REGULAMENTUL CAMPANIEI
PROMOTIONALE
“Value for Money”
Perioada
campaniei: 28.11.2013-06.12.2013
SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala “Value for Money” este organizata de societatea Henkel Romania
S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in
Bucuresti, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, sector 2, inregistrata la Registrul
Comertului sub nr. J40/8235/1999, cod fiscal RO 12177830, Tel: 021.203.26.00,
Fax: 021.203.26.55. Organizatorul Henkel Romania S.R.L. este operator de date
înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal. Campania promotionala se va derula cu respectarea
prevederilor prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti
participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul
regulament sau de a prelungi perioada campaniei promotionale pe parcursul
derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul in prealabil.
Orice modificare adusa prezentului regulament se va face
obiectul unui act aditional care va fi disponibil in mod gratuit oricarei
persoane interesate si se va gasi la sediul Organizatorului din Bucuresti,
sector 2, str. Ionita Vornicul nr. 1-7, cod postal 020325, printr-o solicitare
scrisa data si semnata. Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive si
toti participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de
drepturile deja obtinute. Orice astfel de modificare adusa, inclusiv
prelungirea sau reducerea duratei Promotiei, va fi supusa procedurii de
autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din
Regulament. Modificarile produc efecte in termen de o zi de la data
autentificarii actului aditional.
Campania se va desfasura prin intermediul agentiei de
marketing More Results Marketing S.R.L., cu sediul in Str. Baicului, nr. 82,
Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, Bucuresti (contactarea castigatorilor
si validarea acestora, logistica).
SECTIUNEA
2. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALA SI ARIA DE DESFASURARE
Campania promotionala va avea loc in perioada 28.11.2013-06.12.2013, urmand a fi
organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in toate magazinele aparţinând
agentului economic Carrefour Romania S.A., denumite in continuare Magazinele Participante .
SECTIUNEA
3. DREPT DE PARTICIPARE
La aceasta campanie promotionala pot participa persoane
fizice, cu varsta de minim 18 ani impliniti pana la data inceperii campaniei (28.11.2013),
cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, clienţi ai magazinelor participante, care acceptă condiţiile prezentului
regulament.
Nu pot participa la aceasta campanie promotionala
angajatii magazinelor participante, ai Henkel Romania S.R.L., ai agentiei de
marketing direct More Results Marketing S.R.L., sotii, sotiile si rudele de
gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.
In cazul in care castigatorul premiului este o persoana
lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in
posesia premiului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui, incluzand
semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii, daca este cazul,
potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere
decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune
sau pretentii de orice natura, legate de premiul si de participarea persoanei
respective la aceasta campanie.
SECTIUNEA
4. PRODUSE PARTICIPANTE
La aceasta campanie promotioanala participa toate produselor Palette Intensive Color Creme, Palette
Permanent Natural Colors, Sampoanele Schauma la 400 ml in diverse sortimente si
toata gama produselor FA, indiferent de cantitate, Acestea vor fi numite in acest regulament “Produse Participante”.
SECTIUNEA
5. MECANISMUL PARTICIPARII LA CAMPANIA PROMOTIONALA
Pentru a
participa la aceasta campanie promotionala, participantii trebuie sa
achizitioneze din magazinele participante, in timpul perioadei de desfasurare a
campaniei promotionale, cel putin doua dintre produsele participante la
campania promotionala pe acelasi bon fiscal/factura fiscala si sa pastreze
bonul fiscal/factura fiscala primit/a in urma achizitionarii a cel putin doua dintre
produsele participante, astfel incat in cazul contactarii acestora ca potential
castigator sa poata confirma detinerea bonului fiscal /facturii fiscale
respective.
