REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Raffaello - Valentine’s Day"
Campanie promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 10-11 si 14 februarie 2024
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania promotionala „Raffaello - Valentine’s Day!", denumita in continuare „Campania”, este organizata si desfasurata de societatea FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, CUI 18621132, atribut fiscal RO, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10 (denumita in continuare „Organizatorul” sau „FERRERO ROMANIA”).
(2) Campania este organizata de FERRERO ROMANIA prin intermediul agentiei SMARTPOINT CONSULTING S.R.L., cu sediul in Bd. Splaiul Unirii nr. 33, bl. M4, sc. 1, et. 4, ap. 18, sector 3, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3792/2005, CUI 17290596, atribut fiscal RO, telefon 031 805 3911 denumita in continuare „Agentia Smartpoint” sau „Agentia”.
(3) Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la aceasta Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare „Regulament Oficial”).
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
(1) Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in perioada 10-11 si 14 februarie 2024, denumita in continuare „Perioada Campaniei”, in toate magazinele fizice din reteaua Auchan de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare individual „Locatia participanta” si colectiv „Locatiile participante”), in conformitate cu programul de functionare al Locatiilor participante, afisat in fiecare Locatie participanta in parte, conform acestui Regulament Oficial. Lista tuturor Locatiilor Participante, precum si zilele si intervalele orare din perioada Campaniei aplicabile fiecarei Locatii Participante in parte se regasesc mai jos:
Lista locatii Auchan:
Nr.Crt Magazin Oras Adresa Perioada implementare Program activare
1 Bacău Auchan Bacău Republicii, Nr. 181, Bacau , 600303, Jud. Bacau 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
2 Baia Mare Auchan Baia Mare Bd. București nr. 144, 430013, Baia Mare 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
3 Brașov Auchan Coresi Brașov acces din Strada Zaharia Stancu, nr 1, Brasov 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
4 Brașov Auchan Vest City Brașov Sos Cristianului, nr. 5, 500053, Brasov 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
5 București Auchan Berceni București Dealul Bisericii nr. 67 - 109, Sector 4, 042157, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
6 București Auchan Cotroceni București Strada Vasile Milea, nr. 4, 061341, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
7 București Auchan Crângași București Bd Constructorilor, nr 16A, sector 6, 060511, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
8 București Auchan Drumul Taberei București Str. Brasov nr. 25, intrarea prin Bd. 1 Mai, sector 6, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
9 București Auchan Militari București Bld. Iuliu Maniu nr 546-560, sector 6, 061129, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
10 București Auchan Pallady București Bd Theodor Pallady, nr 51, sector 3, 032258, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
11 București Auchan Titan București Bd 1 Decembrie 1918, nr 33A, sector 3, 032455, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
12 București Auchan Vitan București Calea Vitan, nr. 236, 031301, sector 3, Bucuresti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
13 Cluj-Napoca Auchan Iris Cluj-Napoca Bd. Muncii, nr. 1- 15, 400641, Cluj - Napoca 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
14 Cluj-Napoca Auchan Iulius Cluj-Napoca Str. Alexandru Vaida Voievod nr 53-55, 400436, Cluj (in Iulius Mall) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
15 Constanța Auchan Maritimo (Vivo) Constanța Bd Aurel Vlaicu, nr 220, 900380, Constanta (in Maritimo Shopping Center) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
16 Constanța Auchan Sud City Constanța Sos. Mangaliei, nr. 195A, 900082, Constanta 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
17 Craiova Auchan Craiova Calea Bucuresti, nr 80, 200440, Craiova (in Electroputere Parc) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
18 Craiova Auchan Craiovița Craiova Calea Severinului, nr 5A, Craiova 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
19 Deva Auchan Deva Calea Zarandului, nr 87, 330182, Deva 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
20 Galați Auchan Galați Bd. Galati, Nr 3A, 800654, Galati 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
21 Iași Auchan Iași Str Palas, nr 5C, 700051, Iasi (in Palas Iasi) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
