REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Pastreaza Secretul Gustului”
03 iunie 2013 ora 00:00:00 - 28 iunie 2013 ora 23:59:59
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei promotionale pentru consumatori „Pastreaza Secretul Gustului” (denumita in continuare "Campania") este S.C. NESTLÉ ROMANIA S.R.L. (denumita in continuare "Organizatorul" sau "Nestlé Romania"), cu sediul in Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/10813/2010, Cod Unic de Inregistrare RO8184502, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor intra in vigoare de la data autentificarii Actului Aditional de catre Notarul Public, insa nu inainte de a fi facut public in aceeasi maniera in care a fost publicat si Regulamentul.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in judetele Mehedinti, Gorj, Olt, Dolj, Valcea, Arges, Dambovita, Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomita, Calarasi, Constanta, Tulcea, Buzau, Braila, Vrancea, Galati in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
4.1. Campania va incepe in data de 03 iunie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si se va incheia la data de 28 iunie 2013 ora 23:59:59, ora Romaniei, interval denumit in continuare “perioada de desfasurare”. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de incheiere a prezentei Campanii. Noua data va fi comunicata prin Act Aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii Actului Aditional.
4.2. Inregistrarea in Campanie prin trimiterea unui cod valid in conformitate cu Sectiunea 7 de mai jos se poate face exclusiv in perioada de desfasurare, orice cod trimis inafara acestei perioade nu va fi luat in considerare.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii Nestlé Romania SRL, angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale Nestlé Romania SRL si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
5.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul stabil, permanent sau provizoriu(flotant) in oricare dintre judetele Romaniei mentionate la articolul 3.1 (denumite in continuare „Participanti”), cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, care trimit cel putin un cod promotional format din 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor produselor participante in promotie sau un cod extra, respectand prezentul Regulament. Codul poate fi trimis exclusiv prin serviciul de SMS al retelelor de telefonie mobila Orange, Vodafone sau Cosmote la numarul scurt 1765 (SMS cu tarif normal in retelele mentionate) conform Sectiunii 7.1.2.
5.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
6.1. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse evidentiate prin ambalaje ce contin codul promotional de 11 cifre:
• Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume 75g
• Maggi Secretul Gustului Intensavor Gust de Gaina 75g
Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care in plus fata de informatia obisnuita, vor contine (i) un cod promotional format din 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor produselor participante in promotie. Organizatorul isi rezerva dreptul ca pe parcursul Campaniei sa adauge noi produse participante in promotie anuntate prin Act Aditional la prezentul Regulament.
Ambalajele produselor MAGGI care nu contin codul promotional format din 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD”, tiparit pe exteriorul ambalajului, nu participa in promotie.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
7.1. Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin un produs participant mentionat la Sectiunea 6 si sa trimita codul tiparit pe fata ambalajului sau un cod extra acordat conform prevederilor prezentului regulament sectiunea 7.3 in perioada de desfasurare prin mesaj SMS la numarul 1765 (numar cu tarif normal in retelele Cosmote, Orange si Vodafone).
7.2. Un Participant are dreptul sa inregistreze in Promotie maxim 5 coduri promotionale valide pe zi si maxim 15 coduri promotionale valide pe toata perioada de desfasurare a Promotiei.
7.3. Incercarea de inscriere de 3 ori consecutiv a unui cod gresit sau deja folosit are ca rezultat blocarea participarii in Campanie pentru 24 de ore de la cel de-al treilea cod, Participantului nemaifiindui permisa inscrierea in Campanie cu acelasi numar de telefon, in acel interval. A doua incercare de inscriere de 3 ori consecutiv a unui cod gresit sau deja folosit are carezultat descalificarea din Campanie, Participantului nemaifiindu-i permisa inscrierea in Campanie cu acelasi numar de telefon, pe toata durata acesteia.
