|
|
|
Henkel - "Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!" |
|
|
Achizitioneaza în perioada 23.04.–20.05.2009 produse Henkel participante la prezenta Campanie, inscrie-te prin SMS la 1851 si poti castiga!
|
|
|
|
|
|
Regulament:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„ Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!”
Campania promotionala pentru clientii Metro
Perioada campaniei: 23.04.2009 – 20.05.2009
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala „ Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!” este organizata de S.C. Henkel Romania S.R.L., cu sediul în Str. Ionita Vornicul, nr 1-7, sector 2, Bucuresti România, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/8235/1999, CUI RO12177830, si ca operator de date personale la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 7837 (denumita în continuare “Organizator”). Campania promotionala se deruleaza prin intermediul agentiei S.C. Activ Ad Communications S.R.L., societate comerciala cu sediul în România, Bucuresti, Sector 1, Emil Balaban nr. 8, înregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/5671/2000, C.U.I. RO 13115533 si a agentiei de marketing direct S.C. More Results Marketing S.R.L., societate cu sediul in Romania, Bucuresti, str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, etaj 5, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20956/2004, C.U.I. RO17044796, (denumite în continuare “Agentiile”). Agentia S.C. More Results Marketing S.R.L. are si calitatea de persoana imputernicita de catre operator conform art. 3, litera f din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Derularea campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este obligatorie pentru participanti. Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament oficial, prin întocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa notificarea catre autoritatile competente.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania promotionala „ Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!” este organizata în conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603/31.08.2007.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala „ Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!” este organizata si se desfasoara în reteaua de magazine Metro care comercializeaza produsele participante la promotie, în conformitate cu prevederile prezentului regulament oficial: Bucuresti - Baneasa, Bucuresti – Berceni, Bucuresti – Militari, Bucuresti – Voluntari, Oradea, Pitesti, Suceava, Tg. Mures, Brasov 1, Brasov 2, Constanta 1, Constanta 2, Timisoara 1, Timisoara 2, Arad, Deva, Bacau, Ploiesti, Iasi, Cluj, Craiova, Baia Mare, Galati, Sibiu.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania “Sarbatoreste in Metro 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!” este deschisa tuturor persoanelor juridice, persoane fizice autorizate si asociatii familiale sau alte organizatii, cu sediul social în România, care au calitatea de clienti ai Metro, care achizitioneaza produse participante, in perioada Campaniei si in conditiile stabilite prin prezentul Regulament, in valoare de minim 100 lei fara TVA pe o singura factura fiscala, emisa fie pe numele persoanei fizice titulara a legitimatiei Metro respective, fie pe numele organizatiei Client Metro. Participarea la aceasta campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului regulament oficial. Nu pot participa la campania promotionala „ Sarbatoreste 15 ani de performanta Persil si Pur in Romania!” acele persoane juridice, respectiv acele asociatii familiale autorizate în care angajatii magazinelor Metro, cei ai S.C. Henkel Romania S.R.L., sau ai companiilor colaboratoare la aceasta promotie si rudele de gradul intai ale tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.
SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
Produsele Henkel participante la prezenta campanie, in unitati de vanzare Metro, sunt:· In perioada: 23.04. – 6.05.2009: Persil 10kg, Persil 6kg, Persil Gel 4,5L, Persil 4kg , Persil Gel 3L, Pur 1L, Pur 500ml, Clin pistol 500ml, Silan 2L. · In perioada 7.05. – 20.05.2009: Persil 10kg, Persil 6kg, Persil Gel 4,5L, Persil 4kg , Persil Gel 3L, Pur 1,5L, Pur 500ml, Silan 2L, Perwoll 2L, Clin 4,5l.