Modalitatea de inscriere in campania promotionala:
Trimiterea prin SMS la numarul 1821 a urmatoarelor informatii: Carrefour, urmat de numarul si data
bonului fiscal/facturii fiscale primit/e in urma achizitionarii a cel putin
doua produse participante,
numele si prenumele participantului, in perioada campaniei promotionale, 28.11.2013,
ora 00:00 – 06.12.2013, ora 23:59 (data finala a inscrierii in campania
promotionala). Sunt acceptate ca si valide, mesajele care contin si urmatoarele
semne de punctuatie in cuprinsul acestora: punct, virgula, cratima, punct si
virgula.
a. SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone,
Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal,
acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de
telefonie mobila;
b. Nu se accepta trimiterea de SMS-uri care contin alte
informatii decat cele de mai sus.
c. Mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in
loc de sau impreuna cu numele magazinului, urmat de numarul si data bonului
fiscal/facturii fiscale, numele si prenumele participantului, nu vor fi luate
in considerare.
d. Participantul va primi un SMS de raspuns care il va
anunta asupra inscrierii sale in campania promotionala;
e. Incepand cu data de 07.12.2013, ora 00:00 numarul 1821 la care s-au
trimis SMS-uri in cadrul campaniei promotionale nu va mai fi disponibil pentru
inscriere in prezenta campanie promotionala.
Bonul
fiscal/factura fiscala trebuie sa aiba data emiterii anterioara sau
concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului castigator, dar
incadrandu-se in perioada promotiei.
Pentru validarea premiului,
participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala care atesta
cumpararea a cel putin doua produse participante in perioada campaniei
promotionale si care are acelasi numar ca si cel transmis prin SMS pentru inscrierea in
campanie.
Pentru
fiecare doua produse participante achizitionate in perioada campaniei
promotionale, cumparatorul are dreptul sa trimita un singur SMS. Multiplul de
produse achizitionate pe acelasi bon fiscal/factura fiscala nu da dreptul la trimiterea
mai multor SMS-uri. Acelasi bon fiscal/factura fiscala trebuie inscris o
singura data, de pe un singur numar de telefon.
De pe
acelasi numar de telefon pot fi trimise/inregistrate maximum 10 (zece)
inscrieri valide, continand numere diferite de bonuri/facturi fiscale, pe toata
durata campaniei, respectiv un Participant definit de aceeasi combinatie de
nume, prenume, numar de telefon mobil are dreptul sa participe in Promotie cu
maxim 10 inscrieri valide pe intreaga durata a Campaniei.
Daca
participantul incearca sa fraudeze participarea la campania promotionala, prin
trimiterea mai multor SMS-uri fara a putea face dovada detinerii bonurilor
fiscale/facturilor fiscale respective sau prin falsificarea acestora,
Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata
campania promotionale, toate mesajele trimise de la respectivul numar de
telefon.
In cazul
in care un participant la promotie este desemnat castigator al unui premiu, iar
participantul a inregistrat pe perioada promotiei mai multe inscrieri declarate
valide, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita participantului dovada
achizitionarii tuturor produselor (toate bonurile/facturile inscrise, in
original) participante la promotie pentru care a realizat inscrieri valide. In
cazul in care participantul nu poate face dovada achizitionarii produselor din
promotie pentru care a inregistrat numere de bon/factura fiscala valide,
Organizatorul are dreptul de a nu valida castigatorul.
Daca
sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat
castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a lua masurile legale pe
care le considera necesare cu privire la respectivele persoane, pe baza
dovezilor existente.
SECTIUNEA
6. PREMIILE OFERITE IN CAMPANIA PROMOTIONALA SI TRAGERILE LA SORTI
In cadrul prezentei Campanii
promotionale se vor acorda prin tragere la sorti 50 de cupoane valorice in
valoare de 150 de lei fiecare care pot fi utilizate pentru efectuarea de
cumparaturi in oricare din magazinele Carrefour. Perioada de valabilitate a cupoanelor este 15.12.2013-31.01.2014.
Valoarea totala a premiilor este
de 7.500 Lei fara TVA.
Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si
nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani; in cazul refuzului unui
castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulamentul
oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
SECTIUNEA
7. ACORDAREA PREMIILOR.
VALIDAREA CASTIGATORILOR
Acordarea premiilor se va face prin tragere la sorti si
va avea loc la sediul Henkel Romania S.R.L., str. Ionita Vornicul, nr. 1-7,
sector 2 , Bucuresti in data de 09.12.2013.
La tragerea la sorti vor participa expeditorii tuturor
mesajelor valide receptionate in perioada 28.11.2013, ora 00:00 – 06.12.2013,
ora 23:59.
Tragerea
la sorti se va face in mod aleatoriu, prin mijloace electronice si va avea loc
in prezenta unei comisii formata din un reprezentant al More Results Marketing
S.R.L. si unul al Henkel Romania S.R.L.
Ulterior extragerii potentialilori castigatori se vor
extrage cate 2 (doua) rezerve pentru fiecare premiu oferit, pentru cazul in care
castigatorii nu pot fi contactati/validati din motive independente de
Organizator. Se va apela la rezerve doar daca va fi cazul; rezervele vor trebui
sa indeplineasca aceleasi conditii de validitate ca si persoanele desemnate
drept potentiali castigatori.
Pentru ca un participant sa poata
primi premiul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca conditiile mentionate
la Sectiunile 3, 4 si 5;
- sa
prezinte originalul bonului fiscal/facturii fiscale cu care s-a inscris in
campania promotionala.
Potentialii
castigatori ai Campaniei promotionale desemnati prin tragere la sorti vor fi
contactati, de catre un reprezentant al More Results Marketing S.R.L, pe
numarul de telefon mentionat la inscriere in Campanie, pentru a fi validat.
Potentialii castigatori vor fi apelati in termen de
maxim 2 zile lucratoare (minim 2 apeluri pe zi la ore diferite in intervalul orar
09:00 -18:00) de la data extragerii de catre
un reprezentant al More Results Marketing S.R.L pentru a fi validat telefonic.
In conditiile in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul
respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege, ca de exemplu, dar
fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat,
telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc.) acesta
va fi invalidat si se va trece la rezerva.
In
urma validarii telefonice, potentialii castigatori vor trebui sa confirme
faptul ca detin in original bonul fiscal/factura fiscala ce are numarul folosit
la inscrierea in Campanie si care atesta achizitionarea a cel putin doua
produse participante in perioada campaniei promotionale. De asemenea,
potentialii castigatori li se va solicita sa indice o adresa postala valida la
care sa le fie livrat premiul. Castigatorii trebuie sa trimita originalul
bonului fiscal/facturii fiscale respective atat prin posta la adresa la adresa
Str. Baicului, nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, Bucuresti,
catre. More Results Marketing S.R.L., cat si la numarul de fax 021 272 32 04
sau pe email la promotii@moreresults.ro.
in termen de maximum 2 zile lucratoare din data in care au fost anuntati
telefonic pentru a putea fi validati final si pentru a putea intra in posesia
premiului cat si o copie a actului de identitate. Originalele bonurilor fiscale/ facturilor fiscale se vor
returna participantilor dupa validarea acestora.
Bonurile
fiscale/Facturile fiscale in baza carora reprezentantii Organizatorului vor
valida castigurile, trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
·
Sa aiba data emiterii
anterioara sau concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului
castigator, dar incadrandu-se in perioada promotiei;
·
Sa dovedeasca
achizitionarea a cel putin doua produse participante la campanie, in perioada
campaniei;
·
Sa aiba inscris
numarul si data trimise prin SMS pentru inscriere in campanie.
Castigatorii
vor fi validati final in momentul in care se vor primi bonurile fiscale/facturile
fiscale in original.
Premiile vor fi (descrise la Sectiunea 6)
inmanate/trimise castigatorilor validati (prin curier rapid la adresa postala
indicata) in maxim 5 zile lucratoare de la data validarii finale a castigatorilor.
Dupa validare/invalidare, dupa caz, persoanelor desemnate
castigatoare li se vor restitui originalul bonului fiscal/facturii fiscale,
Organizatorul nereţinând decat o copie.
