home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  96
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  0
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  35
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Ferrero - Noi inceputuri, acelasi gust desavarsit!  
Achizitioneaza in perioada Campaniei produse participante in valoare de minimum 20 lei (tva inclusa) pe acelasi bon si poti castiga un premiu prin tragere la sorti
 

 
Regulament:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Noi inceputuri, acelasi gust desavarsit!” 
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 06.09.2023 – 30.09.2023

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania promotionala „Noi inceputuri, acelasi gust desavarsit!”, denumita in continuare „Campania”, este organizata si desfasurata de:
- FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, C.U.I. 18621132, atribut fiscal RO, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10 (denumita in continuare „Organizator”sau „FERRERO ROMANIA”), si
- REWE ROMANIA S.R.L., cu sediul in Str. Busteni nr. 7, Stefanestii de Jos 077175, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/886/2005, CUI 13348610, atribut fiscal RO, telefon 0800 110 111 , (denumita in continuare “Partener” sau „REWE”)

(2) Campania este organizata prin intermediul:
Agentiei SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, sector 3, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, telefon 031 805 3911, denumita in continuare „Agentia Smartpoint”, si 

agentiei SIBS ROMANIA S.A., cu sediul social in Bucuresti, str. Vasile Milea nr. 2H, parter, etaj 2 si etaj 4, Sector 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/1154/2001, CUI 13683215, atribut fiscal RO („Agentia REWE”), 
denumite in continuare impreuna „Agentiile”.

(3) Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare „Regulament Oficial”).

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata. 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada 06.09.2023  - 30.09.2023, denumita in continuare „Perioada Campaniei”, in toate magazinele din reteaua PENNY, apartinand Rewe, de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare individual „Magazinele Participante”), in conformitate cu programul de functionare al Magazinelor Participante, afisat in fiecare Magazin Participant in parte. Lista Magazinelor Participante poate fi consultata accesand https://www.penny.ro/magazinul-meu/.

(2) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.


SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe intreaga durata a Campaniei, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- accesand website-ul www.regulamentepromotii.ro, sectiunea dedicata Campaniei, accesibil si de pe mobil sau tableta;
- accesand website-ul penny.ro, accesibil si de pe mobil sau tableta;
- trimitand o solicitare scrisa adresata catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, et. 12, sector 2, Bucuresti.

(2) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, prevederile acestuia prevaland asupra oricaror altor comunicari. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/ sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/ sau prelungi durata desfasurarii Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe website-ul www.regulamentepromotii.ro, website-ul penny.ro sau prin alte mijloace de informare a publicului. 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE 
(1) Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta in Romania, cu varsta minima de 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei), care respecta termenii si conditiile acestui Regulament Oficial, care detin un card de fidelitate PENNY (fizic sau digital) valabil la data achizitionarii Produselor participante, care si-au exprimat acordul in formularul de solicitare a cardului PENNY de a le fi prelucrate datele personale in scop de marketing direct, si care au furnizat un numar de telefon pe formularul de solicitare a cardului de fidelitate PENNY (denumite in continuare individual „Participant” si colectiv „Participanti”).

(2) Nu au dreptul sa participe la prezenta Campanie persoane fizice autorizate, persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, angajatii Organizatorului, ai Partenerului, ai Agentiilor si ai celorlalte societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie). 

(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie orice persoana care nu are dreptul de a participa la Campanie, pe baza informatiilor comunicate de catre REWE in acest sens.

SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
(1) Produsele participante la Campanie (denumite in continuare in mod colectiv „Produse participante” sau individual „Produs participant”) sunt exclusiv produsele Ferrero, marca Raffaello, Ferrero Collection si Ferrero Rocher, indiferent de gramaj si/sau ambalaj, importate si/sau distribuite de catre FERRERO ROMANIA pe teritoriul Romaniei, comercializate in oricare dintre Magazinele Participante, in Perioada Campaniei.

(2) La incheierea Campaniei Produsele participante mentionate mai sus isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavand nicio raspundere sau obligatie fata de consumatorii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei, sau in afara Perioadei Campaniei. 

(3) Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in fiecare dintre Magazinele Participante.

SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI
(1) Pentru participarea si inscrierea valabila in Campanie si pentru a avea sansa de a castiga unul dintre premiile acordate de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, Participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
a) sa achizitioneze, oricand in Perioada Campaniei, din oricare dintre Magazinele Participante, unul sau mai multe Produse participante la Campanie, in orice combinatie de produse, in valoare totala de minimum 20 lei (TVA inclusa), specificate pe acelasi bon fiscal;
Bonul fiscal trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, in oricare dintre Magazinele Participante, sa ateste achizitia de Produse participante in valoare totala de minimum 20 lei (TVA inclusa) si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie. Pe bonul fiscal trebuie sa se poata identifica denumirea clara a Produsului/Produselor participante achizitionate.
b) sa detina un card de fidelitate PENNY (format fizic sau digital) valabil la data achizitionarii Produselor participante, cu conditia ca prin formularul de solicitare a cardului sa-si fi exprimat acordul privind prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing, precum si cu conditia de a-si fi furnizat numarul de telefon;
c) sa foloseasca cardul de fidelitate PENNY la casa de marcat in momentul achizitiei Produselor participante.

(2) Achizitia oricaror Produse participante folosind cardul de fidelitate PENNY, conform celor de mai sus, este considerata inscrierea in Campanie, conform prezentului Regulament Oficial. Inscrierea in Campanie se va efectua doar pentru Participantii care si-au exprimat consimtamantul, prin formularul de solicitare a cardului de fidelitate, pentru prelucrarea datelor personale in scop de marketing si au completat un numar de telefon de contact in acest sens. 

 (3) Cardurile de fidelitate PENNY sunt proprietatea REWE. Modalitatile de validare a cardului, de utilizare, transmitere, retragere si/sau anulare a acestuia, dupa caz, sunt in sarcina exclusiva a acestuia si sunt mentionate pe website-ul http://penny.ro/. FERRERO ROMANIA nu isi va asuma niciun fel de raspundere pivind orice aspecte legate de modalitatea de emitere, validare, utilizare, transmitere, retragere si/sau anulare a cardurilor de fidelitate.

(4) Un Participant unic (identificat prin seria cardului de fidelitate PENNY utilizat pentru inscrierea in Campanie) poate fi inscris in Campanie de mai multe ori, respectand pentru fiecare inscriere prevederile prezentului Regulament Oficial.

CHIAR DACA PARTICIPANTII LA PREZENTA CAMPANIE ACHIZITIONEAZA, CONFORM ACELUIASI BON FISCAL, MAI MULTE PRODUSE PARTICIPANTE, CU O VALOARE MAI MARE DE SAU MULTIPLU DE 20 RON (TVA INCLUSA) (DE EX. VALOARE TOTALA DE MINIMUM 40 RON, MINIMUM 60 RON, MINIMUM 80 RON ETC.), ACESTIA VOR PUTEA FI INSCRISI VALABIL IN CAMPANIE CU NUMARUL BONULUI FISCAL RESPECTIV O SINGURA DATA, INDIFERENT DE NUMARUL TOTAL SAU DE VALOAREA TOTALA A PRODUSELOR PARTICIPANTE ACHIZITIONATE CONFORM ACESTUIA.

(5) Indiferent de numarul de inscrieri in Campanie, un Participant poate castiga un singur premiu oferit in cadrul Campaniei.

(6) REWE isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date de inscrieri in Campanie pentru a preveni eventuale tentative de frauda si de a anula inscrierile considerate frauduloase sau care nu respecta Regulamentul Oficial, fara a avea obligatia de a efectua verificari extinse sau suplimentare.

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
(1) Desemnarea castigatorilor acestei Campanii promotionale se va face prin tragere la sorti, organizata la finalul Campaniei, in data de 13.10.2023, in urmatoarele conditii:
- Tragerea la sorti va avea loc prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, ce presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date; 
- Tragerea la sorti va avea loc la sediul unui birou notarial; 
- Tragerea la sorti va avea loc in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al agentiei Smartpoint si al FERRERO ROMANIA, in prezenta unui notar sau a unui avocat. La tragerea la sorti membrii comisiei pot participa si prin mijloace de comunicare la distanta, precum video-conferinta sau alte mijloace de comunicare la distanta similare. 
- La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valabile efectuate in Perioada Campaniei, conform prezentului Regulament Oficial.
- In cadrul tragerii la sorti Participantii au sansa sa castige unul dintre premiile descrise in cadrul Sectiunii 9 de mai jos si anume, unul dintre cele 200 de carduri cadou EMAG, in valoare unitara de 100 RON.
- In cadrul tragerii la sorti se va extrage un numar total de 200 de castigatori si 50 de rezerve. Mai intai se vor extrage castigatorii, dupa care se vor extrage rezervele. 
In cazul in care, din orice motiv, oricare dintre castigatorii extrasi nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, procedura de validare aplicabila castigatorilor urmand a fi aplicata si in cazul rezervelor. 

