REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Meriti sa te rasfeti cu gustul unic Ferrero”
- campanie promotionala pentru consumatori -
Perioada campaniei: 27.06.2020 - 05.07.2020
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania promotionala „Meriti sa te rasfeti cu gustul unic Ferrero” (denumita in continuare ”Campania”) este organizata si desfasurata de FERRERO ROMANIA S.R.L., o societate cu raspundere limitata romana, cu sediul in strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, Romania, avand codul unic de inregistrare 18621132, atribut fiscal RO, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J40/7003/2006, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10, (denumita in continuare "Organizatorul” sau “Ferrero Romania”).
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare "Regulamentul Oficial").
1.3. Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
accesand site-ul www.regulamentepromotii.ro, (accesibil si de pe mobil sau tableta); sau
printr-o solicitare scrisa trimisa in atentia Organizatorului, la sediul acestuia din strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament Oficial, inclusiv dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe si/sau prelungi durata, pe parcursul desfasurarii Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare dupa informarea publicului asupra modificarilor intervenite, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile. Orice act aditional va fi publicat si pe site-ul www.regulamentepromotii.ro, in sectiunea dedicata Campaniei (accesibil si de pe mobil sau tableta).
1.6. Campania este organizata de FERRERO ROMANIA prin intermediul agentiei:
SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, denumita in continuare „Agentia Smartpoint”.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI SI PERIOADA CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in magazinele special selectate de Organizator din reteaua de magazine Auchan, de pe teritoriul Romaniei, mentionate expres in Regulamentul Oficial (denumite in continuare “Locatiile participante”). Lista tuturor Locatiilor Participante se regaseste mai jos:
Nr. Crt. Magazin Adresa
1 AUCHAN BACAU Republicii, Nr. 181, Bacau , 600303, Jud. Bacau
2 AUCHAN BAIA MARE Bd. București nr. 144, 430013, Baia Mare
3 AUCHAN BRASOV VEST (CITY) Sos Cristianului, nr. 5, 500053, Brasov
4 AUCHAN CLUJ IRIS Bd. Muncii, nr. 1- 15, 400641, Cluj - Napoca
5 AUCHAN CLUJ JULIUS MALL Str. Alexandru Vaida Voievod nr 53-55, 400436, Cluj (in Iulius Mall)
6 AUCHAN CONSTANTA MARITIMO Bd Aurel Vlaicu, nr 220, 900380, Constanta (in Maritimo Shopping Center)
7 AUCHAN COTROCENI Strada Vasile Milea, nr. 4, 061341, Bucuresti
8 AUCHAN CRAIOVA Calea Bucuresti, nr 80, 200440, Craiova (in Electroputere Parc)
9 AUCHAN CRAIOVA CRAIOVITA Calea Severinului, nr 5A, Craiova
10 AUCHAN CRANGASI (CITY) Bd Constructorilor, nr 16A, sector 6, 060511, Bucuresti
11 AUCHAN DEVA Calea Zarandului, nr 87, 330182, Deva
12 AUCHAN IASI (CITY) Str Palas, nr 5C, 700051, Iasi (in Palas Iasi)
13 AUCHAN MILITARI Bld. Iuliu Maniu nr 546-560, sector 6, 061129, Bucuresti
14 AUCHAN ORADEA Str. Ogorului, nr. 171, 410554, Oradea, Jud. Bihor
15 AUCHAN PALLADY Bd Theodor Pallady, nr 51, sector 3, 032258, Bucuresti
16 AUCHAN PITESTI BRADU Comuna Bradu, Sat Geamana, DN 65 B, Nr F4, 117141, Jud Arges
17 AUCHAN PLOIESTI Comuna Blejoi, Sat Blejoi, nr 1200, jud. Prahova
18 AUCHAN SATU MARE Drumul Careiului DN 19, nr 77-79, 440187, Satu Mare
19 AUCHAN SIBIU Shopping City Sibiu, DN1, km 306, Selimbar, 557260, jud. Sibiu
20 AUCHAN SUCEAVA Calea Unirii nr 22, 720018, Suceava (in incinta Iulius Mall)
