REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Romania poarta IA!”
05 Octombrie 2018, ora 00:00 – 21 Octombrie 2018, ora 15:30
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei “Romania poarta IA!” (denumita in continuare "Campania") este Societatea More Results Marketing S.R.L., persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, înregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/20956/2004, avand CUI RO 17044796, in numele si pentru Societatile Orkla Foods Romania S.A., cu sediul in Bucuresti, str. Copilului, nr. 14-18, et.2, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/15619/2006, cod de identificare fiscala RO 14624799 si Hame Romania S.R.L., cu sediul social in Caracal, str. Vasile Alecsandri, nr. 81, judetul Olt, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt sub numarul J28/179/2000, avand Codul Unic de Inregistrare RO 13382905, reprezentata prin Tommy Strømstad –Administrator.
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatii Alterego Technologies S.R.L., societate comercială înregistrată în România, cu sediul în București, Sector 4, Piața Natiunilor Unite, Nr. 3-5, Bloc B-2, Scara A, Etaj 5, Ap. 28, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului din Bucureşti sub nr. J40/10787/29.06.2017, cod unic de înregistrare 37858446. Societatea Alterego Technologies S.R.L. este imputernicita de catre Organizator pentru a desfasura urmatoarele servicii in cadrul Campaniei: stocarea si securizarea datelor personale colectate de la participanti ( numar telefon, numar bon), conform regulamentului.
1.3. Datele participantilor se vor colecta in magazine prin intermediul reprezentantilor societatii Front Line Marketing SRL, cu sediul social in Bucuresti, str. Vasile Lascar, nr. 150, sector 2, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/16308/2003, cod de identificare fiscala RO 15956672, reprezentată prin Octavian Sava – Director General.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
SECTIUNEA 4. LOCUL DE DESFASURARE SI PERIOADA CAMPANIEI
4.1. Campania este organizata si se desfasoara in magazinele Auchan, denumite in continuare „Magazin Participante” aparţinând AUCHAN ROMANIA S.A., mentionate mai jos, in perioada 05 octombrie, ora 00:00- 21 octombrie 2018, ora 15:30, pe durata de functionare a fiecarui magazin in conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Lista cu magazinele participante este:
Auchan Titan
Auchan Militari
Auchan Constanta Vivo
Auchan Craiova
Auchan Timisoara Sud
Auchan Vitan
Auchan Timisoara
Auchan Crangasi
Auchan Berceni
Auchan Constanta Sud
Programul promoterilor este urmatorul:
Data/magazin Vineri Sambata Duminica
05 octombrie 2018
12 octombrie 2018
19 octombrie 2018 06 octombrie 2018
13 octombrie 2018
20 octombrie 2018 07 octombrie 2018
14 octombrie 2018
21 octombrie 2018
Toate magazinele Auchan participante 17:00 – 21:30 11:00-17:30 11:00-15:30
4.2. Campania va incepe in data de 05 octombrie 2018, ora 00:00 si se va incheia la data de 21 octombrie 2018, la orele 15:30.
4.3. Inregistrarea in Campanie, in conformitate cu Sectiunea 7 de mai jos, se poate face exclusiv in perioada cuprinsa intre 05 octombrie, ora 00:00- 21 octombrie 2018, ora 15:30, la promoterii de campanie, aflati dupa casele de marcat in magazinele participante la standul „Romania poarta IA!” in perioada de inscriere mentionata mai sus. Orice inregistrare inainte de data de 05 octombrie 2018 sau dupa data de 21 octombrie 2018, orele 15:30, nu va fi luata in considerare.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Nu au dreptul de a participa la Campanie angajatii Societatii Orkla Foods Romania S.A, ai Societatii More Results Marketing SRL, Hame Romania SRL, angajatii distribuitorilor si ai agentiilor implicate si nici membrii tuturor familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
5.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul/ resedinta in Romania (denumite in continuare „Participanti”), cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, care inscriu cel putin un bon fiscal conform Sectiunii 7.1.
5.3.Numarul bonului fiscal poate fi inscris doar la standul “Romania poarta IA!”, aflat dupa casele de marcat a magazinelor participante, prin completarea formularului de participare prin intermediul aplicatiei disponibile pe tableta, conform Sectiunii 7.1.
