|
|
|
Adidas - "Adidas cauta campioni" |
|
|
Cumpara in perioada 29 aprilie-11 mai 2009 unul dintre produsele marca Adidas participante la promotie si te poti bucura de o consola Wii!
|
|
|
|
|
|
Regulament:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Adidas cauta campioni”
Perioada campaniei: 29 Aprilie 2009 – 11 Mai 2009 SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizator al campaniei promotionale “Adidas cauta campioni” („Campania”) este S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti 73-81, sector 1, notificata cu numarul 7178 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”).
SECTIUNEA 2. DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE
Campania se va desfasura in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009, in magazinele Carrefour din intreaga tara (22 locatii), detaliate in Anexa 1 (numite in continuare “magazine participante”), prin intermediul agentiei S.C IN TRADE POWER PROVIDER S.R.L, cu sediul in Bucuresti, Str. G-ral Av. Andrei Popovici nr. 10, numita in cele ce urmeaza “Agentia”. SECTIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu varsta de peste 14 ani, cu domiciliul stabil in Romania. Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L., ai agentiei S.C IN TRADE POWER PROVIDER S.R.L., angajatii magazinelor participante la prezenta campanie si rudele de gradul intai (parinti, copii) si doi (frati, surori) ale angajatilor companiilor mentionate.Participarea la aceasta Campanie implica acceptarea prezentului Regulament.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta Campanie participa urmatoarele produse comercializate sub marca Adidas, marca inregistrata apartinand Coty Cosmetics Romania (numite in continuare “produse participante”) in variantele de prezentare mentionate mai jos: Deodorant spray Action 3 (Dry Max) Pro Level 150ml – pentru barbatiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Intensive 150ml – pentru barbatiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Fresh 150ml – pentru barbati Deodorant spray Action 3 (Dry Max) Control 150ml – pentru barbatiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Sensitive 150ml – pentru barbati Deodorant spray Action 3 (Dry Max) Pro Clear 150ml – pentru femeiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Intensive 150ml – pentru femeiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Fresh 150ml – pentru femeiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Control 150ml – pentru femeiDeodorant spray Action 3 (Dry Max) Sensitive 150ml – pentru femei Deodorant roll on Action 3 (Dry Max) Pro Level 50ml – pentru barbatiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Intensive 50ml – pentru barbatiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Fresh 50ml – pentru barbati Deodorant roll on Action 3 (Dry Max) Control 50ml – pentru barbatiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Sensitive 50ml – pentru barbati Deodorant roll on Action 3 (Dry Max) Pro Clear 50ml – pentru femeiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Intensive 50ml – pentru femeiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Fresh 50ml – pentru femeiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Control 50ml – pentru femeiDeodorant roll on Action 3 (Dry Max) Sensitive 50ml – pentru femei Este considerat pachet cu produse participante orice forma de ambalare de produse participante identice sau diferite, cu pret distinct, comercializate in diverse combinatii. Achizitionarea unui pachet de produse participante, asa cum este acesta definit mai sus, este asimilata cu achizitionarea unui singur produs participant.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Pentru a participa la prezenta Campanie, consumatorii trebuie sa cumpere cel putin un produs participant in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009 inclusiv.Premiile prezentei campanii sunt oferite prin mecanismul instant win (premiu instant), cumparand cel putin un produs participant la campanie si razuind un card (pe verso talon de participare la tombola) si prin tombola (tragere la sorti a celor 5 console Wii), prin introducerea cardului primit in urna special amenajata (indiferent daca acesta este castigator sau necastigator) completat cu datele solicitate (nume, prenume, varsta, telefon, e-mail, numar bon, semnatura). Prezentand promoterului aflat in timpul programului Campaniei la standul instalat la iesirea din magazin, dupa casele de marcat, bonul/bonurile de casa ce fac dovada cumpararii unui produs participant si produsele cumparate, intr-un interval de maximum 72 de ore (3 zile) de la data achizitionarii acestora, participantii vor avea dreptul sa razuiasca un card (pe verso talon de participare la tombola) inscriptionat cu un mesaj. In cazul in care cardul nu este castigator, acesta contine mesajul „necastigator” iar cardurile castigatoare au inscriptionat un mesaj in care se specifica premiul castigat, aflat la standul promotiei. Dintre cele 13.738 de carduri castigatoare existente pe toata durata Campaniei, 380 