REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Castiga cele mai bune boabe de cafea pentru un an de zile!”
Perioada campaniei: 6 martie 2010 – 30 aprilie 2010
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul campaniei promoţionale „Castiga cele mai bune boabe de cafea pentru un an de zile!” (denumita in continuare "Campania") este S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L., persoana juridică română, cu sediul sediul social în Bucuresti, Str. Dr. Felix nr. 28, Sector 1, cod. 011038, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/7384/2001, Cod de Inregistrare Fiscala RO14147924, avand Cod IBAN nr. RO95CITI0000000724791018, deschis la Banca CitiBank Bucuresti, reprezentata de Richard Hodul – Administrator (denumita in continuare „Organizator”). Organizatorul Campaniei este înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numarul 9915. Campania se va desfasura prin intermediul S.C. Field Star S.R.L., cu sediul in Bucurest, str Barbu Vacarescu, nr 164A, intrarea A, et. 3, birou8, Caro Business Park, Sector 2 (denumita in cele ce urmeaza “Agentia”).
SECTIUNEA 2. DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE
Campania se va desfasura in perioada 6 Martie 2010 – 30 aprilie 2010, in urmatoarele lanturi de magazine: Metro Cash & Carry, Real, Selgros Cash and Carry, Penny Market, Carrefour, Mega Image, Kaufland, Mega Image, Plus, Billa, Auchan, Cora (denumite in continuare “Magazine Participante”).Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul oficial cu conditia instiintarii prealabile a participantilor cu privire la orice modificare / completare a vreuneia din prevederile acestuia si prin intocmirea unui Act Aditional la prezentul regulament, notificat si autentificat. Eventualele modificari vor intra in vigoare numai dupa ce vor fi aduse la cunostinta publicului pe site-ului www.regulamentepromotii.ro.Ulterior semnarii acestui regulament, organizatorul isi rezerva dreptul de a stabili prin acte aditionale modul de defasurare a campaniei in fiecare Magazin Participant.
SECTIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
Campania se adreseaza clientilor Magazinelor Participante:
(i) Persoane fizice;
(ii) Persoane juridice cu sediul în România si
(iii) Persoane fizice autorizate si/sau intreprinderi individuale si/sau întreprinderi familiale reglementate de prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 44/2008, care accepta termenii si conditiile prezentului regulament oficial ;(denumiti în continuare „Participanti”)Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie acele persoane fizice, persoane juridice, respectiv acele asociatii familiale care sunt angajaţi ai Organizatorului, Agentiei, Companiilor distribuitoare, si Magazinelor Participante si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) sau in care angajatii Organizatorului, Agentiei, Companiilor Distribuitoare si Magazinelor Participante si membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie) detin participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat cu privire la aceasta decizie pe adresa de mail cat si telefonic.Participarea la aceasta Campanie impune cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului regulament oficial.
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE
Campania promotionala este organizata si se va desfasura in perioada 6 Martie 2010 –30 aprilie 2010, in limita stocului disponibil de premii.
SECTIUNEA 5. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
La aceasta Campanie participa urmatoarele produse din gama Tchibo:· Tchibo Exclusive cafea macinata si prajita de 100, 250 si 500 gr si cafea instant de 100 gr· Tchibo Exclusive Decaf cafea macinata si prajita de 250 gr si cafea instant de 100 gr· Tchibo Exclusive Origins Brazil si Guatemala, cafea macinata si prajita de 250 gr· Tchibo Gold Selection cafea macinata si prajita de 250 gr si cafea instant de 100 grMentiune: In Campanie participa produsele enumerate mai sus cu conditia ca acestea sa fie listate in locatia in care se desfasoara Campania si sa nu se afle in situatie de rupere de stoc. Daca in perioada desfasurarii Campaniei un produs intra in ruptura de stoc, acesta nu mai participa in Campanie pana la remedierea situatiei.Nu participa in aceasta campanie pachetele promotionale compuse din unul sau mai multe produse participante in Campanie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
6.1 Mecanism premii garantate:
Pentru a participa la prezenta Campanie, Participantii trebuie sa cumpere oricare mix de produse participante si, in functie de gramajul cumulat, castiga garantat un premiu Tchibo.Premiile garantate se vor acorda astfel:
· La achizitionarea a 250g cafea prajita si macinata sau 100g cafea instant din gama Tchibo de produse participante la Campanie se acorda garantat o cana Tchibo