7.4. Pentru a acorda sanse egale tuturor participantilor la promotie, Organizatorul isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in urmatoarele conditii:
- daca Participantul a cumparat un produs al carui ambalaj contine un cod promotional cu erori de tiparire (de exemplu, dar fara a ne limita la acestea, coduri greu lizibile etc.) si face dovada existentei erorilor in termen de 5 zile de la semnalarea problemei
- daca Participantul descopera pe ambalajul produsului participant achizitionat un cod unic de 11 cifre si trimite acest cod in Campanie si si va primi mesaj ca acel cod este invalid sau a mai fost inscris in promotie
In oricare din cazurile de mai sus, Organizatorul va solicita o copie/poza a ambalajului produsului respectiv. Aceasta dovada trebuie trimisa Organizatorului la adresa contact.nestle@ro.nestle.com, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a verifica situatia respectiva, urmand ca in functie de rezultatul verificarilor sa ii ofere sau nu Participantului un cod extra in termen de 1 zi lucratoare de la primirea dovezii. Situatiile mentionate mai sus pot fi solutionate pana in ultima zi de desfasurare a campaniei, 28.06.2013, ora Romaniei 16:00.
Codurile extra au acelasi statut ca si codurile promotionale de pe ambalajele produselor participante la promotie si pot fi folosite pentru inscrierea in Campanie conform Sectiunii 7.1 din prezentul Regulament, fiind valabile doar impreuna cu ambalajul original in baza caruia s-a acordat codul extra. .
7.5. Participantii trebuie sa pastreze in original ambalajele ce contin codurile promotionale inscrise in Campanie sau pe baza carora s-au acordat coduri extra in vederea atribuirii premiilor, in cazul in care sunt validati drept castigatori. Ambalajul cu codul promotional valid trebuie sa contina cele 11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD”, astfel incat acestea sa fie usor de identificat. Participantii trebuie sa pastreze ambalajele MAGGI pana la publicarea listei finale a castigatorilor, continand toti castigatorii validati. Castigatorii vor fi publicati pe www.regulamentepromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
7.6. Pentru ca o inscriere prin mesaj SMS sa fie considerata valid(a), ace(a)sta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
7.6.1. Sa contina doar un cod promotional valid sub forma XXXXXXXXXXX format din 11 cifre;
7.6.2. Codul promotional valid sa fie primit de Organizator in perioada de desfasurare a Campaniei;
7.6.3. Codul promotional sa fie trimis cu respectarea prezentului Regulament.
7.7. Un Participant definit de aceeasi combinatie de nume, prenume, domiciliu inscris in cartea de identitate si numar de telefon mobil are dreptul sa castige maxim 2 premii pe intreaga durata a Campaniei. Cu un cod promotional valid inscris in Promotie, un Participant are posibilitatea de a castiga un singur premiu.
7.8. MESAJELE CAMPANIEI:
7.8.1 In perioada Campaniei, pentru fiecare cod trimis prin SMS, in conditiile prezentului Regulament, Participantul
i. va primi un mesaj de raspuns prin SMS in urmatoarele situatii:
a) in cazul in care codul este primit inainte de data si ora inceperii Campaniei, dar nu mai devreme de 2 (doua) zile calendaristice;
b) in cazul in care codul este primit dupa data si ora finalizarii Campaniei, dar nu mai mult de 2 (doua) zile calendaristice dupa terminarea campaniei;
c) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei nu este corect;
d) in cazul in care codul primit in perioada Campaniei este corect;
e) mesaje anuntare castig;
f) daca un Participant depaseste limita de 5 coduri valide pe zi inscrise in promotie la care are dreptul conform prezentului Regulament;
g) daca un Participant depaseste limita de 15 coduri valide inscrise pe toata perioada Campaniei, la care are dreptul conform prezentului Regulament;
h) daca un Participant trimite prin sms codul de bare al produsului, si anume 8585002460004 sau 8585002460509;
i) daca un Participant atinge limita de participari eronate consecutive si este blocat temporar sau complet;
j) daca un Participant a fost blocat pentru 24 de ore sau pe toata durata Campaniei.
i. NU va primi un mesaj de raspuns prin SMS in urmatoarele situatii:
a) Daca Participantul atinge limita de participari valide in promotie;
b) Daca un Participant atinge limita de participari eronate consecutive si incearca sa se inscrie dupa momentul blocarii utilizand acelasi numar de telefon blocat in prealabil.
7.8.2. Organizatorul nu este raspunzator pentru SMS-urile care nu ajung la destinatie din motive independente de vointa sa, incluzand dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic, pierderile/intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului.