La primirea premiilor, Castigatorilor li se va solicita
să semneze un proces-verbal de predare-primire, pe baza actului de identitate
prezentat in original.
In cazul in care potentialii castigatori
nu vor putea face dovada detinerii in original a bonului fiscal / facturii
fiscale avand numarul trimis prin SMS la inscrierea in Campanie, respectiv daca
potentialii castigatori nu vor trimite cele cerute spre validare in termenul
specificat mai sus, Organizatorul va apela la rezerva.
In cazul in care dupa epuizarea
rezervelor, numarul premiilor alocate va fi mai mare decat numarul premiilor
validate, surplusul de premii va ramane in posesia Organizatorului.
Numele castigatorilor si premiile
castigate vor fi afisate pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in maxim 15 zile
calendaristice de la data validarii castigatorilor.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru
cazurile in care participantii la prezenta campanie promotionala au furnizat
date, documente sau informatii incorecte.
Castigatorii nu au posibilitatea
primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte si/sau servicii a premiilor
si nici dreptul de a cere schimbarea acestora, in niciun fel.
Voucherul
pentru cumparaturi este valabil de la data de 15.12.2013 si pana la data de
31.01.2014 si va putea fi valorificat in aceasta perioada.
SECTIUNEA
8. MESAJE TRIMISE DE CATRE ORGANIZATOR DUPA INREGISTRARE
In cadrul acestei campanii promotionale
un participant va putea primi, din partea Organizatorului, unul dintre
urmatoarele texte transmise prin SMS, la numarul de telefon mobil de pe care
participantul a trimis mesajul SMS continand numele magazinului si numarul bonului fiscal / facturii fiscale la numarul 1821:
-
In
cazul in care participantul a trimis un mesaj gresit: „Mesaj gresit. Trimite din nou Carrefour, numărul si data
bonului fiscal/facturii fiscale primit/e in urma achizitionarii a cel putin doua
produse participante pentru validare, nume si prenume.”
-
In cazul in care
participantul a mai inscris acelasi numar de bon fiscal /factura fiscala de pe
acelasi numar de telefon: “Acest numar de bon fiscal / factura fiscala a fost
inscris deja de pe acest numar de telefon. Trimite numarul de pe alt bon fiscal
/alta factura fiscala.”
-
In
cazul in care participantul a trimis un mesaj corect: „Ai intrat in promotia Value
for Money! Pastreaza bonul fiscal sau factura fiscala pentru validare.”
-
in cazul in care
participantul a inscris deja 10 numere de bon diferite, de pe un numar de
telefon: „Ai depasit limita de 10 mesaje valide inscrise in promotia Value for Money! Accesul tau este
restrictionat!”
SECTIUNEA
9. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul se
obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile
acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind
impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta
natura, în legatura cu premiul sau cu intrarea in posesie a acestuia, fiind în
sarcina exclusiva a câstigatorului.
Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor
obligatii financiare/fiscale legate de premiul oferit, acestea fiind în
sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform
prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, cu
modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile în bani obtinute din
campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l calculeze,
retina si vireze conform legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
10. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Regulamentul oficial al campaniei promotionale este
disponibil gratuit oricarui solicitant pe intreaga durata a concursului, in
oricare dintre urmatoarele modalitati:
-
la Biroul de relatii
clienti din fiecare magazin Carrefour
-
prin cerere scrisa
semnata si datata adresata catre Henkel România S.R.L., str. Ionita Vornicul,
nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, cod postal 020325.
Participarea la aceasta campanie
promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor
prezentului Regulament.
Prin
participarea la aceasta promotie, participantii declara ca au luat la
cunostinta, respecta si se conformează tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament pe care le accepta ca atare.
Participarea la această promotie presupune cunoaşterea şi
acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.
Participantii care au pierdut calitatea
de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin
niciun alt mijloc atribuirea de premii.
