Se solicita autentificarea prezentului inscris:
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
„Aniversar 25 ani Raid in Cora”
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA
1.1. Organizatorul acestei campanii promoţionale (numită în cele ce urmează “Campania”) este compania SC. Johnson Wax SRL, cu sediul în Bucureşti, str. Plantelor, nr. 37A, Sector 2, Cod de Inregistrare Fiscală RO 10787297, înregistrată la Registrul Comerţului cu numarul J40/6842/1998 si avand cod IBAN: RO 10 CITI 0000 0007 2485 5016 deschis la Citibank, reprezentată de Antonio Matei având funcţia de Director Country Manager, notificata la ANSPDCP sub nr. 448, numita in cele ce urmează “Organizator”.
Campania se va desfăşura la nivel naţional prin intermediul FIELDSTAR SRL cu sediul in Dionisie Lupu 70-72, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9824/18.07.2003, Cod Fiscal nr. RO 15600992, notificată la ANSPDCP, IBAN RO74 OTPV 1100 0009 5780 RO02, reprezentata de Marian Dumitrescu avand functia de Director General, deschis la OTP Bank Romania – SMB, si denumita in continuare Agentia.
1.2. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiul doar pe teritoriul Romaniei.
1.3. Campania se va desfasura la nivel national in perioada 13.06 – 30.07.2023 prin intermediul magazinelor Cora hypermarket, Cora Urban specificate in Anexa 1 , anexa care face parte integrata din prezentul Regulament, dar si a magazinului online www.cora.ro,.
1.4. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Autan si Raid (marca înregistrate apartinand JOHNSON WAX), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediazata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe durata Campaniei, prin publicarea acestuia la adresa de web: www.regulamentepromotii.ro sau poate fi solicitat in scris la adresa postala strada Dionisie Lupu 70-72, sector 1, Bucureşti.
1.7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmând ca asemenea modificări să intre în vigoare numai după publicarea prealabila a acestora, pe site-urile mai sus menţionate.
1.8. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la
Sectiunea 3 de mai jos.
SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE
2.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu exceptia angajatilor Organizatorilor si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
2.2. Prin Produse Participante se va intelege ca urmatoarele produse comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, in magazinele selectate de Organizator, participa la promotie.
Produsele participante sunt:
Raid Max Insecte taratoare 300ml
Raid Max Insecte taratoare 400ml (300 ml+100ml EXTRA)
Raid Gandaci si Furnici 400ml
Raid Spray Gandaci si Furnici 600ml (400ml + 200 ml EXTRA)
Raid Gandaci si Furnici cu Eucalipt 400ml
Raid Capcane Gandaci (6 capcane)
Raid Spray Antimolii Orage 400ml iunie 2020
Raid Tarme Moli Multipack Leventica (Antimolii gel) 6 bucati (4+2 gratis)
Raid Tarme Molii Levantică naturală (Antimolii gel) 2 buc
Raid Tarme Molii Lemn si Cedru (Antimolii gel) 2 buc
Raid Moth Gel Lavender 1+1
Raid Moth Cedru 1+1
Raid Active Paper Anti-molii 4 buc.
Raid Capcane Molii de alimente (3 buc./ cutie)
Raid Spray Muste si Tantari 400ml
Raid Spray Muste si Tantari 600ml (400ml + 200 ml EXTRA)
Raid Spray Muste si Tantari cu Eucalipt 400ml
Raid Liquid Electric Aparat Tantari 30 nopti 21 ml
Raid Lichid Electric Aparat Duo pack (-50% din al 2lea produs)
Raid Liquid Electric Aparat Tantari cu Eucalipt 30 nopti 21 ml
Raid Liquid Electric Dual Air Aparat Tantari 30 nopti 21 ml iunie 2020
RAID Aparat Tantari Rose si Sandal 21ml
RAID Rezerva Tantari Rose Sandal 21ml
Raid Aparat el family anti tantari 21ml
Raid Rezerva el family anti tantari 21ml
Raid Liquid Electric Rezerva Tantari 1 buc (30 nopti) 21 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Dubla Tantari 90 Nopti - 90 de nopti la pret de 60 2 x 27 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Tantari cu Eucalipt 1 buc (30 nopti) 21 ml
Raid Liquid Electric Rezerva Tantari cu Lavada 1 buc (30 nopti) 21 ml iunie 2020
Raid Antitantari - Aparat Electric + 10 pastile
Raid Pastile Antitantari 30 buc
Raid Antitantari Pastile cu Eucalipt 30 buc
Raid Antitantari Pastile 60 buc Pachet Economic
Raid Spirale 10 buc
Baygon Spray insecte taratoare 400ml.
