home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  99
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  1
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  36
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Henkel - Calatoreste in orasul lui Mozart!  
Participa la concurs si poti fi chiar tu castigatorul uneia din cele 10 premii constand in truse cu produse de infrumusetare Gliss si Taft sau al unei excursii in Salzburg, Austria. Detalii in regulament!
 

 
Regulament:

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Calatoreste in orasul lui Mozart!”

Perioada campaniei: 02.10.2012 – 15.10.2012

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala “Calatoreste in orasul lui Mozart!” este organizata de S.C. Henkel Romania S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8235/1999, cod fiscal RO 12177830, Tel: 021.203.26.00, Fax: 021.203.26.55.
Organizatorul, S.C. Henkel Romania S.R.L. este operator de date cu caracter personal, înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Campania promotionala se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada campaniei promotionale pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.
Campania se va desfasura prin intermediul Agentiei, S.C. More Results Marketing S.R.L., cu sediul in Str. Baicului, nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, Bucuresti (Agentia va fi responsabila pentru contactarea castigatorilor si validarea acestora, cat si pentru logistica).


SECTIUNEA 2. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALA SI ARIA DE DESFASURARE

Campania promotionala “Calatoreste in orasul lui Mozart!” se va derula in perioada 02.10.2012 – 15.10.2012, urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele / spatiile comerciale CORA  aparţinând agentului economic SC ROMANIA HYPERMARCHE SA, in conditiile respectarii prevederilor prezentului regulament.


SECTIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
La aceasta campania promotionala pot participa persoane fizice, cu varsta de minim 18 ani impliniti pana la data inceperii campaniei (02.10.2012), cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, clienţi ai magazinelor din reţeaua participanta aparţinând agentului economic SC ROMANIA HYPERMARCHE SA, care acceptă condiţiile prezentului regulament.
Nu pot participa la aceasta campania promotionala angajatii spatiilor comerciale / magazinelor participante aparţinând agentului economic SC ROMANIA HYPERMARCHE SA,  ai SC Henkel Romania S.R.L., ai agentiei de marketing direct SC More Results Marketing S.R.L., sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.

In cazul in care castigatorul unuia din premii este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui, incluzand semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii daca este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura, legate de premiul respectiv si de participarea persoanei respective la aceasta campanie.
 

SECTIUNEA 4. PRODUSE PARTICIPANTE

La aceasta campanie participa toate produsele apartinand marcilor comerciale Fa, Palette, Perfect Mousse, Gliss, Taft, Vademecum. Acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante”.

 


SECTIUNEA 5. MECANISMUL PARTICIPARII LA CAMPANIA PROMOTIONALA

Pentru a participa la aceasta campanie promotionala, participantii trebuie sa achizitioneze din magazinele participante, in timpul perioadei de desfasurare a campaniei promotionale, cel putin unul dintre produsele participante la campania promotionala si sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala primit/a in urma achizitionarii unui produs / mai multor produse participant/e, astfel incat in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa poata confirma detinerea bonului fiscal /facturii fiscale respective.
Dupa achizitionare, participantii trebuie sa trimita, prin SMS la nr. 1882, cuvantul “CORA” urmat de numarul  bonului fiscal/facturii fiscale primit/e in urma achizitionarii unui produs / mai multor produse participant/e, in perioada campaniei promotionale 02.10.2012, ora 00:00 – 15.10.2012, ora 23:59 (data finala a inscrierii/participarii in campania promotionala). Sunt acceptate ca si valide, mesajele care contin si urmatoarele semne de punctuatie in cuprinsul acestora: punct, virgula, cratima, punct si virgula.
Bonul fiscal/factura fiscala trebuie sa aiba data emiterii anterioara sau concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului castigator.
-  SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone, Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal, acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de telefonie mobila.
 -  Nu se accepta trimiterea de SMS-uri care contin alte informatii decat cele de mai sus. Mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in loc de sau impreuna cu cuvantul „CORA” si numarul bonului fiscal/facturii fiscale nu vor fi luate in considerare;
-  Participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta asupra inscrierii sale in campania promotionala;
- Incepand cu data de 16.10.2012, ora 00:00 numarul 1882 la care s-au trimis SMS-uri in cadrul campaniei promotionale nu va mai fi disponibil pentru inscriere in prezenta campanie promotionala.

