REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„TIC TAC TE PREMIAZA IN MEGA IMAGE"
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 25 iunie – 31 iulie 2018
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania promotionala „TIC TAC TE PREMIAZA IN MEGA IMAGE ", denumita in continuare “Campania”, este organizata si desfasurata de societatea FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, C.U.I. 18621132, atribut fiscal RO, cont bancar nr. RO92CITI0000000724722008, deschis la Citibank Romania, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 8695, care detine conform legii calitatea de operator de date cu caracter personal si prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie in conformitate cu prevederile legale aplicabile pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (denumita in continuare "Organizatorul" sau “FERRERO ROMANIA”).
(2) Campania se deruleaza de catre Organizator prin intermediul urmatoarelor agentii:
SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, si la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 15830, telefon + 4 031 805 3911, fax + 4 031 805 3913, denumita in continuare "Agentia Smartpoint"
si
ASTINVEST COM S.R.L., cu sediul in judetul Maramures, localitatea Baia Mare, Str. Alexandru Odobescu Nr. 2, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J24/177/1997, Cod Fiscal RO9250710, contul nr. RO61INGB0000999901392539 deschis in RON la ING BANK, telefon 0723 178 275, e-mail: contact@smslink.ro, reprezentata de Stupar Alexandru, cu functia de Administrator, si la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 10404, denumita in continuare „Agentia SMS Marketing”,
denumite in continuare impreuna „Agentiile”,
(3) Campania se va derula conform regulilor din prezentul regulament, pe care participantii la aceasta Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare “Regulament Oficial”).
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada 25.06.2018 (ora 00.00.00, ora Romaniei) - 31.07.2018 (ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei), (denumita in continuare „Perioada Campaniei”), atat prin intermediul magazinului online www.mega-image.ro (denumit in continuare „Magazinul Online”), conform prezentului Regulament Oficial, cat si in toate magazinele Mega Image si Shop&Go din reteaua Mega Image de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare “Locatiile participante”), in Perioada Campaniei, in conformitate cu programul de functionare al Locatiilor Participante, afisat in fiecare Locatie Participanta si cu respectarea prevederilor prezentului Regulament Oficial, precum si prin intermediul retelelor de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi Mobil si Telekom. Lista Locatiilor participante se gaseste pe sitetul retelei Mega Image: www.mega-image.ro
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei, pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
(2) Regulamentul Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- accesand site-ul www.regulamentepromotii.ro;
- trimitand o solicitare scrisa adresata catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, et. 12, sector 2, Bucuresti.
(3) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe si/sau prelungi desfasurarea Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare dupa aducerea la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe website-ul www.regulamentepromotii.ro (accesibil si de pe mobil sau tableta) sau prin alte mijloace de informare a publicului, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
(1) Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice (cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, cu varsta minima de 18 ani, impliniti pana la data inceperii Campaniei), si care respecta termenii si conditiile acestui Regulament Oficial, (denumite in continuare individual “Participant” si colectiv “Participanti”).
(2) Nu au dreptul sa participe la prezenta Campanie persoane fizice autorizate, angajatii Organizatorului, ai Agentiilor si ai celorlalte agentii/societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie), rudele si afinii acestor angajati, pana la gradul IV inclusiv.
(3) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
(1) Produsele participante la Campanie sunt exclusiv produsele Ferrero marca “TIC TAC”, mai precis:
- Tic Tac Mint 18g
- Tic Tac Mint 49g
- Tic Tac Orange 18g
- Tic Tac Orange 49g
- Tic Tac Apple Mix 18g
- Tic Tac Apple Mix 49g
- Tic Tac MIXERS Cherry-Cola 18 gr
- Tic Tac MIXERS Coconut-Ananas 18 gr
importate si comercializate de catre Organizator pe teritoriul Romaniei, in Locatiile participante (denumite in continuare individual “Produs participant” sau colectiv “Produse participante”).
(2) La incheierea Campaniei Produsele participante mentionate mai sus isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavand nicio raspundere sau obligatie fata de consumatorii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei, sau in afara Perioadei Campaniei, in alte zile decat cele cuprinse in Perioada Campaniei.