Baygon Spray Gandaci si furnici cu extra precizie 400 ml
Baygon Spray insecte zburatoare 400ml
Baygon Universal 400ml.
Autan Botanicals Lotiune 100ml
Autan Family Care Spray Secco 100ml.
Autan Family Care Lotion 100ml.
Autan Lotiune pentru tratarea intepaturilor cu mentol 25ml
Autan Multi-Insect Lotiune 100ml
Autan Multi-Insect Spray 100ml
Autan tropical Dr Spray 100ml NIMIC
Autan tropical Lotiune 100ml
AUTAN Lotiune Impotriva Capuselor 100ml
AUTAN Repelent Tropical Spray 50ml
2.3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a înlătură orice tentativa de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care încearcă sa fraudeze.
2.4. Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale de achizitionare a produselor participante pe care
le-au inscris in campanie, pentru ca in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori sa le poata prezenta in original spre a fi validati drept castigatori in vederea inmanarii premiului.
2.5. Un consumator/participant se poate inscrie in Campanie, cu maximum 10 bonuri sau facturi fiscale, intr-o zi calendaristica.
2.6. Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon indiferente de modalitatea inscrierii codului
SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate trebuie sa achizitioneze orice produs Raid, Autan sau Baygon participant la Campanie si sa trimita prin SMS la numarul 1819 (numar cu tarif normal, valabil in retelele Orange, Vodafone, Telekom, Digi), codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat de textul Cora Raid, ca in exemplul urmator: 123456789 Cora Raid.
Un cod de participare va putea fi inscris in Campanie de catre un singur participant.
3. INSCRIEREA PRIN SMS
3.1. Inscrierea in Campanie prin SMS se realizeaza prin trimiterea la numarul de telefon 1819 (numar cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange, Telekom, Digi), in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus), data limita de primire a SMS-urilor de inscriere in Campanie fiind ultima zi a campaniei (inclusiv), a unui mesaj care sa contina codul unic al bonului fiscal de achizitionare a produsului participant achizitionat , si urmat textul ‘Cora Raid’, ca in exemplul urmator: 123456789 Cora Raid.
3.2. Pentru ca un SMS sa fie considerat valid, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a. Sa contina codul unic inscris pe bonul fiscal care sa contina minim un produs participant achizitionat, si textul ‘Cora Raid’ ca in exemplul urmator: 123456789 Cora Raid.
b. Codul unic al bonului fiscal al produsului participant respectiv sa nu mai fi fost inscris anterior in Campanie, indiferent de persoana care face acea inscriere;
c. Codul unic sa fie primit la numarul 1819 in perioada campaniei (Art.1.3. de mai sus).
d. Nu se pot trimite de pe un acelasi numar de telefon mesaje de participare pentru participanti diferiti, in aceste cazuri participarile se considera tentative de frauda si se vor anula, nu vor putea castiga premiul in cadrul campaniei.
3.3. Fiecare SMS este validat preliminar la momentul intrarii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare SMS trimis in cadrul prezentei Campanii la numarul corect, participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin SMS, unul din urmatoarele raspunsuri:
a. Daca mesajul a fost trimis inainte de data de incepere a campaniei, dar nu mai devreme de 23.05.2023, atunci SMS-ul raspuns va fi: „Aniversar 25 ani Raid" incepe pe 13.06.2023, ora 00:00.”.
b. Daca mesajul a fost trimis in forma corecta, iar participantul nu a inscris 10 coduri in cursul zilei respective, prin niciuna din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi urmatorul SMS: „Felicitari, te-ai inscris in campania Aniversar 25 ani! Ai inca o sansa la un premiu! Pastreaza bonul fiscal pentru validare. Detalii la infoline 0800.500.062”;
c. Daca mesajul este invalid, respectiv nu contine nume magazin/cifra sau mesajul in sine nu se incadreaza in/nu respecta conditiile stipulate in art.3.3.1 si art.3.3.2. de mai sus, atunci SMS-ul raspuns va fi: “ Ne pare rau, mesajul este gresit. Detalii la infoline 0800.500.062”.
