REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
„CASA GLADE IN AUCHAN”
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA
1.1. Organizatorul acestei campanii promoţionale (numită în cele ce urmează “Campania”) este compania SC Johnson Wax SRL, cu sediul în Bucureşti, str. Plantelor, nr. 37A, Sector 2, Cod de Inregistrare Fiscală RO 10787297, înregistrată la Registrul Comerţului cu numarul J40/6842/1998 si avand cod IBAN: RO 10 CITI 0000 0007 2485 5016 deschis la Citibank, reprezentată de Antonio Matei având funcţia de Director Country Manager, notificata la ANSPDCP sub nr. 448, numita in cele ce urmează “Organizator”.
Campania se va desfăşura la nivel naţional prin intermediul FIELD STAR SRL cu sediul in Strada Capitan Aviator Mircea Petre nr 16-18, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9824/18.07.2003, Cod Fiscal nr. RO 15600992, notificată la ANSPDCP, IBAN RO74 OTPV 1100 0009 5780 RO02, reprezentata de Marian Dumitrescu avand functia de Director General, deschis la OTP Bank Romania – SMB, si denumita in continuare Agentia.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiul doar pe teritoriul Romaniei.
1.3. Campania se va desfasura la nivel national in perioada 23.03.2022 – 10.04.2022 prin intermediul magazinelor AUCHAN specificate in Anexa 1, anexa care face parte integrata din prezentul Regulament.
1.4. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Glade (marca înregistrate apartinand JOHNSON WAX), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediazata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe durata Campaniei, prin publicarea acestuia la adresa de web: www.regulamentepromotii.ro sau poate fi solicitat in scris la adresa postala strada Capitan Aviator Mircea Petre nr. 16-18, sector 1, Bucuresti Cod postal 010493.
1.7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmând ca asemenea modificări să intre în vigoare numai după publicarea prealabila a acestora, pe site-urile mai sus menţionate.
1.8. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunea 3 de mai jos.
SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE
2.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu exceptia angajatilor Organizatorilor si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
2.2. Prin Produse Participante se va intelege ca urmatoarele produse comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, in magazinele selectate de Organizator, participa la promotie.
Produsele participante sunt:
Glade Aromatherapy Cool Mist Diffuser Moments of Zen Aparat
Glade Aromatherapy Cool Mist Diffuser Pure Happiness Aparat
Glade Aromatherapy Cool Mist Diffuser Moments of Zen Rezerva
Glade Aromatherapy Cool Mist Diffuser Pure Happiness Rezerva
Glade Aromatherapy Cool Mist Diffuser Calm Mind Rezerva
Glade Aromatherapy Liquid Electric Pure Happiness Aparat
Glade Aromatherapy Liquid Electric Calm Mind Rezerva
Glade Aromatherapy Liquid Electric Pure Happiness Rezerva
Glade Aromatherapy Reed Diffuser Moments of Zen
Glade Aromatherapy Reed Diffuser Pure Happiness
Glade Aromatherapy Reed Diffuser Calm Mind
2.3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a înlătură orice tentativa de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care încearcă sa fraudeze.
2.4. Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale de achizitionare a produselor participante pe care le-au inscris in campanie, pentru ca in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa le poata prezenta in original spre a fi validati drept castigatori in vederea inmanarii premiului.
2.5. Un consumator/participant se poate inscrie in Campanie, cu maximum 2 bonuri sau facturi fiscale, intr-o zi calendaristica
2.6. Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon indiferente de modalitatea inscrierii codului.
SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate trebuie sa achizitioneze orice produs Glade participant la Campanie si sa trimita prin SMS la numarul 1852 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat de numele magazinului si cuvantul Glade , ca in exemplul urmator: 123456789 AUCHAN TITAN GLADE.
Un cod de participare va putea fi inscris in Campanie de catre un singur participant.