22 Oradea Auchan Oradea Str. Ogorului, nr. 171, 410554, Oradea, Jud. Bihor 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
23 Pitești Auchan Bradu Pitești Comuna Bradu, Sat Geamana, DN 65 B, Nr F4, 117141, Jud Arges 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
24 Pitești Auchan Găvana Pitești Str. Dobrogeanu Gherea nr. 1, 110104, Pitesti 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
25 Ploiești Auchan Ploiești Comuna Blejoi, Sat Blejoi, nr 1200, jud. Prahova 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
26 Satu Mare Auchan Satu Mare Drumul Careiului DN 19, nr 77-79, 440187, Satu Mare 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
27 Sibiu Auchan Sibiu Shopping City Sibiu, DN1, km 306, Selimbar, 557260, jud. Sibiu 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
28 Suceava Auchan Suceava Calea Unirii nr 22, 720018, Suceava (in incinta Iulius Mall) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
29 Tg. Mureș Auchan Doja Tg. Mureș Str. Gheorghe Doja, nr. 243, 540228, Tg. Mures 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
30 Tg. Mureș Auchan Sud City Tg. Mureș Bd. 1 Decembrie 1918, nr 291, 540510, Targu Mures 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
31 Timișoara Auchan Iulius Timișoara Str Demetriade nr 1, 300088, Timisoara (in incinta Iulius Mall) 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
32 Timișoara Auchan Nord Timișoara Calea Aradului, nr. 56, 300291, Timisoara 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
33 Timișoara Auchan Sud Timișoara Calea Şagului, nr. 223, com. Giroc, 307220, jud. Timis 10, 11 si 14 februarie "Sambata-Duminica: 11:00-18:00
Miercuri: 15:00-21:00"
(2) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
(1) Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
(2) Regulamentul Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- accesand website-ul https://www.regulamentepromotii.ro/
- trimitand o solicitare scrisa adresata catre Ferrero Romania S.R.L., la urmatoarea adresa: Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, et. 12, sector 2, Bucuresti.
(3) Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/ sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/ sau prelungi desfasurarea Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe Site-ul Campaniei (accesibil si de pe mobil sau tableta) sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
(1) Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta in Romania, cu varsta minima de 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei), care respecta termenii si conditiile acestui Regulament Oficial, (denumite in continuare individual „Participant” si colectiv „Participanti”).
(2) Nu au dreptul sa participe la prezenta Campanie persoane fizice autorizate, persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, angajatii Organizatorului, ai Agentiilor si ai celorlalte agentii/societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie), rudele si afinii acestor angajati, pana la gradul IV inclusiv.
(3) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament Oficial.
(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie orice persoana care nu are dreptul de a participa la Campanie.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
(1) Produsele participante la Campanie sunt exclusiv specialitatile Ferrero marca Raffaello, in orice ambalaj sau gramaj, importate si/sau comercializate de catre Organizator pe teritoriul Romaniei, in Locatiile participante (denumite in continuare individual „Produs participant” sau colectiv „Produse participante”). Pentru evitarea oricarui dubiu, tabletele Raffaello, respectiv inghetata Raffaello nu sunt produse participante in aceasta Campanie.
(2) La incheierea Campaniei Produsele participante mentionate mai sus isi pierd calitatea de Produs participant la prezenta Campanie, Organizatorul nemaiavand nicio raspundere sau obligatie fata de consumatorii care achizitioneaza asemenea produse dupa data incetarii Campaniei sau in afara Perioadei Campaniei.
(3) Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in fiecare dintre Locatiile participante.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Pentru ca un Participant sa poata participa la prezenta Campanie si pentru a avea sansa de a castiga unul dintre premiile acordate de catre Organizator in cadrul prezentei Campanii, acesta trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
Sa achizitioneze din oricare dintre Locatiile participante, in Perioada Campaniei, mai precis in oricare dintre zilele expres mentionate in Sectiunea 3 de mai sus, aferente Locatiei participante in cauza, unul sau mai multe Produse participante la Campanie (in orice combinatie), in valoare totala de minimum 40 lei (TVA inclus), specificat(e) pe acelasi bon fiscal.