21 AUCHAN TG.MURES DOJA Str. Gheorghe Doja, nr. 243, 540228, Tg. Mures
22 AUCHAN TIMISOARA JULIUS MALL Str Demetriade nr 1, 300088, Timisoara (in incinta Iulius Mall)
23 AUCHAN TIMISOARA NORD Calea Aradului, nr. 56, 300291, Timisoara
24 AUCHAN TIMISOARA SUD Calea Şagului, nr. 223, com. Giroc, 307220, jud. Timis
25 AUCHAN TITAN Bd 1 Decembrie 1918, nr 33A, sector 3, 032455, Bucuresti
26 AUCHAN VITAN Calea Vitan, nr. 236, 031301, sector 3, Bucuresti
27 AUCHAN DRUMUL TABEREI Str. Brasov nr. 25, intrarea prin Bd. 1 Mai, sector 6, Bucuresti
28 AUCHAN BRASOV CORESI acces din Strada Zaharia Stancu, nr 1, Brasov
29 AUCHAN PITESTI GAVANA Str. Dobrogeanu Gherea nr. 1, 110104, Pitesti
3.2. Campania se va desfasoara in perioada 27 iunie 2020 - 05 iulie 2020 (denumita in continuare „Perioada Campaniei”), conform programului de functionare aplicabil fiecarei Locatii Participante in parte, afisat in fiecare Locatie participanta. Perioada de activare a promoterilor in Locatiile Participante se incadreaza strict in zilele de sambata si duminica mentionate mai jos, in intervalul orar specificat:
Zile de activare Interval orar
27 iunie 13:00 - 20:00
28 iunie 13:00 - 20:00
04 iulie 13:00 - 20:00
05 iulie 13:00 - 20:00
3.3 Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1. Produsele participante la Campanie sunt exclusiv produsele Ferrero, marcile Raffaello si Ferrero Rocher listate mai jos:
• Raffaello in ambalaj de 80g
• Raffaello in ambalaj de 140g
• Raffaello in ambalaj de 150g
• Raffaello Zmeura in ambalaj de 150g
• Raffaello in ambalaj de 230g
• Raffaello in ambalaj de 300g
• Ferrero Rocher in ambalaj de 100g
• Ferrero Rocher in ambalaj de 200g
• Ferrero Rocher in ambalaj de 300g
importate si/sau distribuite de catre Organizator pe teritoriul Romaniei si comercializate in oricare dintre Locatiile Participante, (denumite in continuare in mod colectiv "Produse participante" sau individual “Produs participant”). Nu toate produsele Ferrero comercializate pe teritoriul Romaniei sunt importate si/ sau distribuite de catre Organizator. Pe ambalajul produselor se se gasesc indicatii cu privire la importator/ distribuitor.
4.2 Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in Locatiile Participante.
4.3 La incheierea Campaniei Produsele participante isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavand nicio raspundere sau obligatie fata de consumatorii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei, sau in afara Perioadei Campaniei.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Campania este adresata tuturor persoanelor fizice, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, cu capacitate de exercitiu deplina, cu varsta minima de 18 ani, impliniti pana la data inceperii Campaniei, care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare individual "Participant" si colectiv "Participanti").
5.2. La aceasta Campanie nu au dreptul sa participe persoanele fizice autorizate, nici angajatii Organizatorului, ai Agentiei sau ai celorlalte societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (insemnand copii, parinti, sot/ sotie, frate/ sora).
5.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
6.1. In cadrul Campaniei sunt oferite urmatoarele premii, conform prezentului Regulament Oficial:
Premiu Cantitate Valoare unitara Valoare totala
(RON) – TVA inclus (RON) – TVA inclus
Boxa rezistenta la apa, functii: bluetooth, difuzor si functie de apelare, material: ABS, dimensiuni: ø85 x 50 mm, raza actiune: 10m, voltaj: DC 5V, banda frecventa: 280Hz-16Khz, baterie: Li-ion 400 mAh, timp de functionare autonoma: 3h.
