home | sitemap | contact
 
 
 
 
 
 
Premii instant
Tragere la sorti
Promotiile lunii
Arhiva promotii
Lista castigatorilor
Parteneriat
 
  Alimente & Bauturi & Dulciuri  96
  Birotica & Papetarie  0
  PC & IT & GSM & Foto  0
  Electronice & Electrocasnice  0
  Timp Liber & Shopping  0
  Auto & Accesorii  0
  Beauty & Hair & Cosmetice & Pharma  38
  Produse Ingrijire & Curatare  35
  Publicatii & Ziare & Reviste & Carti  0
  Banci & Asigurari  0
  Imobiliare  0
  Mobilier  0
  Productia si furnizarea de energie electrica  0
  Constructii  0
  Surse de iluminat  0
  Aboneaza-te gratuit!
 
  Click pentru a mari
Silan - “Campanie promotionala Silan Classic”  
Trimite codul unic de pe neckhangerul atasat pe sticlele Silan participante la promotie si poti castiga marele premiu, un sejur la Marea Mediterana!
 

Marele premiu - excursie la Marea Mediterana pentru două persoane

Daniela Angela Nisipeanu - Târgovişte

 

Premii săptămânale - 350 Euro

Ana Adelina Bozariu - Iaşi

Alexandru Petrache - Bucureşti

Mihai Valentin Purcaru - Comarnic

Andrei Cristian Lazăr - Bucureşti

 

Premii instant - Silan:

Edit Honesz - Sf. Gheorghe

Fănica Popa - Braşov

Iuliana Bordeianu - Roman

Daniel Cotoroianu - Reşiţa

Oana Georgiana Ignătescu - Suceava

Cristina Dumitrescu - Constanţa

Anca Ferlusca - Braşov

Aurora Aurelia Ioniţă - Crevedia


 
Regulament:

REGULAMENT  

“Campanie promotionala Silan Classic”    Perioada campaniei:

15 iulie- 15 august 2010  

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI  

Campania promotionala "Campanie promotionala Silan Classic” este organizata de S.C. Henkel Romania SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, Tel: 203.26.00, Fax: 203.26.55. Organizatorul Henkel Romania este operator de date (nr. 7837), potrivit notificării nr. 3714/11.03.2008 înregistrată la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Campania promotionala se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.   

SECTIUNEA 2. DURATA PROMOTIEI SI ARIA DE DESFASURARE  

Campania promotionala se va desfasura in perioada 15 iulie- 15 august 2010, urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in spatiile comerciale apartinand urmatorilor agentilor economici – Metro, Selgros, Real, Carrefour, Cora, Auchan, Kaufland, Billa, Interex.  SECTIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE  La aceasta promotie pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu varsta de minim 18 ani impliniti pana la data inceperii campaniei inclusiv, cu domiciliul stabil in Romania. Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC Henkel Romania SRL, ai agentiei de publicitate ACTIV AD Communication si ai agentiei de marketing direct More Results Marketing, sotii / sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) si doi (frati, surori) ale angajatilor companiilor mentionate.  

   SECTIUNEA 4. MARCILE SI AMBALAJELE PARTICIPANTE 

 La aceasta promotie participa urmatoarele produse (acestea vor fi numite in acest regulament “produse participante"):  

·             Silan Mediterranean in ambalaj de 1L, 2L SI 3L

·             Silan Fresh Lilac in ambalaj de 1L, 2L SI 3L

·             Silan Fresh Paradise in ambalaj de 1L, 2L -         

Pentru a se inscrie la aceasta promotie, participantii trebuie sa achizitioneze oricare dintre produsele descrise anterior care au un neckhanger* cu cod unic promotional;   

 * fluturasul plasat pe gatul sticlei   -          Pentru a se inscrie la aceasta promotie participantii trebuie sa trimita prin SMS  la numarul 1851, codul unic de 8 caractere de pe spatele neckhangerului, in perioada promotiei 15 iulie ora 00:00 – 15 august 2010 ora 24:00 (data finala a inscrierii/participarii in promotie). 

-          SMS-ul poate fi expediat doar din retelele Vodafone, Orange si Cosmote, iar tariful pentru expedierea unui SMS este tarif normal, acest tarif reprezentand exclusiv taxa perceputa de catre operatorii de telefonie mobila. 