d. Daca mesajul a fost trimis in forma corecta si bonul trimis este corect, dar a mai fost inscris anterior in Campanie, de pe acelasi numar de telefon atunci SMS-ul raspuns va fi: ”Ai introdus deja acest numar de bon. Detalii la infoline 0800.500.062”
e. Daca mesajul a fost trimis in forma corecta, dar participantul a inscris deja 10 coduri in cursul zilei respective prin una din cele doua modalitati de inscriere, atunci participantul va primi din partea Organizatorului urmatorul SMS: „Ai inscris deja 10 bonuri. Conform Regulamentului, ai inscris numarul maxim de bonuri pe zi. Poti incerca din nou maine Detalii la infoline 0800.500.062.”
f. Daca mesajul a fost trimis dupa data de sfarsit a campaniei, dar nu mai tarziu de 10.08.2022 atunci SMS-ul raspuns va fi: „Campania Aniversar 25 ani s-a incheiat pe data de 30.07.2023, ora 23:59. Te asteptam la urmatoarele campanii!”
3.4. La tragerile la sorti nu vor participa SMS-urile expediate la nr. de telefon 1819 care nu cuprind informatiile solicitate conform art. 3.1.1 si art. 3.1.2 de mai sus sau in care participantii furnizeaza coduri incomplete/incorecte, precum si SMS-urile primite in afara perioadei precizate la aceleasi articol din prezentul Regulament.
3.5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:
a. pentru mesajele incomplete, inexacte sau incorecte trimise la numarul 1819 precum si pentru mesajele trimise dupa terminarea Campaniei sau catre un alt numar de telefon;
b. pentru pierderile sau intarzierile mesajelor SMS de participare la Campanie sau a mesajelor SMS de raspuns mentionate la art. 3.3.3. de mai sus, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului;
c. daca numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat. In acest caz, Organizatorul nu va putea raspunde expeditorului acelui mesaj;
d. daca acelasi mesaj SMS este trimis de mai multe ori de catre retelele de telefonie mobila. In acest caz, Organizatorul nu va putea identifica daca participantul a trimis mai multe mesaje sau daca reteaua a trimis acelasi mesaj de mai multe ori, si, in consecinta, va trimite un mesaj de raspuns corespunzator fiecarui mesaj primit;
e. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului SMS de catre operatorii de telefonie mobila sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor de telefonie pe perioadele de trafic intens;
f. pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon inscris;
g. pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care au fost inscrise in Campanie numerele de bon de participare;
h. Pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra numerelor de bon care au fost declarate castigatoare. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra produselor participante nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari.
3.6. Dupa data limita de primire a mesajelor, Organizatorul nu este responsabil in legatura cu trimiterea/primirea mesajelor scrise la numarul de SMS al Campaniei.
4. SECTIUNEA 4. PREMIUL
4.1. În cadrul Campaniei se vor acorda, prin tragere la sorți, urmatoarele premii, descrise in Anexa 2:
a. 1x Excursie pentru 2 persoane in Delta Dunarii in valoare de 3,762.00 ron TVA inclus.
b. 1x Bicicleta MTB 29" Carpat C2999A, Negru/Albastru/Alb in valoare de 1,500.00 lei TVA inclus.
c. 10x Cos picnic echipat din rachita pentru 4 persoane in valoare de 416.38 lei TVA inclus.
4.2. Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 9,430.30 lei (valoare cu TVA); Valoare cu impozit si TVA incluse este de 9,881.63 lei.
4.3. Se vor extrage 1 castigator si 3 rezerve aferente fiecarui premiu.
4.4. Fiecare castigator va primi cate un singur premiu.
4.5. Valoarea premiului o reprezintă valoarea comerciala menționată anterior la care se adaugă
impozitul ce va fi reținut la sursa de catre imputernicit.
4.6. Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt premiu şi nici nu se poate acorda contravaloarea lui în
bani. În cazul refuzului vreunui câştigător de a beneficia de premiu (prin refuzul unui câştigător însemnând că respectivul câştigător nu doreşte să intre în posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc) sau, în cazul imposibilităţii validării sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmând a trece la validarea altui câştigător dintre rezervele extrase, în ordinea extragerii acestora. În cazul în care Organizatorul nu poate valida drept câştigător niciun alt potenţial câştigător, atunci Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu mai atribui premiul astfel neacordat.
4.7. In cadrul prezentei Campanii, un participant unic, identificat prin numar de telefon, poate castiga un singur premiu acordat prin tragere la sorti, pe toata durata Campaniei.
SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIULUI SI VALIDAREA CASTIGATORILOR
5.1. Acordarea premiilor
Premile se va acorda prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:
Toti participantii inscrisi in campanie vor fi inclusi in extragerea finala in urma căreia se vor acorda premiile. Se vor extrage trei castigatori si trei rezerve pentru fiecare premiu. Rezervele vor inlocui in ordinea extragerii castigatorul daca acesta nu poate fi validat sau refuza premiul.
5.2. Tragerea la sorti a castigatorului
5.2.1. Tragerile la sorti se vor desfasura in prezenta unui notar si a reprezentantilor desemnati ai Organizatorului.
5.2.2. Castigatorii sunt stabiliti printr-o extragere care va avea loc in maxim 15 zile lucratoare de la terminarea campaniei.
5.3. Validarea castigatorului
5.3.1. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
5.3.2. Astfel, pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de către acesta în mod cumulativ a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul a respectat toate condițiile de înscriere mentionate in regulament.
(2) Participantul deține bonul produsului in original cu Codul fiscal unic desemnat castigator si il prezintă Organizatorului la solicitarea acestuia, în vederea validării sale, fiind in mod expres prevazut ca imposibilitatea de a prezenta bonul de achizitie a produsului participant si care contine codul câștigător va duce la descalificarea participantului potential castigator de a intra in posesia premiului.
5.3.3. Potentialii castigatori ai premiilor vor fi contactati de catre reprezentantii Organizatorului pe numarul de telefon pe care l-a folosit la inscrierea in Campanie, pentru a li se comunica despre desemnarea ca potentiali castigatori ai unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului. Pentru a fi validat drept castigator, si pentru a intra in posesia premiului, potentialul castigator trebuie:
- sa poata fi contactat la numarul de telefon cu care s-au inscris in Campanie, in termen de 3 zile lucratoare de la data desemnarii acestuia ca potential castigator (respectiv data primirii mesajului din partea Organizatorului privind castigul); numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea castigatorului si validarea acestuia.
Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea unui alt potential castigator. In masura in care potentialul castigator indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si vor intra in posesia premiului.
- in momentul contactarii acestora, Participantii trebuie sa declare numele, prenumele, CNP-ul si adresa completa, dupa ce in prealabil isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii si atribuirii premiului.
- sa confirme in termen de 3 zile lucratoare, participarea la Campanie, prin transmiterea bonului fiscal in original, prin posta sau curier la adresa specificata de catre Organizator, FIELDSTAR SRL, strada Dionisie Lupu 70-72, sector 1, Bucureşti, bon fiscal care dovedeste ca a cumparat un Produs Participant
5.3.4. Validarea finala se va face prin compararea numarului bonului fiscal potential castigator extras in urma tragerii la sorti cu numarul bonului primit la adresa FIELDSTAR SRL, strada Dionisie Lupu 70-72, sector 1, Bucureşti si in cazul in care acestea coincid, potentialul castigator este declarat castigator.
5.3.5. In cazul in care un potential castigator nu poate fi contactat telefonic conform art. 5.3.3 a de mai sus (ca de exemplu in situatiile in care nu raspunde la numarul pe care l-a comunicat la inscriere, numarul nu este alocat, nu se afla in aria de acoperire a serviciului de telefonie mobila, numarul de telefon este suspendat, deranjat etc) acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art.5.1.1 de mai sus. Un potential castigator rezerva va fi apelat de 8 ori intr-un interval de 48 ore. Odata contactat, potentialul castigator are la dispozitie 48 ore pentru a comunica toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane, drepturile asupra premiului castigat.
5.4. Intrarea in posesia premiului
Premiul va fi expediat castigatorului la adresa indicata de catre acesta, pe cheltuiala Organizatorului, prin curier, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorului, dar nu mai tarziu de data de 8 iunie 2023. Identitatea castigatorului va fi comunicata catre public prin intermediul site-ului www.regulamentepromotii.ro. Premiul va fi inmanat Castigatorului pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.
5.4.1. Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici in cazul in care un Partcipant desemnat castigator nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numarului de telefon incorecte / incomplete.
5.4.2. Daca castigatorul returneaza produsului achizitionat, va returna si premiul.
Imposibilitatea contactării potentialului câstigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale, precum si celelalte informatii solicitate pana la data limita mentionata in regulament, neprezentarea documentelor de identitate ori a bonului fiscal original, duce la pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezerva extrasa conform art.5.3 de mai sus.