7.8.3. Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la Info line 08008.637.853 (numar gratuit apelabil din orice retea nationala fixa si mobila) intre orele 9:00 - 18:00 , de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
7.8.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul mesajelor de raspuns (transmise prin SMS) pe parcursul Campaniei, fara o notificare prealabila.
7.8.5. Ordinea receptionarii mesajelor SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) receptionarii acestora in serverul care proceseaza participarile in promotie, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. Codurile promotionale tiparite pe partea exterioara a ambalajelor MAGGI sunt inactive pentru participarea la Campanie inainte de data de 03 iunie 2013 ora 00:00:00, ora Romaniei si dupa data de 28 iunie 2013 ora 23:59:59. Dovada de expediere a SMS-urilor de participare nu reprezinta si dovada primirii acestora de catre mecanismul promotiei.
SECTIUNEA 8. PREMIILE ACORDATE
8.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera 78 de premii in valoare de 100 Euro fiecare, in echivalentul in Lei la cursul 1 Euro = 4,4 RON
Valoarea totala comerciala a Premiilor este de 34.320 RON.
SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR, TRAGERILE LA SORTI
Toate premiile prezentei Campanii se acorda prin tragere la sorti electronica aleatoare, precum urmeaza:
9.1. In fiecare zi calendaristica ulterioare unei zile din perioada de desfasurare, se va efectua o tragere la sorti electronica aleatoare si automata pentru 3 premii zilnice. Baza de date pentru aceasta extragere va contine toate codurile corecte inscrise in Campanie in intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 al zilei precedente de Campanie, detaliate cel putin cu urmatoarele campuri: numar de telefon, cod, data inscrierii, ora inscrierii. Extragerile se vor face utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie automata. Spre exemplu, tragerea la sorti pentru ziua de 6 iunie 2013 se fa efectua in data de 7 iunie si in baza de date utilizata vor intra toate inscrierile corecte primite in data de 6 iunie 2013 in intervalul 00:00:00 si ora 23:59:59.
9.2. Pe intreaga perioada a Campaniei, la fiecare extragere pentru premiile zilnice, se vor trage la sorti cate 3 coduri potential castigatoare si 6 coduri cu caracter de rezerva.
9.3. Un participant identificat cu aceleasi date de identificare in BI/CI poate castiga maxim 2 (doua) premii pe toata durata Campaniei.
9.4. Numele castigatorilor premiilor Campaniei vor fi publicate pe site-ul www.regulamentepromotii.ro,in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
9.5. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul sau calitatea de castigator unei alte persoane.
SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE A CASTIGATORILOR
10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
10.1.2. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la Campanie care contine ambalajul inscriptionat cu codul promotional sub forma XXXXXXXXXXX (11 cifre aflate in dreptul inscriptiei „COD” de pe fata ambalajelor) (vezi Sectiunea 6 - PRODUSE PARTICIPANTE);
10.1.3. Sa trimita prin SMS la 1765 codul tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sau codul extra, in perioada
03 iunie 2013 ora 00:00:00 - 28 iunie 2013 ora 23:59:59.
10.1.4. Codul promotional tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sau codul extra sa fie identic cu cel primit de Organizator prin SMS.
10.1.5 Codul promotional tiparit pe partea exterioara a ambalajului MAGGI sa fie intreg si lizibil. Validarea castigatorilor care participa la Campanie pe baza codurilor extra se va efectua pe baza ambalajului produsului cumparat in baza caruia s-a acordat acel cod extra.
10.2. Ambalajul produsului sa fie intreg si original (nu se accepta fotocopii, facsimile sau orice alte reproduceri ale ambalajului) si sa permita citirea cu usurinta a codului promotional valid. In cazul codurilor extra, se vor trimite ambalajele originale in baza carora Organizatorul a acordat codurile extra.
10.3. Castigatorii nu vor fi validati in urmatoarele cazuri:
10.3.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos;
10.3.2. Constatarea oricaror neconcordante intre codul trimis prin SMS si cel inscriptionat pe ambalajul trimis Organizatorului in vederea validarii, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;
10.3.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii ambalajului MAGGI in original ce contine codul unic desemnat castigator;
10.3.4. Participantul nu are adresa de domiciliu mentionata in BI/CI, permanenta sau provizorie (flotanta) in unul dintre judetele mentionate la sectiunea 3.1.