(2) In vederea desemnarii castigatorilor prin tragerea la sorti, conform celor de mai sus, REWE va transmite catre Agentia Smartpoint exclusiv seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor Participantilor inscrisi valid conform prezentului Regulament Oficial, in vederea realizarii extragerii, fara orice alte date de identificare sau date cu caracter personal. Identificarea concreta a castigatorilor, in baza seriilor bonurilor fiscale si cardurilor de fidelitate PENNY, si contactarea castigatorilor in vederea indeplinirii procedurii de validare se va efectua de catre Agentia REWE. Expedierea premiilor se va realiza de catre Agentia Smartpoint prin intermediul unui serviciu de curierat, la adresele indicate de catre castigatori la momentul validarii telefonice.

(3) In termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea extragerii castigatorilor si a rezervelor
de catre Agentia Smartpoint, aceasta va transmite catre REWE lista castigatorilor si a rezervelor (identificati prin seriile cardurilor de fidelitate PENNY si numarul bonurilor fiscale). Agentia REWE va contacta castigatorii in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data extragerii, in vederea validarii, conform celor prevazute in Sectiunea 10 de mai jos.

(4) Un Participant nu poate castiga prin tragere la sorti mai mult de un singur premiu in cadrul prezentei Campanii, indiferent de numarul de inscrieri in Campanie, chiar daca este extras castigator de mai multe ori in baza inscrierilor succesive in Campanie. 

(5) Lista castigatorilor si a premiilor castigate de acestia va fi publicata in maximum 30 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor, conform legii, pe website-ul www.regulamentepromotii.ro si pe website-ul PENNY (www.penny.ro). In cazul in care exista premii neacordate, acestea vor ramane in proprietatea FERRERO ROMANIA.

SECTIUNEA 9. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei Campanii sunt 200 de carduri cadou Emag in valoare unitara de 100 de RON (TVA inclusa).
Specificatiile cardului cadou Emag in valoare de 100 de RON (TVA inclusa) sunt:
Cardul cadou este valabil pana la data de 16.08.2024, fara posibilitatea de prelungire;
Cardul cadou poate fi utilizat o singura data, pentru o singura comanda;
Valoarea achizitiei trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea cardului cadou pentru a putea utiliza intreaga valoarea a cardului cadou. Daca valoarea achizitiei este mai mica decat valoarea cardului cadou, diferenta nu se acorda in bani sau alte beneficii si nici nu se poate utiliza ulterior pentru o alta comanda;
Cardul cadou se poate cumula si cu alte promotii sau vouchere achizitionate;
Cardul cadou este un cupon cu valoare, emis de eMAG, care se poate folosi in perioada de valabilitate pentru plata integrala sau partiala a comenzilor cu produse vandute de eMAG sau de partenerii eMAG Marketplace cu sediu si resedinta fiscala in Uniunea Europeana (cu exceptia produselor din categoriile Asigurari, Roviniete, Reincarcare Cartele, Monede si lingouri, metale pretioase, tutun)
In cazul returnarii produsului/produselor achitate cu cardul cadou, se va primi un nou cod pentru un nou card, care va avea valoarea egala cu valoarea cardului cadou utilizat pentru comanda produsul/produselor returnate. Nu se va acorda in bani sau alte beneficii valoarea produselor returnate 
Cardul cadou nu poate fi preschimbat in bani.

(2) Valoarea comerciala totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 20.000 RON (TVA inclusa).

(3) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor. 

(4) Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie).

(5) Premiile, astfel cum sunt prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei, sunt doar cu titlu de prezentare.

SECTIUNEA 10. VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnarii castigatorilor Campaniei, potrivit mecanismului descris mai sus, Organizatorul va proceda la validarea castigatorilor, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor in Campanie, pe baza confirmarilor primite de la Rewe, precum si modul de desfasurare a Campaniei si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament Oficial.
(2) Pentru validarea lor ca si castigatori si pentru acordarea premiului, Participantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
sa indeplineasca conditiile de participare stipulate in Sectiunea 5;
sa poata fi contactati la numarul de telefon mobil inregistrat in bazele de date ale REWE ca urmare a solicitarii cadrului de fidelitate PENNY, in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii ca si potentiali castigatori;
sa nu mai fi castigat anterior un alt premiu in cadrul acestei Campanii;
sa finalizeze procesul de validare detaliat mai jos, conform Regulamentului Oficial. 