(3) Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in fiecare dintre Locatiile participante.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Pentru ca un Participant sa poata participa la prezenta Campanie si sa poata intra in posesia unuia dintre premiile acordate de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, acesta trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
a) Sa achizitioneze:
• in Perioada Campaniei, mai precis in oricare zi din Perioada Campaniei: 25.06.2018 - 31.07.2018, din Locatiile Participante, in conformitate cu programul de functionare al Locatiei Participante respective, doua Produse participante, unul de 18g si unul de 49g, in orice combinatie de arome; sau mai mult de doua Produse Participante, care sa includa cel putin un Produs participant de 18g si un Produs participant de 49g, in orice combinatie de arome, specificat(e) pe acelasi bon fiscal emisa in Locatia participanta respectiva
Bonul fiscal trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, mai precis in oricare zi din Perioada Campaniei (25.06.2018 - 31.07.2018), in oricare Locatie participanta, sa ateste achizitionarea Produselor participante conform acestui Regulament Oficial, adica a cel putin doua Produse participante, unul de 18g si unul de 49g, in orice combinatie de arome, si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie.
sau
• oricand in Perioada Campaniei, mai precis 25.06.2018 (ora 00.00.00, ora Romaniei) - 31.07.2018 (ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei), online, prin intermediul Magazinului Online, doua Produse participante, unul de 18g si unul de 49g, in orice combinatie de arome; sau mai mult de doua Produse Participante, care sa includa cel putin un Produs participant de 18g si un Produs participant de 49g, in orice combinatie de arome, specificat(e) pe aceasi comanda online.
Numarul de identificare a comenzii online trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, mai precis in perioada 25.06.2018 (ora 00.00.00, ora Romaniei) - 31.07.2018 (ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei), sa fie obtinut ca urmare a plasarii unei comenzi prin intermediul Site-ului Campaniei, si sa ateste achizitionarea Produselor participante conform acestui Regulament Oficial, adica a cel putin doua Produse participante, unul de 18g si unul de 49g, in orice combinatie de arome, si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie.
CHIAR DACA PARTICIPANTII LA PREZENTA CAMPANIE ACHIZITIONEAZA MAI MULT DE DOUA PRODUSE PARTICIPANTE CARE SA INCLUDA MINIM 1 PRODUS DE 18G SI MINIM UN PRODUS DE 49G, IN ORICE COMBINATIE DE AROME, SPECIFICATE PE ACELASI BON FISCAL/ PRIN ACEEASI COMANDA ONLINE, CONFORM PREZENTULUI REGULAMENT OFICIAL, ACESTIA VOR PUTEA INSCRIE VALABIL IN CAMPANIE NUMARUL BONULUI FISCAL RESPECTIV/NUMARUL DE IDENTIFICARE A COMENZII RESPECTIVE O SINGURA DATA, INDIFERENT DE NUMARUL TOTAL AL PRODUSELOR PARTICIPANTE ACHIZITIONATE PE BAZA ACESTORA.
b) Sa trimita un mesaj SMS cu textul „TicTac” sau „TICTAC”, insotit de numarul bonului fiscal /sau numarul de identificare a comenzii online, dupa caz, in baza caruia a achizitionat Produsele Participante la Campanie, conform acestui Regulament Oficial la numarul 1846 (numar cu tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi si Telekom). Un mesaj SMS trebuie sa contina textul „TicTac” sau „TICTAC” si numarul unui bon fiscal/sau numarul de identificare a comenzii online, dupa caz (scrise corect si complet), despartite printr-un spatiu, fara alte detalii si fara alte caractere (fara a mentiona numele, prenumele etc.);
Un Participant unic (identificat prin numarul de telefon mobil utilizat pentru trimiterea mesajelor SMS) va putea inscrie valabil in Campanie un numar de maxim 5 bonuri fiscale/numere de identificare a comenzilor online pe zi, respectiv va putea trimite prin SMS maxim 5 mesaje pe zi.
c) In cazul in care achizitionarea Produselor participante s-a realizat din Locatiile Participante, pana la momentul inmanarii premiului Participantii au obligatia de a pastra bonul fiscal in baza caruia s-a realizat achizitionarea Produselor participante cu care s-au inscris in Campanie, in original, aceasta fiind necesara pentru validare in cazul castigului.
In cazul comenzilor efectuate online prin intermediul Site-ului Campaniei, Participantii au obligatia de a pastra documentul primit care atesta confirmarea comenzii si datele de identificare ale acesteia, in baza careia s-a realizat achizitionarea Produselor participante cu care s-au inscris in Campanie, in format electronic si/sau fizic, acesta fiind necesar pentru validare in cazul castigului.