3.1 INSCRIEREA PRIN SMS
3.1. 1 Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de telefon 1852 (numar cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Telekom), in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus), data limita de primire a SMS-urilor de inscriere in Campanie fiind ultima zi a campaniei (inclusiv), a unui mesaj care sa contina codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat de numele magazinului si cuvantul Glade, ca in exemplul urmator: 123456789 AUCHAN TITAN Glade.
3.1.1. Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a. Sa contina codul unic inscris pe bonul fiscal al unui produs participant achizitionat, numele magazinului si numele brandului Glade ca in exemplul urmator: 123456789 AUCHAN TITAN Glade.
b. Codul unic al bonului fiscal al produsului participant respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, indiferent de persoana care face acea inscriere;
c. Codul unic sa fie primit la numarul 1852 in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus).
d. Nu se pot trimite de pe un acelasi numar de telefon mesaje de participare pentru participanti diferiti, in aceste cazuri participarile se considera tentative de frauda si se vor anula, nu vor putea castiga premiul in cadrul campaniei.
3.1.2 Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul corect, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:
a. Daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei, dar nu mai devreme de 22.03.2022, atunci SMS-ul raspuns va fi: „CASA GLADE IN AUCHAN" incepe pe 23.03.2022, ora 00:00.”.
b. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, iar participantul nu a inscris 10 coduri in cursul zilei respective, prin niciuna din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi urmatorul SMS: „Felicitari! Ai inca o sansa la un premiu!. Pastreaza bonul fiscal pentru validare. Detalii la infoline 021-316.31.50”;
c. daca mesajul este invalid, respectiv nu contine nume magazin/cifra sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile stipulate in art.3.3.1 si art.3.3.2. de mai sus, atunci SMS-ul raspuns va fi: “ Ne pare rau, mesajul este gresit. Detalii la infoline 021-316.31.50”.
d. daca mesajul a fost trimis in forma corecta si bonul trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, de pe acelasi numar de telefon atunci SMS-ul raspuns va fi: ”Ai introdus deja acest numar de bon. Detalii la infoline 021-316.31.50”
e. daca mesajul a fost trimis in forma corecta, dar participantul a inscris deja 10 coduri in cursul zilei respective prin una din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul SMS: „Ai inscris deja 10 bonuri. Conform Regulamentului, ai inscris numarul maxim de bonuri pe zi. Poti incerca din nou maine Detalii la infoline 021-316.31.50.”
f. Daca mesajul a fost trimis dupa data de sfarsit a campaniei, dar nu mai tarziu de 11.04.2022 atunci SMS-ul raspuns va fi: „Campania s-a incheiat pe data de 10.04.2022, ora 23:59. Te asteptam la urmatoarele campanii!”
3.1.3 La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1852 care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 3.1.1 si art. 3.1.2 de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articol din prezentul Regulament.
3.1.4 Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:
a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul 1852 precum si pentru mesajele trimise dupa terminarea Campaniei sau catre un alt numar de telefon;
b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;
c. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde expeditorului acelui mesaj;
d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns corespunzator fiecarui mesaj primit;
e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
f. pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon inscris;
g. pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care au fost inscrise in Campanie numerele de bon de participare;
h. Pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra numerelor de bon care au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra produselor participante nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari.
3.1.5 Dupa data limita de primire a mesajelor, Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor scrise la numarul de SMS al Campaniei.
4 SECTIUNEA 4. PREMIUL
4.1 În cadrul Campaniei se vor acorda, prin tragere la sorți, 4 vouchere pentru un weekend la Poiana Brasov la un hotel de 4*
4.2 Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 10.000 lei (valoare cu TVA);
4.3 Se vor extrage 1 castigator si 3 rezerve aferente fiecarui premiu.
4.4 Fiecare castigator va primi 1 voucher pentru un weekend la Poiana Brasov la un hotel de 4* in valoare de 2500 lei TVA inclus.
4.6 Valoarea premiului o reprezintă valoarea comerciala menționată anterior la care se adaugă
impozitul ce va fi reținut la sursa de catre imputernicit.