10.4. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor care au fost desemnati castigatori si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului pentru validare.
SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
Dispozitii generale:
11.1. Pana la validarea finala un participant care a inscris un cod ce a fost extras drept castigator va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicarea, validarea preliminara si validarea finala.
Revendicarea
11.2. Pentru revendicare, dupa extragere potentialii castigatori vor fi contatati telefonic, de maxim 3 ori in termen de 2 (doua) zile lucratoare (48 de ore), in intervalul 9:00-18:00. Acestora li se va solicita acordul pentru introducerea si prelucrarea datelor personale ce urmeaza a fi comunicate, in baza de date a Organizatorului, in vederea atribuirii premiilor Campaniei. Daca sunt de acord, potentialii castigatori vor comunica urmatoarele date personale: nume, prenume, adresa din buletin (judet sau sector, localitate, strada si numarul strazii, blocul, scara, apartamentul), adresa de corespondenta (judet sau sector, localitate, strada si numarul strazii, blocul, scara, apartamentul), numar de telefon si varsta. In situatia in care un castigator nu isi da acceptul pentru introducerea si prelucrarea datelor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea atribuirii premiilor Campaniei, acesta este invalidat prin punerea Organizatorului in imposibilitatea acordarii premiului.
Validarea preliminara
11.3. Organizatorul va solicita participantilor dovada detinerii ambalajului/ambalajelor ce contin/e codul/rile promotional/e, in vederea pre-validarii castigului. Validarea preliminara se va efectua prin expedierea de catre participant in termen de 2 zile lucratoare de la momentul revendicarii premiului a:
a. unei copii lizibile a ambalajului ce contine codul promotional inscris,
b. unei copii lizibile a unui extras de cont bancar in Lei in care sa se vada clar numele titularului – titularul contului trebuie sa coincida cu participantul castigator, contul bancar si valuta contului si
c. a unei copii lizibile a actului de identitate, pentru a se putea verifica resedinta conform Regulament,
prin e-mail la maggi@promotiesms.ro sau fax la 0214043323. Neindeplinirea acestei conditii in termenul acordat poate duce la invalidarea castigatorului, decizia de invalidare fiind la libera alegere a Organizatorului.
11.4. In situatia in care unul sau mai multe dintre codurile promotionale folosite este un cod extra, pre-validarea se va face pe baza ambalajului pentru care a fost acordat codul extra.
11.5. In scopul validarii finale, ulterior pre-validarii, Organizatorul va solicita participantilor ambalajele originale continand codurile promotionale incrise sau in cazul codurilor extra ambalajele ilizibile in baza carora au primit codurile extra.
Validarea Finala
11.6. Predarea ambalajelor se va face pe cheltuiala participantului, in termen de maxim 10 de zile calendaristice de la momentul prevalidarii. Participantul trebuie sa trimita ambalajul original ce contine codul castigator, sau in baza caruia s-a acordat codul extra, alaturi de extrasul de cont prin posta, la OP 13, CP 73.
11.7. In momentul in care documentele solicitate ajung in posesia Organizatorului si se constata ca acestea sunt conforme prezentului Regulament, potentialul castigator va fi validat drept castigator.
11.8. Data validarii castigatorului este data la care Organizatorul sau imputernicitul sau intra in posesia ambalajului original ce contine codul declarat castigator sau, in cazul codurilor extra, ambalajele ilizibile in baza carora au fost primite codurile extra.
11.9. In cazul in care un potential castigator doreste sa refuze premiul oferit in cadrul acestei Campanii, acesta o poate face in scris prin intermediul unei declaratii pe proprie raspundere. Daca aceasta declaratie nu se poate semna la sediul Organizatorul sau in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaratia se va trimite Organizatorului prin curier in termen de 5 zile lucratoare de la momentul refuzului, in functie de etapa din procesul de validare in care se afla (revendicare, prevalidare, validare). Dupa primirea declaratiei sau in cazul in care Organizatorul nu primeste declaratia in termenul acordat, acesta este indreptatit sa apeleze la rezerve conform Regulamentului.
