home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  96
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  0
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  35
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Ferrero - Ferrero Rocher Auchan  
Achizitioneaza unul sau mai multe Produse participante la Campanie, in orice combinatie, in valoare totala de minimum 20 lei (TVA inclusa), specificate pe acelasi bon fiscal si poti castiga un premiu!
 

 
Regulament:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Ferrero Rocher Auchan” 
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 12 octombrie – 12 noiembrie 2022

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania promotionala „Ferrero Rocher Auchan”, denumita in continuare „Campania”, este organizata si desfasurata de societatea FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, C.U.I. 18621132, atribut fiscal RO, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10 (denumita in continuare „Organizatorul” sau „FERRERO ROMANIA”).

(2) Campania este organizata de FERRERO ROMANIA prin intermediul agentiei SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, sector 3, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, telefon 031 805 3911 denumita in continuare „Agentia Smartpoint” sau „Agentia”. 

(3) Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la aceasta Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare „Regulament Oficial”).

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata. 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada 12.10.2022 (ora 00.00.00, ora Romaniei) - 12.11.2022 (ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei), denumita in continuare „Perioada Campaniei”, in toate magazinele din reteaua Auchan de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare individual „Locatia participanta” si colectiv „Locatiile participante”), in conformitate cu programul de functionare al Locatiilor participante, afisat in fiecare Locatie participanta in parte, precum si prin intermediul retelelor de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi Mobil si Telekom, conform acestui Regulament Oficial.

(2) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.

SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

(2) Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe intreaga durata a Campaniei, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- accesand website-ul https://www.regulamentepromotii.ro/, 
- trimitand o solicitare scrisa adresata catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, et. 12, sector 2, Bucuresti.

(3) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, prevederile acestuia prevaland asupra oricaror altor comunicari. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/ sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/ sau prelungi durata desfasurarii Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe site-ul https://www.regulamentepromotii.ro/ sau prin alte mijloace de informare a publicului. 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE 
(1) Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta in Romania, inregistrate fiscal in Romania, cu varsta minima de 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei), care respecta termenii si conditiile acestui Regulament Oficial, (denumite in continuare individual „Participant” si colectiv „Participanti”).

(2) Nu au dreptul sa participe la prezenta Campanie persoane fizice autorizate, persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, angajatii Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte agentii/societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).

(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie orice persoana care nu are dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
.
6.1.Produsele participante la Campanie (denumite in continuare in mod colectiv „Produse participante” sau individual „Produs participant”) sunt exclusiv produsele Ferrero, marca Ferrero Rocher, indiferent de gramaj si/sau ambalaj, importate si/sau distribuite de catre Organizator pe teritoriul Romaniei,  comercializate in oricare dintre Locatiile participante, in Perioada Campaniei. 

6.2. La incheierea Campaniei Produsele participante mentionate mai sus isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavand nicio raspundere sau obligatie fata de consumatorii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei, sau in afara Perioadei Campaniei. 

6.3. Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in fiecare dintre Locatiile participante.

SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI
(1) Pentru participarea si inscrierea valabila in Campanie si pentru a avea sansa de a castiga unul dintre premiile acordate de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, Participantii trebuie sa respecte urmatoriul mecanism:
a) sa achizitioneze, oricand in Perioada Campaniei, din oricare dintre Locatiile participante, unul sau mai multe Produse participante la Campanie, in orice combinatie, in valoare totala de minimum 20 lei (TVA inclusa), specificate pe acelasi bon fiscal;
Bonul fiscal trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, in oricare dintre Locatiile participante, sa ateste achizitia de Produse participante in valoare totala de minimum 20 lei (TVA inclusa) si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie. Pe bonul fiscal trebuie sa se poata identifica denumirea clara a Produsului/Produselor participante achizitionate.
b) sa pastreze bonul fiscal original, in stare nedeteriorata, acesta trebuind sa fie prezentat pentru validare in vederea acordarii premiilor;
c) sa trimita prin intermediul unui mesaj SMS expediat la numarul 1846 (numar cu tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi si Telekom), oricand in Perioada Campaniei, urmatoarele informatii, despartite prin spatiu:
Textul „ROCHER” 
numarul bonului fiscal in baza caruia s-a efectuat achizitia Produsului Participant/Produselor Participante la Campanie, conform acestui Regulament Oficial,
Mesajul SMS trebuie sa contina textul „ROCHER” si numarul unui bon fiscal (scrise corect si complet), despartite printr-un spatiu, fara alte detalii si fara alte caractere (fara a mentiona numele, prenumele, data bonului fiscal etc.);
Participantul va folosi pentru inscrierea in Campanie un numar de telefon mobil valid, valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom si Digi Mobil.
d) Dupa inregistrarea in Campanie, pentru fiecare SMS trimis Participantul va primi in scurt timp unul dintre mesajele de raspuns automat prin SMS, de tipul celor de mai jos:

daca mesajul SMS a fost trimis inainte de inceperea Campaniei: 
Campania « Ferrero Rocher Auchan » nu a inceput inca. Inscrie-te in perioada 12.10 – 12.11.2022. Te asteptam! ”

daca mesajul SMS-ul este trimis corect in timpul Campaniei:
„Ai fost inscris in campania « Ferrero Rocher Auchan ». Pastreaza in original bonul fiscal ce contine numarul inscris pentru validare.”

Daca s-a depasit limita de maximum 5 inscrieri/ zi:
„Ne pare rau, dar ai depasit limita maxima de 5 inscrieri intr-o zi. Te asteptam si maine cu noi inscrieri. Succes!”

Daca acelasi bon fiscal este trimis de mai multe ori:
Acest bon fiscal a mai fost folosit in cadrul Campaniei « Ferrero Rocher Auchan » Te rugam sa participi cu un alt bon fiscal! Succes! ”

Daca SMS-ul contine un mesaj invalid, trimis in timpul desfasurarii Campaniei:
„Inscrierea este incorecta. Tasteaza cu mai multa atentie si poti castiga unul dintre premiile Campaniei! ”

Daca mesajul SMS este inscris dupa incheierea Campaniei:
„Campania « Ferrero Rocher Auchan » s-a incheiat in data de 12.11.2022. Iti multumim pentru participare!”

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica/adapta mesajele de raspuns ale Campaniei, de mai sus, fara a fi necesara incheierea unui act aditional la prezentul Regulament Oficial.
Dupa data limita de primire a inscrierilor Organizatorul nu mai este raspunzator in privinta trimiterii/ primirii inscrierilor prin SMS.

(2) Un Participant unic (identificat prin numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie) se poate inscrie in Campanie de mai multe ori, in limitele specificate la pct. (6) de mai jos, insa de fiecare data trimitand numarul unui nou bon fiscal aferent achizitiei Produsului/Produselor participant/e la Campanie. Un bon fiscal poate fi inregistrat valabil o singura data in Campanie, indiferent de numarul total sau de valoarea totala a Produselor participante achizitionate in baza acestuia.

CHIAR DACA PARTICIPANTII LA PREZENTA CAMPANIE ACHIZITIONEAZA, CONFORM ACELUIASI BON FISCAL, MAI MULTE PRODUSE PARTICIPANTE, CU O VALOARE MAI MARE DE SAU MULTIPLU DE 20 RON (TVA INCLUSA) (DE EX. VALOARE TOTALA DE MINIMUM 40 RON, MINIMUM 60 RON, MINIMUM 80 RON ETC.), ACESTIA VOR PUTEA INSCRIE VALABIL IN CAMPANIE NUMARUL BONULUI FISCAL RESPECTIV O SINGURA DATA, INDIFERENT DE NUMARUL TOTAL SAU DE VALOAREA TOTALA A PRODUSELOR PARTICIPANTE ACHIZITIONATE CONFORM ACESTUIA.

(3) Orice incercare de inscriere in Campanie, prin folosirea unui numar de bon fiscal utilizat anterior, de aceeasi persoana sau de persoane diferite, va fi invalidata. 