SECTIUNEA 6. INSCRIEREA IN CAMPANIA PROMOTIONALA
Pentru a participa la prezenta campanie, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism: 1. Sa achizitioneze în perioada 23.04.–20.05.2009 produse Henkel participante la prezenta Campanie (in functie de perioada promotionala) in valoare de minim 100 RON fara TVA pe o singura factura;2. Sa se înscrie în campanie prin SMS la 1851 (numar cu tarif normal si valabil în retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Cosmote), trimitand numarului facturii Metro care atesta achizitionarea produselor Henkel participante la campanie, in valoare de cel putin 100 RON fara TVA, intr-una dintre cele 2 perioade ale promotiei (23.04. – 6.05.2009, respectiv 7.05. – 20.05.2009). SMS-ul de inscriere trebuie trimis zilnic in perioada 23.04.- 20.05.2009, in intervalul orar 06:00:00 - 22:30:00. Numarul facturii Metro contine 8 cifre si se afla inscris in partea de jos a facturii, tiparit pe mijlocul paginii. Participantii trebuie sa pastreze factura Metro cu care s-au înscris, pentru a face dovada pentru validare, în caz de câstig. O persoana juridica poate câstiga, în cadrul prezentei campanii, maxim 5 premii instant pe zi dar nu mai mult de 15 premii instant per campanie si un singur premiu dintre cele acordate prin tragere la sorti, cu conditia sa respecte mecanismul promotiei. Aceeasi factura fiscala Metro poate fi înscrisa doar o singura data în cadrul campaniei promotionale. Orice mesaj ulterior continand acelasi numar de factura deja inscris in campanie, nu va da dreptul de inscriere, participantul primind SMS-ul de raspuns mentionat la punctul 6.1.F. 6.1. Mesaje de raspuns la inscrierea in campanie, trimise de companiile colaboratoare cu Organizatorul: A. Pentru mesajele trimise înainte de începerea campaniei: B. Pentru mesajele trimise dupa încheierea campaniei: C. Pentru mesajele corecte de validare inscriere, dar necastigatoare: Mult succes!> D. Pentru mesajele de anuntare castigare premiu instant: Ai castigat bonuri de combustibil de 100 RON. Suna la Infoline 021.2723205 pentru detalii! Esti inscris si in cursa pentru o vitrina frigorifica!> E. Pentru mesajele care contin date incorecte: <Înscriere invalida! Trimite numarul facturii fiscale pe care ai achizitionat produse Henkel pentru a te inscrie in Campania Persil & Pur!> F. Pentru un mesaj continand acelasi numar de factura inscris deja in campanie printr-un alt mesaj: <Înscriere invalida! Acest numar de factura a mai fost inscris. Te asteptam sa te inscrii cu un alt numar de factura Metro.>Participantii pot contesta acest mesaj in scris la adresa S.C. Henkel Romania S.R.L., Str. Ionita Vornicul, nr 1-7, sector 2, Bucuresti, România. Organizatorul poate solicita factura in original tuturor celor inscrisi cu acelasi numar de factura. Premiul se va acorda celui ce poate face dovada detinerii facturii in original, iar celelalte inscrieri se vor invalida. G. Pentru un mesaj trimis in afara orelor 06:00:00 – 22:30:00 in perioada 23.04 – 20.05.2009: H. Pentru al 6-lea mesaj trimis de acelasi castigator intr-o singura zi: <Înscriere invalida! Ai participat deja de 5 ori astazi. Te asteptam sa participi in alta zi.> I.Pentru al 15 lea premiu instant castigat pe parcursul campaniei:< Felicitari! Ai castigat bonuri de combustibil de 100 Ron si ai atins limita de 15 premii instant per campanie. Suna la Infoline 021.2723205 pentru detalii!> Organizatorul poate modifica oricând textul mesajelor de validare datorita limitarilor tehnice ale operatorilor de telefonie mobila. Validarea înregistrarilor Pentru a putea fi declarate valide, înregistrarile în promotie trebuie sa îndeplineasca în mod obligatoriu urmatoarele conditii: a) SMS-ul trebuie sa fie trimis în perioada derularii campaniei promotionale: 23.04.2009, ora 06:00:00 - 20.05.2009, ora 22:30:00. b) Mesajul trebuie sa contina un numar de factura fiscala Metro corect. Factura Metro ce atesta achizitia produselor participante la campanie trebuie sa fie emisa in perioada 23.04.-20.05.2009.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premiile acordate în cadrul prezentei Campanii promotionale sunt:
Tip premiu |
Numar premii |
Valoare unitara premiu (RON) |
Valoare totala premii (RON) |
Bonuri de combustibil Petrom |
420 premii |
100 ( TVA inclus) |
42000 |
Vitrine frigorifice |
15 bucati |
1903,80 (TVA inclus) |
28556,97 |
Valoarea totala a premiilor oferite în cadrul campaniei este de 70.556,97 RON (TVA inclus), fara impozitul pe premii suportat de catre Organizator. Descrierea premiilor:Premii instant: 840 bonuri de combustibil auto emise de Petrom, fiecare bon in valoare nominala de 50 RON (TVA inclus). Un premiu instant consta in 2 bonuri de combustibil auto in valoare nominala de 50 RON (TVA inclus).Premii finale care se vor acorda in urma tragerii la sorti: 15 Vitrine frigorifice Hotel Project, model KAS-KBC 375S. În cadrul acestei campanii promotionale, nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor sau schimbarea premiilor. Premiile din imaginile de pe materialele de comunicare a promotiei sunt cu titlu de prezentare.