IN CAZUL IN CARE PARTICIPANTUL DECLARAT CASTIGATOR NU POATE PREZENTA BONUL FISCAL IN ORIGINAL/DOCUMENTUL DE CONFIRMARE SI IDENTIFICARE A COMENZII, CARE SA ATESTE ACHIZITIA PRODUSELOR PARTICIPANTE CONFORM REGULAMENTULUI OFICIAL, AVAND NUMARUL INSCRIS IN CAMPANIE, PARTICIPANTUL RESPECTIV NU VA FI VALIDAT CASTIGATOR SI VA PIERDE ORICE DREPT DE A SOLICITA ACORDAREA PREMIULUI DE CATRE ORGANIZATOR.
d) Pentru a putea fi declarate valide inregistrarile in Campanie prin SMS, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
inscrierile trebuie sa se faca in cadrul Perioadei Campaniei, astfel cum a fost definita la Sectiunea 3;
inscrierile trebuie sa contina doar textul „TicTac” sau „TICTAC” si numarul bonului fiscal/sau numarul de identificare a comenzii online, dupa caz, in baza caruia au fost achizitionate Produsele Participante, scrise corect si complet, despatite printr-un spatiu, fara alte detalii (fara a mentiona numele, prenumele etc.) si fara orice alte informatii sau caractere in plus;
SMS-ul trebuie sa fie primit la numarul 1846 (tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi si Telekom) in cadrul Perioadei Campaniei; dovada de expediere a mesajelor prin SMS nu reprezinta si dovada primirii lor;
Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica validitatea numarului de telefon folosit pentru inscrierea in Campanie.
(2) Dupa trimiterea fiecarui mesaj SMS in cadrul Campaniei, Participantul va primi in scurt timp unul dintre mesajele de raspuns prin SMS de mai jos, corespunzator modului de inscriere in Campanie, dupa cum urmeaza:
a. daca mesajul a fost trimis in afara Perioadei Campaniei (inainte de inceperea Campaniei):
„Campania “ TIC TAC TE PREMIAZA IN MEGA IMAGE” va incepe in data de 25.06.2018. Trimite mesaje incepand cu aceasta data!”
b. daca mesajul trimis este corect, adica contine textul „TicTac” sau „TICTAC” insotit de un numar corect de bon fiscal/ de identificare a comenzii online:
„Felicitari! Ai fost inscris in campania “TIC TAC TE PREMIAZA IN MEGA IMAGE”! Pastreaza bonul fiscal sau documentul care face dovada comenzii online, pentru validare.”
c. daca s-a depasit limita de maxim 5 inscrieri/zi:
„Ai depasit limita maxima de inscrieri intr-o zi: 5. Te asteptam si maine cu noi inscrieri. Succes!”
d. daca mesajul nu este corect (nu contine textul „TicTac” sau „TICTAC” dar contine numarul bonului fiscal/numarul de identificare a comenzii online, sau invers, ori contine alte mentiuni decat cele strict solicitate de Organizator):
„Pentru inscrierea in campanie te rugam sa trimiti textul „TicTac” sau „TICTAC” impreuna cu numarul bonului fiscal sau numarul de identificare al comenzii realizate online.”
e. daca mesajul contine un numar de bon fiscal sau numar de identificare a comenzii online trimis anterior, de pe acelasi numar de telefon:
„Numarul de bon fiscal/de identificare a comenzii realizate online a fost deja inscris in campanie. Te rugam sa inscrii textul „TicTac” sau „TICTAC impreuna cu un nou numar de bonf fiscal sau de numar identificare a comenzii realizate online.”
f. daca mesajul a fost trimis in afara Perioadei Campaniei (dupa incheierea Campaniei): „Campania „TIC TAC TE PREMIAZA IN MEGA IMAGE” s-a incheiat pe data de 31.07.2018. Iti multumim pentru participare!”
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica validitatea numarului de telefon folosit pentru inscrierea in Campanie. SMS-urile de inscriere in Campanie trimise de pe numere scurte sau de pe internet nu vor fi luate in considerare.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica/adapta mesajele de raspuns ale Campaniei, de mai sus, fara a fi necesara incheierea unui act aditional la prezentul Regulament Oficial.
(5) Dupa data limita de primire a mesajelor de inscriere (31.07.2018, ora 23:59:59, inclusiv, ora Romaniei), Organizatorul nu va mai avea nicio raspundere in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.
(6) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei pentru a preveni eventuale tentative de fraudare. IN CAZUL IN CARE UN NUMAR DE TELEFON ATRAGE ATENTIA PRIN NUMARUL EXCESIV DE PARTICIPARI, POSESORUL NUMARULUI DE TELEFON DE PE CARE S-AU FACUT ACESTE INREGISTRARI VA PUTEA FI CONTACTAT SI I SE VA PUTEA SOLICITA SA FACA DOVADA ACHIZITIONARII PRODUSELOR PARTICIPANTE PRIN PREZENTAREA BONURILOR FISCALE SAU A DOCUMENTELOR DE IDENTIFICARE A COMENZILOR REALIZATE ONLINE, DUPA CAZ, CARE ATESTA ACHIZITIA PRODUSELOR PARTICIPANTE. IN CAZUL IN CARE PARTICIPANTUL REFUZA SA FACA DOVADA CONFORM CELOR DE MAI SUS, ACESTUIA I SE VA BLOCA ACCESUL IN CADRUL CAMPANIEI SI I SE VOR ANULA TOATE INSCRIERILE ANTERIOARE.