(4) In cazul in care un Participant sau mai multi Participanti inscriu in Campanie acelasi bon fiscal de mai multe ori, va fi luata in considerare ca fiind valabila doar prima inscriere, ordinea inscrierilor fiind cronologica, in functie de ora receptiei in baza de date a Organizatorului a inscrierilor de la Participanti si nu neaparat in functie de momentul trimiterii inscrierii de catre un Participant, restul inscrierilor efectuate in baza aceluiasi bon fiscal fiind descalificate. Organizatorul informeaza Participantii asupra faptului ca baza de date a Organizatorului functioneaza pe principiul primirii inscrierilor (receptionarii datelor de indentificare ale bonului fiscal) imediat ce acestea au fost trimise de catre Participanti prin SMS.

(5) Un Participant unic este identificat prin numarul de telefon folosit pentru inscrierea in Campanie. In cazul in care Organizatorul considera in mod intemeiat ca o anumita participare nu a respectat toate conditiile Regulamentului Oficial, are dreptul de a o anula, fara a anunta in prealabil Participantul respectiv.

(6) Un Participant poate inscrie in Campanie maximum 5 bonuri fiscale diferite intr-o zi. Incepand cu a 6-a inscriere in aceeasi zi, Participantul poate fi atentionat printr-un mesaj ca nu mai poate inscrie bonuri fiscale in ziua respectiva si va fi invitat sa le inscrie in ziua/zilele urmatoare din Perioada Campaniei. Tentativa de incalcare a acestei interdictii, prin utilizarea concomitenta, in cadrul Campaniei, de catre acelasi Participant a mai multor numere de telefon, se va sanctiona prin excluderea din Campanie a Participantului in cauza si pierderea oricarei posibilitati de a mai castiga vreun premiu in cadrul Campaniei.

(7) Incercarea de inscriere, pe Perioada Campaniei, de 5 ori consecutiv, a numarului unui bon fiscal deja folosit/inscris va putea avea ca rezultat blocarea posibilitatii de inscriere a Participantului in prezenta Campanie pentru o durata limitata de 24 de ore. In consecinta, Participantul respectiv va putea inscrie un nou numar de bon fiscal numai dupa expirarea termenului de 24 de ore sus-mentionat.

(8) PARTICIPANTII AU OBLIGATIA DE A PASTRA BONURILE FISCALE INSCRISE IN CAMPANIE, IN ORIGINAL, IN STARE BUNA SI NEDETERIORATA, PANA LA MOMENTUL INMANARII PREMIULUI, ACESTEA FIIND NECESARE PENTRU VALIDARE IN CAZUL CASTIGULUI. In cazul in care Participantul declarat potential castigator nu poate prezenta bonul fiscal original inscris in Campanie, in format fizic, care sa ateste faptul ca Participantul a achizitionat Produsul/Produsele participant/e, conform prezentului Regulament Oficial, Participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre Organizator.

(9) Pentru a putea fi declarate valide inregistrarile in Campanie prin SMS, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
inscrierile trebuie sa se faca in cadrul Perioadei Campaniei, astfel cum a fost definita la Sectiunea 3;
inscrierile trebuie sa contina doar textul „ROCHER” si numarul bonului fiscal in baza caruia au fost achizitionate Produsele Participante, scrise corect si complet, despartite printr-un spatiu, fara alte detalii (fara a mentiona numele, prenumele, data bonului fiscal etc.) si fara orice alte informatii sau caractere in plus; 
inscrierile trebuie sa se efectueze pe baza unui bon fiscal pe care sa se poata identifica clar Produsele participante achizitionate;
SMS-ul trebuie sa fie primit la numarul 1846 (tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Digi si Telekom) in cadrul Perioadei Campaniei; dovada de expediere a mesajelor prin SMS nu reprezinta si dovada primirii lor; 
SMS-ul trebuie sa fie trimis de pe un numar de telefon valabil in oricare dintre retelele de telefonie mobila indicate (Telekom, Orange, Digi sau Vodafone); SMS-urile trimise de pe numere scurte, numere speciale  sau de pe internet nu vor fi luate in considerare;
inscrierile trebuie sa nu fie efectuate prin frauda sau prin oricare alte modalitati si/sau echipamente electronice si/sau software, altele decat cele legale si/sau indicate de catre Organizator, 

