REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Kinder Surprise – 50 de ani WOW”
06.09.2024 – 25.09.2024
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Campania promotionala “Kinder Surprise – 50 de ani WOW” (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de FERRERO ROMANIA S.R.L., o societate cu raspundere limitata romana, cu sediul in strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, Romania, avand codul unic de inregistrare 18621132, atribut fiscal RO, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J40/7003/2006, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10 (denumita in continuare „Organizatorul” sau „Ferrero Romania”).
1.2 Campania este organizata de FERRERO ROMANIA prin intermediul agentiei LION COMMUNICATION SERVICES S.A., cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Nicolae Iorga nr. 13, Corp A, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8531/2009, avand cod unic de inregistrare 25848554 (denumita in continuare „Agentia Lion Communication” sau „Agentia”).
1.3 Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”).
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1 Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, prin intermediul paginii de Facebook Kinder Romania (https://www.facebook.com/kinderromania), respectiv prin intermediul platformei Facebook (https://www.facebook.com/), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Meta Platforms, Inc. nu are nicio calitate de nici ao natura cu privire la Campanie.
3.2 Campania se desfasoara in perioada 06.09.2024 (ora 10.00.00, ora Romaniei) – 25.09.2024 (ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei), denumita in continuare „Perioada Campaniei”.
3.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, oricand inainte sau pe parcursul derularii acesteia, dupa anuntarea in mod public a acestei modificari, conform prevederilor din Sectiunea 4 de mai jos.
3.4 Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
SECTIUNEA 4. REGULAMENTUL OFICIAL
4.1 Prin participarea la aceasta Campanie participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
4.2 Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind disponibil in mod gratuit, oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- accesand site-ul https://regulamentepromotii.ro/ (accesibil si de pe mobil sau tableta) sau
- printr-o solicitare scrisa trimisa Organizatorului, la sediul acestuia din strada Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
4.3 Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.
4.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/ sau completa prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/ sau prelungi desfasurarea Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor intervenite, prin publicarea pe site-ul https://regulamentepromotii.ro/ (accesibil si de pe mobil sau tableta) sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1 Campania este adresata tutror persoanelor fizice cu capacitate deplina de exercitiu, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta in Romania, cu varsta minima de 18 ani, impliniti pana la data inscrierii in Campanie, care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial, (denumite in continuare individual „Participant” si colectiv „Participanti”).
5.2 La aceasta Campanie nu au dreptul sa participe persoane fizice autorizate, persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, angajatii Organizatorului, ai Agentiilor si ai celorlalte agentii/societati implicate in organizarea Campaniei, dupa caz, respectiv membrii de familie ai acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
5.3 Participarea in aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament Oficial.
5.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie orice persoana care nu are dreptul de a participa la Campanie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara parcurgerea urmatorilor pasi:
a) Pe pagina de Facebook Kinder Romania - https://www.facebook.com/kinderromania Organizatorul va posta un anunt cu privire la Campanie avand urmatorul (sau similar) continut:
Kinder Surprise împlinește 50 de ani.
Ocazia perfectă pentru a lansa o colecție de 15 figurine imaginate de cei mici.
Înscrie și tu în comentarii un desen făcut de copilul tău pentru a avea șansa de a fi creator de jucării Kinder în colecția aniversară.
#50DeAniDeWOW
Jucăriile realizate nu se vor regăsi în produsele Kinder Surprise din magazine și nu vor fi oferite celor care au înscris desenele care stau la baza acestora; ele vor face parte dintr-o expoziție organizată de Ferrero, la finalul Campaniei.