Eventualele contestatii vor fi luate in
considerare pe perioada campaniei promotionale si timp de 7 (sapte) zile dupa
tragerea la sorti. Orice contestatii facute sau sosite dupa aceasta data nu vor
fi luate in considerare.
Prezentul Regulament a fost redactat cu
respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile si
completarile ulterioare.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre
Organizator si participantii la prezenta Campania promotionala se vor rezolva
pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor
fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA
12. PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin inscrierea la promotia “Value
for Money”, participantii sunt de acord si
se obliga sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.
Prin participarea la promotia “
Value for Money”, participantii isi exprima
acordul ca datele lor personale (nume, prenume, adresa postala, numar de
telefon mobil) sa fie prelucrate de compania Henkel Romania S.R.L. (operator de date înregistrat sub nr. 7837 la Autoritatea Nationala de
Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) in cadrul campaniei promotionale pentru derularea
acesteia, acordarea si trimiterea premiilor catre castigatori si pentru ca
datele personale ale castigatorilor sa fie pastrate in evidentele contabile ale
Organizatorului, pentru indeplinirea obligatiilor impuse acestuia de lege, cat
si pentru afisarea in conditiile legii a listei castigatorilor respectiv:
numele, prenumele.
Prin simpla participare la aceasta Campanie promotionala,
persoana care va fi desemnata si validata ca si castigator isi exprima
consimtamantul liber, expres si neechivoc ca o copie a actului sau de
identitate sa fie retinuta de catre Organizator pentru indeplinirea
obligatiilor cu privire la virarea impozitului, cat si pentru validarea si
atribuirea premiului.
Organizatorul solicita castigatorului sa trimita o
confirmare a adresei postale corecte la care Organizatorul sa livreze premiul
in caz de castig.
La cererea scrisa a participantului, datata si semnata,
expediata catre Henkel Romania S.R.L. pe adresa str.
Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, cod postal 020325, Organizatorul
se obliga sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in
mod gratuit pentru o solicitare pe an; sa rectifice, actualizeze, blocheze,
stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror
prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001, precum si sa
inceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului. Tuturor
participantilor la aceasta campanie promotionala le sunt respectate drepturile
(dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra
datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supusi unei decizii
individuale) garantate de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a
acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor
trimite Organizatorului la adresa mentionata mai sus o cerere datata si
semnata, avand mentionat pe plic „Value for Money, perioada 28.11.-06.12.2013.”
De asemenea, participantilor le este recunoscut dreptul
de a se adresa justitiei.
SECTIUNEA
13. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul
aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in
vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si
desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului
alocat acestui proiect.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea
Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau întârzie
total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei,
Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor
sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau
întârziata, conform art. 1.351 - 1.354 din Noul Cod Civil. Organizatorul, daca
invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor Campaniei, în
termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta
acestuia.
SECTIUNEA
14. CLAUZE DIVERSE
Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in
exclusivitate castigatorului care indeplineste conditiile impuse de Regulament.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de
datele transmise prin SMS.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
-
mesajele trimise prin
SMS care nu au fost trimise in perioada 28.11.2013, ora 00:00 – 06.12.2013, ora
23:59 (data finala de participare la
campania promotionala);
-
mesajele
trimise eronat sau pentru bonurile fiscale / facturile fiscale deteriorate sau
pierdute din vina participantilor in campania promotionala ;
-
mesajele trimise prin
SMS la un alt numar decat 1821;
-
mesajele expediate de
catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau
mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de
participanti din motive tehnice independente de Organizator;
-
defectiunile tehnice
survenite din vina operatorilor de telefonie mobile Orange, Vodafone sau
Cosmote sau orice alte deranjamente/defectiuni survenite din vina acestora;
-
mesajele trimise care
nu contin toate campurile obligatorii;
-
imposibilitatea unui
castigator de a beneficia de premiu din motive ce nu tin de Organizator;
Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru
toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care
il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.
HENKEL ROMANIA S.R.L.