(3) Castigatorii vor fi contactati de catre Agentia REWE in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon mobil inregistrat in bazele de date ale REWE ca urmare a solicitarii cardului de fidelitate PENNY. Pentru a parcurge procedura de validare, Participantul va furniza datele necesare pentru validare, respectiv: numele si prenumele, seria cardului de fidelitate PENNY si adresa postala de pe teritoriul Romaniei la care doresc sa primeasca premiul.

(4) In cazul in care un Participant desemnat castigator nu poate fi contactat din motive independente de vointa Organizatorului/Agentiei REWE (daca Participantii nu raspund la telefon, numarul de telefon nu este valabil, nu se afla in aria de acoperire, au telefonul inchis etc.), se va trece la apelarea rezervelor in ordinea in care au fost extrase. Agentia REWE  va efectua maximum 3 apeluri, in 3 zile diferite, in vederea instiintarii, respectiv obtinerii datelor necesare validarii, apelurile fiind efectuate in intervale orare diferite, in intervalul orar 09:00 – 18:00. 
Procedura de validare a rezervelor este identica cu procedura de validare a Participantului extras anterior drept potential castigator. In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului sau a Agentiilor, nici rezervele aferente fiecarui premiu nu vor putea fi validate castigatori conform Regulamentului Oficial, premiile nu vor fi acordate si vor ramane in proprietatea FERRERO ROMANIA.

(5) Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului. Datele personale ce vor fi completate pe procesul verbal de predare-primire a premiului sunt: nume, prenume si semnatura. 

(6) Curierul va incerca sa livreze premiul de doua ori la adresa indicata de castigator in cursul procesului de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00. In cazul in care premiile acordate in cadrul Campaniei sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in proprietatea FERRERO ROMANIA. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator de starea calitativa a premiilor in urma expedierii acestora prin firma de curierat.

(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda integral premiile daca Participantii desemnati castigatori si/sau rezerve nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.

SECTIUNEA 11. RASPUNDERE
(1) Organizatorul, Partenerul si Agentiile implicate in organizarea prezentei Campanii nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unor bonuri fiscale considerate invalide conform acestui Regulament Oficial, cu persoanele ce doresc sa fie inscrise in Campanie in baza unor produse neparticipante sau in situatiile unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Raspunderea Organizatorului, Partenerului si a Agentiilor implicate in organizarea prezentei Campanii cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

(2) Organizatorul, Partenerul si Agentiile nu isi asuma raspunderea pentru:
eventualele dispute legate de drepturile de folosire a cardurilor de fidelitate PENNY avute in vedere la inscriere;
cazul in care numarul de telefon comunicat de Participant nu poate fi utilizat pentru contactarea si identificarea Participantilor (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc). In acest caz Participantul nu va putea fi contactat in eventualitatea unui castig;
intreruperile serviciilor oferite de catre terti - nefunctionalitati ale furnizorilor de internet, nefunctionalitati ale furnizorilor de curent electric etc;
erorile in datele furnizate de catre Participanti, daca este cazul, acuratetea datelor de contact fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, Organizatorul si Partenerul nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate, care au dus la imposibilitatea predarii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator;
imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator sau Partener;
cazurile in care castigatorul nu indeplineste conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate, desfasurate de catre operatorii serviciilor de internet, cat si a serverelor ce gazduiesc website-ul www.regulamentepromotii.ro si/sau website-ul www.penny.ro, sau alte servicii de care functionalitatea acestora este dependenta si nu poate functiona, daca prin aceasta acestea nu poate fi accesate in vederea accesarii Regulamentului Oficial, a actelor aditionale la acesta sau a altor informatii privind Campania;
prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

(3) Organizatorul si Partenerul nu isi asuma raspunderea si nu vor fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorii Campaniei vor acorda premiile Participantilor care indeplinesc conditiile pentru participare valida conform prezentului Regulament Oficial. 

(4) Organizatorul si Partenerul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.

(5) Organizatorul si Partenerul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.

