participantului va fi automat restrictionat incepand cu acea inscriere. Astfel, toate intrarile sale in promotie dupa cel de-al 60-lea cod corect vor fi respinse si va primi urmatorul mesaj:
Ai depasit limita de 60 coduri valide inscrise in promotia MAGGI! Accesul tau este restrictionat. Te rugam suna la 08008637853 pentru detalii.
j) daca un Participant trimite prin sms codul de bare al produsului, si anume 8585002460004 sau 8585002460509 va primi urmatorul mesaj:
Acesta este un cod de bare. Trimite codul unic de 11 caractere tiparit pe partea exterioara a ambalajului. Pentru detalii suna la 08008637853.
7.8.2. Organizatorul nu este raspunzator pentru SMS-urile care nu ajung la destinatie , incluzand dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic, pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului.
7.8.3. Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Info line 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din orice retea nationala fixa si mobila) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
7.8.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul mesajelor de raspuns (transmise prin SMS) pe parcursul Campaniei, fara o notificare prealabila.
SECTIUNEA 8. PREMIILE ACORDATE
8.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii:
• 3 Premii pe zi in valoare de 100 Euro* fiecare, in echivalentul in lei la cursul 1 Euro= 4,4 RON
Numarul total de premii pe intreaga perioada a Campaniei – 93 de premii.
Valoarea totala comerciala a Premiilor este de 40920 RON.
SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI
Premii in bani – 93 x 100 euro in RON la cursul de 4,4 RON pentru 1 euro
9.1. Inainte de inceperea Campaniei va avea loc o extragere aleatoare prin care se vor desemna momentele castigatoare pentru cele 93 de premii in bani oferite in cadrul promotiei. Valoarea unui premiu in bani este echivalentul in lei a 100 de euro, la cursul de 4,4 RON pentru 1 euro. Momentele orare in baza carora se vor acorda cele 93 premii vor fi autentificate impreuna cu regulamentul la un notar public, insa nu vor fi facute publice. Se vor extrage cate 3 momente orare aferente fiecarei zile, doar din intervalul 06:00- 22:59 al fiecarei zile.
Premiul constand in 100 de euro poate fi castigat de Participantul care introduce un cod valid conform Sectiunii 7.1, in ora, minutul si secunda desemnata moment castigator sau care introduce primul un cod valid imediat dupa momentul desemnat castigator.
9.1.2. Astfel, zilnic vor exista 3 momente castigatoare in urma carora vor fi acordate premiile in bani constand fiecare in 100 de euro.
9.1.3. Daca premiul alocat unei ore nu se castiga, conform specificatiilor mentionate in Sectiunea 9.1. (pe toata durata unui moment castigator, cuprins intre ora:minutul:secunda desemnat castigator si ultima secunda inaintea inceperii urmatorului moment norocos nu se inscrie niciun cod valid) acesta nu va mai fi acordat.
9.1.4. Daca Participantul desemnat castigator in urma introducerii codului in momentul norocos nu indeplineste conditiile de validare (conform Sectiunii 10 din prezentul Regulament), Organizatorul va acorda respectivul premiu castigatorului de rezerva si anume urmatorului participant care a inscris un cod unic valid imediat dupa momentul desemnat castigator. In cazul in care nu a inscris nimeni un cod valid inaintea inceperii urmatorului moment norocos, premiul respectiv nu se va mai acorda.
9.2. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul sau calitatea de castigator unei alte persoane.
9.3. Odata ce premiul in bani este virat, prin modalitatea prezentata in Sectiunea 11, in contul castigatorului, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.
SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE A CASTIGATORILOR
10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
10.1.2. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la Campanie care contine ambalajul inscriptionat cu codul promotional sub forma XXXXXXXXXXX (11 caractere numerice aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor) (vezi Sectiunea 6 - PRODUSE PARTICIPANTE);
10.1.3. Sa trimita prin SMS la 1882 codul tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sau codul extra, in perioada 06 august 2012 ora 06:00:00 si 05 septembrie 2012 ora 22:59:59.
10.1.4. Codul promotional tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sau codul extra sa fie identic cu cel primit de Organizator prin SMS.