-          Nu se accepta trimiterea de SMS-uri care contin alte informatii decat cele de mai sus. Mesajele trimise prin SMS care contin alte informatii in loc de sau impreuna cu codul unic descoperit prin razuire pe spatele neckhangerului, nu vor fi luate in considerare; 

 -          Participantul va primi un SMS de raspuns care il va anunta asupra inscrierii in promotie;   

-          Incepand cu data de 16 august 2010, ora 24:00 (data finala de inscriere/ in promotie) numarul 1851 la care s-au trimis SMS-uri in cadrul promotiei va fi blocat si nu va mai putea fi accesat de catre niciun potential participant.  Pentru validarea premiului participantii trebuie sa pastreze neckhangerul pe care este tiparit codul unic promotional pe care acestia l-au inscris in promotie precum bonul de casa care atesta cumpararea produselor, conform SMS-ului pe care acestia l-au trimis. O persoana poate trimite un numar maxim de 15 mesaje pe parcursul campaniei. In cazul in care, pe perioada promotiei, un participant trimite mai mult de 15 mesaje prin utilizarea aceluiasi numar de telefon mobil, acesta nu mai are dreptul de a participa la aceasta promotie. Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la promotie, prin trimiterea mai multor SMS-uri fara a putea face dovada detinerii bonurilor de casa respective sau prin falsificarea bonurilor de casa, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata promotiei, toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon. Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.   

  SECTIUNEA 5. PREMIILE OFERITE IN CAMPANIA PROMOTIONALA  

 Organizatorul ofera in cadrul acestei campanii promotionale, urmatoarele premii:   

-    Premii instant:   500 premii constand in produse Silan in valoare totala de 4000 ron  

-      Premii saptamanale acordate prin tragere la sorti:  4 premii in bani, constand in suma de 350 euro net per premiu 

 -          Marele premiu acordat la final prin tragere la sorti: un sejur la Marea  Mediterana pentru 2 persoane in valoare de 2000 EURO cu tva inclus  Sejurul pentru 2 persoane include cazare 7 nopti, bilete de avion, taxe si transferuri aeroport-hotel-aeroport si poate fi  programat in perioada septembrie – octombrie 2010  de comun acord cu castigatorul  Pentru acordarea premiilor instant, se vor alege aleatoriu 500 coduri unice castigatoare care se vor regasi tiparite pe spatele neckhangerelor atasate produselor participante. Persoanele care vor descoperi unul dintre aceste coduri,  vor castiga un premiu instant.  Pentru desemnarea premiilor saptamanale, se vor realiza trageri la sorti saptamanale in perioada 23.07.2010 – 17.08.2010 la sediul companiei More Results Marketing, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si a unui avocat care va atesta realizarea extragerii. Tragerile la sorti vor avea loc in urmatoarele zile: 

Prima tragere la sorti va avea loc in data de 23 iulie 2010 la care vor participa toate codurile unice valide receptionate in perioada 15 iulie- 22 iulie 2010 

A doua tragere la sorti va avea loc in data de 30 iulie 2010 la care vor participa toate codurile unice valide receptionate in perioada 24 iulie- 29 iulie 2010 

A treia tragere la sorti va avea loc in data de 06 august 2010 la care vor participa toate codurile unice valide receptionate in perioada 30 iulie- 05 august 2010 

 A patra tragere la sorti va avea loc in data de 17 august 2010 la care vor participa toate codurile unice valide receptionate in perioada 06 august- 15 august 2010.  Pentru acordarea marelui premiu se va realize o tragere la sorti in data de 17 august 2010 la care vor participa toate sms-urile valide receptionate in perioada 15 iulie-15 august 2010.    La tragerile la sorti se va extrage cate un SMS de rezerva pentru fiecare premiu atribuit, care va fi utilizat doar in cazul in care castigatorii extrasi nu pot face dovada achizitionarii produselor Henkel participante la promotie, respectiv daca nu a pastrat bonul de casa sau neckhangerul pe care se regaseste codul unic inscris in promotie. Dupa fiecare extragere, catre numarul de telefon mobil aferent SMS-ului extras castigator, Organizatorul va trimite un SMS prin care va anunta participantul respectiv ca a castigat, cat si natura premiului castigat. Mesajele vor fi urmatoarele: “Felicitari! Ai castigat 350 euro la promotia Henkel! Suna la infoline 0212723210 (tarif normal) pentru a afla cum poti intra in posesia premiului.”  Sau : “Felicitari! Ai castigat un sejur la Mediterana la promotia Henkel! Suna la infoline 0212723210 (tarif normal) pentru a afla cum poti intra in posesia premiului.”  Valoarea comerciala bruta a premiilor oferite in aceasta campanie promotionala este de 4350  EURO (TVA inclus).   Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii; in cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu, asa cum este acesta descris in prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu atribui premiul respectiv. Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa, unei alte persoane.  Premiile instant vor fi trimise prin posta in maxim 30 de zile calendaristice din data verificarii si validarii de catre Organizator a bonurilor de casa trimise prin posta de catre participantii desemnati castigatori.