Sa se prezinte, in oricare dintre zilele si in intervalul orar de activare a promoterilor, precizat in cadrul Sectiunii 3, aplicabil Locatiei participante respective, la standul Raffaello special amenajat dupa linia caselor de marcat, din Locatia participanta in cauza.
Sa prezinte promoterilor, in original, bonul fiscal ce atesta achizitionarea Produselor participante la Campanie, in valoare totala de minimum 40 lei (TVA inclus), conform Regulamentului Oficial.
Pentru a fi validat, bonul fiscal trebuie sa fie emis in Perioada Campaniei, in Locatia participanta respectiva, sa ateste achizitionarea Produselor participante (in orice combinatie) conform Regulamentului Oficial, in valoare totala de minimum 40 lei (TVA inclus), si sa nu fi fost inscris anterior in Campanie. Pe bonul fiscal trebuie sa se poata identifica denumirea clara a Produsului/Produselor participante achizitionate; nu sunt acceptate bonurile fiscale care contin denumiri generice, indicarea doar a categoriei de produse sau indicarea produselor prin coduri ale magazinelor.
Dupa validarea bonului fiscal de catre promoteri, clientii vor fi invitati sa se inscrie in tragerea la sorti din cadrul Campaniei, asistati de promoterului aflat la standul Raffaello, dupa linia caselor de marcat. Participantul va fi invitat sa-si completeze intr-un formular Airtable, pe tableta aflata in posesia promoterului, datele de contact (nume, prenume si numar de telefon mobil - Participantul trebuie sa foloseasca un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in oricare dintre urmatoarele retele de telefonie mobila: Orange, Vodafone, Telekom si Digi Mobil), datele de achizitie (numarul, data bonului fiscal inregistrat si produsele achizitionate) si sa incarce poza cu bonul fiscal.
Inainte de a putea trimite formularul si de a se putea inscrie in Campanie, Participantului i se va solicita sa confirme ca are varsta minima de 18 ani, impliniti pana la data inceperii Campaniei, ca a citit, a inteles si este de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei, respectiv ca a citit si a inteles Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, prin bifarea casutelor corespunzatoare, numai dupa citirea celor doua documente, dupa cum urmeaza:
o „Confirm ca am peste 18 ani”
o „Confirm ca am citit, am inteles si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei promotionale”
o „Confirm ca am citit si am inteles Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal inclusa in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei.”
Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date false sau incorecte/incomplete poate duce la imposibilitatea de inscriere si participare in Campanie sau la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea participarii si neacordarea premiului castigat.
Dupa inregistrarea in Campanie prin intermediul tabletei, Participantului i se va afisa pe tableta un mesaj de confirmare a inscrierii de tipul celui de mai jos:
„TE-AI ÎNSCRIS În CAMPANIE. Pentru mai multe șanse de câștig poți înscrie mai multe bonuri. Perioada Campaniei este 10-11 si 14 februarie 2024.”
(2) Cu un bon fiscal Participantul se poate inscrie in mod valabil in Campanie o singura data, indiferent de numarul de Produse participante specificate pe bonul fiscal in cauza sau valoarea totala a acestora.
(3) Un Participant se poate inscrie in Campanie de mai multe ori, insa de fiecare data inscriind datele unui nou bon fiscal aferent achizitiei Produsului/Produselor participante la Campanie.
(4) Un Participant unic este identificat prin numarul de telefon. In cazul in care Organizatorul considera in mod intemeiat ca o anumita participare nu a respectat toate conditiile Regulamentului Oficial, are dreptul de a o anula, fara a anunta in prealabil Participantul respectiv.
(5) Un Participant poate inscrie in Campanie maximum 5 bonuri fiscale diferite intr-o zi.