(6) Organizatorul Campaniei va acorda premii numai castigatorilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire, plata sau orice alta compensatie respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui FERRERO ROMANIA valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.

(7) Organizatorul, Partenerul si Agentiile sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului/Partenerului/Agentiilor ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza sau poate afecta bunul mers al Campaniei. Incercarea de frauda va rezulta in descalificarea respectivului Participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

SECTIUNEA 12. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu desfasurare acestei Campanii sunt prevazute in Anexa 1 a acestui Regulament Oficial.

(2) Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu aceasta Campanie se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1. 

SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite. 

(2) Orice obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
(1) Forta majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acestia sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

(2) Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora, nici de a modifica orarul de desfasurare ori Magazinele Participante ca urmare a aparitiei unui eveniment de forta majora. Organizatorul nu raspunde nici pentru situatia in care castigatorii nu pot beneficia efectiv de premiu din cauza unor evenimente de forta majora. 

(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin publicare pe website-ul www.regulamentepromotii.ro, pe website-ul www.penny.ro sau prin alte mijloace de informare a publicului.

SECTIUNEA 15. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.

(2) Eventualele sesizari sau reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre Smartpoint Consulting S.R.L., la urmatoarea adresa: str. Pitarul Hristache nr. 13-15, sector 1, Bucuresti, in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data publicarii listei finale a castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio sesizare/reclamatie.

(3) Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/resedinta sau numar de telefon/adresa de e-mail, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.

(4) Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii.

(5) Organizatorul si Agentiile nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari si/sau reclamatii, care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.

Prezentul Regulament Oficial a fost semnat si autentificat intr-un exemplar original, care va ramane in arhiva notarului public, si in 4 duplicate, astazi, ......................


ORGANIZATOR, FERRERO ROMANIA S.R.L.,

AGENTIA, SMARTPOINT CONSULTING SRL,



ANEXA nr. 1
la REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE 
„Noi inceputuri, acelasi gust desavarsit!!"
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 06 – 30 septembrie 2023

Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal 

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii sai
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre:
- FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, CUI 18621132, atribut fiscal RO, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10, persoana juridica romana, in calitate de operator de date (denumita in continuare „Organizatorul” ), prin intermediul SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, telefon + 4 031 805 3911, fax + 4 031 805 3913, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in continuare "Agentia" sau “Imputernicitul”) şi, respectiv de 
- REWE ROMANIA S.R.L., cu sediul social in Str. Buşteni nr. 7, Ştefăneştii de Jos 077175, Jud. Ilfov, CUI 13348610, atribut fiscal RO, J23/886/2005, (denumita în continuare “Partenerul” sau “REWE”), prin intermediul împuternicitului său SIBS ROMANIA S.A., cu sediul social in Bucuresti, str. Vasile Milea nr. 2H, parter, etaj 2 si etaj 4, Sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1154/2001, cod fiscal RO 13683215, (denumita in cele ce urmează “Agenția REWE”).

Organizatorul si Partenerul au calitatea de operatori de date cu caracter personal asociați (denumiti impreuna “Operatorii” sau “Operatorii asociati”). Agenția a fost desemnată de Organizator, precum si Agenția REWE a fost desemnata de Partener (denumite impreuna “Agentiile”), să prelucreze datele cu caracter personal în contextul organizării și desfășurării Campaniei, în calitate de persoane împuternicite.
În scopul prelucrării datelor cu caracter personal de către Organizator și Partener, în calitate de operatori asociați, aceștia au încheiat un acord scris prin care au fost adresate aspectele relevante din RGPD, inclusiv următoarele:
a) obiectul acordului, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, precum și scopurile și temeiurile prelucrării datelor;
b) obligațiile părților de respectare a legislației prelucrării datelor cu caracter personal: obligații privind informarea persoanelor vizate, restricții privind accesul la datele cu caracter personal, obligații privind utilizarea unor subcontractori precum și nominalizarea unui punct de contact în cadrul organizației pentru a fi contactat cu privire la solicitări/ plângeri în legătură cu aspecte vizând protecția datelor;
c) cerințe privind măsurile de securitate implementate pentru asigurarea protecției datelor cu caracter personal;
d) obligații privind asistența și cooperarea dintre părți;
e) cerințe privind păstrarea datelor cu caracter personal prelucrate;
f) condiții privind transferul datelor către țări terțe; și
g) aspecte privind răspunderea părților și despăgubiri.