SECTIUNEA 6. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORULUI PREMIULUI
Numele si prenumele castigatorului validat, precum si premiul castigat in cadrul Campaniei vor fi anuntate public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Castigatorul va fi publicat in sectiunea dedicata Campaniei de pe site-ul web www.regulamentepromotii.ro in cel mult 15 zile lucratoare de la validarea lor.
SECTIUNEA 6. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
6.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Agentia si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legislației privind protecția datelor cu caracter personal respectiv, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date și ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018.
6.2. Organizatorul și Agentia acționează în calitate de operatori asociați conform art. 26 din GDPR în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se înscriu în Campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate și utilizate în contextul organizării și desfășurării Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise în acest Regulament.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrării a fost adăugat între paranteze atunci când se detaliază scopul prelucrării datelor cu caracter personal: consimțământ în conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR, obligația legală a operatorului în conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR și interese legitime în conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
a) organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor căștigătorilor, utilizarea datelor cu caracter personal ale câștigătorilor în scopuri promoționale și publicitare în legătură cu selecția și anunțarea câștigătorilor, transmiterea de comunicări comerciale cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului, invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau sondaje și alte comunicări similare (consimțământul persoanelor vizate);
b) soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărarea în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerilor);
c) activități de arhivare, dacă sunt cerute de legislație (obligația legală a Organizatorului).
În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment. În cazul în care câștigătorii își retrag consimțământul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fără a afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili să participe și să primească premiile oferite.
Sursa și destinatarii datelor cu caracter personal
Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către:
• partenerii sai, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agenția), notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Campaniei);
• altor societăți din grupul SC Johnson;
• furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing - agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
• furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă,
autorități publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societăți din SC Johnson ,dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim).
Durata de păstrare a datelor
Păstrarea datelor cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioadă suplimentară de minim 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile în justiție).
Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoană vizată. Până la data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de și le sunt recunoscute drepturile aplicabile conform Legii nr. 677/2001.
Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de următoarele drepturi:
a) Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept le permite să obțina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.
b) Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
c) Dreptul la ștergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când:
• acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate și se prelucreaza;
si-au retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
• datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
• datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ. De asemenea se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lor specifică.
e) Restricționare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în următoarele situații:
• în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauză;
• în cazul în care prelucrarea este ilegală, iar persoanele vizate se opun ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
• în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoanele vizate le solicita pentru o acțiune în instanță;
• în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor lor în calitate de persoană vizată.
f) Dreptul la portabilitate: în măsura în care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datele lor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV). Dacă persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate să transmita datele lor cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele a) - f) de mai sus, persoanele vizate puteți contacta utilizând următoarele date de contact:
În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor (DPO)
Adresa de Corespondență: Roxana Nicolae
Email: roxana.nicolae@fieldstar.ro
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considera că le-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania
anspdcp@dataprotection.ro
SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA
8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi
controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si
indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si
continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale
pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083
C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie
existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor, contributiilor sau ale altor obligatii financiare legate de premiul oferit pe care le poate datora castigatorul, cu exceptia impozitului aplicabil venitului din premiu, a carui valoare individuala depaseste suma de 600 lei.
In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul prin intermediul Agentiei va calcula, declara, suporta si plati la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, prin raportare la venitul net din premii stabilit conform art. 76 din Legea nr 571/2003 privind Codul Fiscal.
SECTIUNEA 10. LITIGII SI FRAUDE
10.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate
pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor
inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul
Organizatorului.
10.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe
durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: strada
Polona, nr. 43, sector 1, Bucuresti Cod postal 010493. Dupa data publicarii listei cu castigatorul, conform
acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio contestatie referitoare la
participarea la Campanie, validarea castigatorului si atribuirea premiului.
10.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECTIUNEA 11. DIVERSE
11.1 Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor
prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
11.2 Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul
Agentiilor, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
11.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigator a contributiei de asigurari
sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigator pentru premiul castigat de acesta, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta Campanie, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiului impozabil) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
11.4 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii,
decizia Organizatorului este definiva.
11.5 Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.
11.6 Regulamentul Campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro .
Prin imputernicit,
S.C. FIELDSTAR SRL
Anexa 1.