Pentru validarea premiului participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala care atesta cumpararea produsului/ produselor participante in perioada campaniei promotionale si care are acelasi numar ca si cel  transmis prin SMS pentru inscrierea in campanie.
Pentru fiecare produs participant achizitionat in perioada campaniei promotionale, cumparatorul are dreptul sa trimita un singur SMS. Multiplul de produse achizitionate pe acelasi bon fiscal/factura fiscala nu da dreptul la trimiterea mai multor SMS-uri.
Numarul bonului fiscal/facturii fiscale poate fi inscris o singura data in campanie, de pe un singur numar de telefon.

Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la campania promotionala, prin trimiterea aceluiasi numar de bon fiscal/factura fiscala de pe mai multe numere de telefon sau trimite mai multe SMS-uri fara a putea face dovada detinerii bonurilor fiscale/facturilor fiscale respective sau prin falsificarea acestora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata campania promotionale, toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon.
Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.


SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE IN CAMPANIA PROMOTIONALA SI TRAGERILE LA SORTI

In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda, prin tragere la sorti organizata dupa incheierea campaniei, 11 (unsprezece) premii, dupa cum urmeaza:
-10 (zece) premii constând în truse cu produse de infrumusetare Gliss si Taft, in valoare de 34,42 lei (pret de lista, fara TVA) fiecare, in valoare totala de 344,20 lei, fara TVA; trusele contin sampon Gliss 250 ml, balsam Gliss 200 ml si spray fixativ Taft 250 ml;
-1 (unu) premiu constand intr-o excursie in Salzburg, Austria in valoare de 1.000 euro (fara TVA). Excursia presupune:
o Cazare pentru 2 persoane in camera dubla pentru 5 (cinci) nopti intr-un hotel de 4 stele cu mic dejun inclus;
o Salzburg Card – intrari gratuite in toate punctele turistice si trasport public gratuit in oras, card valabil pentru 2 persoane timp de 24 ore;
Premiul nu include contravaloarea transportului catre destinatia turistica Salzburg, Austria, nici retur catre tara. Aceste cheltuieli vor fi suportate de catre castigatorul premiului, confirmarea in scris ca este de acord cu plata transportului catre destinatie si retur reprezentand o conditie pentru validarea acestuia.  

Valoarea totala a premiilor este de 4.844,2 lei (fara TVA).


Dupa incheierea campaniei, in data de 17.10.2012 va avea loc tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor premiilor promotiei. La tragerea la sorti vor participa expeditorii tuturor mesajelor valide receptionate in perioada 02.10.2012, ora 00:00 – 15.10.2012, ora 23:59. Ulterior extragerii castigatorilor se va extrage cate:
- 1 rezerva pentru fiecare premiu constand intr-o trusa de infrumusetare Gliss si Taft;
- 3 rezerve pentru premiul constand intr-o excursie in Salzburg, Austria,
pentru cazurile in care vor fi castigatori care nu pot fi contactati/validati din motive independente de Organizator. Se va apela la rezerve doar daca va fi cazul.


Tragerile la sorti vor avea loc la sediul companiei SC Henkel Romania SRL, situat in Bucuresti, sector 2, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si al unui reprezentant al firmei SC More Results Marketing SRL.


SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIILOR. VALIDAREA CASTIGATORILOR

Pentru ca un participant sa poata primi un premiu trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca conditiile mentionate la Sectiunile 3, 4 si 5;
- sa trimita prin SMS la nr. 1882, cuvantul “CORA” urmat de numarul  bonului fiscal/facturii fiscale primit in urma achizitionarii unui / unor produs/e participant/e, in perioada 02.10.2012, ora 00:00 – 15.10.2012, ora 23:59 (data finala de participare in campania promotionala).

Dupa extragere, catre numarul de telefon mobil aferent SMS-ului extras castigator, Organizatorul va trimite un SMS prin care va anunta participantul respectiv ca a castigat, mentionand totodata si natura premiului.