(10) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica oricand, pana la acordarea efectiva a premiilor, validitatea numarului de telefon folosit pentru inscrierea in Campanie, precum si realitatea si autenticitatea bonurilor fiscale inscrise in Campanie. 

(11) Dupa data limita de primire a inscrierilor (12.11.2022, ora 23:59:59, inclusiv, ora Romaniei), Organizatorul nu mai este raspunzator in privinta trimiterii/ primirii mesajelor SMS la numarul de telefon al Campaniei.

(12) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei pentru a preveni eventuale tentative de frauda si de a anula inscrierile considerate frauduloase sau care nu respecta Regulamentul Oficial, fara a avea obligatia de a efectua verificari extinse sau suplimentare.

(13) In cazul in care unul sau mai multi Participanti atrag atentia prin numarul bonurilor fiscale inscrise, acesta/acestia vor putea fi contactati si li se va solicita sa prezinte in original toate bonurile fiscale inscrise sau, aleatoriu, anumite bonuri fiscale inscrise in Campanie. In cazul in care Participantul/Participantii refuza sa prezinte aceste bonuri fiscale conform solicitarii Organizatorului sau a Agentiei, acestuia/acestora li se va bloca accesul in cadrul prezentei Campanii si li se vor anula toate inscrierile anterioare.

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
(1) Desemnarea castigatorilor acestei Campanii promotionale se va face prin tragere la sorti, organizata la finalul Campaniei, in data de 17.11.2022, in urmatoarele conditii:
- Tragerea la sorti va avea loc prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, ce presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date. 
- Tragerea la sorti va avea loc la sediul unui birou notarial; 
- Tragerea la sorti va avea loc in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al agentiei Smartpoint Consulting SRL si al Organizatorului, in prezenta unui notar sau a unui avocat. La tragerea la sorti membrii comisiei pot participa si prin mijloace de comunicare la distanta, precum video-conferinta sau alte mijloace de comunicare la distanta similare. 
- La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valabile efectuate de Participanti in Perioada Campaniei, conform prezentului Regulament Oficial.
- In cadrul tragerii la sorti Participantii au sansa sa castige unul dintre cele 5 premii, constand in cate un ceas Tissot PRX, in valoare unitara de 2.285 RON.
- In cadrul tragerii la sorti se vor extrage un numar total de 5 castigatori si 2 rezerve. Mai intai se vor extrage toti castigatorii, dupa care se vor extrage rezervele.
- In cazul in care, din orice motiv, oricare dintre castigatorii extrasi nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, procedura de validare aplicabila castigatorilor urmand a fi aplicata si in cazul rezervelor. 

(2) In termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data tragerii la sorti reprezentantii Agentiei Smartpoint vor contacta telefonic castigatorii, apeland numarul de telefon de pe care a fost trimis mesajul SMS, in intervalul orar 09 -18.00, timp de maximum 5 zile lucratoare. 

(3) In cazul in care oricare dintre castigatori nu poate fi contactat/ refuza/ se afla in incapacitate de a intra in posesia premiului, se va apela succesiv la rezervele stabilite conform prevederilor acestui Regulament Oficial, in ordinea extragerii lor, procedura de validare aplicabila in cazul castigatorilor fiind aplicabila si in cazul rezervelor.

(4) Un Participant nu poate castiga prin tragere la sorti mai mult de un singur premiu in cadrul prezentei Campanii, indiferent de numarul de inscrieri in Campanie, chiar daca este extras castigator de mai multe ori in baza inscrierilor sale succesive, inclusiv in ipoteza in care a folosit numere de telefon diferite pentru inscrierea in Campanie. 