4.7 Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt premiu şi nici nu se poate acorda contravaloarea lui în
bani. În cazul refuzului vreunui câştigător de a beneficia de premiu (prin refuzul unui câştigător însemnând că respectivul câştigător nu doreşte să intre în posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc) sau, în cazul imposibilităţii validării sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmând a trece la validarea altui câştigător dintre rezervele extrase, în ordinea extragerii acestora. În cazul în care Organizatorul nu poate valida drept câştigător niciun alt potenţial câştigător, atunci Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu mai atribui premiul astfel neacordat.
4.8 In cadrul prezentei Campanii, un participant unic, identificat prin numar de telefon, poate castiga un singur premiu acordat prin tragere la sorti, pe toata durata Campaniei.
SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIULUI SI VALIDAREA CÂŞTIGĂTORILOR
5.1. Acordarea premiilor
PremiIle se va acorda prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:
Toti participantii inscrisi in campanie vor fi inclusi in extragerea finala in urma căreia se vor acorda premiile. Se vor extrage trei castigatori si trei rezerve pentru fiecare magazin. Rezervele vor inlocui in ordinea extragerii castigatorul daca acesta nu poate fi validat sau refuza premiul.
5.2. Tragerea la sorti a castigatorului
5.2.1. Tragerile la sorti se vor desfasura in prezenta unui notar si a reprezentantilor desemnati ai Organizatorului.
5.2.2. Castigatorii sunt stabiliti printr-o extragere care va avea loc in maxim 15 zile lucratoare de la terminarea campaniei.
5.3. Validarea castigatorului
5.3.1. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
5.3.2. Astfel, pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de către acesta în mod cumulativ a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul a respectat toate condițiile de înscriere mentionate in regulament.
(2) Participantul deține bonul produsului in original cu Codul fiscal unic desemnat castigator si il prezintă Organizatorului la solicitarea acestuia, în vederea validării sale, fiind in mod expres prevazut ca imposibilitatea de a prezenta bonul de achizitie a produsului participant si care contine codul câștigător va duce la descalificarea participantului potential castigator de a intra in posesia premiului.
5.3.3. Potentialii castigatori ai premiilor vor fi contactati de catre reprezentantii Organizatorului pe
numarul de telefon pe care l-a folosit la inscrierea in Campanie, pentru a li se comunica despre desemnarea ca potentiali castigatori ai unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului. Pentru a fi validat drept castigator, si pentru a intra in posesia premiului, potentialul castigator trebuie:
- sa poata fi contactat la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie, in termen de 3 zile
lucratoare de la data desemnarii acestuia ca potential castigator (respectiv data primirii mesajului din partea Organizatorului privind castigul); numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea castigatorului si validarea acestuia.
Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea unui alt potential castigator. In masura in care potentialul castigator indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si vor intra in posesia premiului.
- in momentul contactarii acestora, Participantii trebuie sa declare numele, prenumele, CNP-ul si adresa completa, dupa ce in prealabil isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii si atribuirii premiului.
- sa confirme in termen de 3 zile lucratoare, participarea la Campanie, prin transmiterea bonului fiscal in original, prin posta sau curier la adresa specificata de catre Organizator, FIELD STAR SRL, strada Capitan Aviator Mircea Petre nr. 16-18, sector 1, Bucuresti, Cod postal 010493, bon fiscal care dovedeste ca a cumparat un Produs Participant
5.3.4. Validarea finala se va face prin compararea numarului bonului fiscal potential castigator extras in urma tragerii la sorti cu numarul bonului primit la adresa FIELD STAR SRL, Capitan Aviator Mircea Petre nr. 16-18, sector 1, Bucuresti, Cod postal 010493, si in cazul in care acestea coincid, potentialul castigator este declarat castigator.
5.3.5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat telefonic conform art. 5.3.3 de mai sus (ca de exemplu in situatiile in care nu raspunde la numarul pe care l-a comunicat la inscriere, numarul nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire a serviciului de telefonie mobila, numarul de telefon este suspendat, deranjat etc) acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art.5.1. de mai sus. Un potential castigator rezerva va fi apelat de 8 ori intr-un interval de 48 ore. Odata contactat, potentialul castigator are la dispozitie 48 ore pentru a comunica toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane, drepturile asupra premiului castigat.