· La achizitionarea a 500g cafea prajita si macinata sau 200g cafea instant din gama Tchibo de produse participante la Campanie, se acorda garantat, la alegere, unul din premiile:o 2 cani Tchiboo o cana Tchibo si 100g Tchibo Exclusive cafea prajita si macinata, o o cutie metalica Tchibo Exclusive o o lumanare cu boabe de cafea Tchibo.Participantii care vor achitiona mai mult de 500g cafea Tchibo, vor primi garantat premiile aferente gramajului acumulat, in limita a maxim 10 premii pe intreaga perioada de desfasurare a Campaniei.Un Participant la Campanie nu poate castiga mai mult de 10 premii garantate Tchibo pe intreaga perioada de desfasurare a Campaniei.Premiile prezentei Campanii sunt oferite prin mecanismul instant win (premiu instant) prin cumpararea de produse participante la Campanie.Prezentand promoterului, in timpul programului Campaniei, la standul instalat in spatele caselor de marcat, bonul/ bonurile de casa sau, dupa specificul locatiei, factura/facturile ce fac dovada cumpararii produselor participante precum si produsele cumparate, Participantii vor primi un premiu instant. Nu vor fi luate in considerare bonurile de casa/ facturile fiscale emise in alte zile decat zilele de desfasurare ale campaniei in magazinele participante.Pe durata desfasurarii Campaniei, Participanţii vor primi de la acestia informatii despre Campanie.Bonurile de casa/ facturile in baza carora Participantii s-au inscris in Campanie vor fi marcate distinct de promoteri (prin semnatura aplicata pe verso) si nu vor mai putea fi utilizate pentru participari ulterioare la Campanie prin intermediul acestui mecanism.In cazul in care un Participant achizitioneaza pe acelasi bon de casa/ factura un numar mai mare de produse participante, Participantul respectiv va primi garantat premiile aferente gramajului acumulat, in limita a maxim 10 premii. In cazul in care un Participant va achizitiona mai multe produse participante pe facturi diferite va primi numarul aferent de premii instant, in limita a maxim 10 premii. Pe durata Campaniei, premiile sunt acordate in limita stocului disponibil. Castigatorii isi pot revendica premiile in intervalul orar destinat promotiei.In cazul in care premiile alocate se epuizeaza inainte de finalizarea perioadei Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a inceta Campania.Organizatorul va afisa premiile oferite in cadrul acestei Campanii in Magazinele Participante. Nu se acorda contravaloarea in bani a premiilor.
6.2. Mecanism premii tragere la sorti:
In plus, Participantii la Campanie pot completa si depune in urna aflata dupa casele de marcat talonul de tombola aferent Campaniei si pot castiga prin tragere la sorti unul din premiile Campaniei.Datele ce trebuiesc completate pe talon sunt:
· Numele si prenumele persoanei fizice sau denumirea entitatii participante;
· In cazul în care castigatorul este persoană juridica, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, întreprinderi familiale numele si prenumele reprezentantului legal;
· Numarul bonului de casa/ facturii fiscale in baza careia a primit talonul de participare
· Datele de contact: adresa completa (strada, numar, bloc, scara, apartament, localitate, judet), numar de telefon,
· Email
· Data completarii talonului de participare.
· Varsta Participantului
· In plus, trebuie sa raspunda la intrebarea „Ce greutate credeti ca are un sac cu boabe de cafea Tchibo?”.Fiecare Participant la Campanie are dreptul sa completeze un singur talon de tombola aferent unui bon de casa/ factura fiscala, indiferent de numarul de premii garantate castigate. La tragerea la sorti vor participa doar taloanele valide. Prin taloane valide se inteleg taloanele care au completate urmatoarele campuri, considerate obligatorii:
· Numele si prenumele persoanei fizice sau denumirea entitatii participante;
· In cazul în care castigatorul este persoană juridica, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, întreprinderi familiale numele si prenumele reprezentantului legal;
· Numarul bonului de casa/ facturii fiscale in baza careia a primit talonul de participare
· Datele de contact: adresa completa (strada, numar, bloc, scara, apartament, localitate, judet), numar de telefon
· Data completarii talonului de participare.
· Varsta Participantului
· Raspunsul la intrebarea „Ce greutate credeti ca are un sac cu boabe de cafea Tchibo?”. Talonul completat trebuie depus in urna amplasata langa standul pentru premii garantate. În cadrul Campaniei, un Participant poate câstiga un singur premiu prin tragere la sorti. Un Participant unic este considerat, in acceptiunea prezentului regulament, a fi o persoana fizica unica/ persoana juridica unica / o persoana fizica autorizata unica / o intreprindere individuala unica / o intreprinderie familiala unica.Pentru validarea premiului, Participantul trebuie sa pastreze bonul de casa / factura fiscala mentionata pe talonul de tombola, ce face dovada achizitionarii prodsuselor participante la Campanie.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Valoarea totala a premiilor acordate este 163.874,2lei (TVA inclus).