Campania se desfășoară în perioada 6 – 25 septembrie 2024, conform regulamentului campaniei, disponibil pe https://regulamentepromotii.ro/.
b) Participantul trebuie sa posteze, in Perioada Campaniei, ca si comentariu la postarea mentionata mai sus, o imagine cu un desen facut de catre copilul sau, prezentand o figurina imaginata de catre copilul in cauza. Desenul trebuie sa fie realizat de un copil (sau mai mult copii impreuna) cu varsta maxima de 14 ani, impliniti cel tarziu la data inceperii Campaniei, iar Participantul trebuie sa aiba calitatea de parinte/titularul dreptului de exercitare a autoritatii parintesti/reprezentantul legal al copilului/ai copiilor in cauza.
c) Desenul postat in vederea inscrierii in Campanie trebuie sa fie public si vizibil oricarui utilizator al platformei cel putin pana la data de 27.09.2024.
d) Imaginea trebuie sa contina doar desenul realizat, sa fie de o calitate cat mai buna, sa fie clar, sa fie colorat, sa aiba un contur bine definit, sa reprezinte o figurina si sa nu contina alte elemente sau imaginea unor persoane, astfel incat aceasta sa poata fi prelucrata in format 3D de catre Organizator.
e) Participantul va folosi pentru inscriere un cont de Facebook public si personal – acesta trebuie sa fie public pe toata Perioada Campaniei, cel putin pana la data de 27.09.2024.
f) Un Participant unic, identificat prin contul de Facebook, are dreptul la maximum doua (2) inscrieri in cadrul Campaniei;
In cazul in care sunt identificate 3 sau mai multe inscrieri efectuate de catre un singur Participant, vor fi luate in considerare doar primele doua dintre acestea, raportarea fiind facuta in ordine cronologica.
Utilizarea mai multor conturi de Facebook de catre acelasi Participant pentru a putea castiga mai multe premii este interzisa si va fi sanctionata cu excluderea Participantului respectiv din Campanie si/sau pierderea dreptului asupra eventualului premiu ce i-ar fi putut fi acordat.
Un desen poate fi inregistrat valabil o singura data in Campanie, de un singur Particpant. In cazul in care sunt identificate doua sau mai multe inscrieri ale aceluiasi desen, va fi luata in considerare doar prima dintre acestea, raportarea fiind facuta in ordine cronologica.
g) Pentru fiecare desen inscris in concurs Organizatorul va realiza o macheta 3D a figurinei desenate, sub forma de imagine 3D, si o va posta ca raspuns la comentariul Participantului, in postarea de Campanie unde Participantul a inscris desenul initial.
In cazul in care imaginea cu desenul inscrisa de catre Participant nu are o calitate corespunzatoare sau desenul nu este suficient de detaliat (imaginea cu desenul nu este clara, nu este colorata, nu are un contur bine definit, nu reprezinta o figurina) , Oragnizatorul nu o va putea prelucra pentru a realiza o imagine 3D cu figurina din desen si nu va realiza imaginea 3D pentru a o posta ca raspuns la inscrierea Participantului.
6.2 NU sunt acceptate postarile si Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica (invalida) Participantii care posteaza, ca si comentariu la postarea mentionata mai sus, texte si/sau imagini care:
• inlcud un continut blasfemator, defaimator, indecent, explicit sexual, obscen, ofensator, sensibil din punct de vedere politic si/sau cultural, licentios, imoral sau antisocial;
• promoveaza violenta, misoginismul sau fac referire la activitati ilegale sau imorale, ori care promoveaza discriminarea pe baza de rasa, religie, sex, origine nationala, dizabilitati fizice, varsta sau grup socio-economic;
• contin amenintari la adresa unei terte persoane, unui grup socio-cultural, sau de orice alt fel, lezeaza intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale unei terte persoane, sau incalca in orice mod legislatia si reglementarile aplicabile, sau care pun intr-o lumina nefavorabila si/sau afecteaza in orice fel imaginea Organizatorului;
• prezinta minori in ipostaze periculoase din punct de vedere fizic, psihic sau emotional
• nu sunt originale si/sau contin texte sau insemne ori au aplicate sigle, marci sau alte insemne care ar putea incalca drepturi de proprietate intelectuala ale unor terti sau sunt luate din diverse surse (prezinta sigla unor site-uri, sunt generate de AI, reprezinta imagini oferite pe piata de diversi producatori sau comercianti, cu titlu de prezentare, sunt incluse in publicatii, inclusiv online, ce detin drepturile de proprietate intelectuala pentru acestea etc.).