(6) PARTICIPANTII AU OBLIGATIA DE A PASTRA BONURILE FISCALE INSCRISE IN CAMPANIE, IN ORIGINAL, PANA LA MOMENTUL INMANARII PREMIULUI, ACESTEA FIIND NECESARE PENTRU VALIDARE IN CAZUL CASTIGULUI. In cazul in care Participantul declarat potential castigator nu poate prezenta bonul fiscal original inscris in Campanie, in format fizic, care sa ateste faptul ca Participantul a achizitionat Produsul/Produsele participant/e, conform prezentului Regulament Oficial, Participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre Organizator.
(7) Nu vor fi luate in considerare inregistrarile efectuate in urmatoarele conditii:
- daca Participantii indica in formular un numar de telefon nevalabil, nealocat, care nu poate fi identificat sau nu apartine uneia dintre retelele de telefonie mobila indicate (Telekom, Orange, Digi sau Vodafone); folosirea in formularul de inscriere in Campanie de numere scurte sau de pe internet nu va fi luata in considerare;
- daca inscrierile au fost efectuate prin frauda sau prin oricare alte modalitati si/sau echipamente electronice si/sau software, altele decat cele legale si/sau indicate de catre Organizator, ori au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului Oficial.
(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica oricand, pana la acordarea efectiva a premiilor, validitatea numerelor de telefon folosite pentru inscrierea in Campanie, precum si realitatea si autenticitatea bonurilor fiscale inscrise in Campanie.
(9) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a Campaniei pentru a preveni eventuale tentative de frauda si de a anula inscrierile considerate frauduloase sau care nu respecta Regulamentul Oficial, fara a avea obligatia de a efectua verificari extinse sau suplimentare.
(10) In cazul in care unul sau mai multi Participanti atrag atentia prin numarul de bonuri fiscale inscrise, acestia vor putea fi contactati si li se va solicita sa prezinte in original toate bonurile fiscale inscrise sau, aleatoriu, anumite bonuri fiscale inscrise in Campanie. In cazul in care Participantul/Participantii refuza sa prezinte aceste bonuri fiscale conform solicitarii Organizatorului sau a Agentiei, acestuia/acestora li se va bloca accesul in cadrul prezentei Campanii si li se vor anula toate inscrierile anterioare.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
(1) Desemnarea castigatorilor acestei Campanii promotionale se va face prin tragere la sorti, organizata in data de 15.02.2024, in urmatoarele conditii:
- Tragerea la sorti va avea loc prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, ce presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date.
- Tragerea la sorti va avea loc la sediul unui birou notarial;
- Tragerea la sorti va avea loc in prezenta unei comisii formata dintr-un reprezentant al agentiei Smartpoint Consulting SRL si al Organizatorului, in prezenta unui notar sau a unui avocat. La tragerea la sorti membrii comisiei pot participa si prin mijloace de comunicare la distanta, precum video-conferinta sau alte mijloace de comunicare la distanta similare.
- La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valabile efectuate de Participanti in Perioada Campaniei, conform prezentului Regulament Oficial.
- In cadrul tragerii la sorti Participantii au sansa sa castige unul dintre cele 141 de premii, constand in cate un voucher Auchan in valoare unitara de 100 de RON.
- In cadrul tragerii la sorti se vor extrage un numar total de 141 de castigatori si 30 de rezerve. Mai intai se vor extrage toti castigatorii, dupa care se vor extrage rezervele.
- In cazul in care, din orice motiv, oricare dintre castigatorii extrasi nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervelor, in ordinea extragerii lor, procedura de validare aplicabila castigatorilor urmand a fi aplicata si in cazul rezervelor.
(2) In termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data tragerii la sorti reprezentantii Agentiei Smartpoint vor contacta telefonic castigatorii, apeland numarul de telefon folosit in formularul de inscriere, in intervalul orar 09 -18.00, timp de maximum 5 zile lucratoare.
(3) In cazul in care oricare dintre castigatori nu poate fi contactat/ refuza/ se afla in incapacitate de a intra in posesia premiului, se va apela succesiv la rezervele stabilite conform prevederilor acestui Regulament Oficial, in ordinea extragerii lor, procedura de validare aplicabila in cazul castigatorilor fiind aplicabila si in cazul rezervelor.