SECTIUNEA 8. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR
Castigatorii premiilor zilnice instant vor fi desemnati dupa urmatorul mecanism: 1. In data de 16.04.2009, se vor trage la sorti reperele orare ce vor determina automat castigatorii premiilor instant. O singura tragere la sorti electronica va desemna reperele orare castigatoare pentru fiecare dintre cele 28 de zile ale Campaniei (23.04 – 20.05.2009). Vor fi 28 de zile x 15 repere orare castigatoare = 420 de repere orare castigatore.2. Prima inscriere valida primita dupa reperul orar tras la sorti va fi declarata castigatoare. Daca intre doua repere orare nu se inregistreaza nici o inscriere in campanie premiul instant corespunzator reperului orar respectiv se reporteaza pentru urmatorul reper orar, respectiv se aloca urmatorului reper orar castigator toate premiile neacordate si reportate de la reperele orare anterioare.3. Perioada orara din fiecare zi din cadrul campaniei promotionale din care se vor extrage reperele orare zilnice prestabilite este 06:00:00 – 22:30:00. In data de 21.05.2009, ora 12:00 vor avea loc urmatoarele:1. Tragerea la sorti electronica a castigatorilor vitrinelor frigorifice, urmata de tragerea la sorti a 30 de rezerve pentru vitrinele frigorifice, luand in considerare in ambele etape toate inscrierile valide din perioada 23.04 – 20.05.2009.2. Tragerea la sorti electronica pentru premiile instant neacordate in perioada 23.04 – 20.05.2009, urmata de tragerea la sorti a cate 3 rezerve pentru fiecare premiu zilnic neacordat in perioada promotionala. Se vor lua in considerare in ambele etape toate inscrierile valide din perioada 23.04 – 20.05.2009, excluzand inscrierile declarate castigatoare in aceasta perioada (23.04 – 20.05.2009). Numai persoanele juridice care îndeplinesc conditiile de participare specificate la Sectiunea 4 a regulamentului si care îndeplinesc toate conditiile stipulate în regulament, au dreptul de a participa la tragerile la sorti pentru premiile finale si premiile zilnice neacordate. Se va recurge la rezerve în cazul în care câstigatorul este invalidat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului regulament oficial al campaniei. Se va apela la rezerve în ordinea în care acestea au fost extrase. Tragerile la sorti vor fi electronice, prin folosirea unui program cu distributie aleatoare si vor avea loc la sediul al agentiei de marketing direct S.C. More Results Marketing S.R.L., str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, etaj 5, sector 2, Bucuresti, în prezenta unui avocat si a unui reprezentant al Organizatorului. Tragerile la sorti din data de 21.05.2009 sunt evenimente publice. La cerere, orice persoana poate participa la oricare dintre aceste evenimente.