7.1. Premii garantate:
In cadrul acestei Campanii, vor fi oferite urmatoare urmatoarele premii garantate: 15.000 cani Tchibo, 1.500 cutii metalice Tchibo Exclusive, 3.500 pachete de cafea Tchibo Exclusive, cafea prajita si macinata 100g si 1.000 lumanari cu boabe de cafea Tchibo. Valoarea totala a premiilor garantate acordate prin intermediul acestui mecanism, in cadrul prezentei Campanii, este de 82.831 RON (TVA inclus).Premiile garantate oferite in cadrul Campaniei vor fi inmanate castigatorilor la standurile instalate dupa casele de marcat, special dedicate Campaniei, prezentand promoterului aflat in timpul programului Campaniei bonul de casa sau factura /facturile ce fac dovada cumpararii de produse participante la Campanie.Premiile garantate vor fi inmanate castigatorilor pe baza unui tabel nominal, ce va cuprinde numele castigatorului si premiul castigat.
7.2. Premii prin tragere la sorti
Se vor oferi 156 premii ”Cafea pentru 1 an de zile” prin tragere la sorti aşa cum se stabileste prin act aditional .Premiul ”Cafea pentru 1 an” prin tragere la sorti consta in 12 kg cafea Tchibo Exclusive, prajita si macinata in pachete de 500g.Valoarea totala a premiilor acordate prin tragere la sorti prin intermediul mecanismului descris la sectiunea 6.2. este de 81.043 RON (TVA inclus).Tragerea la sorti se va executa electronic si va avea loc la sediul Agentiei; (i) în data de 9 aprilie 2010, data la care se vor extrage premiile aferente perioadei 6 – 21 martie 2010; si(ii) in data de 20 mai, data la care se vor extrage premiile aferente perioadei 26 – 30 aprilie 2010. în prezenta unei comisii alcatuite dintr-un reprezentant al Organizatorului, un reprezentant al Agentiei si un notar sau un avocat. Denumirea Participantului câstigator, numarul facturii fiscale câstigatoare, Magazinul Participant din care au achizitionat produsele, precum si premiul câstigat vor fi atestate de catre notar.Tragerea la sorti presupune folosirea unui program cu distributie aleatorie care va selecta câstigatorii dintr-o baza de date cuprinzând informatiile continute în taloanele valide, completate si depuse în urnele aflate dupa linia caselor de marcat din Magazinele Participante la Campanie în perioada Campaniei.Baza de date se va intocmi de catre Agentie, care are obilgatia de a desigila urnele in care se afla taloanele depuse de Participanti, de a transmite toate taloanele la sediul Agentiei.Datele cuprinse in taloanele depuse de Participanti se vor centraliza in Baza de Date pe care Agentia este obligata sa o intocmeasca.Validarea fiecarui talon se va face în momentul introducerii datelor în baza de date electronica din care se va efectua tragerea la sorti. Taloanele care nu respecta conditiile mentionate la Sectiunea 6.2. vor fi declarate nule si nu vor participa la tragerea la sorti.În cadrul tragerii la sorti se va extrage cate un castigator pentru fiecare Magazin Participant, a cate unui premiu constand in 12 kg cafea prajita si macinata Tchibo si cate 10 rezerve pentru fiecare premiu. Se va apela la rezerve în cazul în care, din motive independente de vointa Organizatorului, acesta nu poate lua legatura cu un Participantul extras câstigator în termenul stabilit în prezentul regulament oficial al Campaniei sau acesta este invalidat, din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului regulament oficial al Campaniei. Se va apela la rezerve în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor va fi aceeasi ca si in cazul castigatorilor.Participantii extrasi prin tragerea la sorti vor putea fi validati ca si câstigatori numai daca sunt îndeplinite, în mod cumulativ, toate conditiile stipulate în Sectiunea 6.2.din prezentul regulament oficial. În cazul în care, total sau partial, aceste conditii nu sunt îndeplinite, atunci Participantul extras la sorti nu va fi validat câstigator si nu va avea dreptul de a intra în posesia premiului. Prin urmare, se va apela la rezerve, in ordinea in care au fost extrase. In cazul in care nu vor fi validate nici cele rezervele, premiul va ramane in posesia Organizatorului. Tragerea la sorti este un eveniment public. La cerere, orice Participant poate lua parte la tragerea la sorti. Cererea va fi facuta în scris la sediul Agentiei, Bucuresti, in termen de 72 de ore înaintea desfasurarii evenimentului respectiv.Organizatorul se obliga sa faca publice prin orice mod numele castigatorilor, precum si premiile acordate.