(4) Un Participant nu poate castiga prin tragere la sorti mai mult de un singur premiu in cadrul prezentei Campanii, indiferent de numarul de inscrieri in Campanie, chiar daca este extras castigator de mai multe ori in baza inscrierilor sale succesive, inclusiv in ipoteza in care a folosit numere de telefon diferite pentru inscrierea in Campanie.
(5) Lista castigatorilor si a premiilor castigate de acestia va fi publicata in maximum 30 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor, conform legii, pe Site-ul Campaniei. In cazul in care exista premii neacordate, acestea vor ramane in proprietatea Organizatorului.
SECTIUNEA 9. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
(1) Premiile oferite de Organizator in cadrul acestei Campanii sunt 141 de vouchere Auchan, fiecare avand o valoare unitara de 100 RON (TVA inclusa).
(2) Valoarea comerciala totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 14.100 RON (TVA inclusa).
(3) Voucherele sunt valabile pana la data de 14.04.2024. In cazul in care voucherele raman nefolosite in termenul specificat, acestea isi pierd valabilitatea, nemaiputand fi utilizate la o data ulterioara. Fiecare voucher poate fi folosit pentru o singura achizitie, exclusiv in reteaua de magazine Auchan (cu exceptia MyAuchan Petrom) de pe teritoriul Romaniei. In cazul in care valoarea totala a achizitiei este mai mica decat valoarea voucherului utilizat, diferenta nu se va acorda in bani sau alte beneficii; in cazul in care valoarea totala a achizitiei este mai mare decat valoarea bonurilor utilizate, diferenta poate fi achitata prin orice alta forma de plata disponibila in magazinul in cauza.
(4) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri sau servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor/ caracteristicilor premiilor.
(5) Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a Produselor participante la Campanie).
(6) Premiile, astfel cum sunt prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei, sunt doar cu titlu de prezentare.
SECTIUNEA 10. VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnarii castigatorilor Campaniei, potrivit mecanismului descris mai sus, Organizatorul va proceda la validarea castigatorilor, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor in Campanie, precum si modul de desfasurare a Campaniei si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament Oficial.
(2) Pentru validarea lor ca si castigatori si pentru acordarea premiului, acestia trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
✔ sa indeplineasca conditiile de participare stipulate in Sectiunea 5;
✔ sa poata fi contactati la numarul de telefon mobil cu care s-au inregistrat in Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la data desemnarii ca si castigatori;
✔ sa nu mai fi castigat anterior un alt premiu in cadrul acestei Campanii, chiar daca au folosit numere de telefon diferite pentru inscriere;
✔ sa finalizeze procesul de validare detaliat mai jos, conform Regulamentului Oficial.
PENTRU A PUTEA INTRA IN POSESIA PREMIILOR PARTICIPANTII LA CAMPANIE TREBUIE SA PASTREZE IN ORIGINAL SI IN STARE BUNA/NEDETERIORATA BONUL/URILE FISCAL/LE A/ALE PRODUSULUI/ELOR PARTICIPANT/E INSCRIS/E IN CAMPANIE PANA LA ACORDAREA PREMIULUI, ACESTEA FIIND NECESARE PENTRU VALIDARE IN CAZUL CASTIGULUI. In cazul in care Participantul declarat potential castigator nu poate prezenta bonul fiscal inscris in Campanie, original, in format fizic, care sa ateste faptul ca Participantul a achizitionat Produsul/Produsele participant/e, conform prezentului Regulament Oficial, Participantul respectiv nu va fi validat castigator si va pierde orice drept de a solicita acordarea premiului de catre Organizator. Este interzisa reproducerea si falsificarea bonurilor fiscale, precum si alterarea, in orice mod, a celor originale.
(3) Castigatorii vor fi contactati de catre Agentia Smartpoint in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti, la numarul de telefon trecut in formularul de inscriere in Campanie. Pentru a parcurge procedura de validare Participantul va furniza Agentiei informatiile necesare identificarii si validarii lui, astfel cum sunt precizate mai sus.