5.4. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
5.5. Participantii trebuie sa pastreze pana la publicarea listei finale a castigatorilor, bonurile fiscale in original cu care s-au inscris in concurs, astfel incat, conform Regulamentului, in cazul contactarii lor ca potentiali castigatori, sa poata confirma participarea reprezentantului More Results Marketing si sa le poata prezenta sau trimite pentru validare, conform Sectiunii 10 de mai jos.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
6.1. La Campanie participa toate sortimentele de Tomi, Ardealul toate sortimentele prezente in magazin, Antrefrig totate sortimentele prezente in magazin si Linco Patisero toate sortimentele prezente in magazin, denumite in continuare produse participante.
6.2. Produsele participante la campanie sunt comercializate în limita stocului disponibil. Produsele participante la Campanie nu vor fi marcate cu etichete promoţionale, care să semnalizeze prezenta Campanie.
6.3. Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorii nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
7.1. Pentru a intra in Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze produse participante mentionate la Sectiunea 6 in valoare de minimum 10 (zece) lei din Magazinele Participante, pe acelasi bon, si sa inregistreze numarul bonului fiscal la standul “Romania poarta IA!”, in perioada cuprinsa intre 05 octombrie, ora 00:00- 21 octombrie 2018, ora 15:30, prin:
In cazul in care pe acelasi bon fiscal valoarea totala a produselor participante este multiplu de 10, se poate inscrie cu respectivul bon fiscal o singura data.
7.1.1. Completarea formularului de inscriere din aplicatia de pe tableta, mentionand:
• (*) Numar telefon mobil valid care ii apartine sau la care are acces (ca si titular/utilizator; este obligatoriu ca numarul de telefon sa fie activ intr-una din retelele Orange, Vodafone, Telekom sau Digi; numarul de telefon trebuie sa aiba 10 cifre si fie de forma 07XXXXXXXX)
• (*) Data bonului fiscal
• (*) Numarul bonului fiscal care face dovada achizitiei produselor participante in valoare de minimum 10 (zece) lei
• (*) Bifarea campurilor prin care utilizatorul isi exprima acordul cu privire la prelucrarea datelor in mod explicit pentru participarea la prezenta campanie:
[x]Doresc să particip la campania „Romania poarta Ia!”” organizata de More Results Marketing si imi exprim acordul pentru stocarea si prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul participarii la campanie.
(*) Bifarea campului: “Am varsta peste 18 ani”
(*) Bifarea campului: „Sunt de acord cu Regulamentul de campanie”
Toate campurile sunt obligatorii. Accesarea formularului de inscriere se face de pe aplicatia disponibila pe tableta aflata la standul “Romania poarta IA!”, exclusiv in timpul programului promoterilor.
7.2. Un Participant are dreptul sa inregistreze in Campanie maxim 2 bonuri fiscale/facturi pe zi si maxim 6 bonuri fiscale/facturi pe toata perioada Campaniei, conform prevederilor din prezentul Regulament.
7.4. Participantul trebuie sa pastreze bonurile fiscale/facturile care fac dovada achizitiei produselor participante, in original, pentru a putea fi validat in cazul in care va fi declarat potential castigator. Participantii trebuie sa pastreze nedeteriorate toate bonurile fiscale/facturile cu care s-au inscris in Campanie pana la publicarea listei finale a castigatorilor validati. Castigatorii vor fi publicati conform Sectiunii 11.6 pe masura ce vor fi validati.
7.5. Un Participant are dreptul sa castige un singur premiu, pe intreaga durata a Campaniei. Daca ulterior, la validare, se constata ca un participant a câstigat mai mult de 1 premiu pe intreaga durata a Campaniei, acesta are dreptul sa primeasca doar primul premiu pentru care a fost desemnat câstigator.
7.6. Participantii nu au dreptul sa se inscrie in Campanie folosind mai multe numere de telefon mobil. Organizatorul isi rezerva dreptul sa investigheze situatiile de acest gen si sa invalideze toate inscrierile in Campanie ale Participantului care s-a inscris folosind mai multe numere de telefon mobil si sa il elimine din tragerea la sorti In cazul in care se constata faptul ca un participant a castigat un premiu prin fraudarea mecanismului si regulilor de inscriere si participare, acesta va fi invalidat, iar premiul nu ii va mai fi acordat. In cazul in care acest lucru se constata dupa acordarea premiului, respecivul participant va avea obligatia de a returna Organizatorului premiul primit.
SECTIUNEA 8. PREMIILE ACORDATE
8.1. Premiile acordate in cadrul acestei Campanii sunt urmatoarele:
9 premii, acordate prin tragere la sorti electronica, astfel:
- un voucher pentru achizitie camasa ie in valoare de 800 lei. Voucherul poate fi utilizat pe site-ul http://ChicRoumaine.com pana la data de 30 septembrie 2019.