(7) Tragerea la sorti va fi organizata in urmatoarele conditii:
- Tragerea la sorti va avea loc prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere in data de 07.08.2018. La aceasta tragere la sorti vor participa toate inscrierile valabile efectuate de participanti in Perioada Campaniei, conform prezentului Regulament Oficial.
- Tragerea la sorti va avea loc in prezenta unui notar la sediul agentiei Smartpoint Consulting SRL din strada Ferdinand 13, sector 3, Bucuresti sau la sediul unui birou notarial;
- Tragerea la sorti va avea loc in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al agentiei Smartpoint Consulting SRL si a un notar sau avocat.
- Pentru cele 131 premii puse in joc se vor extrage 131 castigatori si 30 de rezerve, din care un numar de 5 rezerve pentru premiul constand intr-un Voucher Emag in valoare de 1.500 RON (TVA inclus), 10 rezerve pentru cele 30 de premii constand in cate un Selfy Stick model iOttie MiGo Mini si un numar de 15 rezerve pentru cele 100 de premii constand in cate o husa de brat model Sport – fit Cellara. Extragerea se va realiza prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, dintre toate inscrierile valide in Campanie. In cazul in care, din orice motiv, oricare dintre cei 131 castigatori extrasi nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, aceeasi procedura de validare urmand a fi aplicata si rezervelor.
- In termen de 5 zile lucratoare de la data extragerii reprezentantii Agentiei Smartpoint vor incerca stabilirea contactului telefonic cu castigatorii, apeland numarul de telefon de pe care a fost trimis mesajul SMS.
- In cazul in care, din motive independente de vointa Agentiei Smartpoint, unul dintre castigatori nu poate fi contactat/refuza/se afla in incapacitate de a intra in posesia premiului, se va apela succesiv la rezervele stabilite conform prevederilor acestui Regulament Oficial, in ordinea extragerii lor.
- Lista castigatorilor si a premiilor castigate de acestia va fi publicata in maxim 15 zile de la data validarii tuturor castigatorilor, pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
(8) Participantii au obligatia de a pastra bonul fiscal/bonurile fiscale / documentele de identificare a comenzii online, dupa caz, cu care s-au inscris in Campanie, in original sau copie (scanata, fotografiata), pana la momentul inmanarii premiului, pentru a putea intra in posesia acestuia.
(9) Un numar de bon fiscal sau un numar de identificare a comenzii realizate online poate fi inregistrat o singura data in Campanie. Orice incercare de inscriere in Campanie prin folosirea unui numar de bon fiscal sau numar de identificare a comenzii realizate online utilizat anterior, de aceeasi persoana sau de persoane diferite, prin oricare dintre modalitatile de inscriere, va fi invalidata pe loc.
Fiecare numar de bon fiscal si fiecare numar de identificare a comenzii online va fi luat in considerare ca fiind valabil inscris doar in contul Participantului care l-a transmis prima oara, corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cronologica, in raport de ora receptiei in baza de date a Organizatorului a numerelor de bon fiscal/de identificare a comenzii online valide de la Participanti si nu neaparat in functie de momentul trimiterii SMS-ului de catre un Participant. Cu toate acestea, prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul informeaza Participantii asupra faptului ca baza de date a Organizatorului functioneaza pe principiul primirii inscrierilor (inregistrarii mesajelor continand numerele de bonurilor fiscale valide sau a numerelor valide de identificare a comenzii online) imediat ce acestea au fost trimise de catre Participanti.
(10) Un Participant nu poate castiga prin tragere la sorti mai mult decat un singur premiu in cadrul prezentei Campanii, indiferent de numarul de inscrieri in Campanie, inclusiv in ipoteza in care a folosit numere de telefon diferite pentru inscrierea in Campanie.