SECTIUNEA 9. ANUNTAREA SI VALIDAREA CÂSTIGATORILOR, ACORDAREA PREMIILOR
Anuntarea câstigatorilor Câstigatorii premiilor instant vor primi un mesaj SMS de confirmare a calitatii de potential castigator , cu solicitarea de a suna la numarul Info-line (numar cu tarif normal) 021.272.32.05, in termen de 5 zile lucratoare de la data transmiterii acestuia, pentru a stabili detaliile legate de validarea castigului si de intrare in posesia premiului.In cazul in care in termenul de 5 zile lucratoare de la data transmiterii SMS-ului de confirmare, castigatorii premiilor instant nu vor accesa numarul Infoline pentru a stabili detaliile legate de validare, vor fi declarati descalificati, premiile urmand sa fie acordate la finalul campaniei , rezervelor aferente premiilor instant, in ordinea extragerii acestora. Rezervele castigatorilor premiilor instant vor fi contactate telefonic, in termen de 5 zile lucratoare de la data invalidarii primei categorii de castigatori, in ordinea extragerii, in vederea stabilirii detaliilor legate de validarea castigului si de intrare in posesia premiului. Câstigatorii premiilor care constau in vitrine frigorifice, vor fi contactati telefonic, în termen de 5 zile lucratoare de la data tragerii la sorti finala, 21.05.2009, de catre reprezentantii Agentiei, in vederea stabilirii detaliilor legate de validarea castigului si de intrare in posesia premiului. Rezervele castigatorilor premiilor care constau in vitrine frigorifice vor fi contactate, in termen de 5 zile lucratoare de la data invalidarii primei categorii de castigatori, de catre reprezentantii Agentiei, in ordinea extragerii, in vederea stabilirii detaliilor legate de validarea castigului si de intrare in posesia premiului. În cazul în care, din motive independente de vointa Organizatorului (telefonul apelat este inchis sau apelantul nu raspunde), un câstigator nu poate fi contactat la numarul de telefon declarat conform termenelor de mai sus, acesta este considerat câstigator invalid si va pierde orice drept asupra premiului câstigat iar Organizatorul este eliberat de orice raspundere fata de acesta. Organizatorul nu îsi asuma nicio raspundere pentru câstigatorii care nu si-au revendicat în timp premiile câstigate si conform cu prevederile Regulamentului Campaniei. Validarea câstigatorilor Validarea câstigatorilor premiilor din cadrul Campaniei se va face doar dupa verificarea facturii fiscale Metro in original care atesta achizitionarea produselor Henkel participante la promotie (in functie de perioada) in valoare de minim 100 RON fara TVA. Conditii de validare: - pentru fiecare înscriere castigatoare în promotie, participantul trebuie sa trimita factura fiscala care atesta achizitionarea de produse Henkel participante in valoare de minim 100 RON fara TVA prin fax la: 021-272.32.04 sau pe e-mail la adresa: promotii@moreresults.ro.- pentru validarea premiilor finale participantul trebuie sa prezinte in original factura fiscala care atesta achizitionarea de produse Henkel participante (in functie de perioada) in valoare de minim 100 RON fara TVA si sa predea o copie a acesteia reprezentantului Agentiei.- un client Metro nu poate participa de mai mult de 5 ori pe zi, mai precis sa trimita mai mult de 5 SMS-uri cu numere de facturi Metro diferite pe zi.- factura fiscala sa aiba data emiterii pe parcusul uneia dintre perioadele promotionale: 23.04-6.05.2009, respectiv 7.05. – 20.05.2009, iar produsele achizitionate pe factura in valoare de minim 100 RON fara TVA, sa fie dintre cele participante in perioada in care a fost emisa factura, asa cum a fost descris in prezentul Regulament la Sectiunea 5.- valoarea totala fara TVA a produselor Henkel participante in perioada in care a fost emisa factura, sa fie de minim 100 RON pe o singura factura fiscala. Daca câstigatorul nu poate prezenta factura fiscala cu care s-a înscris în promotie si care a fost extrasa castigatoare, câstigatorul nu va fi validat si nu va avea dreptul de a intra în posesia premiului. Organizatorul va apela la o rezerva extrasa în cadrul tragerii la sorţi si va demara procedura de anuntare si validare a acesteia. Se va apela la rezerve în ordinea în care au fost extrase. In cazul in care nu exista castigator al premiului zilnic instant intr-una din zilele campaniei promotionale, Organizatorul va apela la o rezerva, ce va fi extrasa la finalul campaniei, in cadrul tragerii la sorti din 21 mai 2009. Acordarea premiilor Fiecare dintre premiile campaniei va fi inmanat de reprezentantii Agentiei, dupa finalizarea procesului de validare a premiului câstigat. 1. Daca factura este emisa pe numele firmei Client Metro, reprezentantul castigatorului va trebui sa prezinte actul de identitate, imputernicire de a ridica premiu, emisa de firma castigatoare, factura fiscala Metro in original declarata castigatoare, precum si certificatul de inregistrare a castigatorului persoana juridica (in original sau in copie certificata pentru conformitate) si sa predea copii ale acestora reprezentantului Agentiei. 2. Daca factura este emisa pe numele persoanei fizice titulare a legitimatiei Metro, câstigatorul va trebui sa prezinte actul de identitate, factura fiscala Metro in original declarata castigatoare si sa predea copii ale acestora reprezentantului Agentiei. Inmanarea premiilor se va face pe baza unui proces verbal de predare-primire a premiului incheiat intre reprezentantul Agentiei si reprezentantul legal ori imputernicitul Clientului Metro castigator, care face dovada imputernicirii de a ridica premiu. Prin semnarea procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice alta obligatie fata de câstigator. Organizatorul nu îsi asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în aceasta campanie.