• arata sau contin aluzii/referiri directe sau indirecte la consum de tutun sau alcool, consum de substante psihoactive interzise, inregistrari la volan, care promoveaza ura sau comportamente periculoase sau iresponsabile etc;
• incalca in orice fel drepturile patrimoniale sau nepatrimoniale ale unei terte persoane;
• au continut publicitar
• arata fetele unor persoane astfel incat acestea sa fie recognoscibile sau persoane recognoscibile ca atare.
Raspunderea exclusiva pentru continutul postarilor apartine Participantului, Organizatorul neavand nicio raspundere de orice fel fata de Participanti sau terte persoane in ceea ce priveste continutul acestora.
Prin incarcarea desenului si inscrierea in Campanie a acestuia Participantii declara pe proprie raspundere ca au drepturi depline asupra imaginilor, inclusiv in ceea ce priveste drepturile de publicare.
6.3 Nu vor fi considerate valide si, in consecinta, nu vor fi luate in considerare inscrierile/postarile care:
• sunt facute in afara Perioadei Campaniei;
• nu au legatura cu natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament Oficial.
• au fost efectuate prin frauda sau prin orice alte modalitati si/sau echipamente electronice si/sau software, altele decat cele legale si/sau indicate de catre Organizator, ori au fost efectuate cu nerespectarea oricareia dintre conditiile si termenii Regulamentului Oficial;
• au fost postate de pe conturi de Facebook false. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica validitatea contului de Facebook folosit pentru inscrierea in Campanie.
6.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica, descalifica (invalida) si de a sterge orice continut postat de catre Participanti in vederea inscrierii in Campanie, care nu respecta prevederile Regulamentului Oficial, fara a fi necesara notificarea Participantului. In cazul in care Organizatorul considera in mod intemeiat ca o anumita participare nu a respectat toate conditiile Regulamentului Oficial are dreptul de a o anula, fara a anunta in prealabil Participantul respectiv.
6.5 Imainile 3D realizate pe baza desenelor inscrise in Campanie vor fi supuse unei jurizari, in vederea selectarii a 15 imagini. Figurinele din aceste imagini vor fi printate prin intermediul tehnologiei 3D. Figurinele rezultate vor fi prezentate in cadrul unor evenimente publice care vor avea loc in luna octombrie 2024. Figurinele vor ramane in proprietatea Organizatorului.
6.6 Jurizarea se va desfasura in trei etape:
a. in data de 13 septembrie se vor juriza imaginile 3D aferente inscrierilor din intervalul 6 septembrie – 11 septembrie si se vor selectiona un numar de 5 imagini;
b. in data de 20 septembrie se vor juriza imaginile 3D aferente inscrierilor din intervalul 12 septembrie – 18 septembrie si se vor selectiona un numar de 5 imagini;
c. in data de 27 septembrie se vor juriza imaginile 3D aferente inscrierilor din intervalul 19 septembrie – 25 septembrie si se vor selectiona un numar de 5 imagini.
6.7 Juriul va fi format din 2 angajati ai Organizatorului si 2 angajati ai Agentiei, iar jurizarea se va desfasura in prezenta unui notar public.
6.8 Jurizarea va avea in vedere urmatoarele criterii:
• atentia la detalii - se ofera un punctaj de la 1-10.
• creativitate - se ofera un punctaj de la 1-10.
Pentru orice situatie de egalitate, se va reface jurizarea imaginilor in cauza conform criteriilor de mai sus, punctajul secundar fiind folosit doar pentru departajarea imaginilor aflate la baraj.
6.9 Prin inscrierea in Campanie Participantul consimte la cedarea cu titlu gratuit si irevocabil a tuturor drepturilor de autor si a drepturilor conexe asupra desenului inscris de catre Participant, Organizatorul putand sa foloseasca, sa modifice si sa transforme (folosind softuri 3D si/sau orice alte procedee necesare pentru realizarea de imagini 3D, cat si de figurine printate 3D) desenul inscris, imaginea 3D rezultata din acesta, cat si modelul printat 3D si imagini cu acesta pe o perioada nelimita, pe orice teritoriu, pe orice material si orice mediu de comunicare.