10.1.5 Codul promotional tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sa fie intreg si lizibil. Validarea castigatorilor care participa la Campanie pe baza codurilor extra se va efectua pe baza ambalajului produsului cumparat in baza caruia s-a acordat acel cod extra.
10.2. Ambalajul produsului sa fie intreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului promotional valid. In cazul codurilor extra, se vor trimite ambalajele originale in baza carora Organizatorul a acordat codurile extra.
10.3. Castigatorii nu vor fi validati in urmatoarele cazuri:
10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos;
10.3.2. Constatarea oricaror neconcordante intre codul trimis prin SMS si cel inscriptionat pe ambalajul trimis Organizatorului in vederea validarii, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;
10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului MAGGI in original ce contine codul unic desemnat castigator;
10.3.4. Participantul nu are adresa de domiciliu mentionata in BI/CI, permanenta sau provizorie(flotanta) in unul dintre judetele mentionate la sectiunea 3.1.
10.4. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor care au fost desemnati castigatori si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului pentru validare.
SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
11.1. Dupa primirea mesajului text SMS din partea Organizatorului prin care este informat ca a castigat un Premiu de 100 de euro, Participantul va trebui sa contacteze Organizatorul, in termen de cel mult 3 (trei) zile lucratoare, la numarul de telefon 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din orice retea de telefonie nationala) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, pentru a fi informat cu privire la modalitatea de validare a castigatorilor. In cazul in care Participantul nu contacteaza Organizatorul in in termen de cel mult 3 (trei) zile lucratoare din data primirii mesajului prin care este informat ca a castigat un Premiu de 100 euro, acesta va fi invalidat si premiul nu ii va mai fi acordat.
In urma convorbirii telefonice, Participantul va fi informat ca pentru validarea premiului trebuie sa trimita catre More Results Marketing, la adresa Str. Baicului nr.82, Cladirea Administrativ, etaj 2, sector 2, Bucuresti, cod postal 021784 cu mentiunea Campania „Pastreaza Secretul Gustului Moldovenesc”, (prin recomandata cu confirmare de primire) urmatoarele:
a) ambalajul MAGGI ce contine codul castigator si/sau ambalajul in baza caruia s-a acordat codul extra castigator.
b) o copie dupa extrasul sau de cont bancar in RON in care va fi platit premiul constand in bani
c) o copie CI/BI valabil, pe care castigatorul sa acopere urmatoarele date: CNP si serie si nr. CI. Copia este necesara Organizatorului pentru verificarea adresei de domiciliu a castigatorului, care trebuie sa fie in oricare din judetele mentionate la sectiunea 3.1. Castigatorii care nu au adresa de domiciliu, permanenta sau provizorie(flotanta) in unul dintre judetele mentionate la sectiunea 3.1, nu vor fi validati, drept urmare nu vor primi premiul.
Doar castigatorii a 2(doua) sau 3(trei) premii trebuie sa trimita o copie CI/BI valabil care sa nu aiba acoperite CNP-ul si seria si numarul documentului. In cazul acestora, venitul este impozabil, iar Organizatorul are nevoie de aceste informatii pentru plata impozitului.
Documentele necesare validarii trebuie sa fie depuse la Posta in vederea expedierii catre Organizator sau pot fi trimise si prin curier rapid. Data limita a primirii documentelor de catre More Results Marketing, la adresa Str. Baicului nr.82, Cladirea Administrativ, etaj 2, sector 2, Bucuresti, cod postal 021784 este de 10 zile lucratoare de la data informarii Participantului asupra castigului si anume din data in care castigatorul a primit mesajul de informare asupra castigului, conform sectiunii 7.8.1- f.
Organizatorul nu este raspunzator pentru plicurile care nu ajung in posesia acestuia in termen de 10 zile lucratoare de la informarea Participantului de catre Organizator cu privire la calitatea de castigator, din cauza functionarii defectuoase a serviciilor postale sau a celor de curierat.
Daca castigatorul nu are cont bancar si refuza sa-si deschida unul si sa trimita documentele solicitate de Organizator in termenul mai sus mentionat, calitatea de castigator ii este retrasa, iar premiul nu i se mai acorda, acesta fiind acordat castigatorului de rezerva si anume urmatorului participant care a trimis un cod valid imediat dupa momentul orar castigator. Organizatorul nu-si asuma responsabilitatea pentru conturile transmise incorect si nici daca un castigator se razgandeste in privinta virarii de catre Organizator a premiului in contul bancar comunicat Organizatorului.