SECTIUNEA 10. LIMITAREA RASPUNDERII Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora. În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta. Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru: - pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;- situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;- situatiile în care mai multe persoane revendica aceeasi factura fiscala Metro; în acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada facturii fiscale Metro în original /copie continând produse participante cumparate in valoare de minim 100 RON fara TVA, in functie de perioada, asa cum a fost definit in prezentul Regulament;- eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al campaniei. Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat câstigarea de premii sau aceeasi persoana s-a înscris folosind numere de telefon diferite si s-a inscris astfel de mai mult de 5 ori pe zi, consecinta consta in descalificarea respectivului client si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 11. FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE Facturile fiscale care sunt reproduse, deteriorate, falsificate, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate în considerare în cadrul campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei în vigoare. Organizatorul prezentei campanii, precum si celeilalte societati comerciale implicate în promotie nu îsi asuma nici o raspundere pentru facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, incomplete sau completate gresit, cu scris ilizibil), sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de facturi fiscale care nu întrunesc toate conditiile prevazute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
SECTIUNEA 12. MINORII SI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile oferite în Campanie persoana lipsita de capacitate de exercitiu, sau persoana în imposibilitate fizica de a se deplasa, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul parintelui, tutorelui sau legal sau al oricarei alte persoane împuternicite în acest sens. Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta.
SECTIUNEA 13. CONFIDENTIALITATEA DATELOR S.C. Henkel Romania S.R.L prelucreaza date personale în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator date personale, sub notificarea cu numarul 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Toate datele personale ale Participantilor, furnizate prin intermediul SMS-urilor sau al Info-line devin parte a bazelor de date administrate de Organizator. Prin inscrierea in campanie, participantii isi exprima implicit acordul ca datele furnizate sa fie folosite pentru campanii viitoare de marketing direct. Datele personale colectate în cadrul acestei campanii promotionale nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Persoanele juridice participante la promotie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: drept de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Participantii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale, care ii privesc, sa solicite stergerea datelor din baza de date si sa se adreseze justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi participantii se pot adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa Henkel Romania SRL, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, Departamentului Trade Marketing.
SECTIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului. Organizatorul nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obtinute din Campanie, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l retina si sa-l achite conform legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI Prezenta campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora* sau printr-o decizie a Organizatorului. *Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.
SECTIUNEA 16. LITIGII Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române competente de drept comun. Eventualele reclamatii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Henkel Romania SRL, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, România, în termen de maxim 4 (patru) saptamâni de la data tragerii la sorti din 21 mai 2009. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.
SECTIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL Prin participarea la aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul oficial de partecipare-desfasurare a campaniei promotionale este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant la S.C. Activ Ad Communications S.R.L., cu sediul în Emil Balaban nr. 8, Sector 2, Bucuresti, la Departamentul Trade Marketing, la S.C. Henkel Romania S.R.L., Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti sau pe site-ul www.regulamentepromotii.ro.
|
|
|
Acesta
promotie este valabila de la 2009-04-23
si expira la 2009-05-20 |
|
|
|
|
|
Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii |
|
|
Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru,
click aici. |
|