6.10 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 In cadrul Campaniei sunt oferite, conform prezentului Regulament Oficial premii sub forma de imagine 3D, care se vor oferi pentru fiecare desen care indeplineste prevederile din prezentul Regulament.
7.2 Valoarea unei imagini 3D este de 297,5 Lei (TVA inclus).
7.3 Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
8.1 In fiecare zi lucratoare din Perioada Campaniei Organizatorul va posta, in intervalul orar 10 -17, cate o imagine 3D realizata pentru desenele inscrise anterior in Campanie, care indeplinesc prevederile din prezentul Regulament.
Imaginile 3D vor fi realizate si postate in ordinea cronologica inscrierii in Campanie.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1 Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite. Orice obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 10. LIMITAREA RASPUNDERII
10.1 Prin participarea la Campanie Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prezentului Regulament Oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate in conformitate cu Regulamentul Oficial de Organizator in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
10.2 Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu persoanele neinscrise valabil in Campanie sau in cazul unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de acordare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
10.3 Raspunderea Organizatorului si a Agentiilor cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial
10.4 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
inscrierile/postarile efectuate in afara Perioadei Campaniei;
inscrierile care nu sunt realizate de pe un cont de Facebook personal;
continutul postarilor efectuate de catre Participanti;
neprimirea, pierderea sau primirea cu intarziere a mesajelor trimise de catre Organizator Participantilor si invers, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la, defectiuni sau probleme tehnice ce tin de retelele de telefonie, retelele de internet, retelele de curent electric etc.);
eventualele dispute legate de contul de Facebook utilizat la inscrierea in Campanie;
imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
cazurile in care Participantii nu respecta conditiile detaliate in prezentul Regulament Oficial;
intreruperi ale serviciilor oferite de catre terti - nefunctionalitati ale furnizorilor de telefonie mobila, internet, nefunctionalitati ale furnizorilor de curent electric etc; inclusiv din cauza aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens sau altor motive independente de Organizator;
derularea activitatilor de mentenanta ce nu pot fi amanate, desfasurate de catre operatorii serviciilor de internet, cat si a serverelor ce gazduiesc site-ul https://regulamentepromotii.ro/, cat si alte servicii de care functionalitatea acestuia este dependenta si nu poate functiona, daca prin aceasta site-ul nu poate fi accesat in vederea consultarii Regulamentului Oficial si/ sau a actelor aditionale ale acestuia;
Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
10.5 Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va fi parte in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Aparitia sau existenta vreunei dispute sau litigiu referitor la acordarea premiilor nu va influenta principiul potrivit caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament Oficial si care face dovada participarii valabile in Campanie.
10.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.
10.7 Organizatorul Campaniei va acorda premii numai Participantilor care au luat parte la Campanie in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada inscrierii in cadrul Campaniei. In cazul in care Organizatorul constata ca un Participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin Participantului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului Participant. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul Participant va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu acesta.
10.8 Organizatorul si Agentia sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Campaniei si/sau a Organizatorului/Agentiei ori costurile aferente acestei Campanii. Organizatorul si Agentia isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. Incercarea de frauda va rezulta in descalificarea respectivului Participant pentru intreaga Perioada a Campaniei si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi niciun premiu. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere angajarea raspunderii respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu desfasurarea acestei Campanii sunt prevazute in Anexa 1 a acestui Regulament Oficial.
11.2 Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal in legatura cu Campania se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1.
SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA
12.1 Forta Majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de catre Organizator si care il impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
12.2 Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziat. Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligatia de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora.
12.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin publicare pe site-ul https://regulamentepromotii.ro/ sau prin alte mijloace de informare a publicului.
SECTIUNEA 13. RECLAMATII SI LITIGII
13.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.