+ 1 Raffaello in ambalaj de 40g 4 premii 37,88 151,52
Set SPA compus dintr-o perie de par (lemn), un burete de corp (sisal), o bentita textila pentru par (100% poliester) si o piatra pentru calcaie (ponce) + 1 Raffaello in ambalaj de 40g 6 premii 41,25 247,50
Set compus din 2 bratari Constantin Nautics + 1 Raffaello in ambalaj de 40g
40 premii 57,58 2.303,2
Set compus din 2 brelocuri puzzle
+ 1 Raffaello in ambalaj de 40g
300 premii 25,71 7.713
Sticker personalizat Raffaello „Perfecți doar împreună” + 1 Raffaello in ambalaj de 40g 2.600 premii 3,98 10.348
1 Raffaello in ambalaj de 40g
6.050 premii 3,55 21.477,5
Total 9.000 42.240,72
6.2. Valoarea comerciala totala a premiilor este de 42.240,72 (TVA inclus).
6.3. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor.
6.4. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (de ex. costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie).
6.5. Imaginile premiilor folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt exclusiv cu titlu de prezentare.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI
7.1. Pentru participarea si inscrierea valabila in Campanie si pentru a avea sansa de a castiga unul dintre premiile acordate de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, participantii trebuie sa respecte următorul mecanism:
a) sa achizitioneze dintr-o Locatie Participanta mentionata la punctul 3.1 de mai sus, in oricare dintre zilele din Perioada Campaniei (27 iunie 2020 - 05 iulie 2020), in conformitate cu programul de functionare al Locatiilor Participante, unul sau mai multe Produse participante la Campanie.
b) sa se prezinte, in zilele si in intervalul orar de activare al promoterilor, precizate in cadrul Sectiunii 3, aplicabile Locatiei Participante respective, la standul Raffaello special amenajat dupa linia caselor de marcat, din Locatia Participanta din care a achizitionat Produsele participante, si sa prezinte promoterilor, in original, bonul fiscal ce atesta achizitionarea Produselor participante la Campanie, conform Regulamentului Oficial.
Pentru a fi validat, bonul fiscal trebuie sa fie emis in orice zi din Perioada Campaniei, in Locatia Participanta respectiva, sa ateste achizitionarea Produselor Participante conform Regulamentului Oficial, si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie si sa nu aiba inscrisa nicio mentiune legata de acordarea anterioara, pe baza sa, a vreunui premiu in cadrul acestei Campanii.
c) Dupa validarea bonului fiscal de catre promoterul de la standul Raffaello din Locatia Participanta respectiva, Participantul va primi pe loc un card razuibil, in limita stocului de carduri disponibil in Locatia participanta respectiva (intrucat numarul total de carduri emise de Organizator este limitat), ce ii ofera Participantului posibilitatea de a castiga unul dintre premiile oferite pe loc de catre Organizator in cadrul Campaniei. Acestea constau in: a) boxa rezistenta la apa + 1 Raffaello in ambalaj de 40g, b) set SPA + 1 Raffaello in ambalaj de 40g, c) seturi de bratari Constantin Nautics + 1 Raffaello in ambalaj de 40g, d) set de breloc puzzle + 1 Raffaello in ambalaj de 40g, e) sticker personalizat Raffaello „Perfecți doar împreună” + 1 Raffaello in ambalaj de 40g sau f) 1 Raffaello in ambalaj de 40g, in limita stocului de astfel de premii disponibil in Locatia participanta in cauza. Numarul total de premii oferite de Organizator este limitat. Nu toate cardurile razuibile sunt castigatoare.