In cadrul apelului, Participantului i se va solicita:
a. sa declare ca are drept de participare conform Sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial;
b. sa comunice urmatoarele informatii: confirmare cu privire la varsta de cel putin 18 ani la data inceperii Campaniei, nume, prenume, adresa postala la care doreste sa primeasca premiul si adresa de e-mail daca Participantul doreste primirea link-ul securizat prin aceasta modalitate, in vederea incarcarii informatiilor solicitate potrivit literei c. de mai jos;
c. sa trimita, in termen de cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la momentul convorbirii si primirii SMS-ului/ e-mailului cu linkul securizat, urmatoarele informatii: numele si prenumele, adresa la care doreste sa primeasca premiul, copia/ poza bonului fiscal extras castigator (suplimentar, originalul bonului fiscal poate fi solicitat de catre Organizator/Agentie, pana la predarea efectiva a premiului).
Trimiterea informatiilor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat transmis de Agentie. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii. Accesand acel link, castigatorul va trebui sa transmita informatiile solicitate in cadrul apelului telefonic, in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la momentul primirii link-ului. Daca Participantul nu transmite informatiile solicitate in termen de 3 zile lucratoare de la primirea link-ului, acesta va fi invalidat ca si castigator si se vor contacta rezervele, in ordinea extragerii acestora. In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii informatiilor si, in cazul in care ceva este in neregula cu acestea, va fi contactat telefonic si rugat sa retransmita informatiile prin intermediul link-ului pe care l-a primit.
(4) In cazul in care un Participant desemnat castigator nu poate fi contactat din motive independente de vointa Organizatorului/Agentiei (daca Participantii nu raspund la telefon, numarul folosit la inscrierea in Campanie nu este valabil, nu se afla in aria de acoperire, au telefonul inchis etc.), sau refuza prezentarea bonurilor fiscale originale extrase castigatoare, conform solicitarii Agentiei, se va trece la apelarea rezervelor in ordinea in care au fost extrase. Agentia va efectua maximum 3 apeluri, in 3 zile diferite, in vederea instiintarii, acestea fiind efectuate in intervale orare diferite, in intervalul orar 09:00 – 18:00.
Procedura de validare a rezervelor este identica cu procedura de validare a Participantului extras anterior. In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului sau a Agentiei, nici rezervele aferente fiecarui premiu nu vor putea fi validate castigatori conform Regulamentului Oficial, premiile nu vor fi acordate si vor ramane in proprietatea Organizatorului.
(5) Acordarea premiilor se va face in urma contactarii telefonice a Participantilor desemnati castigatori si validarii acestora, prin intermediul unui reprezentant al Agentiei, in termen de 30 de zile lucratoare de la data contactarii telefonice si validarii castigatorului conform celor de mai sus. Expedierea premiilor catre castigatori se va face prin curier.
(6) Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului. Datele personale ce vor fi completate pe procesul verbal de predare-primire a premiului sunt: nume, prenume si semnatura.
(7) Curierul va incerca sa livreze premiul de doua ori la adresa indicata de castigator in cursul procesului de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00. In cazul in care premiile acordate in cadrul Campaniei sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in proprietatea Organizatorului.