(5) Lista castigatorilor si a premiilor castigate de acestia va fi publicata in maximum 30 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor, conform legii, pe site-ul https://www.regulamentepromotii.ro/. In cazul in care exista premii neacordate, acestea vor ramane in proprietatea Organizatorului.

SECTIUNEA 9. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei Campanii sunt 5 ceasuri Tissot PRX, fiecare avand o valoare unitara de 2.285 RON (TVA inclusa).

(2) Valoarea comerciala totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 11.425 RON (TVA inclusa).

(3) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor. 

(4) Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie, costul serviciilor de telefonie mobila).

(5) Premiile, astfel cum sunt prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei, sunt doar cu titlu de prezentare.

SECTIUNEA 10. VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnarii castigatorilor Campaniei, potrivit mecanismului descris mai sus, Organizatorul va proceda la validarea castigatorilor, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor in Campanie, precum si modul de desfasurare a Campaniei si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament Oficial.

(2) Pentru validarea lor ca si castigatori si pentru acordarea premiului, acestia trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
sa indeplineasca conditiile de participare stipulate in Sectiunea 5;
sa poata fi contactati la numarul de telefon mobil cu care s-au inregistrat in Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii ca si castigatori;
sa nu mai fi castigat anterior un alt premiu in cadrul acestei Campanii, chiar daca au folosit numere de telefon diferite pentru inscriere;
sa finalizeze procesul de validare detaliat mai jos, conform Regulamentului Oficial. 

PENTRU A PUTEA INTRA IN POSESIA PREMIILOR PARTICIPANTII LA CAMPANIE TREBUIE SA PASTREZE IN ORIGINAL SI IN STARE BUNA/NEDETERIORATA BONUL/URILE FISCAL/LE A/ALE PRODUSULUI/ELOR PARTICIPANT/E INSCRIS/E IN CAMPANIE PANA LA ACORDAREA PREMIULUI, ACESTEA FIIND NECESARE PENTRU VALIDARE IN CAZUL CASTIGULUI. In cazul in care Participantul declarat potential castigator nu poate prezenta bonul fiscal inscris in Campanie, original, in format fizic, care sa ateste faptul ca Participantul a achizitionat Produsul/Produsele participant/e, conform prezentului Regulament Oficial, Participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre Organizator. Este interzisa reproducerea si falsificarea bonurilor fiscale, precum si alterarea, in orice mod, a celor originale.

(3) Castigatorii vor fi contactati de catre Agentia Smartpoint in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon de pe care au trimis SMS-ul de de inscriere in Campanie. Pentru a parcurge procedura de validare Participantul va furniza Agentiei informatiile necesare identificarii si validarii lui, astfel cum sunt precizate mai sus.

In cadrul apelului, Participantului i se va solicita:
a. sa declare ca are drept de participare conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial;
b. sa comunice urmatoarele informatii: confirmare cu privire la varsta de cel putin 18 ani la data inceperii Campaniei, nume, prenume, adresa postala la care doreste sa primeasca premiul si adresa de e-mail daca Participantul doreste primirea link-ul securizat prin aceasta modalitate, in vederea incarcarii informatiilor solicitate potrivit literei c. de mai jos,;
c. sa trimita, in termen de cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la momentul convorbirii si primirii SMS-ului/ e-mailului cu linkul securizat, urmatoarele informatii: numele si prenumele, adresa la care doreste sa primeasca premiul, copia/ poza bonului fiscal extras castigator (suplimentar, originalul bonului fiscal poate fi solicitat de catre Organizator/Agentie, pana la predarea efectiva a premiului) si CNP-ul. CNP-ul este necesar in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal, mai precis de completare si depunere a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, respectiv de plata a acestui impozit (intrucat premiile acordate in cadrul prezentei Campanii depasesc pragul valoric de 600 RON stabilit de Codul Fiscal). 