- un voucher pentru achizitie 2 bilete de avion in valoare totala de 800 lei.
Voucherul de calatorie poate fi utilizat pe site-ul www.vola.ro pana pe 10 mai 2019, indiferent de perioada de calatorie aleasa. Voucherul nu este rambursabil si poatefi folosit o singura data, pentru o rezervare (bilete de avion sau pachete turistice de tip city break, formate din zbor + cazare).
Cum poate fi utilizat voucherul de calatorie:
• In cazul biletelor de avion: in campul “Ai un cupon de reducere?”, sub pretul total din pagina “Detalii pasageri”
• In cazul pachetelor de tip city break: in campul “Ai un cupon de reducere?” de sub pretul total din sectiunea “Cerere rezervare”
Voucherele pot fi aplicate si in cazul comenzilor telefonice. Numar de telefon: 021 407 5300.
- 3 premii, fiecare constand intr-un cuptor electric HEINNER HCE-45BK, in valoare de 226.88 lei fara tva.
- 4 premii, fiecare constand intr-o boxa portabila AKAI CU BLUETOOTH ABTS-T1203, in valoare de 653 lei, fara TVA.
Valoarea maxima totala a premiilor acordate este de 5518,24 Lei. Nu se acordă contravaloarea premiilor în bani sau în alte produse.
Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloce automate de prelucrare a datelor cu caracter personal fara interventie umana.
SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR
9.1. Premiile se vor acorda prin tragere la sorti electronica .
La extragere se vor desemna 9 castigatori si cate 5 (cinci) rezerve pentru fiecare premiu alocat, pentru cazul in care castigatorul nu poate fi validat din motive independente de Organizator. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si în cazul câstigatorului. Se va apela la rezerve in ordinea extragerii acestora.
Tragerile la sorti vor avea loc la sediul Agentiei More Results Marketing, de catre reprezentanti ai acesteia in data de 25 octombrie 2018.
Premiul/premiile neacordat/e in cadrul (ca urmare a neindeplinirii prevederilor prezentului Regulament, respectiv a mentiunilor din cadrul Sectiunilor 10 si 11 din Regulament) va/vor ramane in posesia Organizatorului.
9.2. Castigatorii Premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a transfera, ceda premiul unei alte persoane. Premiile neacordate raman in posesia Organizatorului.
9.3. Premiile Campaniei vor fi predate personal, numai participantilor castigatori, si numai in conformitate cu prevederile acestui Regulament.
9.4. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.
9.5. Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.
SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE
10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
10.1.1. Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
10.1.2. Sa achizitioneze produse participante in valoare de minimum 10 (zece) lei, pe acelasi bon, din magazinele participante la Campanie, in perioada Campaniei;
10.1.3. Sa inscrie bonul fiscal , prin completarea formularului de inscriere de pe tableta disponibila doar la standul “Romania poarta Ia!”, in timpul programului promoterilor detaliat la sectiunea 4.1.
10.1.4. Pentru validare, numarul bonului fiscal trebuie sa fie identic cu cel primit de Organizator prin inscriere pe aplicatie.
10.1.5 Bonul fiscal trebuie sa fie intreg,sa nu fie deteriorat.
10.1.7. Nu se accepta inscrierea mai multor bonuri la o singura completare a formularului de inscriere in aplicatie.
10.2. Castigatorii nu vor fi validati in urmatoarele cazuri:
10.2.1. Participantul caruia i s-a alocat un Premiu nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos;
10.2.2. Constatarea oricaror neconcordante intre bonul inscris in aplicatie si cel trimis Organizatorului, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului respectiv;
10.2.3. Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii bonului fiscal, in original;;
10.2.4. Participantul nu indeplineste conditiile prevazute in Sectiunea 5 a prezentului Regulament;
10.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat initial vreun premiu dar se constata ulterior ca acestia nu respecta/nu au respectat sau nu intrunesc/nu au intrunit intocmai cerintele Regulamentului.
10.4. In cazul in care un Participant la Campanie este desemnat castigator al unui premiu, iar Participantul a inregistrat pe perioada Campaniei mai multe bonuri fiscale, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita Participantului dovada detinerii tuturor bonurilor fiscale cu care s-a inscris in Campanie. In cazul in care participantul nu poate face dovada detinerii bonurilor fiscale cu care s-a inscris in Campanie, Organizatorul are dreptul de a nu valida premiul/premiile respectiv(e).