Mesajele vor fi urmatoarele:

 “Felicitari! Ai castigat o trusa de infrumusetare Gliss & Taft! Vei fi contactat pentru a afla cum o primesti.” 
Sau:
 “Felicitari! Ai castigat o excursie pentru 2 persoane in orasul lui Mozart, Salzburg - Austria! Vei fi contactat pentru a afla cum o primesti in urmatoarele 48 ore.” 
  
Potentialii castigatori ai Campaniei promotionale desemnati prin tragere la sorti vor fi contactati, de catre un reprezentant al Organizatorului, pe numarul de telefon de pe care au trimis SMS-ul de inscriere in Campanie, pentru a fi validati.
Fiecare potential castigator va fi apelat in termen de maximum 2 zile lucratoare (minimum 2 apeluri pe zi la ore diferite) de la data extragerii de catre un reprezentant al Organizatorului pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege, ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc) acesta va fi invalidat si se va trece la rezerva.
In urma validarii telefonice castigatorul va trebui sa confirme faptul ca detine bonul fiscal/factura fiscala ce are numarul trimis prin SMS la inscrierea in Campanie si care atesta achizitia unui / unor produs/e participant/e in perioada campaniei promotionale.
Castigatorii premiilor vor  trebui sa trimita o copie a bonului fiscal/facturii fiscale respective, iar castigatorul excursiei va trimite si o copie a actului de identitate la numarul de fax 021 272 32 04 sau pe mail la promotii@moreresults.ro in termen de maximum 2 zile lucratoare din data in care a fost anuntat pentru a putea fi validat final si pentru a putea intra in posesia premiului.

De asemenea, va trebui sa  trimita suplimentar o declaratie, in original, prin care mentioneaza ca este de acord sa suporte contravaloarea transportului catre si de la Salzburg, Austria.

Bonurile fiscale/Facturile fiscale in baza carora reprezentantii Organizatorului vor valida castigurile, trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
• Sa aiba data emiterii anterioara sau concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului castigator, dar încadrându-se in perioada promotiei;
• Sa dovedeasca achizitia a minim unui produs participant la campanie, in perioada campaniei;
• Sa aiba inscris numarul trimis prin sms pentru inscriere in campanie.

Voucherul care confirma castigarea premiului (descris la Sectiunea 6), precum si trusele de infrumusetare Gliss si Taft, vor fi inmanate/trimise castigatorilor validati (prin curier rapid) in maximum 15 zile lucratoare de la data validarii finale a premiului.

Castigatorilor i se vor solicita să semneze un proces-verbal de predare-primire, pe baza actului de identitate prezentat in original.

In cazul in care potentialii castigatori nu va putea face dovada detinerii bonului fiscal / facturii fiscale avand numarul trimis prin SMS la inscrierea in Campanie, respectiv daca potentialii castigatori nu vor trimite cele cerute spre validare in termenul specificat mai sus, Organizatorul va apela la rezerva.
In cazul in care dupa epuizarea rezervelor, numarul premiilor alocate va fi mai mic decat numarul premiilor validate, surplusul de premii va ramane in posesia Organizatorului.

Numele castigatorilor si premiile castigate vor fi afisate pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in maximum 15 zile calendaristice de la data validarii castigatorilor.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care participantii la prezenta campanie promotionala au furnizat date sau informatii incorecte.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiilor si nici dreptul de a cere schimbarea acestora, in nici un fel.
Premiul nu poate fi transferat unei alte persoane. In cazul in care numarul castigatorilor valizi va fi mai mic decat numarul premiilor alocate, organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai acorda premiile ramase.

 

SECTIUNEA 8. MESAJE TRIMISE PRIN SMS DE CATRE ORGANIZATOR

In cadrul acestei campanii promotionale un participant va putea primi, din partea Organizatorului, unul sau mai multe din urmatoarele mesaje, trimise prin SMS la numarul de telefon mobil de pe care participantul a trimis mesajul SMS continand si numarul bonului fiscal / facturii fiscale la numarul 1882:
- In cazul in care participantul a trimis un mesaj gresit: „Mesaj gresit. Trimite din nou numele magazinului, numarul  bonului fiscal /facturii fiscale si pastreaza bonul fiscal sau factura fiscala pentru validare.”  
- In cazul in care participantul a mai inscris acelasi numar de bon fiscal /factura fiscala de pe acelasi numar de telefon: “Acest numar de bon fiscal /factura fiscala a fost inscris deja de pe acest numar de telefon. Trimite numarul de pe alt bon fiscal /alta factura fiscala.”
- In cazul in care participantul a trimis un mesaj corect: „Ai intrat in promotia Henkel&Schwarzkopf. Pastreaza bonul fiscal sau factura fiscala pentru validare.”