Trimiterea informatiilor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat transmis de Agentie. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii. Accesand acel link, castigatorul va trebui sa transmita informatiile solicitate in cadrul apelului telefonic, in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la momentul primirii link-ului. Daca Participantul nu transmite informatiile solicitate in termen de 3 zile lucratoare de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat ca si castigator si se vor contacta rezervele, in ordinea extragerii acestora. In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii informatiilor si, in cazul in care ceva este in neregula cu acestea, va fi contactat telefonic si rugat sa retransmita informatiile prin intermediul link-ului pe care l-a primit.

(4) In cazul in care un Participant desemnat castigator nu poate fi contactat din motive independente de vointa Organizatorului/Agentiei (daca Participantii nu raspund la telefon, numarul folosit pentru transmiterea SMS-ului nu este valabil, nu se afla in aria de acoperire, au telefonul inchis etc.), sau refuza prezentarea bonurilor fiscale originale extrase castigatoare, conform solicitarii Agentiei, se va trece la apelarea rezervelor in ordinea in care au fost extrase. Agentia va efectua maximum 3 apeluri, in 3 zile diferite, in vederea instiintarii, acestea fiind efectuate in intervale orare diferite, in intervalul orar 09:00 – 18:00. 
Procedura de validare a rezervelor este identica cu procedura de validare a Participantului extras anterior. In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului sau a Agentiei, nici rezervele aferente fiecarui premiu nu vor putea fi validate castigatori conform Regulamentului Oficial, premiile nu vor fi acordate si vor ramane in proprietatea Organizatorului.

(5) Acordarea premiilor se va face in urma contactarii telefonice a Participantilor desemnati castigatori si validarii acestora, prin intermediul unui reprezentant al Agentiei, in termen de 30 de zile lucratoare de la data contactarii telefonice si validarii castigatorului conform celor de mai sus. Expedierea premiilor catre castigatori se va face prin curier.

(6) Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului. Datele personale ce vor fi completate pe procesul verbal de predare-primire a premiului sunt: nume, prenume si semnatura. 

(7) Curierul va incerca sa livreze premiul de doua ori la adresa indicata de castigator in cursul procesului de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00. In cazul in care premiile acordate in cadrul Campaniei sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in proprietatea Organizatorului. 

(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda integral premiile daca Participantii desemnati castigatori si/sau rezerve nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.

SECTIUNEA 11. RASPUNDERE
(1) Prin participarea la Campanie Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prezentului Regulament Oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate in conformitate cu Regulamentul Oficial de Organizator in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.

(2) Organizatorul si Agentia implicata in organizarea prezentei Campanii nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unor bonuri fiscale considerate invalide conform acestui Regulament Oficial, cu persoanele ce incearca inscrierea in Campanie in baza unor produse neparticipante sau in situatiile unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Raspunderea Organizatorului si a Agentiei implicate in organizarea prezentei Campanii cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

(3) Organizatorul si Agentia nu isi asuma raspunderea pentru:
numerele de bon fiscal incomplete, inexacte sau incorecte inscrise in Campanie, precum si pentru inscrierile trimise inainte sau dupa Perioada Campaniei;
nespecificarea ca atare de catre Locatia participanta vanzatoare a Produsului participant achizitionat pe bonul fiscal, sau pentru specificarea doar a categoriei de produse din care acesta face parte, astfel incat sa fie imposibila identificarea cu certitudine a produsului achizitionat; 
neprimirea, pierderea sau primirea cu intarziere a SMS-urilor trimise de catre Organizator Participantilor si invers, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la, defectiuni sau probleme tehnice ce tin de retelele de telefonie, retelele de curent electric etc);
cazul in care numarul de telefon folosit de Participant nu poate fi utilizat pentru contactarea si identificarea Participantilor (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc). In acest caz Organizatorul nu il va putea contacta pe Participant in eventualitatea unui castig;
intreruperile serviciilor oferite de catre terti - nefunctionalitati ale furnizorilor de internet, nefunctionalitati ale furnizorilor de curent electric etc;
eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscrierea in Campanie;
situatiile in care consumatorii achizitioneaza pe Perioada Campaniei produse neparticipante la Campanie;
pierderea si/ sau deteriorarea bonurilor fiscale (pe care se regaseste numarul ce a fost inscris in Campanie) aflate in posesia Participantilor;
erorile in datele furnizate de catre Participanti, daca este cazul, acuratetea datelor de contact fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate, care au dus la imposibilitatea inmanarii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator;
imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator;
cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate, desfasurate de catre operatorii serviciilor de internet, cat si a serverelor ce gazduiesc site-ul https://www.regulamentepromotii.ro/, cat si alte servicii de care functionalitatea acestuia este dependenta si nu poate functiona, daca prin aceasta site-ul nu poate fi accesat in vederea verificarii Regulamentului Campaniei sau a altor anunturi cu privire la Campanie:
prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