11.10. In cazul in care potentialul castigator nu va raspunde la telefon in decurs de 2 zile lucratoare de la data primirii mesajului de informare castig, Organizatorul poate descalifica acel participant, si este indreptatit sa apeleze la rezerve conform Regulamentului.
11.11. In cazul in care potentialul castigator nu trimite documentele necesare validarii in termenul comunicat, Organizatorul poate descalifica acel participant, si este indreptatit sa apeleze la rezerve conform Regulamentului.
11.12. Procedura de validare a rezervelor este aceeasi ca si in cazul castigatorilor.Daca niciuna dintre rezerve nu indeplineste conditiile de validare din prezentul Regulament, premiul/premiile in cauza va/vor ramane la dispozitia Organizatorului.
11.13. Pentru premiile alocate in valoare de 100 de euro, Organizatorul va face viramentul bancar cu sumele castigate, respectiv 440 RON, echivalentul a 100 de euro la cursul de 1 euro = 4,4 RON in termen de 60 de zile lucratoare de la data validarii castigatorilor. Odata viramentul efectuat, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.
11.14. In cazul in care unul sau mai multi castigatori nu detin un cont bancar in Lei, acestora li se acorda un termen de 3 zile lucratoare de la data revendicarii pentru a-si deschide un cont bancar in Lei in nume propriu, solicitandu-se in acest sens si o copie a documentului care sa ateste deschiderea contului.
11.15. In cazul exceptional in care un castigator declara pe proprie raspundere sub sanctiunea legilor privind falsul in declaratii, ca nu are posibilitatea deschiderii unui cont bancar (din motive medicale sau nu se afla in tara), Organizatorul poate decide o metoda alternatva de a transfera banii potentialului castigator, acesta din urma cunoscand faptul ca Organizatorul il poate descalifica si Organizatorul este indreptatit sa apeleze la rezerve conform Regulamentului.
11.16. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru documentale trimise de castigator care nu ajung la Organizator in termenele mentionate in prezentul Regulament si nici pentru premiile care nu ajung la castigator din motive independente de vointa Organizatorului ca de exemplu dar fara a se limita la comunicarea eronata de catre castigator a a numarului de cont bancar.
11.17. Organizatorul nu-si asuma responsabilitatea pentru datele referitoare la contul bancar transmise incorect, pentru situatiile in care un castigator se razgandeste in privinta contului bancar comunicat Organizatorului si pentru orice alte informatii furnizate incorect si incomplet.
Clauze diverse de validare si acordare a premiilor
11.18. In cazul in care castigatorul unuia dintre premiile Campaniei este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai cu acordul reprezentantului sau legal.
11.19. In situatia in care castigatorul unuia din premiile Campaniei este o persoana aflata in imposibilitate de a se deplasa (ca de exemplu dar fara a se limita la persoanele cu handicap locomotor/fizic), acesta poate opta pentru a imputernici o alta persoana pentru a intra in posesia premiului prin procura notariala si alaturi de o declaratiie pe proprie raspundere. In caz contrar, in mod exceptional si pe baza documentelor medicale care atesta starea de sanatate a castigatorului, Organizatorul poate decide o metoda alternativa de a plati premiul catre castigator.
11.20 Daca Organizatorul nu primeste toate documentele necesare validarii in termenul mentionat in prezentul Regulament conform Sectiunii 11, Participantul este invalidat si isi pierde orice drept asupra premiului.
11.21. Procedura de anuntare a castigului, de validarea a rezervelor si de inmanare a premiilor este aceeasi ca si in cazul castigatorilor. Castigatorul de rezerva va fi anuntat asupra castigului in termen de cel mult 48 ore din data invalidarii castigatorului premiului respectiv. .
11.22. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
SECTIUNEA 12. MINORII
12.1. Persoanele minore (cu varsta mai mica de 18 ani la data inceperii promotiei) nu au dreptul sa participe in cadrul acestei campanii.
SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
13.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea ambalajelor cu coduri promotionale valide de catre participanti, de instrainarea lor si/sau de expedierea ambalajelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele MAGGI participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele MAGGI participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati.
SECTIUNEA 14. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
1.4.1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 2168. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Organizatorul nu va realiza comunicari ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct nici catre participantii la Campanie, nici catre Castigatori.