SECTIUNEA 8. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt:
• 1 bucata Voucher Emag in valoare de 1.500 RON (TVA inclus), prin intermediul caruia poate fi achizitionata o Consola de jocuri Microsoft Xbox One Slim 500Gb sau alte produse disponibile pe www.emag.ro, conform acestui Regulament Oficial, avand o valoare unitara de 1.500 RON care include TVA,
• 30 de bucati Selfy Stick-uri model iOttie MiGo Mini, fiecare produs avand o valoare unitara de 195 RON (TVA inclus)
• 100 de bucati huse de brat model Sport – fit Cellara, fiecare produs avand o valoare unitara de 57 RON (TVA inclus)
(2) Valoarea comerciala totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 13.050 RON (TVA inclus).
(3) Conditii aplicabile premiului constand intr-un Voucher Emag in valoare de 1.500 RON (TVA inclus):
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru situatiile in care, din motive ce tin de persoana castigatorului sau localizarea acestuia, acesta din urma nu poate beneficia/nu beneficiaza efectiv de produsele si serviciile ce fac obiectul voucher-ului (spre exemplu: castigatorul nu foloseste voucher-ul in perioada indicata sau in conditiile prevazute expres in Regulamentul Oficial).
Persoanele care beneficiaza de premiu si solicita produse/serviciile aferente voucher-ului trebuie sa aiba documente de identitate valabile (carte de identitate), intrucat voucher-ul se poate utiliza o singura data si nu este transmisibil.
Orice alte costuri costuri/taxe conexe intrarii in posesia produselor ce fac obiectul voucher-ului vor fi suportate exclusiv de catre castigator din surse (venituri) proprii.
Nu se va acorda rest/diferenta daca valoarea produselor/serviciilor achizitionate in baza voucher-ului este mai mica decat valoarea voucher-ului, iar orice eventuale diferente in plus, fata de valoarea voucher-ului, vor fi achitate de catre castigatori din surse proprii
Voucher-ul va putea fi utilizat numai pentru achizitii online, pe www.emag.ro, pe site existand un camp special pentru introducerea codului de pe voucher;
Valabilitatea voucherului este de 6 luni de la emitere;
Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.
Castigatorii premiilor sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unor alte persoane (voucherul nu este transmisibil).
(4) Castigatorul premiului constand intr-un Voucher Emag in valoare de 1.500 RON (TVA inclus) va primi voucherul prin curierat si il va putea folosi pe site-ul www.emag.ro astfel:
• Castigatoriul va introduce codul aferent voucherului castigat pe site-ul www.emag.ro in momentul plasarii comenzii si i se va scadea din pretul total al produsului/produselor achizitionate valoarea voucherului.
• Mecanismul de folosire a codului este: se introduce in casuta predefinita „ Aplica un card cadou”[…], anterior finalizarii comenzii.
• Transportul produselor comandate de la Emag se supune politicii generale de livrare: https://www.emag.ro/info/livrarea-comenzilor-emag
(5) Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie, costul de trimitere a SMS-ului la numarul scurt 1846 si costul pentru transportul produselor comandate Emag, daca va fi cazul, deoarece acesta se supune politicii generale de livrare: https://www.emag.ro/info/livrarea-comenzilor-emag)
(6) Produsele, astfel cum sunt prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei, sunt doar cu titlu de prezentare.
SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnarii castigatorilor Campaniei, potrivit mecanismului descris mai sus, Organizatorul va proceda la validarea castigatorilor, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor in Campanie, precum si modul de desfasurare a acesteia.
(2) Pentru validarea lor ca si castigatori si pentru acordarea premiului, acestia trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
sa indeplineasca conditiile de participare stipulate in Sectiunea 5;
sa poata sa fi contactati la numarul de telefon mobil cu care s-au inregistrat in Campanie in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii ca si castigatori;
sa nu mai fi castigat anterior un alt premiu in cadrul acestei Campanii, chiar daca au folosit numere de telefon diferite pentru trimiterea SMS-ului;
sa trimita in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data contactarii telefonice, la adresa de email indicata de catre Organizator, copia/ poza bonului fiscal extras castigator sau dovada efecutarii comenzii al carui numar de identificare a fost extras castigator, care atesta achizitia Produselor participante, conform Regulamentului Oficial;
sa comunice Organizatorului/Agentiei Smartpoint numele si prenumele acestuia, adresa de domiciliu/resedinta, respectiv adresa la care castigatorul doreste transmiterea premiului.