     SECTIUNEA 6. MECANISMUL ACORDARII PREMIILOR   

Pentru ca un participant sa poata primi un premiu trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:   A.     Participantul sa indeplineasca conditiile mentionate la art. 2, 3 si 4;  B.     Participantul sa trimita un mesaj cu codul unic in perioada 15 iulie 2010 ora 00:00 – 15 august 2010 ora 24:00 (data finala de participare in promotie), prin SMS la numarul 1851;  C.      Potentialii castigatori vor primi un SMS prin care sunt anuntati de calitatea de potentiali castigatori si vor fi indrumati sa sune la infoline 021-272.32.10 pentru a afla cum pot intra in posesia premiului. In cazul in cate potentialii castigatori nu vor suna la numarul indicat in sms in 5 zile lucratoare de la data primirii sms-ului, Organizatorul va incerca sa-i contacteze timp de 3 zile lucratoare dupa expirarea termenului in care ei trebuie sa sune. Daca nici in acest caz nu se va putea lua legatura cu ei, premiile instant ramase nerevendicate nu se vor mai atribui, iar in cazul premiilor saptamanale, se va apela la rezerva. Si in cazul rezervei se vor aplica aceleasi proceduri de validare ca si in cazul castigatorului extras. Daca nici rezerva nu va putea fi contactata sau validata, respectivul premiu nu se va mai atribui.  D.      Potentialii castigatori trebuie sa trimita o copie dupa bonul care atesta ca au cumparat un produs participant la promotie, in perioada promotiei, neckhangerul pe care este tiparit codul unic castigator si o copie dupa actul de identitate prin posta la Oficiul Postal 71 – Casuta postala 71 Bucuresti, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul informarii telefonice, data considerata fiind data postala a expeditiei. Organizatorul va compara si valida codul unic extras cu cel tiparit pe neckhangerul primit  precum si data bonului de casa care atesta ca a cumparat un produs participant la promotie  si, in cazul in care aceste date sunt corecte si coincid, potentialul castigator este declarat castigator si va primi premiul instant prin posta in maxim 30 zile calendaristice de la data validarii, pe baza documentelor primite prin posta de la acesta. Orice neconcordanta intre codul extras si codul trimis catre Organizator, duce la invalidare si pierderea dreptului de atribuire a premiului.  E.      In cazul in care un participant care a inscris 15 coduri unice valide pe toata perioada promotiei, a castigat un premiu, acestuia i se cere sa faca dovada detinerii tuturor celor 15 coduri unice si a bonului/bonurilor care atesta achizitionarea acestora; altfel, castigul, indiferent de natura acestuia, nu va fi validat.    E.      In cazul in care participantul a trimis si a declarat in cadrul promotiei informatii incomplete, incorecte, inexacte, bonuri de casa ce contin alte produse decat cele participante in promotie, bonuri de casa trimise in afara perioadei de desfasurare a promotiei, neckhanger care are tiparit alt cod decat cel castigator sau nu indeplineste conditiile cerute in regulament, Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru acest lucru si ca atare poate hotari descalificarea si neacordarea unui premiu;    F.      Organizatorul nu este responsabil pentru cazul in care castigatorii  nu pot fi contactati din motive independente de acesta. Organizatorul va trimite premiul constand in produse Silan o singura data prin posta iar daca castigatorul nu ridica premiul de la Oficiul Postal, premiul se va intoarce la Organizator si poate fi ridicat de la sediul Henkel România din Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, Bucuresti, pana in data de 15 septembrie 2010.  G.     Premiile constand in bani vor fi acordate castigatorilor prin virament bancar in contul persoanei castigatoare. Castigatorul trebuie sa fie titularul contului in care se realizeaza viramentul. Organizatorul se obliga ca in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii datelor necesare efectuarii transferului, sa vireze in contul castigatorului, suma in lei aferenta premiului castigat la cursul BNR din ziua efectuarii transferului.  H.      Organizatorul va suporta o singura data cheltuielile de transmitere a premiului, in conditiile in care din vina sa sau a Agentiei nu s-a strecurat o greseala in expedierea premiului. In cazul in care expedierea premiului s-a facut in contul indicat de posesorul de drept al premiului, pe numele acestuia si din cauze care tin de destinatar, premiul nu a fost receptionat, posesorul de drept al premiului isi poate primi premiul, cu conditia retinerii de catre Organizator, din valoarea premiului, a taxelor de transmitere. Marele premiu, sejurul de doua persoane va fi acordat sub forma unor vouchere nominale pentru castigator si o persoana desemnata de acesta eliberate de o agentie de turism si includ cazare pentru 7 nopti, bilete de avion, taxe si transferuri aeroport-hotel-aeroport si poate fi  programat in perioada septembrie – octombrie 2010  de comun acord cu castigatorul. I.  Numele castigatorilor si orasul se vor gasi pe site-ul www.regulamentepromotii.ro si www.silan.ro pana la sfarsitul lunii septembrie 2010. Acordarea premiilor poate fi un eveniment public. In acest sens, Organizatorul va solicita un accept scris din partea castigatorilor pentru ca numele, orasul si fotografia acestora sa poata fi utilizate de catre Organizator in materiale scrise, audio, foto sau video, in mod gratuit fara alte pretentii sau plati din partea Organizatorului.    