SECTIUNEA 8. ANUNTAREA CÂSTIGATORILOR PREMIILOR OFERITE PRIN TRAGERE LA SORTI, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Numele câstigatorilor validati si premiile aferente se vor afisa la Birourile de Relatii cu Clientii ale Magazinelor Participante în termen de 10 zile lucratoare de la data validarii. Publicarea numelor castigatorilor se va realiza in conformitate cu obligatiile impuse de prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.Fiecare Participant extras la sorti va fi anuntat prin apel telefonic in maxim 5 zile lucratoare de la data extragerii de catre Organizator. Acesta va fi apelat de maxim 4 ori in intervale orare diferite, in zile diferite (în intervalul orar 9.00-18.00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale), la numarul de telefon înscris pe talonul extras câstigator.Daca nu este posibila contactarea telefonica a unui Participant extras la sorti, o scrisoare recomandata cu confirmare de primire va fi trimisa la adresa metionata pe talonul câstigator, în maxim 10 de zile lucratoare de la data extragerii. Câstigatorul are la dispozitie maxim 5 zile lucratoare de la primirea scrisorii sa contacteze Organizatorul. În cazul în care câstigatorul nu poate fi contactat sau nu îsi revendica premiul pâna la data limita, se apeleaza la rezerve, în ordinea extragerii lor. Procedura de contactare a rezervelor va fi aceeasi ca si în cazul câstigatorului.În cazul în care un Participant va refuza sa ridice premiul, se va recurge la urmatoarea rezerva extrasa, pentru acordarea premiului ramas. Participantul extras la sorti care a refuzat premiul in mod expres va trebui sa semneze o declaratie prin care îsi exprima refuzul de a primi premiul si, eventual, motivul refuzului, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii refuzului.Validarea castigatorilor se va face doar dupa ce acesta va prezenta reprezentantului Organizatorului, în termen de 10 zile lucratoare de la data anuntarii câstigului, bonul de casa/ factura fiscala extrasa câstigatoare în original care sa ateste achizitionarea produselor participante la Campanie. În caz contrar, Participantii nu vor fi validati câstigatori si nu vor avea dreptul de a intra în posesia premiului.În momentul validarii premiului, reprezentantii Participantilor extrasi la sorti trebuie sa prezinte urmatoarele documente:- documentul de identitate al persoanei care revendica premiul;- documentul care atesta calitatea persoanei care revendica premiul de reprezentant legal al entitatii castigatoare;- bonul de casa/ factura fiscala extrasa câstigatoare in original.În cazul în care Participantii extrasi la sorti si rezervele corespunzatoare nu pot fi contactati din motive independente de vointa Organizatorului (daca participantii furnizeaza date gresite), premiile nerevendicate ramân în posesia Organizatorului.Premiile oferite in cadrul Campaniei vor fi inmanate castigatorilor în termen de 30 de zile lucratoare de la data validarii, pe baza unui proces verbal de predare-primire.
SECTIUNEA 9. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii nr. 9915.Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitatile indicate în mod expres prin regulament, câstigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre în baza de date a Organizatorului în vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor Participanti care si-au dat acordul explicit si neechivoc în acest sens semnand talonul de participare la Campanie.Organizatorul si Agentia garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a unui Participant, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, în conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata în M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise în aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite Organizatorului pe adresa Bucuresti, Str Dr. Iacob Felix nr. 28, etaj 2, Sector 1, în atentia Departamentului Marketing, o cerere intocmita în forma scrisa, datata si semnata.Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Codul numeric personal, precum si Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câstigatorilor unor premii cu valoare care depaseste 600 RON, conform obligatiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2005 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele si prenumele câstigatorilor si premiile câstigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si în mod gratuit confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care si vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitarii acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, în atentia Serviciul Consumatorului.Organizatorul le poate solicita Participantilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tiparite, audio si video, denumirea/numele si prenumele lor. Participantii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramânând la libera lor alegere. În cazul în care Participantii vor dori sa isi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaratie scrisa semnata de acestia.
SECTIUNEA 10. ERORI, TALOANE DE TOMBOLA, FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru taloanele de tombola sau bonurile de casa /facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrainate, ilizibile) sau care nu se supun conditiilor prezentului regulament oficial si nici nu va acorda/înmâna premiile pe baza unor astfel de taloane /bonuri de casa / facturi fiscale. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu îsi asuma raspunderea pentru nicio cauza libera de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la aceasta Campanie.
SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE
Organizatorul Campaniei va acorda premiul doar acelui câstigator care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului regulament oficial.Organizatorul si celelalte entitati implicate în Campanie nu îsi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nici o forma în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui regulament oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.Din momentul semnarii, de catre Participantul câstigator, a procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de acesta.În cazul în care Organizatorul constata, ulterior extragerii si înmânarii premiului, ca Participantii câstigatori nu au îndeplinit toate conditiile stipulate în prezentul regulament oficial, acesta îsi rezerva dreptul de a-i invalida si de a cere repunerea în situatia anterioara, prin reintrarea în posesia premiului deja înmanat sau a contravalorii acestuia, precum si a cheltuielilor aferente suportate de Organizator în legatura cu extragerea si / sau înmânarea premiului, daca este cazul. În aceste circumstante, Organizatorului nu-i va putea fi retinuta raspunderea si nu va datora daune – interese pentru prejudiciu.Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator în conditiile Sectiunii 13, paragraful 2. din prezentul regulament oficial, prin afisarea actului aditional la regulament la Birourile de Relatii cu Clientii ale Magazinelor Participante.Organizatorul nu are nicio obligatie de a întretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necâstigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon de casa/ factura fiscala; în acest caz va fi validat câstigator primul Participant care face dovada bonului de casa/ facturii fiscale în original continând unul sau mai multe produse participante cumparate, conform regulamentului oficial.Organizatorul are dreptul de a invalida taloanele care contin informatii false ori vadit eronate (de exemplu, numar bon de casa factura fiscala gresit) si care nu îndeplinesc conditiile de validare mentionate în prezentul regulament.Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.În cazul în care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.
SECTIUNEA 12. TAXE SI IMPOZITE
Daca va fi cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
In privinta premiilor acestei Campanii, Participantilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor reprezentând contravaloarea produselor Tchibo achizitionate si participante la Campanie.
SECTIUNEA 13. ÎNCETAREA CAMPANIEI
Prezenta Campanie poate înceta în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv în cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.* Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament oficial si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca, total sau partial obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, daca acesta este confirmat de Camera de Comert si Industrie a României. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, împiedica sau intârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia
SECTIUNEA 14. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, în atentia Departament Marketing. Dupa expirarea unui termen de 2 saptamani de la data publicarii listei castigatorilor, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nici o contestatie.
SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL
Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului regulament oficial. Regulamentul Campaniei este disponibil în mod gratuit oricarui solicitant la Biroul de Relatii cu Clientii din Magazinele Participante sau poate fi solicitat prin email la adresa consumator@tchibo.ro sau printr-o cerere scrisa si datata catre S.C. Tchibo Brands S.R.L., cu sediul în Str. Dr. Iacob Felix, nr. 28, etaj 2, Sector 1, Bucuresti România, in atentia Departamentului Marketing.De asemenea, orice solicitare in legatura cu aceasta Campanie poate fi transmisa la adresele cuprinse in paragraful anterior.Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmând ca astfel de modificari sa fie facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.Prezentul regulament oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007. Data: ____________________ S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L. prin imputernicit
__
Act Aditional nr. 7 al
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Castiga cele mai bune boabe de cafea pentru un an de zile!”
Perioada campaniei: 6 martie 2010 – 30 aprilie 2010
Organizatorul campaniei promoţionale „Castiga cele mai bune boabe de cafea pentru un an de zile!” (denumita in continuare "Campania"), S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L., persoana juridică română, cu sediul sediul social în Bucuresti, Str. Dr. Felix nr. 28, Sector 1, cod. 011038, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/7384/2001, Cod de Inregistrare Fiscala RO14147924, avand Cod IBAN nr. RO95CITI0000000724791018, deschis la Banca CitiBank Bucuresti, reprezentata de Richard Hodul – Administrator (denumita in continuare „Organizator”). Organizatorul Campaniei este înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numarul 9915. Campania se va desfasura prin intermediul S.C. Field Star S.R.L., cu sediul in Bucurest, str Barbu Vacarescu, nr 164A, intrarea A, et. 3, birou8, Caro Business Park, Sector 2 (denumita in cele ce urmeaza “Agentia”).A hotarat modificarea a literei (i) a paragrafului 4, punctul 7.2., Sectiunea a 7-a a Regulamentului Oficial al Campaniei Promotionale „Castiga cele mai bune boabe de cafea pentru un an de zile!” dupa cum urmeaza:
”(i) in data de 13 aprilie 2010, data la care se vor extrage premiile aferente perioadei 6 - 21 martie 2010”Mentionam ca modificarea datei a fost necesara, deoarece s-au inregistrat erori a bazei de date in care au fost introdusi participantii, nefiind posibila extragerea castigatorilor la data stabilita initial. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului de Participare raman neschimbate si in vigoare.
________________