Datele de contact ale Organizatorului, pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele lor cu caracter personal, sunt urmatoarele: 
FERRERO ROMANIA S.R.L., Departamentul de marketing adresa: str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, telefon: 021 528 22 20, email: privacy.romania@ferrero.com; 
Datele de contact ale Partenerului sunt urmatoarele: REWE ROMANIA S.R.L.,  adresa de corespondenta Str. Busteni, nr. 7, sat Stefanestii de Jos, com. Stefanestii de Jos, jud. Ilfov, Romania, precum si adresa de e-mail: protectiadatelor@penny.ro.

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
Organizatorul si Partenerul vor prelucra datele cu caracter personal ale următoarelor categorii de persoane vizate:

Categoria de persoane vizate Operatorul Date cu caracter personal Scop
Participant Partenerul
Imputernicit - Agentia REWE Date aferente cardului de fidelitate PENNY: nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate Inscriere in campanie


Extragerea potentialilor castigatori
Partenerul si Organizatorul in calitate de operatori asociati
Imputerniciti - Agentia REWE și Agentia Seria cardului de fidelitate PENNY si a bonurilor fiscale eligibile
Potential Castigator Partenerul
Imputernicit - Agentia REWE Nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate, adresa de livrare a premiului comunicata de fiecare castigator in parte Revendicare telefonica si validare
Castigator Partenerul si Organizatorul in calitate de operatori asociati
Imputerniciti - Agentia REWE și Agentia Nume, prenume, numar de telefon mobil,  adresa de livrare a premiului Validare finala si publicare lista castigatori


Acordare si expediere premii 
Organizatorul
Imputernicit - Agentia 
Semnatura de pe documentul de transport AWB/Proces Verbal de predare primire

3. Scopul prelucrarii
În ceea ce privește datele personale aferente cardului PENNY, acestea vor fi prelucrate de către Partener conform termenilor și condițiilor aduse la cunoștința deținătorilor de astfel de carduri în mod corespunzător, Partenerul având calitatea de operator independent cu privire la respectivele informații. 

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operatori si prin intermediul Agentiilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii, contactarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorilor.

4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate astfel:
-     Datele participantilor si castigatorilor, in vederea inscrierii in Campanie si pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor (nume, prenume, numar de telefon, adresa de livrare premiu, semnatura) sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Organizatorului și Partenerului privind desfasurarea Campaniei si premierea castigatorilor. 
 -    Publicarea listei castigatorilor premiilor pe website-ul www.regulamentepromotii.ro, este efectuata in temeiul obligatiei legale a Operatorilor de a publica astfel de liste, potrivit legislatiei privind organizarea de promotii si concursuri/loterii publicitare.
- Pastrarea datelor ulterior incheierii Campaniei si inmanarii premiilor reprezinta o prelucrare in temeiul interesului legitim al Operatorilor, pentru a putea dovedi desfasurarea Campaniei si acordarea premiilor, precum si in temeiul obligatiilor legale aferente legislatiei financiar- contabile ce impune pastrarea documentelor contabile pentru o anumita perioada.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Organizator si Partener vor fi dezvaluite Agentiilor Imputernicite, precum si autoritatilor, in masura in care este necesar pentru respectarea obligatiilor legale de catre Organizator si Partener. 
De asemenea, datele personale vor mai putea fi dezvaluite, numai in masura in care este necesar, urmatoarelor categorii de terti:
- Alte agentii sau furnizori de servicii contractati de Operatori sau de Imputerniciti in vederea organizarii Campaniei, printre care: Societati care furnizeaza produse si servicii Organizatorului, Partenerului sau Imputernicitilor acestora in legatura cu organizarea Campaniei, inclusiv furnizori de sisteme IT si furnizorii de servicii de asistenta aferenti, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicatii, realizare copii de rezerva si recuperare in caz de dezastru, servicii de securitate informatica si alti furnizori de servicii externalizate, cum ar fi stocare ii afara spatiului de productie propriu si furnizori de servicii de stocare in sistem cloud;
- alte entitati, cum ar fi autoritati de reglementare, contabili, auditori, avocati sau alti experti externi, curieri implicati in livrarea premiilor catre castigatori, in cazul in care activitatea lor necesita aceste informatii.

Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi      datele. Operatorii se asigura ca orice terti, carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal, sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este o decizie voluntara).
Cu exceptia celor detaliate mai sus, Operatorii nu vor divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operatori si/sau Imputerniciti timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei. Dupa trecerea acestui termen, datele vor fi distruse, acestea nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la prezenta Campanie.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operatori conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care au fost atribuite premiile. 
Listele cu castigatori publicate pe website-ul www.regulamentepromotii.ro, precum si pe website-ul penny.ro vor fi mentinute publice pentru o perioada de cel mult 60 de zile.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorii vor sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand imputernicitilor sai obligatii similare.

7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Participantii beneficiaza conform legii de urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita informatii legate de datele personale pe care Operatorul si imputernicitii le detin despre acestea, inclusiv informatii legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul. 
La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferita o copie a datelor personale prelucrate in legatura cu Campania. Daca sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Operatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative.
(ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot obtine rectificarea datelor personale pe care Operatorul si/sau imputernicitii le prelucreaza in legatura cu Campania. Operatorul si imputernicitii depun eforturi rezonabile pentru a mentine datele personale corecte, complete, actualizate si relevante, pe baza celor mai recente informatii de care dispun;
(iii) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita stergerea datelor personale prelucrate de Operator sau imputerniciti in legatura cu Campania. Operatorul si imputernicitii trebuie sa se conformeze acestei solicitari, daca: 
datele personale nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate; 
persoana vizata se opune prelucrarii din motive legate de situatia sa particulara;
datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; 
datele personale trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care ii revine Operatorului;
cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
a) pentru exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare;
b) pentru conformarea de catre Operator cu o obligatie legala;
c) in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
d) pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(iv) dreptul la restrictionarea prelucrarii: persoanele vizate pot obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale, in cazul in care: 
contesta corectitudinea datelor personale, pentru perioada de care este nevoie pentru a verifica corectitudinea, 
prelucrarea este nelegala si solicita restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor personale,
nu mai avem nevoie de datele personale dar persoana vizata le solicita pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau 
persoana vizata are obiectii legate de prelucrare, pentru perioada necesara pentru a verifica daca motivele intemeiate ale Operatorului prevaleaza.
(v) dreptul la obiectie: persoanele vizate pot obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situatia acestora particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Operatorului sau ale unei terte parti. In acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu exceptia cazului in care: (i) Operatorul poate dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Persoanele vizate, care obiecteaza la prelucrare, sunt rugate sa specifice daca doresc, de asemenea, ca datele personale sa fie sterse.
(vi) dreptul de a depune o reclamatie: persoanele vizate pot depune reclamatii la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal prin intermediul procedurii disponibile pe site-ul ANSPDCP, www.dataprotection.ro.

De retinut:
Perioada de timp: Termenul de raspuns pentru solicitarile persoanelor vizate este de 30 de zile, ce poate fi prelungit, in cazul unor motive specifice legate de anumite cerinte legale sau de complexitatea cererii, cu o perioada suplimentara de 2 luni.
Restrictionarea accesului: In anumite situatii, accesul la toate sau o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale. In cazul unui astfel de refuz cu privire la cererea de acces, vor fi comunicate motivele refuzului.
Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, persoanele vizate nu pot fi identificate in baza elementelor de identificare furnizate in cerere. In astfel de cazuri, daca persoana nu poate fi identificata drept persoana vizata, Operatorul nu poate da curs solicitarii respectivei persoane, cu exceptia cazului in care ofera Operatorului informatii suplimentare care sa permita identificarea. 
Exercitarea drepturilor: Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Organizatorului la adresa str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail privacy.romania@ferrero.com, respectiv catre Partener la adresa de corespondenta Str. Busteni, nr. 7, sat Stefanestii de Jos, com. Stefanestii de Jos, jud. Ilfov, Romania, precum si adresa de e-mail: protectiadatelor@penny.ro.


8. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorii implementeaza masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorii vor impune oricaror imputerniciti obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

9. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personale
Organizatorul si Partenerul au dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial oricand pe durata desfasurarii Campaniei, in cazul in care identifica masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata in prealabil (cu cel putin o zi inainte) pe website-ul www.regulamentepromotii.ro, precum si pe website-ul penny.ro, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulamentul Oficial al Campaniei. 

10. Alte prevederi 
Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului European nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.


 
Acesta promotie este valabila de la 2023-09-06 si expira la 2023-09-30  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24