Filiale Cora
MAGAZIN ADRESA
CORA PANTELIMON Șos. Vergului 20, București 022448
CORA LUJERULUI Bulevardul Iuliu Maniu 19, București 061106
CORA ALEXANDRIEI Șoseaua Alexandriei 152, București 05154
CORA SUN PLAZA Calea Văcărești 391, București 040069
CORA PLOIESTI Strada Calomfirescu 2, Ploiești 100176
CORA CLUJ Bulevardul 1 Decembrie 1918 142, Cluj-Napoca 400000
CORA CONSTANTA BRATIANU Strada Cumpenei 2, Constanța 900147
CORA BACAU Strada Milcov 2-4, Bacău 600149
CORA DROBETA Aleea Constructorului 1, Drobeta-Turnu Severin 220056
CORA CONSTANTA CITY Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C, Constanța 900419
Cora Urban
Filiale Cora Adrese filiale Cora
cora Urban Avangarde City Rosu - Chiajna, Str. Tineretului, Nr. 17, 077040,Ilfov
cora Urban Mihalache Bd. Ion Mihalache, nr 40, bl. 33B, sector 1, 011192
cora Urban Mosilor Calea Mosilor 284, sector 2, 030167, Bucuresti
cora Urban Cantemir Strada Lanariei nr. 90, sector 4, 040327, Bucuresti
cora Urban Stefan cel Mare Soseaua Stefan cel Mare nr. 58, sector 2, 020151, Bucuresti
cora Urban Liviu Rebreanu Str. L. Rebreanu, nr. 13, bl N20, sector 3, 031774, Bucuresti
cora Urban Ghencea Bd Ghencea, nr. 34, sector 6, 061695, Bucuresti
cora Urban Giurgiului Sos. Giurgiului, nr. 127, sector 4, 040664, Bucuresti
Anexa 2.
-Model premiu-
1x Excursie pentru 2 persoane in Delta Dunarii sub forma de voucher in valoare de 3,762.00 ron TVA inclus.
1x Bicicleta MTB 29" Carpat C2999A, Negru/Albastru/Alb in valoare de 1500.00 lei TVA inclus.
Caracteristici tehnice:
- Cadru: Produs din aluminiu Hi-Ten 6061, special pentru biciclete cu geometrie specifica MTB-HT, vopsit in camp electrostatic, marime cadru 451mm;
- Ghidon: Aluminiu, model MTB, lungime 680mm, echipat cu mansoane aderente la atingere pentru stabilitate si control;
- Pipa ghidon: Aluminiu, 28,6 cu lungime 80mm;
- Furca: Echipata cu suspensie pe arc, cursa 100 mm, utilizata pentru teren accidentat;
- Manete schimbator: Shimano Revoshift Tourney SL-RS35 L/R cu indicator de viteza, 21 viteze;
- Schimbator fata: SG Saiguan FD-QD-08A, reglare pe 3 trepte de viteza;
- Schimbator spate: Shimano Tourney TY-300, 7 viteze, cu protectie la lovituri;
- Pinioane: SunFeng FW-05, 7 trepte de viteza cu dinti de la 14 la 28;
- Angrenaj pedalier: Neco, 3 foi cu 24,34 si 42 de dinti cu protectie impotriva noroiului, si brat pedalier 170 mm;
- Pedale: Plastic cu ax metalic si catadioptrii;
- Lant: HV500 1/2x3/32x110L, rezistent la pedalare;
- Frane: Sistem de franare mecanic pe disc cu diametru 160mm, Alhonga MD15;
- Jante: Carpat, aluminiu,perete dublu, 27,5 inch,cu sistem de blocare rapida;
- Anvelope: Hakuba, 27,5 inch x 2.1, profil MTB, adaptate la orice fel de teren;
- Sa: DDK confort, model ergonomic;
- Tija sa: Diametru 27,2 mm si lungime 300 mm, cu reglare rapida a sezutului;
- Accesorii: Biciclete vine echipata cu cric, catadioprii spite, stop spate;
10x Cos picnic echipat din rachita pentru 4 persoane in valoare de 416.38 lei TVA inclus.
CARACTERISTICI GENERALE
Tip produs Cos
Tip cos Cu capac
Tip Echipat
Material Rachita
Numar persoane 2
Culoare Maro
DIMENSIUNI
Inaltime 28 cm
Lungime 42 cm
Latime 20 cm