In cazul premiului a carui valoare depaseste pragul valoric de 600 RON, impus de Codul Fiscal, odata cu indicarea adresei la care se doreste livrarea premiului, castigatorul va comunica Organizatorului si codul numeric personal, precum si seria si numarul BI/CI in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale organizatorului prevazute de Codul Fiscal, mai precis de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit
PENTRU A PUTEA INTRA IN POSESIA PREMIILOR PARTICIPANTII LA CAMPANIE TREBUIE SA PASTREZE IN ORIGINAL SI IN STARE BUNA/NEDETERIORATA BONUL/RILE FISCAL/LE AL/ALE PRODUSELOR PARTICIPANT/E INSCRIS/E IN CAMPANIE SAU DOCUMENTELE DE IDENTIFICARE A COMENZILOR REALIZATE ONLINE (INCLUSIV FACTURA AFERENTA), DUPA CAZ, PANA LA ACORDAREA PREMIULUI. Este interzisa reproducerea si falsificarea bonurilor fiscale sau a documentelor de identificare a comenzilor realizate online, precum si alterarea, in orice mod, a celor originale.
3. Premiul nu se acorda comenzilor on-line care sunt anulate unilateral de catre client sau de catre vanzator, fie din cauze tehnice sau de orice alta natura. Participantul sa achizitioneze cel putin doua Produse participante, unul de 18g si unul de 49g, in orice combinatie de arome; sau mai mult de doua Produse Participante, care sa includa cel putin un Produs participant de 18g si un Produs participant de 49g, in orice combinatie de arome, specificat(e) pe aceasi comanda online prin intermediul site-ului www.mega-image.ro. Participantii care nu fac dovada indeplinirii acestor conditii nu vor fi validati. In campanie se vor inscrie numai comenzile care sunt plasate de catre client incepand din data de 25.06.2018 si care sunt livrate de catre vanzator si receptionate de client cel tarziu in data de 31.07.2018. Este prevazut in mod expres ca plasarea unei comenzi in ultima zi de campanie nu va putea da dreptul clientului de a fi inscris in campanie in cazul in care livrarea are loc dupa data incetarii campaniei. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unor inscrieri sau a suspiciunii de frauda asupra vreunui participant decizia Organizatorului este definitiva.”
4.Castigatorii vor fi contactati de catre Agentia Smartpoint in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei si a extragerii castigatorilor, la numarul de telefon de pe care s-au inscris in Campanie.
5. In cazul in care un Participant desemnat castigator nu poate fi contactat din motive independente de vointa Organizatorului (daca Participantii nu raspund la telefon, inregistreaza bonuri sau documente de pe numere de telefon fictive, nu se afla in aria de acoperire, au telefonul inchis etc.), sau refuza cu rea credinta prezentarea bonurilor fiscale extrase castigatoare sau a documentelor care fac dovada comenzilor realizate online, in copie, pe email sau fax in termenul mentionat in prezentul Regulament Oficial, se va trece la apelarea rezervelor in ordinea in care au fost extrase. Agentia va efectua maxim 5 apeluri, in 5 zile diferite in vederea instiintarii, acestea fiind efectuate in intervale orare diferite, in intervalul orar 09:00 – 18:00.
Procedura de validare a rezervelor este identica cu procedura de validare a participantului extras anterior. In cazul in care, din motive independente, nici rezervele aferente fiecarui premiu nu vor putea fi validate castigatori, conform Regulamentului Oficial, premiile vor ramane in proprietatea Organizatorului.
6. Acordarea premiilor se va face in urma contactarii telefonice a castigatorilor si validarii acestora, prin intermediul unui reprezentant al Agentiei, in termen de 30 zile lucratoare de la data contactarii telefonice si validarii castigatorului conform celor de mai sus. Expedierea premiilor catre castigatori se va face prin curierat.
SECTIUNEA 10. RASPUNDERE
(1) Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigatori Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
(2) Organizatorul Campaniei va acorda premii numai castigatorilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada inscrierii in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate in prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.
(3) In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va despagubi Organizatorul pentru intreg prejudiciul suferit si va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu aceasta.
(4) Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta desfasurarea, imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice incercare de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat excluderea din Campanie a Participantului. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in mod nelegal, Organizatorul va putea solicita atragerea raspunderii persoanelor respective, pe baza dovezilor existente.
(5) Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unor bonuri fiscale si/sau ai unor documente care atesta efectuarea unor comenzi online considerate invalide conform acestui Regulament Oficial sau cu solicitantii care apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
(6) Ordinea receptionarii inscrierilor prin SMS este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) la care se receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii efective a mesajelor de catre Participanti.
(7) Dovada de expediere a SMS-urilor nu reprezinta si dovada primirii acestora de catre mecanismul promotional.
(8) Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, dar fara a se limita la, numar de bon fiscal/numar de identificare a comenzii realizate online gresit) si care nu indeplinesc conditiile de validare.
(9) Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos afecteaza bunul mers al Campaniei.