d) In cazul in care pe baza aceluiasi bon fiscal sunt achizitionate mai multe Produse participante Participantului respectiv i se va oferi posibilitatea sa primeasca, in limita stocului disponibil, cate un card razuibil pentru fiecare Produs participant achizitionat, fara insa a se putea acorda aceluiasi Participant mai mult de 10 carduri razuibile pe zi, indiferent de numarul de bonuri fiscale prezentate sau de numarul de Produse participante achizitionate.
e) In momentul oferirii cardului, promoterul va bifa pe bonul fiscal Produsele participante pentru care acesta a fost oferit, cu mentiunea „acordat card”, sau „acordat x carduri” (unde x reprezinta numarul de Produse participante achizitionate existente pe acel bon fiscal, dar nu mai mult de 5); de asemenea, promoterul va face o copie dupa bonul fiscal pe baza caruia a acordat cardul razuibil si va returna bonul fiscal;
f) Sa razuiasca cardul primit pentru a citi mesajul si a afla daca a castigat unul dintre premiile oferite de catre Organizator in cadrul acestei Campanii. Participantii au sansa sa castige unul dintre premiile oferite pe loc.
g) Cardul razuibil poate contine unul dintre urmatoarele mesaje:
„Felicitari ai castigat o boxa rezistenta la apa+1 Raffaello 40g”
„Felicitari ai castigat un set SPA+1 Raffaello 40g”
„Felicitari ai castigat un set bratari Constantin Nautics+1 Raffaello 40g”
„Felicitari ai castigat un set brelocuri puzzle+1 Raffaello 40g”
„Felicitari ai castigat un sticker personalizat Raffaello „Perfecți doar împreună+1 Raffaello 40g”
„Felicitari ai castigat un Raffaello 40g”
„Necastigator”
Daca mesajul descoperit pe cardul razuibil este: „Necastigator”, atunci Participantul nu a castigat niciun premiu, cardul fiind necastigator.
h) In cazul cardurilor castigatoare, pentru a intra in posesia premiului, Participantul trebuie sa prezinte cardul razuit promoterilor de la standul Raffaello din Locatia Participanta respectiva, in perioada de activare a acestora, aplicabila Locatiei participante respective. Premiile vor fi acordate la standul Raffaello, pe loc, de catre Organizator prin intermediul promoterilor, in limita stocului disponibil de astfel de premii din Locatia participanta respectiva. In momentul acordarii premiului promoterul va mentiona pe cardul razuibil „acordat premiu”.
i) Premiile care nu sunt revendicate pe Perioada Campaniei de la promoteri, in zilele de activare ale acestora, nu pot fi revendicate in afara Perioadei Campaniei si nici nu vor putea fi revendicate ulterior incheierii Campaniei, urmand a ramane in proprietatea Organizatorului.
SECTIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR
8.1. Acordarea premiilor se va face pe loc, in cadrul Locatiilor participante, de catre promoterii de la standul Raffaello, situat dupa linia caselor de marcat, in timpul programului de activare al promoterilor, mentionat in Sectiunea 3, din prezentul Regulament Oficial, in limita stocului de premii disponibil din fiecare Locatie participanta. In momentul oferirii cardului/premiului, promoterul va bifa pe bonul fiscal Produsul participant sau Produsele participante pentru care s-a oferit cardul/premiul, cu mentiunea „acordat card/premiu.
8.2 După validarea bonului fiscal, promoterul va colecta prin intermediul unui formular Airtable, pe tableta, datele de achizitie aferente acordarii premiului (numarul, data bonului fiscal inregistrat si produsele achizitionate) si va face o copie foto a bonului fiscal si a premiului/ premiilor acordat/e, fara a colecta date personale cu privire la Participanti.