De asemenea, daca Organizatorul nu receptioneaza, indiferent de motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la data expedierii mesajului care il informeaza pe participant asupra potentialei sale calitati de castigator, plicul cu toate documentele solicitate, castigatorul este invalidat iar premiul nu i se mai acorda, acesta fiind acordat urmatorului participant care a trimis un cod valid imediat dupa momentul orar castigator.
Toate premiile in bani vor fi oferite de catre Agentie (co-organizator) sub forma de virament bancar in contul castigatorilor, in termen de cel mult 30 de zile lucratoare de la data primirii documentelor necesare din partea castigatorului. Castigatorul poate trimite documentele prin posta (recomandata cu confirmare de primire) sau prin curier rapid. Nu este permis viramentul in conturi bancare apartinand altor persoane. Odata viramentul efectuat, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.
11.2. In cazul in care un castigator refuza premiul oferit in cadrul acestei Campanii acesta va semna o declaratie pe proprie raspundere prin care va declara ca renunta la premiul oferit si la orice alte drepturi legate de acest premiu. Daca aceasta declaratie nu se poate semna la sediul Organizatorului sau in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaratia se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandata sau curier. In cazul in care castigatorul nu trimite Organizatorului declaratia in termen de 5 zile calendaristice de la data notificarii transmise castigatorului, acesta va fi invalidat iar premiul va fi acordat urmatorului participant care a trimis un cod valid imediat dupa momentul orar castigator.
11.3. Daca Organizatorul nu primeste toate documentele necesare validarii in termenul mentionat in prezentul Regulament conform Sectiunii 11, Participantul este invalidat si isi pierde orice drept asupra premiului. Deasemenea, daca Participantul desemnat castigator nu apeleaza numarul 08008 637 853 (numar gratuit apelabil din orice retea de telefonie nationala) intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, in cel mult 3 zile lucratoare din data primirii mesajului prin care este anuntat de acest lucru, acesta va fi invalidat si isi pierde orice drept asupra premiului. In acest caz, in a patra zi lucratoare din data in care Organizatorul trimite castigatorului prin sms mesajul de anuntare a castigului, castigatorul respectiv va fi invalidat si se va proceda la anuntarea castigatorului de rezerva.
11.4. Procedura de anuntare a castigului, de validarea a rezervelor si de inmanare a premiilor este aceeasi ca si in cazul castigatorilor. Castigatorul de rezerva va fi anuntat asupra castigului in termen de cel mult 48 ore din data invalidarii castigatorului premiului respectiv. In cazul in care unul dintre castigatorii desemnati rezerve nu indeplineste conditiile de validare, ii este retrasa calitatea de castigator si este invalidat, iar premiul respectiv nu se mai acorda si ramane in posesia Organizatorului. Va exista o singura rezerva pentru fiecare premiu.
11.5. Pentru premiile alocate in valoare de 100 de euro, Organizatorul va face viramentul bancar cu sumele castigate, respectiv 440 RON, echivalentul a 100 de euro la cursul de 1 euro = 4,4 RON in termen de 30 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor. Odata viramentul efectuat, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.
11.6. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
SECTIUNEA 12. MINORII
12.1. Persoanele minore (cu varsta mai mica de 18 ani la data inceperii promotiei) nu au dreptul sa participe in cadrul acestei campanii.
SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
13.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor cu coduri promotionale valide de catre participanti, de instrainarea lor si/sau de prezentarea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele MAGGI participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele MAGGI participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.
SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
1.4.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Organizatorul nu va realiza comunicari ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct nici catre participantii la Campanie, nici catre Castigatori.
Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, Sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele castigatorilor/parintelui/tutorelui legal si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.
SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII
15.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele:
15.1.1. Codurile primite prin SMS la 1882 inainte de data de 06 august 2012 ora 06:00:00;
15.1.2. Codurile primite prin SMS la 1882 dupa data de 05 septembrie 2012 ora 22:59:59;
15.1.3. Pierderile/ intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Cosmote) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
15.1.4. Expedierea ambalajelor MAGGI originale continand codul valid castigator la alta adresa decat cea comunicata de Organizator si nici pentru faptul ca ambalajul expediat se poate pierde pe drum din cauza serviciilor de curierat sau posta, respectiv nu ajunge in posesia Organizatorului in termenul de 10 zile lucratoare mentionat la Sectiunea 11.1 de mai sus;
15.1.5. Situatiile in care Participantul nu contacteaza Organizatorul in termen de cel mult 3 (trei) zile lucratoare din data primirii mesajului prin care este informat ca a castigat un Premiu de 100 euro; in acest caz, Participantul va fi invalidat si premiul nu ii va mai fi acordat.
15.1.6. Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si din aceasta cauza Organizatorul nu va putea contacta Participantul la Campanie pentru a-l valida;
15.1.7. Eventualele dispute legate de drepturile de proprietate asupra ambalajelor ce contin inscrise codurile unice care au stat la baza alocarii premiilor;
15.1.8. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1882;
15.1.9. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
15.1.10. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, nici Agentia si nici Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns pentru fiecare mesaj primit. Incepand cu al doilea mesaj trimis cu acelasi cod, de pe acelasi numar de telefon, sms-ul de raspuns va fi urmatorul: Acest cod a fost deja inregistrat! Un cod poate fi inregistrat o singura data.Pentru detalii suna la 08008637853
15.1.11. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse MAGGI neparticipante la promotie, care au inscriptionate coduri ilizibile sau coduri din promotiile anterioare. In cazul in care un Participant inregistreaza un cod promotional dintr-o campanie anterioara, va primi prin SMS, un mesaj de tipul: “Cod incorect! Detalii la Infoline 08008 637 853 (numar apelabil gratuit din orice retea nationala fixa sau mobila).
15.2. Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora in serverul care proceseaza participarile in promotie, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. Codurile promotionale tiparite pe partea exterioara a ambalajelor MAGGI sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 06 august 2012 ora 06:00:00 si dupa 05 septembrie 2012 ora 22:59:59. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora.
15.3. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care nu indeplinesc conditiile de validare (de exemplu, dar fara a se limita la cod gresit).
15.4. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1882 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).
15.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile suspecte vor fi anulate.
15.5.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
15.6. Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la promotie ale caror coduri promotionale contin erori de tiparire/productie insa isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in conformitate cu dispozitiile Sectiunii 7.3. de mai sus.
SECTIUNEA 16. TAXE
16.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului.
16.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise la numarul 1882, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana sau firmele de curierat in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la adresa Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, Romania sau trimiterii ambalajului castigator la adresa comunicata de Organizator sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea consultarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).
SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
17.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro , in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA
18.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
18.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
18.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
- pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale si numerele de identificare unice;
- avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
- erori in tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;
- tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
18.4. Enumerarea din Sectiunea 18.3 nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE
19.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.
19.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé Romania S.R.L., cu sediul in Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti Romania, in atentia „Serviciul Consumatorului”, in termen de maxim o saptamana de la data publicarii listei tuturor castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
19.3. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor continand codurile promotionale valide. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul promotional valid declarat castigator, (ii) a primit SMS-ul de confirmare si (iii) detine ambalajul original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament; (iv) este titularul numarului de telefon care a stat la baza alocarii numarului de identificare unic sau a obtinut acordul titularului numarului de telefon pentru trimiterea SMS-ului. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.
19.4. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
19.5. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. O copie a Regulamentului Oficial al prezentei Campanii va fi disponibila in mod gratuit oricarui solicitant conform art. 20.2.
20.2. Regulamentul Campaniei „Pastreaza Secretul Gustului Moldovenesc” va fi disponibil, doar in perioada Campaniei, in mod gratuit oricarui solicitant la Info Line 08008 637 853 (linie telefonica gratuita apelabila din orice retea nationala de telefonie) de luni pana vineri intre orele 9:00 – 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale), prin e-mail la contact.nestle@ro.nestle.com si pe site-ul www.regulamentepromotii.ro
20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public in 2 exemplare originale, cu numarul de autentificare _________
Prezentul Regulament a fost semnat si autentificat in prezenta unui notar public, la data de 01 august 2012, in 2 exemplare.