5.4. Intrarea in posesia premiului
Premiul va fi expediat castigatorului la adresa indicata de catre acesta, pe cheltuiala Organizatorului, prin curier, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de data de 1 iunie 2022. Identitatea castigatorului va fi comunicata catre public prin intermediul site-ului www.regulamentepromotii.ro. Premiul va fi inmanat Castigatorului pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.
5.4.1. Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage
raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici in cazul in care un Partcipant desemnat castigator nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numarului de telefon incorecte / incomplete.
5.4.2. Daca castigatorul returneaza produsului achizitionat, va returna si premiul.
Imposibilitatea contactării potentialului câstigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale, precum si celelalte informatii solicitate pana la data limita mentionata in regulament, neprezentarea documentelor de identitate ori a bonului fiscal original, duce la pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezerva extrasa conform art.5.3 de mai sus.
SECTIUNEA 6. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORULUI PREMIULUI
Numele si prenumele castigatorului validat, precum si premiul castigat in cadrul Campaniei vor fi anuntate public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Castigatorul va fi publicat in sectiunea dedicata Campaniei de pe site-ul web www.regulamentepromotii.ro in cel mult 15 zile lucratoare de la validarea lor.
SECTIUNEA 7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
7.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Agentia si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legislației privind protecția datelor cu caracter personal respectiv, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date și ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018.
7.2. Organizatorul și Agentia acționează în calitate de operatori asociați conform art. 26 din GDPR în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se înscriu în Campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate și utilizate în contextul organizării și desfășurării Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise în acest Regulament.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrării a fost adăugat între paranteze atunci când se detaliază scopul prelucrării datelor cu caracter personal: consimțământ în conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, obligația legală a operatorului în conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR și interese legitime în conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
a) organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor căștigătorilor, utilizarea datelor cu caracter personal ale câștigătorilor în scopuri promoționale și publicitare în legătură cu selecția și anunțarea câștigătorilor, transmiterea de comunicări comerciale cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje și alte comunicări similare (consimțământul persoanelor vizate);
b) soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărarea în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerilor);
c) activități de arhivare, dacă sunt cerute de legislație (obligația legală a Organizatorului).
În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment. În cazul în care câștigătorii își retrag consimțământul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fără a afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili să participe și să primească premiile oferite.
Sursa și destinatarii datelor cu caracter personal
Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către:
• partenerii sai, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agenția), notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Campaniei);
• altor societăți din grupul SC Johnson;
• furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing - agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
• furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă,
autorități publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societăți din SC Johnson ,dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim).
Durata de păstrare a datelor
Păstrarea datelor cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioadă suplimentară de minim 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile în justiție).
Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoană vizată. Până la data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de și le sunt recunoscute drepturile aplicabile conform Legii nr. 677/2001.
Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de următoarele drepturi:
a) Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept le permite să obțina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.
b) Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
c) Dreptul la ștergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când:
• acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate și se prelucreaza;
si-au retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
• datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
• datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ. De asemenea se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lor specifică.
e) Restricționare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în următoarele situații:
• în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauză;
• în cazul în care prelucrarea este ilegală, iar persoanele vizate se opun ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
• în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoanele vizate le solicita pentru o acțiune în instanță;
• în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor lor în calitate de persoană vizată.
f) Dreptul la portabilitate: în măsura în care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datele lor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV). Dacă persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate să transmita datele lor cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele a) - f) de mai sus, persoanele vizate puteți contacta utilizând următoarele date de contact:
În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor (DPO)
Adresa de Corespondență: Roxana Nicolae
Email: roxana.nicolae@fieldstar.ro
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considera că le-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania
anspdcp@dataprotection.ro
SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA
8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor, contributiilor sau ale altor obligatii financiare legate de premiul oferit pe care le poate datora castigatorul, cu exceptia impozitului aplicabil venitului din premiu, a carui valoare individuala depaseste suma de 600 lei.