SECTIUNEA 9. PROCEDURA DE VALIDARE A CASTIGATORILOR SI INMANAREA PREMIILOR
9.1 PENTRU A PUTEA INTRA IN POSESIA PREMIILOR, PARTICIPANTII LA CAMPANIE TREBUIE SA PASTREZE IN ORIGINAL SI IN STARE BUNA/NEDETERIORATA TOATE BONURILE FISCALE IN CAZA CARORA AU ACHIZITIONAT PRODUSE PARTICIPANE IN CAMPANIE, PANA LA PRIMIREA PREMIULUI. Este interzisa reproducerea si falsificarea bonurilor fiscale inscrise in Campanie, precum si alterarea, in orice mod, a bonurilor originale sau a numerelor acestora. Bonul fiscal trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, sa ateste achizitionarea de Produse participante conform Regulamentului Oficial si sa nu aiba inscrisa nicio mentiune legata de acordarea anterioara, pe baza sa, a vreunui premiu.
9.2. Participantii care detin carduri razuibile castigatoare au obligatia de a prezenta promoterilor cardul razuibil castigator si bonul fiscal pe baza caruia au achizitionat Produsele participante, in original, spre validare.
SECTIUNEA10. ERORI ALE BONURILOR FISCALE/ CARDURILOR NECORESPUNZATOARE
10.1. Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri fiscale/carduri razuibile care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate etc. nu vor fi luate in considerare de catre Organizator in vederea acordarii premiilor.
10.2. Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma nicio raspundere pentru astfel de bonuri fiscale/carduri razuibile (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate etc.) sau care nu corespund acestui Regulament Oficial, sau pentru orice alti factori independenti de Organizator, care ar putea afecta dreptul unei persoane de participare la prezenta Campanie si nu va acorda premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale/carduri, care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial. Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma raspunderea pentru nicio situatie care nu rezulta din culpa sa exclusiva.
SECTIUNEA 11. RASPUNDERE
11.1 Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale, sau premiilor oferite. Existenta vreunui litigiu sau a vreunei dispute referitoare la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale oferite sau premiilor castigate nu va influenta principiul conform caruia acordarea premiului de catre Organizator se face Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigator Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
11.2 Organizatorul Campaniei va acorda premii numai Participantilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. In cazul in care Organizatorul sau Agentia constata ca un castigator nu a indeplinit si/ sau nu a respectat conditiile stipulate in prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/ anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.
11.3 In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va despagubi Organizatorul pentru intregul prejudiciu suferit si va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
11.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara Campania. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta desfasurarea, imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice incercare de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat excluderea din Campanie a Participantului, respectiv a Participantului beneficiar al actiunilor ce contravin Regulamentului Oficial, pentru intreaga Perioada a Campaniei, si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in mod nelegal, Organizatorul va putea solicita atragerea raspunderii persoanelor respective, pe baza dovezilor existente.
11.5 Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unor bonuri fiscale considerate nevalabile conform acestui Regulament Oficial sau cu solicitantii care apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Raspunderea Organizatorului si a Agentiei implicate in organizarea prezentei Campanii cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
11.6 Organizatorul si Agentia nu isi asuma raspunderea pentru:
a. lipsa din stocurile Locatiilor participante a Produselor participante la Campanie;
b. imposibilitatea unui participant de a intra in posesia premiului din motive ce tin de persoana sa;
c. utilizarea de bonuri fiscale incomplete, inexacte sau incorecte, respectiv prezentarea de bonuri fiscale inainte sau dupa expirarea Perioadei Campaniei sau neconform cu prezentul Regulament Oficial;
d. situatiile in care consumatorii achizitioneaza pe Perioada Campaniei produse neparticipante la Campanie;
e. pierderea si/ sau deteriorarea bonurilor fiscale ale Participantilor;
f. eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurile fiscale sau Produsele Participante la Campanie;
g. reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului acordarii premiilor, nu vor fi luate in considerare de catre Organizator
h. derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate, desfasurate in cadrul Locatiilor participante daca prin aceasta este intrerupta activitatea Locatiilor Participante in perioada Campaniei.