SECTIUNEA 11. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
11.1. În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data tragerii la sorti, participantii desemnati câştigători vor fi contactati de către un reprezentant al More Results Marketing la numărul de telefon cu care s-a înscris în Campanie şi vor fi informati în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participantul va fi informat ca pentru validarea castigarii premiului trebuie ca în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data anunţării de către reprezentantul Organizatorului, sa trimita prin e-mail, la adresa promotii@moreresults.ro, urmatoarele:
a) bonul fiscal/factura, in copie, care a stat la baza alocarii premiului.
b) copia cartii de identitate a participantului castigator pe care sa se poata citi cu usurinta datele complete pentru livrarea premiului (nume, prenume, numar de telefon si adresa completa pentru livrarea premiului ) celelalte informatii putand fi acoperite. CNP-ul, va fi furnizat doar de catre castigatorii premiilor a caror valoare depaseste 600 RON) si);
c) acordul semnat de catre castigator, ca datele sale cu caracter personal furnizate in vederea validarii si atribuirii premiilor Campaniei detaliate in prezenta Sectiune 14, să fie colectate si prelucrate de catre Organizator şi împuternicitul acestuia, More Results Marketing, pentru retinerea la sursa a impozitului aferent premiului castigat (acolo unde este cazul), inregistrarea, validarea castigatorilor campaniei, publicarea numelui si prenumelui pe site la sectiunea castigatori si inmanarea premiilor castigatorilor (Anexa 1 la regulament);
Potentialul castigator va fi apelat la numarul de telefon utilizat/declarat la inscrierea in Campanie, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data extragerii, minim 2 apeluri pe zi la ore diferite in intervalul 09:00-17:00. In conditiile in care acesta nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege, ca de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, destinatarul nu raspunde, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc) acesta va fi invalidat si se va trece la rezerva.
Organizatorul nu este raspunzator pentru situatia in care e-mailul nu este receptionat in termen de 5 zile lucratoare de la informarea Participantului.
Daca Agentia nu receptioneaza, indiferent de motiv, in termen de 5 zile lucratoare de la data informarii participantului asupra castigului, e-mailul cu toate documentele solicitate, castigatorul este invalidat, isi pierde orice drept asupra premiului şi se va apela la prima rezerva, urmând ca şi aceasta să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare al castigatorului extras.
In cazul in care nici castigatorul, nici rezervele nu indeplinesc conditiile de validare, le este retrasa calitatea de potentiali castigatori si sunt invalidati, iar premiul nu se mai acorda si ramane in posesia Organizatorului.
11.2. Premiile vor fi acordate de catre Organizator in termen de cel mult 30 (treizeci) zile lucratoare de la data validarii castigatorilor, prin posta sau curier, la adresa indicata de acestia.
11.3. Lista tuturor castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro, in cel mult 20 zile lucratoare de la momentul validarii lor. Lista va fi afisata timp de 60 de zile de la data finalizarii campaniei.
SECTIUNEA 12. MINORII
12.1. Persoanele care nu au implinit varsta de 18 ani nu pot participa la Campanie.
SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
13.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor pe care sunt tiparite numerele inscrise de participant in Campanie, de instrainarea lor si/sau de prezentarea bonurilor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de dovezi care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.
SECTIUNEA 14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
14.1 Conform Regulamentului general privind protecția datelor 679/2016 („RGPD”), Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participantilor pentru scopurile si in conditiile mai jos prezentate.
14.2 Scopurile prelucrarii datelor.
Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal enumerate in Art. 14.3 de mai jos, ce sunt furnizate direct de către participanţi în vederea participării la Campanie, cu respectarea drepturilor persoanelor vizate și în conformitate cu dispoziţiile legale, pentru indeplinirea urmatoarelor scopuri:
1. Organizarea si desfasurarea Campaniei in cadrul careia Organizatorul acorda castigatorilor, conform mecanismului Campaniei, premiile detaliate.
14.3 Datele cu caracter personal prelucrate
1. Pentru scopul organizarii și defășurarii Campaniei, Organizatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal („Datele Personale”):
- de la participanti: numar de telefon, furnizat de participant prin intermediul aplicatiei de pe tableta, in lipsa furnizarii acestei date neputand sa se inscrie in Campanie.
- de la castigatori: nume, prenume, adresa postala, adresa e-mail, semnatura, , numar telefon; CNP(in cazul castigatorilor de premii impozabile).
Codul numeric personal va fi colectat doar în cazul câştigătorilor premiilor a căror valoare depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit.