(10) Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru:
lipsa din stocurile Locatiilor participante a Produselor participante la Campanie;
imposibilitatea unui Participant de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator;
inscrierea in Campanie de numere de bon fiscal sau numere de identificare a comenzilor online incomplete, inexacte sau incorecte, respectiv prezentarea de bonuri fiscale sau documente care fac dovada unor comenzi efectuate inainte sau dupa expirarea Perioadei Campaniei sau neconform cu prezentul Regulament Oficial;
situatiile in care consumatorii achizitioneaza pe Perioada Campaniei produse neparticipante la Campanie.
pierderea si/ sau deteriorarea bonurilor fiscale sau documentelor care fac dovada comenzilor realizate online ale Participantilor;
eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurile fiscale sau asupra sdocumentelor care fac dovada comenzilor realizate online sau asupra Produselor Participante la Campanie;
reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului predarii premiului, nu vor fi luate in considerare de catre Organizator;
SMS-urile trimise incorect la numarul 1846, care nu contin textul „TicTac” sau „TICTAC” si/ sau numarul de bon fiscal sau a numarului de identificare a comenzii realizate online;
neprimirea, pierderea sau primirea cu intarziere a SMS-urilor / e-mail-urilor trimise de catre Organizator Participantilor si invers, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la, defectiuni sau probleme tehnice ce tin de retelele de telefonie, retelele de internet, retelele de curent electric etc);
situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc);
pentru impobilitatea de folosire a voucherului cauzata de intreruperile neanuntate ale serviciilor oferite de catre terti - disfunctionalitati ale furnizorilor de internet, disfunctionalitati ale furnizorilor de curent electric, de telefonie etc;
eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscrierea in Campanie;
SECTIUNEA 11. NOTIFICARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Organizatorul si Agentiile, in calitate de imputerniciti ai Organizatorului, prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu prevederile legale aplicabile privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in calitate de operator de date cu caracter personal, inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in baza notificarii nr. 8695, astfel cum aceastea au fost modificate si completate ulterior. Campania este organizata de Organizator prin intermediul Agentiilor, care vor opera baza de date cu caracter personal ale Participantilor la Campanie, colectate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
(2) Datele cu caracter personal colectate si prelucrate in cadrul acestei Campanii de catre Organizator, prin intermediul Agentiilor, nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia imputernicitilor si partenerilor contractuali ai Organizatorului si a cazurilor in care Organizatorul si/sau imputernicitii Organizatorului trebuie sa respecte obligatii de divulgare impuse de legislatia in vigoare.
(3) Datele oferite de Participantii la Campanie vor fi prelucrate de catre Organizator si de catre imputernicitii acestuia si vor putea fi folosite de catre acesta pentru supravegherea desfasurarii si urmaririi desfasurarii corecte a Campaniei, precum si in vederea acordarii premiilor si a verificarii acordarii corecte a acestora. Datele cu caracter personal furnizate de Participanti vor fi prelucrate pe temeiul nevoii de executare a obligatiilor asumate de catre Organizator fata de Participanti conform prezentului Regulament, respectiv al interesului legitim al Ferrero Romania de a asigura desfasurarea campaniilor sale promotionale in bune conditii, conform practicilor legale si uzuale.
(4) Refuzul participantilor de a-si furniza datele personale in mod corect si complet pentru scopurile mentionate mai sus va avea drept consecinta imposibilitatea intrarii in posesia premiului/premiilor castigate in cadrul Campaniei.
(5) Datele vor fi stocate pe intreaga perioada de desfasurare a Campaniei, precum si pentru o perioada ulterioara de 6 luni de zile de la momentul incetarii Campaniei.
(6) Drepturile participantilor in calitate de persoane vizate
Organizatorul si Agentiile garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform legislatiei aplicabile, urmatoarele drepturi principale:
Dreptul de acces
Participantii la campanie au dreptul de a obtine din partea Organizatorului/Agentiilor o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care ii privesc, si in caz afirmativ, acces la datele respective si la urmatoarele informatii: a) scopurile prelucrarii; b) categoriile de date vizate; c) destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele le-au fost sau urmeaza sa le fie divulgate, in special destinatari din tari terte sau organizatii internationale; d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizeaza ca vor fi stocate datele sau, daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili aceasta perioada; e) existenta dreptului de a solicita Organizatorului/Agentiilor rectificarea sau stergerea datelor ori restrictionarea prelucrarii datelor referitoare la persoana vizata sau a dreptului de a se opune prelucrarii; f) exsitenta dreptului de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere; g) in cazul in care datele nu sunt colectate de la Participanti, orice informatii disponibile privind sursa acestora; h) existenta (daca e cazul) a unui proces decizional automatizat incluzand crearea de profiluri, precum si, cel putin in cazurile respective, informatii pertinente privind logica utilizata si privind importanta si consecintele preconizate ale unei astfel de prelucrari pentru persoana vizata.