contin mesajul “minge de fotbal mica”, 105 contin mesajul „minge de fotbal mare”, 211 contin mesajul „minge de volei mica”, 106 contin mesajul „minge de volei mare”, 4210 contin mesajul „key ring tenis”, 4210 contin mesajul „key ring basket”, 2115 contin mesajul „minideodorant femei”, 2115 contin mesajul „minideodorant barbati” si 286 de carduri contin mesajul „pix”. Pe durata desfasurarii Campaniei in fiecare magazin participant, in zilele si in intervalul orar in care promoterii sunt prezenti (conform Anexei 1), consumatorii vor primi de la acestia informatii despre Campanie. Perioada in care Campania se desfasoara in cadrul unui magazin participant, intervalul orar in care promoterii (reprezentanti ai Organizatorului) sunt prezenti in incinta fiecarui magazin participant (conform Anexei 1), mecanismul Campaniei, premiile ce se vor acorda si numarul acestora vor fi aduse la cunostinta consumatorilor si prin intermediul materialelor publicitare existente in cadrul magazinelor participante. Bonurile de casa in baza carora consumatorii s-au inscris in Campanie si au participat razuind un talon vor fi marcate distinct de promoteri (prin semnatura/stampila aplicata pe verso) si nu vor mai putea fi utilizate pentru participari ulterioare la Campanie prin intermediul acestui mecanism. In cazul in care un consumator achizitioneaza pe acelasi bon de casa sau pe bonuri de casa diferite, dar cu aceeasi data, mai multe produse participante, acesta va avea dreptul sa aleaga cate un card razuibil (pe verso talon de participare la tombola) pentru fiecare produs achizitionat. Participantii la tombola, pentru validare (in cazul in care sunt extrasi castigatori) trebuie sa pastreze bonul fiscal al carui numar apare si pe talonul completat de catre acestia. Pentru a fi declarati castigatori si pentru a intra in posesia premiului, posesorii taloanelor extrase la tragerea la sorti trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:- sa cumpere cel putin un produs participant la promotie in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009 inclusiv;- sa pastreze bonul fiscal care face dovada achizitionarii produsului/produselor participante la promotie in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009 inclusiv;- sa completeze talonul de participare la tombola cu datele personale (nume, prenume, varsta, telefon, e-mail), numar bon (pe care sa apara produsul/produsele participante cumparate in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009 inclusiv) si semnatura;- sa trimita prin posta, la sediul Organizatorului din Bucuresti, Sos Bucuresti-Ploiesti 73-81, sector 1, copie dupa cartea de identitate si copia bonului fiscal care dovedeste achizitionarea produsului/produselor participante la promotie in perioada 29.04.2009 – 11.05.2009 inclusiv (numarul bonului fiscal trebuie sa coincida cu numarul de bon completat in talonul extras la tragerea la sorti), in maxim 7 zile calendaristice din momentul informarii ca sunt potentiali castigatori. Se va mentiona pe plic pentru promotia ’’Adidas cauta campioni!’’. Tragerea la sorti va avea loc in data de 18.05.2009 in magazinul Carrefour Baneasa, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si a unui martor. La tragerea la sorti se vor extrage 5 taloane castigatoare pentru cele 5 concole Wii si 5 rezerve, cate o rezerva aferenta fiecarui castigator in parte, la care se va apela in cazul in care unul dintre castigatori nu poate face dovada achizitionarii produselor participante la promotie. In cazul in care unul dintre potentialii castigatori nu poate face dovada achizitionarii produsului/produselor participante la promotie, deci nu mai detine bonul fiscal cu numarul caruia a participat la tombola, va fi declarat necastigator si se va apela la rezerve in ordinea extragerii lor: rezerva 1, rezerva 2, rezerva 3, rezerva 4 si rezerva 5. Dupa tragerea la sorti, potentialii castigatori vor fi contactati telefonic din partea Organizatorului, in maxim 48 de ore. In cazul in care Organizatorul nu poate lua legatura cu unul dintre potentialii castigatori in maxim 72 de ore din momentul extragerii, acesta va fi declarat invalid si nu va mai putea intra in posesia premiului. Daca intr-o zi a Campaniei raman premii instant neatribuite, Organizatorul isi rezerva dreptul de a le reporta pentru ziua/zilele urmatoare. Premiile ramase neatribuite la sfarsitul Campaniei raman la dispozitia Organizatorului. Pe durata Campaniei, premiile sunt acordate in limita stocului disponibil. In cazul in care, in cursul unei zile a Campaniei, se epuizeaza numarul de premii dintr-o anumita categorie alocate pentru ziua respectiva, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina de pe stand cardurile pe care este inscriptionat premiul respectiv. In cazul in care premiile alocate unui magazin se epuizeaza inainte de finalizarea perioadei Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a inceta activitatea promotionala in locatia respectiva.Organizatorul va afisa in fiecare magazin participant la campanie, premiile castigate.
SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
In cadrul Campaniei se vor acorda mai multe categorii de premii prin intermediul mecanismului “display cu premii” (razuirea unui card), pe toata perioada campaniei fiind acordate 13.738 de premii. Categoriile de premii oferite in cadrul prezentei campanii promotionale si numarul acestora: - mingi fotbal mari – 105 buc.- mingi fotbal mici – 380buc.- mingi voley mici – 211 buc.- mingi voley mari – 106 buc.- Key ring tenis – 4210 buc.- Key ring basket – 4210 buc.- mini deodorant femei 35ml– 2115 buc.- mini deodorant barbate 35ml - 2115 buc.- pixuri – 286 buc.- 5 console Wii. Premiile Campaniei se vor atribui in fiecare magazin prin mecanismul de tipul “display cu premii” (razuirea unui card) si prin tragere la sorti (la tragerea la sorti vor fi acordate doar cele 5 console Wii). Valoarea totala a premiilor acordate prin intermediul acestui mecanism, in cadrul prezentei Campanii, este de 75.411 lei (cu tva inclus). Premiile instant oferite in cadrul Campaniei vor fi inmanate castigatorilor la standurile instalate la iesirea din magazin, dupa casele de marcat, special dedicate promotiei, prezentand promoterului aflat in timpul programului Campaniei bonul/bonurile de casa ce fac dovada cumpararii unui produs participant si produsele cumparate, intr-un interval de maximum 72 de ore (3 zile) de la data achizitionarii acestora.Premiile oferite prin tragere la sorti vor fi trimise prin curier, la adresa din buletin, in maxim 30 de zile calendaristice din momentul validarii potentialilor castigatori extrasi.
SECTIUNEA 7. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin inscrierea la promotia “Adidas cauta campioni”, participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.
Prin participarea la promotia “Adidas cauta campioni”, castigatorii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume, prenume, varsta, telefon, e-mail) sa fie prelucrate de compania S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L. (inregistrata cu notificarea nr. 7178 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), pe parcursul campaniei promotionale in scopul: -efectuarii tragerii la sorti;-desemnarii castigatorilor si trimiterea premiilor catre acestia; -indeplinirii obligatiilor fiscale ale Organizatorului in cadrul prezentei promotii.Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu respectarea dreptului participantilor, de a opta in scris cu privire la folosirea datelor sale pentru operatiuni de marketing, conform prevederilor de mai sus. In cadrul comunicarilor viitoare, S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L. va informa persoana vizata asupra drepturilor in conformitate cu Legea 677/2001.Tuturor participantilor la promotie le sunt garantate drepturile in conformitate cu legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sos Bucuresti-Ploiesti 73-81, sector 1.La cererea scrisa a participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sos Bucuresti-Ploiesti 73-81, sector 1, aceasta se obliga: -sa îi confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal, în mod gratuit pentru o solicitare pe an; -sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001; -sa înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
SECTIUNEA 8. TAXE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
SECTIUNEA 9. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila, sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA 10. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Regulamentul campaniei promotionale “Adidas cauta campioni” va fi disponibil gratuit pe site-ul www.regulamentepromotii.ro . De asemenea poate fi solicitat gratuit la numarul de telefon 021-316.93.51 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, disponibil in zilele de luni-vineri intre orele 9:00-17:00), in magazinele participante (pe durata prezentei promoterilor) sau in scris la adresa Organizatorului S.C. Coty Cosmetics Romania S.R.L. (Bucuresti, Sos Bucuresti-Ploiesti 73-81, sector 1), cu mentiunea “pentru Campania promotionala “Adidas cauta campioni”.
|
|
|
Acesta
promotie este valabila de la 2009-04-29
si expira la 2009-05-11 |
|
|
|
|
|
Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii |
|
|
Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru,
click aici. |
|