SECTIUNEA 12. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 In vederea desfasurarii Campaniei, Organizatorul are calitatea de operator de date cu caracter personal si Agentia, calitatea de imputernicit al Organizatorului, in conformitate cu prevederile legale aplicabile privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Campania este organizata de Organizator prin intermediul Agentiei.
12.2. Oganizatorul si Agentia nu prelucreaza date cu caracter personal ale Participantilor in cadrul prezentei Campanii in vederea desfasurarii Campaniei, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 16.2 si 16.3 din prezentul Regulament. Pentru evitarea oricarui dubiu, Organizatorul si/sau Agentia nu vor colecta de la Participanti date cu caracter personal in vederea desfasurarii Campaniei si acordarii premiilor. Prevederile prezentei sectiuni 12 sunt aplicabile numai pentru situatiile prevazute la art. 16.2 si 16.3, daca va fi cazul.
12.3. In situatia in care sunt transmise reclamatii sau sesizari conform prevederilor art. 16.2 si respectiv 16.3 din prezentul, va informam cu privire la urmatoarele:
Categoriile de date prelucrate sunt numai cele transmise de catre persoana in cauza (Participant sau terta persoana) conform art. 16.3 de mai jos. Datele personale astfel furnizate vor fi prelucrate de catre Organizator si de catre imputernicitii sai si vor putea fi folosite de catre acestia numai in scopul rezolvarii reclamatiilor/sesizarilor transmise, conform art. 16 din prezentul Regulament. Aceste date vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului persoanei vizate, exprimat in vederea prelucrarii acestora prin transmiterea unei sesizari/notificari, confrom celor de mai sus, care include datele respective, respectiv in temeiul interesului legitim al Ferrero Romania de a asigura desfasurarea campaniilor sale promotionale in bune conditii, conform practicilor legale si uzuale, si de a-si apara drepturile sale legale, dupa caz.
Datele personale transmise in cadrul reclamatiilor/sesizarilor vor fi prelucrate de catre Organizator si de catre imputernicitii sai si vor putea fi folosite de catre acestia numai in scopul rezolvarii reclamatiilor transmise, conform art. 16 din prezentul Regulament.
Datele cu caracter personal astfel transmise vor fi stocate pentru o perioada de 6 luni de zile de la momentul solutionarii finale a reclamatiei, conform art. 16 de mai jos.
Datele cu caracter personal nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia situatiilor descrise in prezentul Regulament si a cazurilor in care o obligatie legala impune Organizatorului si/sau imputernicitilor acestuia o asemenea divulgare. Datele personale vor putea fi totusi dezvaluite, numai in masura in care este necesar, urmatoarelor categorii de terti:
• societati care ofera servicii de asistenta juridica
• Societati care furnizeaza produse si servicii Organizatorului sau Agentiei, cum ar fi furnizori de sisteme IT, furnizorii de servicii de contabilitate, sau de logistica;
• alte entitati, cum ar fi autoritati de reglementare, auditori sau alti experti externi, in cazul in care activitatea lor necesita aceste informatii;
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi aceste datele. Organizatorul si Agentia asigura ca orice terti carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este decizia voluntara a Organizatorului).
12.4 Drepturile persoanelor care au formultat reclamatiile/sesizarile in calitate de persoane vizate
Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor acestor persoane (fie ei Participanti sau terti). Persoana vizata, are, conform legislatiei aplicabile, urmatoarele drepturi principale:
(i) Dreptul de retragere a consimtamantului
In cazul prelucrarilor de date efectuate in baza consimtamantului, persoanele vizate pot retrage consimtamantul in orice moment, fara ca acest lucru sa afecteze prelucrarea anterioara.
(ii) Dreptul de acces
Persoanele vizate la campanie au dreptul de a obtine din partea Organizatorului/Agentiei o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care ii privesc, si in caz afirmativ,persoanele vizate pot solicita informatii legate de datele personale pe care Organizatorul si imputernicitii sai le detin despre acestea, inclusiv informatii legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul. La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferita o copie a datelor personale prelucrate in legatura cu Campania. Daca sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Organizatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative
(iii) Dreptul la rectificare
Persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Organizator/Agentie, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care ii privesc. Tinandu-se seama de scopurile in care au fost prelucrate datele, acestia au dreptul de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare.