(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda integral premiile daca Participantii desemnati castigatori si/sau rezerve nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
SECTIUNEA 11. RASPUNDERE
(1) Prin participarea la Campanie Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prezentului Regulament Oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate in conformitate cu Regulamentul Oficial de Organizator in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
(2) Organizatorul si Agentia implicata in organizarea prezentei Campanii nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii posesori ai unor bonuri fiscale considerate invalide conform acestui Regulament Oficial, cu persoanele ce incearca inscrierea in Campanie in baza unor produse neparticipante sau in situatiile unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Raspunderea Organizatorului si a Agentiei implicate in organizarea prezentei Campanii cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
(3) Organizatorul si Agentia nu isi asuma raspunderea pentru:
● nespecificarea ca atare de catre Locatia participanta vanzatoare a Produsului participant achizitionat pe bonul fiscal, sau pentru specificarea doar a categoriei de produse din care acesta face parte, astfel incat sa fie imposibila identificarea cu certitudine a produsului achizitionat;
● cazul in care numarul de telefon folosit de Participant nu poate fi utilizat pentru contactarea si identificarea Participantilor (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc). In acest caz Organizatorul nu il va putea contacta pe Participant in eventualitatea unui castig;
● intreruperile serviciilor oferite de catre terti - nefunctionalitati ale furnizorilor de internet, nefunctionalitati ale furnizorilor de curent electric etc;
● eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscrierea in Campanie;
● situatiile in care consumatorii achizitioneaza pe Perioada Campaniei produse neparticipante la Campanie;
● erorile in datele furnizate de catre Participanti, daca este cazul, acuratetea datelor de contact fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate, care au dus la imposibilitatea inmanarii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator;
● imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator;
● cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
● derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate, desfasurate de catre operatorii serviciilor de internet, cat si a serverelor ce gazduiesc Site-ul Campaniei, cat si alte servicii de care functionalitatea acestuia este dependenta si nu poate functiona, daca prin aceasta Site-ul Campaniei nu poate fi accesat in vederea verificarii Regulamentului Campaniei sau a altor anunturi cu privire la Campanie:
● prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
(4) Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiile Participantilor care au respectat prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada participarii valabile in Campanie.
(5) Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza inscrierile, indiferent de data si ora trimiterii efective a inscrierilor de catre Participanti.
(6) Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare.
(7) Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.
(8) Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.
(9) Organizatorul Campaniei va acorda premii numai castigatorilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada inscrierii in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire, plata sau orice alta compensatie respectivului castigator. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
(10) Organizatorul si Agentia sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului/Agentiei ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul si Agentia isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza sau poate afecta bunul mers al Campaniei. Incercarea de frauda va rezulta in descalificarea respectivului Participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 12. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu desfasurare acestei Campanii sunt prevazute in Anexa 1 a acestui Regulament Oficial.
(2) Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu aceasta Campanie se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1.
SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE
(1) Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite.
(2) Orice obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
(1) Forta majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
(2) Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului Oficial sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora, nici de a modifica orarul de desfasurare ori Locatiile participante ca urmare a aparitiei unui eveniment de forta majora. Organizatorul nu raspunde nici pentru situatia in care castigatorii nu pot beneficia efectiv de premiu din cauza unor evenimente de forta majora.
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin publicare pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 15. LITIGII
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.
(2) Eventualele sesizari sau reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre Smartpoint Consulting S.R.L., la urmatoarea adresa: str. Pitarul Hristache nr. 13-15, sector 1, Bucuresti, in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data publicarii listei finale a castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio sesizare/reclamatie.
(3) Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
a) numele, domiciliul/resedinta sau numar de telefon/adresa de e-mail, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului;
b) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
(4) Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii.
(5) Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari si/sau reclamatii, care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.
SECTIUNEA 16. ERORI / BONURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
(1) Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri fiscale care sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, pe care nu se pot identifica denumirile clare ale Produselor participante achizitionate sau valoarea totala minima a acestora etc. nu vor fi luate in considerare de catre Organizator in vederea acordarii premiilor
(2) Organizatorul acestei Campanii nu isi asuma nicio raspundere pentru bonuri fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile, care contin stersaturi, cat si orice imitatie prin orice metode) sau care nu se supun conditiilor prezentului Regulament Oficial, sau pentru orice alti factori independenti de Organizator, care ar putea afecta dreptul unei persoane de a participa la prezenta Campanie, si nici nu va acorda/ inmana premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale, care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio cauza care nu se datoreaza culpei sale exclusive si care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.
Prezentul Regulament Oficial a fost semnat si autentificat intr-un exemplar original, care va ramane in arhiva notarului public, si in 4 duplicate, astazi, ......................
FERRERO ROMANIA S.R.L.,
ORGANIZATOR,
SMARTPOINT CONSULTING SRL,
AGENTIA,