|
|
|
Trade Orkla - Magazine aranjate, premii garantate! |
|
|
|
|
|
Regulament:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Magazine aranjate, premii garantate!
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania trade “Magazine aranjate, premii garantate! “este organizata de S.C. Orkla Foods Romania S.A. cu sediul central in Bucuresti, Str. Copilului 14-18, sector 1, (numita in prezentul regulament “Organizatorul”).
Participanţii la Campanie sunt obligati să respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei (denumit în continuare “Regulament Oficial”), potrivit celor menţionate mai jos.
Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Acesta va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei în magazinele care comercializeaza produsele Organizatorului.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania va fi lansata la data de 18 februarie 2008 şi va dura pana la data de 27 aprilie 2008.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
La aceasta campanie participa magazinele care comercializeaza produsele Organizatorului selectate de catre echipa de vanzari Orkla Foods Romania SA.
Campania trade este deschisa exclusiv patronilor/administratorilor magazinelor participante, cu exceptia rudelor de gradul I (copii si parinti) şi sotului /sotiei ai angajatilor societatii SC ORKLA FOODS ROMANIA SA, ai companiilor distribuitoare si agentiilor implicate în aceasta campanie trade.
SECTIUNEA 5. MARCILE PARTICIPANTE
La campanie participa urmatoarele categorii de produse: margarina caserole (Wiesana, Linco, Holland), margarina pachete (Unirea, Wiesana, Bunica), pate (Ardealul), ketchup (Tomi, La Minut) si mustar (Bunica, La Minut).SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
Intr-o prima etapa, fiecare patron/administrator magazin participant va primi un talon prin care se va putea informa asupra premiilor puse in joc si a criteriilor ce trebuiesc respectate ( planograma de mai jos va fi tiparita pe spatele talonului). Talonul va trebui completat cu urmatoarele campuri: nume magazin, adresa magazin, persoana de decizie, nume merchandiser Orkla Foods Romania, semnatura si stampila persoanei de decizie, data.
Prezenta campanie promotionala va fi implementata in trei etape:
Etapa 1
18 februarie - 16 martie 2008
- informarea, inscrierea si aprovizionarea magazinelor incluse in program (2 saptamani)
- mercantizarea produselor si acordarea "premiului de intrare in promotie" (2 saptamani)
Etapa 2
17 martie - 13 aprilie 2008
- reaprovizionarea magazinelor pentru indeplinirea criteriului de obtinere a "premiului intermediar" (2 saptamani)
- mercantizarea produselor si acordarea "premiului intermediar" (2 saptamani)
Etapa 3
14 aprilie - 27 aprilie 2008
- reaprovizionarea magazinelor pentru indeplinirea criteriului de obtinere a "premiului final", acordarea "premiului final", inscrierea magazinelor la "Tombola pentru castigarea marelui premiu" (2 saptamani)
Prezenta Campanie are ca scop recompensarea patronilor/administratorilor in schimbul aprovizionarii, expunerii si recomandarii produselor Organizatorului, precum si respectarii stocurilor de raft cerute de Organizator.
Mecanismul de recompensare a patronilor/ administratorilor
- toate magazinele participante care respecta etapa 1 din planograma primesc premiul de intrare in promotie ce consta intr-o cana electrica pentru masina;
- toate magazinele participante care respecta etapa 2 din planograma primesc premiul intermediar ce consta intr-un set picnic pentru patru persoane;
- toate magazinele participante care respecta etapa 3 din planograma primesc premiul final ce consta intr-un set complet de ustensile pentru gratar;
- magazinele care respecta toate aceste trei etape intra in extragerea pentru marele premiu.
SECTIUNEA 7. TRAGEREA LA SORTI
Tragerea la sorti va avea loc in data de 12 mai 2008 la sediul Organizatorului din Str. Copilului 14-18, sector 1, Bucuresti.
Tragerea la sorti va avea loc în prezenta unei comisii formate din: un avocat, un reprezentant al SC ORKLA FOODS ROMANIA SA şi un reprezentant al companiei More Results Marketing. Talonul extras va fi verificat de membrii comisiei cu privire la respectarea criteriilor de participare ale acestuia la Campanie.
La tragerea la sorti vor participa toate magazinele care au indeplinit criteriile mentionate la sectiunea 6. Orice modificare a datei sau locului de desfasurare a extragerii va fi anuntata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro cu cel putin 48 de ore înaintea datei extragerii.
SECTIUNEA 8. DESCRIEREA PREMIILOR
In cadrul campaniei se vor acorda urmatoarele categorii de premii:
- premii de intrare in promotie: cana electrica pentru masina; acestea vor fi acordate tuturor magazinelor participante care respecta etapa 1 din planograma de mai sus.
- premii intermediare: set picnic pentru patru persoane; acestea vor fi acordate tuturor magazinelor participante care respecta etapa 2 din planograma de mai sus.
- premii finale: set complet de ustensile pentru gratar; acestea vor fi acordate tuturor magazinelor participante care respecta etapa 3 din planograma de mai sus.
- marele premiu: Dacia Logan MCV; magazinele care vor indeplini toate criteriile etapelor 1-2-3 descrise mai sus, vor intra in tragerea la sorti pentru marele premiu.
Valoarea totala bruta a premiilor oferite in cadrul acestei campanii este de 262.813 lei + TVA.
SECTIUNEA 9. NOTIFICAREA ŞI PREDAREA PREMIILOR
Acordarea premiilor se va face doar daca magazinul indeplineste toate criteriile de stoc si mercantizare propuse.
La extragerea finala vor participa doar magazinele care au respectat si indeplinit toate cele 3 etape prevazute in planograma.
In program nu participa decat magazinele selectate de echipa Orkla Foods Romania.
Nu se acorda contravaloarea in bani a premiilor.
Predarea marelui premiu, respectiv a autoturismului Dacia Logan MCV, se va realiza in maxim 30 zile lucratoare de la data extragerii.
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- taloanele completate ilizibil sau cu date incorecte;- taloanele care nu cuprind toate datele mentionate la sectiunea 6;
- taloanele care nu cuprind toate datele mentionate la sectiunea 6;
- taloanele ajunse deteriorate in posesia Organizatorului;
SECTIUNEA 11. TAXE ŞI IMPOZITE
Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa, aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul campaniei este obligat să il calculeze, sa il retina din valoarea premiului acordat si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal.
SECTIUNEA 12. REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial al campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro incepand cu data de 18 februarie 2008.
Participanţilor la promoţie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea tarifelor telefonice normale sau serviciilor de conexiune la Internet pentru aflarea detaliilor suplimentare ale Regulamentului campaniei).Prin participarea la aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
S.C. Orkla Foods Romania S.A.
Burghiu Gina
|
|
|
Acesta
promotie este valabila de la 2008-02-18
si expira la 2008-04-27 |
|
|
|
|
|
Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii |
|
|
Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru,
click aici. |
|