(iv) Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
Persoanele vizate au dreptul de a obtine din partea Organizatorului/Agentiei stergerea datelor cu caracter personal care ii privesc, fara intarzieri nejustificate, potrivit prevederilor legale. Organizatorul si imputernicitii sai trebuie sa se conformeze acestei solicitari, daca:
• datele personale nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
• persoana vizata se opune prelucrarii din motive legate de situatia sa particulara;
• datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
• datele personale trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care ii revine Organizatorului;
cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
a) pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare si informare;
b) pentru conformarea cu o obligatie legala;
c) in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica sau in scopuri statistice, sau
d) pentru formularea, exercitarea sau apararea unor actiuni in justitie.
(v) Dreptul la restrictionarea prelucrarii
Persoanele vizate pot obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale, in cazul in care:
• contesta corectitudinea datelor personale, pentru perioada de care este nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegala si solicita restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor personale,
• nu mai avem nevoie de datele personale dar persoana vizata le solicita pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
• persoana vizata are obiectii legate de prelucrare, pentru perioada necesara pentru a verifica daca motivele intemeiate ale Organizatorului prevaleaza
(vi) Dreptul la opozitie
In orice moment, persoanele vizate pot obiecta la prelucrarea datelor personale din motive legate de situatia acestora particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Organizatorului sau ale unui tert. In acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu exceptia cazului in care: (i) Organizatorul poate dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Persoanele vizate care obiecteaza la prelucrare, sunt rugate sa specifice daca doresc, de asemenea, ca datele personale sa fie sterse.
(vii) Dreptul de a depune o reclamatie.
In cazul in care persoanele vizate considera ca drepturile de care beneficiaza privind datele acestora cu caracter personal au fost incalcate, acestia au posibilitatea de a se adresa oricand, cu o plangere sau sesizare in acest sens, Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro). De asemenea, persoanele vizate au posibilitatea de a introduce o actiune in justitie, pe rolul instantelor judecatoresti competente.
Persoanele vizate au posibilitatea de a-si exercita oricand, oricare dintre drepturi, de a accesa si actualiza oricand datele sau obtine informatii suplimentare.
In vederea exercitarii acestor drepturi, persoana vizata va transmite o cerere scrisa catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sector 2, Bucuresti, in atentia Departamentului de Marketing sau la adresa de email privacy.romania@ferrero.com.
Persoanele vizate vor primi informatii privind actiunile intreprinse in urma unei cereri, fara intarzieri nejustificate si in orice caz in cel mult o luna de la primirea cererii. Conform legii, aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si numarul cererilor. In cazul in care persoana vizata introduce o cerere in format electronic, informatiile sunt furnizate in format electronic acolo unde este posibil.
SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
13.1. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 14. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
14.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin intermediul Site-ului Campaniei www.regulamentepromotii.ro.
SECTIUNEA 15. FORTA MAJORA
15.1. Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
15.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora.
15.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei, prin publicare pe Site-ul Campaniei www.regulamentepromotii.ro, sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 16. LITIGII
16.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
16.2. Eventualele reclamatii/sesizari legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre Agentia SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, Bucuresti, Romania, in termen de maximum 10 (zece) zile de la data încheierii campanieii. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o reclamatie/sesizare.
16.3. Eventualele reclamatii/sesizari vor cuprinde in mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/ resedinta, precum si alte date necesare pentru identificarea si contactarea contestatorului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
16.4. Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 20 (douazeci) de zile lucratoare de la data primirii.
Prezentul Regulament Oficial a fost semnat intr-un exemplar original care va ramane in arhiva Notarului Public si in 3 duplicate, astazi, ___/___/___, data autentificarii de catre Notarul Public.