Organizatorul si imputernicitii sai implicati in prezenta campanie garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, Sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, in atentia Serviciul Consumatorului, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar in cazul castigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul 2017/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele castigatorilor/parintelui/tutorelui legal si premiile castigate in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre SC Nestlé Romania SRL, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Romania, in atentia Serviciul Consumatorului.
SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII
15.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele:
15.1.1. Codurile primite prin SMS in afara perioadei de desfasurare sau la un alt numar decat cel dedicat campaniei;
15.1.2. Pierderile/ intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
15.1.3. Situatiile in care Organizatorul nu poate contacta potentialul castigator, din motive independente de vointa sa;
15.1.4. Expedierea ambalajelor MAGGI originale continand codul valid castigator la alta adresa decat cea comunicata de Organizator si nici pentru faptul ca ambalajul expediat se poate pierde pe drum din cauza serviciilor Postei Romane, respectiv nu ajunge in posesia Organizatorului in termenul de 10 zile lucratoare mentionat la Sectiunea 11.1 de mai sus;
15.1.5. Eventualele dispute legate de drepturile de proprietate asupra ambalajelor ce contin inscrise codurile unice care au stat la baza alocarii premiilor; Organizatorul va acorda premiul acelui participant care (i) detine si face dovada ambalajului ce contine codul extras castigator, sau in baza caruia s-a acordat codul extra si (ii) detine si raspunde la numarul de telefon utilizat pentru inscrierea in promotie.
15.1.6. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt 1765;
15.1.7. Pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila, blocarea accesului intern sau multiplicarea mesajelor datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
15.1.8. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei promotionale produse MAGGI neparticipante la promotie, care au inscriptionate coduri ilizibile sau coduri din promotiile anterioare
15.2. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis in perioada de desfasurare a Campaniei la numarul 1765 (tarif stabilit de retelele de telefonie mobila din care este trimis SMS-ul).
15.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile suspecte vor fi anulate.
15.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
SECTIUNEA 16. TAXE
16.1 Pentru premiile cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului.
16.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana sau firmele de curierat in cazul solicitarii scrise a Regulamentului la adresa Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti, Romania sau trimiterii ambalajului castigator la adresa comunicata de Organizator sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea consultarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei).
SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
17.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002. Lista castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro , in cel mult 30 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
SECTIUNEA 18. FORTA MAJORA
18.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
18.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
18.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
- pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale si numerele de identificare unice;
- avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
- erori in tiparirea codurilor promotionale, inclusiv produse prin eroare umana;
- tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
18.4. Enumerarea din Sectiunea 18.3 nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE
19.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.
19.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Nestlé Romania S.R.L., cu sediul in Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, Bucuresti Romania, in atentia „Serviciul Consumatorului”, in termen de maxim o saptamana de la data publicarii listei tuturor castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
19.3. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra ambalajelor continand codurile promotionale valide. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra ambalajelor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care (i) a trimis codul promotional valid declarat castigator, (ii) a primit SMS-ul de confirmare si (iii) detine ambalajul original inscriptionat cu codul declarat castigator, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament; (iv) este titularul numarului de telefon cu care s-a inscris in promotie sau a obtinut acordul titularului numarului de telefon pentru trimiterea SMS-ului. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor.
19.4. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
19.5. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. O copie a Regulamentului Oficial al prezentei Campanii va fi disponibila in mod gratuit oricarui solicitant conform art. 20.2.
20.2. Regulamentul Campaniei „Pastreaza Secretul Gustului” va fi disponibil, doar in perioada Campaniei, in mod gratuit oricarui solicitant la Info Line 08008.637.853 (linie telefonica gratuita apelabila din orice retea nationala de telefonie) de luni pana vineri intre orele 9:00 – 18:00 (cu exceptia sarbatorilor legale), prin e-mail la contact.nestle@ro.nestle.com si pe site-ul www.regulamentepromotii.ro .
20.3. Prezentul Regulament a fost semnat si autentificat in prezenta unui notar public, la data de ________ 2013, in 3 exemplare originale.
Oraganizator, Prin
S.C. NESTLE ROMANIA SRL S.C. SYSCOM DIGITAL SRL