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.
Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare/fiscale legate de premiile oferite,  acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare,  cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile în bani obtinute din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l calculeze, retina si vireze sa-l achite conform legislatiei aplicabile.
 


SECTIUNEA 10. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Regulamentul Oficial al campaniei promotionale se gaseste afisat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro  si poate fi solicitat gratuit, in copie, prin cerere scrisa adresata catre SC Henkel România SRL, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, cod postal 020325.

Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.
Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea de premii.
Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar pe perioada campaniei promotionale. Orice contestatii facute sau sosite dupa data finala a campania promotionala, nu vor fi luate in considerare.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile si completarile ulterioare.


SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.


SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin inscrierea la promotia “Calatoreste in orasul lui Mozart!”, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.
Prin participarea la promotia “Calatoreste in orasul lui Mozart!”, participantii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume, prenume, adresa postala, numar de telefon mobil) sa fie prelucrate de compania SC Henkel Romania S.R.L. (operator de date înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), in cadrul campaniei promotionale pentru acordarea si trimiterea premiilor catre castigatori si pentru ca datele personale ale castigatorilor sa fie pastrate in evidentele contabile ale Organizatorului, pentru indeplinirea obligatiilor impuse acestuia de lege si pentru afisarea listei castigatorilor, respectiv: numele, prenumele, orasul si premiul castigat, pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
Prin simpla participare la aceasta Campanie promoţionala, persoana care va fi desemnata castigator al excursiei la Salzburg isi exprima consimtamantul liber, expres si neechivoc ca o copie a actului sau de identitate sa fie retinuta de către Organizator pentru indeplinirea obligatiilor cu privire la virarea impozitului exclusiv, cat si pentru validarea si atribuirea premiului.
La cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata catre Henkel Romania pe adresa Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, cod postal 020325, Operatorul se obliga sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001, precum si sa inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului. Tuturor participantilor la aceasta campania promotionala le sunt respectate drepturile (dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie) privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Organizatorul se obliga ca la prima comunicare in scris pe care o va avea cu persoanele din baza de date astfel creata va informa asupra drepturilor si obligatiilor conform legii 677/2001 privind protectia datelor personale.

 

SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
Forta majora reprezentand evenimentul extern, imprevizibil si de neinlaturat, absolut invincibil si inevitabil, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului contract si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art. 1.351 – 1.354 din Noul Cod Civil. Organizatorul daca invoca forta majora este obligat sa comunice participantilor Campaniei, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

 

SECTIUNEA 14. CLAUZE DIVERSE

Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de datele transmise prin SMS.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- mesajele trimise prin SMS care nu au fost trimise in perioada 02.10.2012, ora 00:00 – 15.10.2012, ora 23:59  (data finala de participare la campania promotionala);
- mesajele trimise eronat, sau pentru bonurile fiscale/ facturile fiscale deteriorate sau pierdute din vina participantilor in campania promotionala ;
- mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1882;
- mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de participanti din motive tehnice independente de Organizator;
      -     defectiunile tehnice survenite din vina operatorilor de telefonie mobile Orange, Vodafone sau Cosmote sau  orice alte deranjamente/defectiuni survenite din vina acestora;
-    suportarea cheltuielilor suplimentare pe care castigatorii le fac pentru a beneficia de premiul constand in excursia pentru doua persoane la Salzburg, Austria, cum ar fi cheltuieli personale, transport la/de la  Salzburg, asigurare de sanatate pe perioada calatoriei etc. sau cheltuielile efectuate cu ridicarea premiului constand in truse cu produse pentru infrumusetare.

Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.


SC Henkel Romania SRL

Presedinte & Director Financiar,                                                                                         Sef Departament Juridic,
Niculae OLTEANU                                                                                                                            Ioana IONESCU

 

 

 


 
Acesta promotie este valabila de la 2012-10-02 si expira la 2012-10-15  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24