In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul prin intermediul Agentiei va calcula, declara, suporta si plati la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, prin raportare la venitul net din premii stabilit conform Legii nr 227/2015 privind Codul Fiscal.
SECTIUNEA 10. LITIGII SI FRAUDE
10.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
10.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: strada Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti Cod postal 010493. Dupa data publicarii listei cu castigatorul, conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorului si atribuirea premiului.
10.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECTIUNEA 11. DIVERSE
11.1 Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
11.2 Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiilor, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
11.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigator a contributiei de asigurari sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigator pentru premiul castigat de acesta, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta Campanie, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiului impozabil) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.
11.4 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii, decizia Organizatorului este definiva.
11.5 Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.
11.6 Regulamentul Campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
Prezentul regulament se autentifică într-un singur exemplar original, semnat de parte, care ramane in arhiva biroului notarial şi în 3 (trei) duplicate, din care 1 (un) duplicat rămâne în arhivă împreună cu originalul, iar 2 (două) duplicate se eliberează părţii.
FIELD STAR SRL
Anexa 1.
Filiale Auchan
Fliale Auchan Adrese filiale Auchan
Auchan Titan STR.1 Decembrie 1918, NR.33A
Auchan Timisoara , Calea Sagului Calea Sagului, nr 223
Auchan Tg Mures str.GH.Doja, nr.243, TG Mures
Auchan Pitesti Gavana str.Dobrogeanu -Gherea, Nr.1, Pitesti
Auchan Cluj Str. Alexandru Vaida Voievod, nr.53B
Auchan Suceava Calea Unirii, nr.22A
Auchan Militari b-dul Iuliu Maniu, nr.546 - 560, sector 6, Bucuresti
Auchan Constanta Aurel Vlaicu B-dul. Aurel Vlaicu nr. 220
Auchan Craiova Calea Bucuresti, Nr 80, Craiova
Auchan Iasi Str.Palas, Nr 5C, Iasi
Auchan Crangasi B-dul Constructorilor, nr.16 A
Auchan Pallady Bdul Theodor Pallady, Nr.51, Sector 3, Bucuresti
Auchan Oradea Str.Ogorului, nr 171
Auchan Brasov Vest Soseaua Cristianului, nr 5
Auchan Vitan Calea Vitan, nr.236
Auchan Constanta Sud Sos Mangaliei, Nr. 195A
Auchan Sibiu KM 306, Selimbar
Auchan Satu Mare Drumul Carei, nr.77 -79, Satu Mare
Auchna Timisoara Calea Aradului Calea Aradului, NR 56, Timisoara
Auchan Baia Mare Bdul Bucuresti, NR.144, Baia Mare
Auchan Berceni Drumul Dealul Bisericii, nr.67 - 109, Sector 4, Bucuresti
Auchan Pitesti 2, comuna Bradu Comuna Bradu, sat Geamana, DN 65B, Nr.F4, Jud Arges
Auchan Cluj Nord bdul Muncii, nr.1-15
Auchan Timisoara Iulius Mall Str. Aristide Demetriade, Nr.1
Auchan Craiovita Calea Severinului, Nr.15A, Craiova
Auchan Tg Mures 2 City Tg Mures Sud
Auchan Galati Bdul Galati, Nr. 3A
Auchan Bacau Str.Republicii, nr.181, Bacau
Auchan Deva Calea Zarandului 87, Deva 330182, Romania
Auchan Cotroceni Str.Vasile Milea, Nr.4, Sector 6, Bucuresti
Auchan Dr.Taberei Str.Brasov, nr.25, Bucuresti
Auchan Brasov Coresi Str.Turnului, nr.5
Auchan Ploiesti Blejoi, 1200
FIELD STAR SRL
Anexa 2.
-Model premiu-
FIELD STAR SRL