13.2 Eventualele reclamatii/ sesizari legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre agentia LION COMMUNICATION SERVICES S.A., cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Nicolae Iorga nr. 13, Corp A, in termen de maximum 10 (zece) zile de la data publicarii imaginilor 3D alese de juriu pentru a fi transformate in figurine. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in considerare nicio reclamatie/ sesizare.
13.3 Eventualele reclamatii/ sesizari vor cuprinde in mod obligatoriu:
a. numele, domiciliul/ resedinta, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului;
b. prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
13.4 Sesizarile si reclamatiile se vor solutiona in termen de 20 zile lucratoare de la data primirii.
13.5 Organizatorul si Agentia nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor eventuale sesizari/reclamatii, care sunt sau se dovedesc a fi in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului lor repetitiv.
FERRERO ROMANIA S.R.L.,
ORGANIZATOR,
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“Kinder Surprise – 50 de ani WOW”
09.09.2024 – 25.09.2024
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii sai
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
FERRERO ROMANIA S.R.L., cu sediul in str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7003/2006, CUI 18621132, atribut fiscal RO, telefon 021 528 22 00, fax 021 528 22 10 (denumita in continuare „Organizatorul” sau „Operatorul”), persoana juridica romana, in calitate de operator de date,
prin intermediul:
- LION COMMUNICATION SERVICES S.A., cu sediul social in Bucuresti, sector 1, str. Nicolae Iorga nr. 13, Corp A, etaj 3, camera 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8531/2009, avand cod unic de inregistrare 25848554, in calitate de imputernicit al Operatorului,
Datele de contact ale Operatorului, pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele lor cu caracter personal, sunt urmatoarele:
FERRERO ROMANIA S.R.L., adresa: str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, email: privacy.romania@ferrero.com.
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra, direct sau prin intermediul Imputernicitilor, de la Participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
(i) ID facebook si datele publice asociate contului de Facebook al Participantului;
(ii) Orice alte date rezultate din inscrierea in Campanie;
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si punerii in posesie a premiilor;
(iv) indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
Datele vor fi prelucrate astfel:
- datele furnizate de Participanti si castigatori (ID Facebook si datele publice asociate contului de faceboo, alte date rezultate din inscrierea in Campanie) sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract (acceptarea termenilor si conditiilor Regulamentului Oficial si participarea la Campanie echivaleaza cu executarea unui contract);
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal menṭionate mai sus vor fi dezvaluite/ vor fi accesibile si imputernicitilor Operatorului, precum si autoritatilor, in masura in care este necesar pentru respectarea obligatiilor legale de catre Organizator.
De asemenea, datele personale vor mai putea fi dezvaluite, numai in masura in care este necesar, urmatoarelor categorii de terti:
- Societati care furnizeaza produse si servicii Organizatorului sau Imputernicitilor, cum ar fi furnizori de sisteme IT si furnizorii de servicii de asistenta aferenti, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicatii, realizare copii de rezerva si recuperare in caz de dezastru, servicii de securitate informatica si alti furnizori de servicii externalizare, cum ar fi stocare in afara spatiului de productie propriu si furnizori de servicii de stocare in sistem cloud;
- Alte entitati, cum ar fi autoritati de reglementare, contabili, auditori, avocati sau alti experti externi, in cazul in care activitatea lor necesita aceste informatii.
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi aceste date. Organizatorul se asigura ca orice terti, carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal, sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este o decizie voluntara a Organizatorului).
Cu exceptia celor detaliate mai sus, Organizatorul nu va divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Operator si/sau Imputerniciti timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei. Dupa trecerea acestui termen, datele vor fi distruse, acestea nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la prezenta Campanie.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc predarea premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal Operatorul va sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Participantii beneficiaza conform legii de urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita informatii legate de datele personale pe care Operatorul si Imputernicitii sai le detin despre acestea, inclusiv informatii legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul.
La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferita o copie a datelor personale prelucrate in legatura cu Campania. Daca sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Operatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative.
(ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot obtine rectificarea datelor personale pe care le Operatorul si/ sau Imputernicitii acestuia le prelucreaza in legatura cu Campania. Operatorul si Imputernicitii sai depun eforturi rezonabile pentru a mentine datele personale corecte, complete, actualizate si relevante, pe baza celor mai recente informatii de care dispun;
(iii) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita stergerea datelor personale prelucrate de Operator sau Imputernicitii in legatura cu Campania. Operatorul si Imputernicitii trebuie sa se conformeze acestei solicitari, daca:
• datele personale nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
• persoana vizata se opune prelucrarii din motive legate de situatia sa particulara;
• datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
• datele personale trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care ii revine Operatorului;
cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
a) pentru exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare;
b) pentru conformarea de catre Operator/Imputerniciti cu o obligatie legala;
c) in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
d) pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
(iv) dreptul la restrictionarea prelucrarii: persoanele vizate pot obtine restrictionarea prelucrarii datelor personale, in cazul in care:
• contesta corectitudinea datelor personale, pentru perioada de care este nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegala si solicita restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor personale,
• nu mai avem nevoie de datele personale dar persoana vizata le solicita pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
• persoana vizata are obiectii legate de prelucrare, pentru perioada necesara pentru a verifica daca motivele intemeiate ale Operatorului/Imputernicitilor prevaleaza.
(v) dreptul la obiectie: persoanele vizate pot obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situatia acestora particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Operatorului sau ale unei terte parti. In acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu exceptia cazului in care: (i) Operatorul poate dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Persoanele vizate, care obiecteaza la prelucrare, sunt rugate sa specifice daca doresc, de asemenea, ca datele personale sa fie sterse.
(vi) dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizata poate solicita transferul datelor prelucrate in temeiul consimtamantul sau in executarea unui contract, catre ea insasi, sau, daca este fezabil din punct de vedere tehnic, direct catre un alt operator;
(vii) dreptul de a depune o reclamatie: persoanele vizate pot depune reclamatii la Autoritatea Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, prin intermediul formularului de petitii disponibil pe site-ul ANSPDCP (dataprotection.ro).
De retinut:
Perioada de timp: Termenul de raspuns pentru solicitarile persoanelor vizate este de 30 de zile, ce poate fi prelungit, in cazul unor motive specifice legate de anumite cerinte legale sau de complexitatea cererii, cu o perioada suplimentara de 2 luni.
Restrictionarea accesului: In anumite situatii, accesul la toate sau o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale. In cazul unui astfel de refuz cu privire la cererea de acces, vor fi comunicate motivele refuzului.
Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, persoanele vizate nu pot fi identificate in baza elementelor de identificare furnizate in cerere. In astfel de cazuri, daca persoana nu poate fi identificata drept persoana vizata, Operatorul nu poate da curs solicitarii respectivei persoane, cu exceptia cazului in care ofera Operatorului informatii suplimentare care sa permita identificarea.
Exercitarea drepturilor: Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Organizatorului la adresa str. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 12, sectorul 2, Bucuresti, fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail privacy.romania@ferrero.com
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani impliniți la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Organizatorul implementeaza masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul va impune oricaror imputerniciti obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
In procesul de furnizare a datelor cu caracter personal catre Organizator si Imputerniciti, informatiile personale pot fi transferate de catre persoanele vizate prin internet. Desi Organizatorul depune eforturi sustinute pentru a proteja informatiile personale ce ii sunt puse la dispozitie, schimbul de informatii prin intermediul unei conexiuni la internet nu este 100% sigur. Prin urmare, Operatorul nu poate garanta securitatea informatiilor personale transmise prin internet. Odata primite aceste informatii, Operatorul va utiliza proceduri stricte si metode de securitate pentru a impiedica accesul neautorizat la acestea.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Organizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial oricand pe durata desfasurarii Campaniei, fara insa a afecta in mod negativ sau a restrange suplimentar drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata cu 24 de ore in prealabil pe Site-ul Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulamentul Oficial al Campaniei.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.