Dreptul la rectificare
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator/Agentii, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care ii privesc. Tinandu-se seama de scopurile in care au fost prelucrate datele, acestia au dreptul de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare.
Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
Participantii au dreptul de a obtine din partea Organizatorului/Agentiilor stergerea datelor cu caracter personal care ii privesc, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care exista unul dintre urmatoarele motive:
(a) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
(b) Participantii isi retrag consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(c) Participantii isi exercita dreptul la opozitie, din motive legate de situatia particulara in care se afla, prelucrarilor intemeiate pe interesul legitim al Societatii, daca este cazul, si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea;
(d) Participantii isi exercita dreptul la opozitie, cu privire la prelucrarea in scop de marketing direct, daca este cazul, inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul direct respectiv;
(e) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(f) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care revine Organizatorului/Agentiilor;
Dreptul la opozitie
In orice moment, Participantii au dreptul de a se opune, din motive legate de situatia particulara in care se afla, prelucrarii in temeiul interesului legitim al Organizatorului/Agentiilor, inclusiv crearii de profiluri pe baza respectivelor prelucrari. Intr-un asemenea caz, Organizatorul/Agentiile nu vor mai prelucra datele, cu exceptia cazului in care demonstreaza ca au motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
In toate cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul Participantilor, acestia au dreptul de a-si retrage consimtamantul in orice moment, fara a fi prejudiciati in vreun fel. Conform legii, retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea prelucrarii efectuate de catre Organizator/Agentii inainte de retragerea consimtamantului.
Dreptul de a depune o plangere.
In cazul in care Participantii considera ca drepturile de care beneficiaza in calitate de persoane vizate au fost incalcate, acestia au posibilitatea de a se adresa oricand, cu o plangere sau sesizare in acest sens, Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro). De asemenea, Participantii au posibilitatea de a introduce o actiune in justitie, pe rolul instantelor judecatoresti competente.
(7) Participantii au au posibilitatea de a-si exercita oricand, oricare dintre drepturi, de a accesa si actualiza oricand datele sau obtine informatii suplimentare. In vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: Strada Barbu Vacarescu nr 201, Globalworth Tower, et. 12, sector 2, Bucuresti, in atentia Departamentului de Marketing. Participantii vor primi informatii privind actiunile intreprinse in urma unei cereri, fara intarzieri nejustificate si in orice caz in cel mult o luna de la primirea cererii.
Conform legii, aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si numarul cererilor. In cazul in care persoana vizata introduce o cerere in format electronic, informatiile sunt furnizate in format electronic acolo unde este posibil.
SECTIUNEA 12. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul va calcula, sa retine si va vira impozitul datorat pentru premiile acordate castigatorilor in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
(2) Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 13. FORTA MAJORA
(1) Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care ii impiedica pe acestia sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
(2) Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora, nici de a modifica orarul de desfasurare ori Locatiile participante ca urmare a aparitiei unui eveniment de forta majora.
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei.
SECTIUNEA 14. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.
(2) Eventualele sesizari sau reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre Smartpoint Consulting S.R.L., la urmatoarea adresa: bd Ferdinand nr. 13, sector3, Bucuresti, in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data publicarii listei finale a castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio sesizare/reclamatie.
(3) Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/resedinta, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
(4) Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii.
(5) Organizatorul si Agentiile nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari si/sau reclamatii, care sunt sau se dovedesc a fi sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.
SECTIUNEA 15. CLAUZE FINALE
(1) Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta desfasurarea si/sau imaginea acestei Campanii.
(2) Organizatorul nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicat in niciun litigiu legat de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu aceasta Campanie, neimpuse de catre Organizator.
SECTIUNEA 16. ERORI / BONURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
(1) Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru bonurile fiscale sau documentele care fac dovada comenzilor realizate online necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile, care contin stersaturi cat si orice imitatie prin orice metode) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial si nici nu va acorda/inmana premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale sau dovezi. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru nicio cauza care nu se datoreaza culpei sale exclusive si care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare.
FERRERO ROMANIA S.R.L.,
ORGANIZATOR,
SMARTPOINT CONSULTING SRL,
AGENTIA,
ASTINVEST COM S.R.L.,
SUPOIRT TEHNIC PLATFORMA SMS