REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI“Campanie promovare Redermic”
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Programul Redermic este organizat de S.C. L’OREAL ROMANIA SRL. cu sediul central in Bucuresti , Bd. Ficusului, Nr. 40, sector 1 , (numita in prezentul regulament “Organizatorul”).Participanţii la Campanie sunt obligati să respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei (denumit în continuare “Regulament Oficial”), potrivit celor menţionate mai jos.Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Acesta va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare al acestor modificari pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei în farmaciile care comercializeaza produsele Organizatorului.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania va fi lansata la data de 1februarie 2009 şi va dura pana in 30 iunie 2009.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
La aceasta campanie participa farmaciile care comercializeaza produsele Organizatorului selectate de catre echipa La Roche-Posay.Campania este deschisa exclusiv farmaciilor implicate in program, cu exceptia rudelor de gradul I (copii si parinti) şi sotului /sotiei ai angajatilor societatii L’OREAL ROMANIA SRL, ai companiilor distribuitoare si agentiilor implicate în aceasta campanie.
SECTIUNEA 5. MARCILE PARTICIPANTELa acest program participa urmatoarele categorii de produse La Roche-Posay: - REDERMIC OCHI, crema de reconstructie anti-rid si fermitate pentru zona perioculara- REDERMIC PNM, crema de reconstructie anti-rid si fermitate pentru ten normal si mixt- REDERMIC PSS, crema de reconstructie anti-rid si fermiate pentru ten uscat si sensibil
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
Fiecare farmacie participanta la campanie va primi cate un kit de prezentare a programului + un tabel de vanzari Redermic pe care reprezentantul farmaciei va trebui sa il completeze lunar si sa il expedieze la adresa OP 71- CP 21, Bucuresti. Pentru expedierea tabelelor lunare de vanzari, insotite de bonurile de casa aferente, la adresa sus-indicata fiecare farmacie va primi 5 plicuri pretimbrate. Ulterior acestei etape, in perioada februarie - martie 2009 se va realiza training-ul dermoconsultantilor de catre reprezentantii La Roche Posay. Pentru fiecare produs vandut din gama REDERMIC, farmacia va acumula un numar de puncte astfel: 1 REDERMIC OCHI = 2 PUNCTE1 REDEMIC PNM/PSS = 3 PUNCTESpecial, pentru farmaciile care comanda in luna ianuarie sau februarie pachetul compus din 6 truse REDERMIC PNM + 4 truse REDERMIC PSS + 2 REDERMIC OCHI, se va acorda un bonus in valoare de 30 puncte. Pentru a intra in posesia premiilor acestei campanii, farmaciile participante trebuie:- sa vanda in perioada februarie - iunie 2009 produsele participante la campanie: REDERMIC OCHI, REDERMIC PNM, REDERMIC PSS- sa acumuleze un numar de minim 150 de puncte pana la finalul programului;- sa trimita la sfarsitul fiecarei luni raportul de vanzari completat + bonurile de casa aferente la OP 71- CP 21, Bucuresti; data limita de trimitere a acestiu raport este ziua de 05 a fiecarei luni pentru raportul lunii precedente. - fiecare farmacie va trebui sa aiba un reprezentant care sa completeze raportul de vanzari cu datele sale, date care vor intra in evidenta Organizatorului- rapoartele pot fi trimise si sub forma rapoartelor de vanzari generate lunar de sistemul informatic al fiecarei farmcii.
SECTIUNEA 8. DESCRIEREA PREMIILOR
Premiile acordate in cadrul acestei campanii sunt reprezenate de tichete cadou Smart Pass. Valoarea lor se va stabili in functie de numarul de produse participante la campanie vandute, luand in considerare ca 1 punct acumulat are valoarea de 1 RON. Numarul minim de puncte pe care trebuie sa-l acumuleze o farmacie pentru a intra in posesia unui premiu este de 150 puncte.
SECTIUNEA 9. NOTIFICAREA ŞI PREDAREA PREMIILORAcordarea premiilor se va face doar daca farmacia indeplineste toate criteriile propuse. Castigul se va acumula/acorda pe farmacie, nu pe vanzator. Nu se acorda contravaloarea in bani a premiilor.Predarea premiilor se poate face la finalul programului, in luna iulie, sau in 2 transe, o data in aprilie si o data in iulie. Odata cu kit-ul de prezentare, fiecare farmacie va primi un talon pe care va bifa modalitatea aleasa pentru primirea premiului: in aprilie si iulie sau doar la final, in iulie. Acest talon trebuie expediat odata cu tabelul de vanzari aferent lunii februarie. Valoarea tichetelor Smart Pass se va calcula in functie de numarul de produse vandute, astfel: fiecare punct acumulat are valoarea de 1 RON. Premiul se va trimite catre reprezentantul farmaciei, cel ale carui date se regasesc pe tabelul de vanzari. Premiul se va trimite in max. 30 zile din data incheierii programului.
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:- rapoartele completate ilizibil sau cu date incorecte/incomplete;- rapoartele care nu sunt insotite de bonurile de casa care fac dovada vanzarii; se accepta si fotocopii ale acestora- farmaciile care nu au atins punctajul minim de 150 puncte
SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial al campaniei va fi publicat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro incepand cu data de 31 ianuarie 2009.Participanţilor la promoţie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea tarifelor telefonice normale sau serviciilor de conexiune la Internet pentru aflarea detaliilor suplimentare ale Regulamentului campaniei). Prin participarea la aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
S.C. L’oreal Romania SRL