(4) Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiile Participantilor care au respectat prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada participarii valabile in Campanie. 

(5) Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza inscrierile, indiferent de data si ora trimiterii efective a inscrierilor de catre Participanti.

(6) Dovada de expediere a inscrierilor nu reprezinta si dovada primirii acestora de catre Organizator.

(7) Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare.

(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.

(9) Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.

(10) Organizatorul Campaniei va acorda premii numai castigatorilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada inscrierii in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire, plata sau orice alta compensatie respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta, inclusiv impozitul pe venit achitat.

(11) Organizatorul si Agentia sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului/Agentiei ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul si Agentia isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza sau poate afecta bunul mers al Campaniei. Incercarea de frauda va rezulta in descalificarea respectivului Participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 12. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu desfasurare acestei Campanii sunt prevazute in Anexa 1 a acestui Regulament Oficial.

(2) Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu aceasta Campanie se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1. 

SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului pe venit cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din premii cu o valoare mai mare de 600 de lei, impozit pe care Organizatorul Campaniei se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, prin intermediul Agentiei Smartpoint. Agentia Smartpoint va intreprinde toate demersurile si va depune toate documentele necesare, respectiv va efectua toate platile in acest sens. 

(2) Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
(1) Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

(2) Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora, nici de a modifica orarul de desfasurare ori Locatiile participante ca urmare a aparitiei unui eveniment de forta majora. Organizatorul nu raspunde nici pentru situatia in care castigatorii nu pot beneficia efectiv de premiu din cauza unor evenimente de forta majora. 

(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin publicare pe site-ul https://www.regulamentepromotii.ro/sau prin alte mijloace de informare a publicului.

SECTIUNEA 15. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.

(2) Eventualele sesizari sau reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre Smartpoint Consulting S.R.L., la urmatoarea adresa: str. Pitarul Hristache nr. 13-15, sector 1, Bucuresti, in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data publicarii listei finale a castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio sesizare/reclamatie.

(3) Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/resedinta sau numar de telefon/adresa de e-mail, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.

(4) Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii.

(5) Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari si/sau reclamatii, care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.

SECTIUNEA 17. ERORI / BONURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
(1) Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri fiscale care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, pe care nu se pot identifica denumirile clare ale Produselor participante achizitionate sau valoarea totala minima a acestora etc. nu vor fi luate in considerare de catre Organizator in vederea acordarii premiilor

(2) Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma nicio raspundere pentru bonuri fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile, care contin stersaturi, cat si orice imitatie prin orice metode) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial, sau pentru orice alti factori independenti de Organizator, care ar putea afecta dreptul unei persoane de a participa la prezenta Campanie, si nici nu va acorda/ inmana premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale, care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio cauza care nu se datoreaza culpei sale exclusive si care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.

Prezentul Regulament Oficial a fost semnat si autentificat intr-un exemplar original, care va ramane in arhiva notarului public, si in 4 duplicate, astazi, ......................

FERRERO ROMANIA S.R.L.,
ORGANIZATOR,
SMARTPOINT CONSULTING SRL,
AGENTIA, 



 
Acesta promotie este valabila de la 2022-10-12 si expira la 2022-11-12  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24