14.4 Temeiul prelucrarii.
Mentionam ca datele cu caracter personal enumerate mai sus sunt prelucrate in baza urmatoarelor temeiuri, dupa cum urmeaza:
1. Pentru scopul de organizare și defășurare a Campaniei.
14.5 Colectarea datelor cu caracter personal. Organizatorul colecteaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie direct de la acestia prin intermediul reprezentantilor Front Line Marketing SRL care inscriu datele prin intermediul formularului de participare la campanie pe tableta. Datele vor fi stocate pe serverul Alterego Technologies S.R.L.
14.6 Destinatarii datelor cu caracter personal.
In desfasurarea activitatilor sale si pentru indeplinirea scopului mentionat mai sus, Organizatorul colaboreaza cu diversi furnizori de servicii sau parteneri in baza unor relatii contractuale, carora le pot fi divulgate datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator si numai cu acordul explicit al participantilor inscrisi. Acesti parteneri sunt Orkla Foods Romania SA si Hame Romania SRL, Front Line Marketing SRL, Alterego Technologies SRL.
1. Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei datele participantilor pot fi dezvaluite, imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati sub-contractate de imputerniciti pentru prelucrarea datelor).
14.7 Durata prelucrarii.
1. Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei, datele vor fi prelucrate pana la indeplinirea scopului Campaniei si pe perioada legala impusa de legislatia fiscala in legatura cu cheltuiala
deductibila a premiilor acordate. Dupa incetarea duratei de prelucrare determinata conform celor de mai sus, datele participantilor vor fi sterse.
14.8 Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal.
Organizatorul se angajeaza sa prelucreze datele furnizate numai in scopurile specificate mai sus, sa pastreze confidentialitatea si siguranta prelucrarii, in conformitate cu dispozitiile legii si sa nu dezvaluie datele furnizate catre terte parti altfel decat s-a indicat mai sus sau in alte cazuri decat cele prevazute de lege, si numai cu acorul explicit al participantilor.
14.9 Drepturile participantilor. In contextul prelucrarii datelor cu caracter personal, participantii au urmatoarele drepturi:
a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate – insemnand dreptul de a obtine din partea Organizatorului o confirmare ca prelucreaza sau nu date cu caracter personal care privesc participantul si, in caz afirmativ, accesul la datele respective si conditiile in care sunt prelucrate,
b) Dreptul de a rectificarea sau sterge datele cu caracter personal – insemnand posibilitatea rectificarii datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor in anumite cazuri,
c) Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de obtine din partea Organizatorului restrictionarea prelucrarii in anumite cazuri, respectiv atunci cand (i) participantul considera ca datele prelucrate de Organizator sunt inexacte, pana la rectificarea acestora; (ii) prelucrarea este ilegala, dar participantul nu doreste ca Organizatorul sa stearga datele; (iii) Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopurile mai sus mentionate, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) participantul s-a opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Organizatorului prevaleaza asupra drepturilor participantului;
d) Dreptul participantului de a-si retrage consimtamantul asupra prelucrarii – in cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la la acel moment;
e) Dreptul de opozitie – insemnand dreptul participantului de a se opune prelucrarii din motive legate de situatia particulara in care se afla, atunci cand prelucrarea (i) se intemeiaza pe interesele legitime ale Organizatorului ori (ii) este facuta in scopul comunicarilor de marketing direct, implicand crearea de profiluri;
f) Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv profilare – insemnand dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice asupra participantului sau l-ar afecta intr-o masura semnificativa;
g) Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand posibilitatea de a solicita mutarea, copierea sau transferul datelor participantului existente in baza de date a organizatorului catre o alta baza de date, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, doar in cazurile in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;
h) Dreptul de a depune plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
i) Dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente. Exercitarea drepturilor de mai sus poate fi efectuata in orice moment utilizand datele de contact ale Organizatorului.
14.10 Responsabilul cu protectia datelor.
Pentru orice intrebare privind prezenta nota de informare si orice aspect in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor, acestia sunt rugati sa se adreseze Organizatorului, catre Responsabilul cu Protectia Datelor din cadrul Organizatorului, ale carui date de contact Lucian Chete – Lucian.chete@icco.ro
Datele personale sunt prelucrate in scopul desfăşurării Campaniei, validării, atribuirii premiilor, anunţării publice a participanţilor castigatori, precum si indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului in materie fiscala cu privire la prezenta Campanie (de exemplu, obligaţia impusa de catre Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal al României, de completare a Declaraţiei nr. 205 - Declaraţie informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul MFP nr. 2017/2005, publicat in Monitorul Oficial nr. 56/2006), precum si in materia arhivarii.
SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII
15.1. Organizatorul Campaniei nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicat in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra bonurilor cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele prevazute de Ordonantei Guvernului nr. 99/ 2000. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
15.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele cazuri:
15.2.1. inscrierile care nu contin un numar de telefon din retelele Orange, Vodafone, Telekom sau Digi;
15.2.2. Expedierea documentelor necesare validarii, la alta adresa de e-mail decat cea comunicata de catre More Results Marketing;
15.2.3. Existenta in stocurile magazinelor a produselor participante la Campanie;
15.2.4. Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei produse neparticipante la Campanie.
15.2.5. Intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia sau ai participantilor, de servicii postale, curierat, bancare etc.;
15.2.6. De asemenea, Organizatorul nu e raspunzator pentru date gresite sau false de exemplu, dar fara a se limita la numere de telefon incomplete pe care Participantii le declara in formularele de participare. Nicio eroare in datele furnizate de catre castigatori, acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare acesta nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator, imposibilitatea inscrierii in Campanie datorita ilizibilitatii datelor personale.
15.2.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.
15.2.8. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
15.3. Organizatorul nu va purta niciun fel de raspundere cu privire la standardele de calitate ale produselor oferite.
SECTIUNEA 16. TAXE
16.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Codul Fiscal in vigoare. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
16.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei.
SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
17.1. Numele si prenumele castigatorilor validati, precum si premiile castigate in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile ulterioare. Lista castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro in cel mult 20 (douazeci) zile lucratoare de la momentul validarii lor. Lista respectiva va fi activa pentru o perioada de 60 (treizeci) zile de la data incheierii Campaniei.
SECTIUNEA 18. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
18.1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
18.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora si cu respectarea prevederilor Art. 1.2 de mai sus.
18.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa, ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:
• pierderea bazelor de date care contin inregistrarile in Campanie;
• avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
• tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
• orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate
interzice sau modifica termenii acestuia;
18.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Art. 1.2 de mai sus.
SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE
19.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.
19.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: Societatea More Results Marketing S.R.L.. cu sediul în Bucuresti, Str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, in termen de maxim o saptamana de la data publicarii listei tuturor castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
19.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
19.4. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
19.5. In vederea sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail promotii@moreresults.ro, in maxim 10 zile de la incheierea Campaniei. Dupa acest termen, Organizatorul nu mai este obligat sa intretina niciun fel de corespondenta cu persoanele care trimit sesizari si solicitari, exceptie facand corespondenta cu potentialii castigatori.
SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. O copie a Regulamentului Oficial al prezentei Campanii va fi disponibila in mod gratuit oricarui solicitant conform art. 20.2.
20.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil la promoteri, pe site-ul www.regulamentepromotii.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.
20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare ale acesteia.
ANEXA 1 la
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “Romania poarta IA!”
05 octombrie, ora 00:00- 21 octombrie 2018, ora 15:30
ACORD
privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale castigatorilor
Subsemnatul -----------------, domiciliat in ---------------------, declar ca:
- prin completarea si semnarea acestui acord, imi exprim in mod expres si neechivoc consimtamantul ca datele mele cu caracter personal ce constau in :Nume, Prenume, nr. telefon, adresa email, adresa postala, semnatura, iar pentru CNP doar in cazul premiilor impozabile, care sunt transmise de catre subsemnatul pentru validarea si acordarea premiului castigat in urma participarii in Campania “Romania poarta Ia!”, desfasurata in perioada 05 octombrie, ora 00:00- 21 octombrie 2018, ora 15:30, sa fie utilizate si prelucrate de catre societatea More Results Marketing S.R.L. cu sediul in Str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20956/2004, avand CUI RO 17044796, doar pe perioada de timp necesara validarii, acordarii premiului, precum si a platii impozitul datorat pentru premiul acordat, daca este cazul.
- am fost informat legat de scopul prelucrarii datelor si mi s-au adus la cunoştinţă drepturile mele privind protecţia datelor cu caracter personal si responsabilităţile mele privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
- am înteles că refuzul prelucrării datelor mele cu caracter personal poate conduce la imposibilitatea intrarii in posesie a premiului castigat in cadrul Campaniei “Romania poarta IA!”
Incheiat astazi data de___________________
Castigator,
(Nume si semnatura)