   SECTIUNEA 7. MESAJE TRIMISE PRIN SMS DE CATRE ORGANIZATOR 

 In cadrul acestei campanii promotionale un participant va putea primi, din partea Organizatorului, unul sau mai multe din urmatoarele mesaje, trimise prin SMS pe numarul de telefon mobil de pe care participantul a trimis mesajul SMS cu codul unic la numarul 1851:  -          In cazul in care un participant a trimis SMS dar nu este castigator al unui premiu instant: „Ai intrat in promotia Henkel. Vei participa la tragerea la sorti. Pastreaza neckhangerul cu codul unic si bonul pentru validare.”   -          In cazul in care un participant a trimis unul dintre cele 500 coduri castigatoare ale unui premiu instant:  „Felicitari! Ai castigat un produs Silan la promotia Henkel! Suna la infoline 0212723210 (tarif normal) pentru a intra in posesia premiului.”  -          In cazul in care un participant a trimis un cod unic care a fost extras la una dintre tragerile saptamanale: „Felicitari! Ai castigat 350 euro la promotia Henkel! Suna la infoline 0212723210 (tarif normal) pentru a intra in posesia premiului.”  -          In cazul in care participantul a trimis un mesaj gresit: „Mesaj gresit. Trimite din nou codul unic fara pauze sau alte caractere si pastreaza neckhangerul cu codul unic si bonul.”  -          In cazul in care participantul a mai inscris acelasi cod unic de pe acelasi numar de telefon: “Acest cod a fost inscris deja de pe acest numar de telefon. Trimite codul unic de pe alt produs.  -          In cazul in care un participant a trimis un cod unic care a fost extras castigator al marelui premiu: Felicitari! Ai castigat un sejur la Mediterana la promotia Henkel! Suna la infoline 0212723210 (tarif normal) pentru detalii.”   - in cazul in care un participant trimite pe perioada promotiei mai mult de 15 mesaje continand un cod unic, aferente aceluiasi numar de telefon, mesajul este: „Numar restrictionat. Nu mai aveti dreptul de a participa la promotie deoarece exista deja 15 mesaje corecte trimise de la acest numar de telefon.”     

 SECTIUNEA 8. TAXE 

 Organizatorul va calcula, va retine la sursa si va vira impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/2003 privind Codul Fiscal, toate celelalte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.  

     SECTIUNEA 9. REGULAMENTUL PROMOTIEI  

 Regulamentul Oficial al promotiei se gaseste afisat pe site-ul www.regulamentepromotii.ro si poate fi solicitat gratuit, in copie, prin cerere scrisa adresata catre SC Henkel România, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, Sector 2, Bucuresti. Pentru intrebari legate de campania promotionala, participantii pot suna la numarul de infoline 021-272.32.10 (numar cu tarif normal, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00-18:00, exceptand sarbatorile legale) incepand cu data de 15 iulie 2010 si pana in data de 15 august 2010 unde vor primi toate informatiile legate de prezenta campanie promotionala. 

     SECTIUNEA 10. LITIGII   

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Promotie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.    

  SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE  

 Prin inscrierea la promotia “Campanie promotionala Silan Classic”, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.Prin participarea la promotia “Campanie promotionala Silan Classic”, participantii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume, prenume, adresa postala, numar de telefon mobil) sa fie prelucrate de compania Henkel Romania (notificata cu numarul 7837 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), in cadrul campaniei promotionale in legatura cu acordarea si trimiterea premiilor catre castigatori prin posta, datele personale ale castigatorilor sa fie pastrate in evidentele contabile ale Organizatorului si pentru afisarea listei castigatorilor, respectiv: numele, orasul si premiul castigat, pe site-ul www.silan.ro.Organizatorul solicita potentialilor castigatori sau tutorelui legal al acestuia in cazul minorilor sa trimita o  confirmare a adresei postale corecte la care Organizatorul sa livreze premiul in caz de castig. Henkel Romania isi rezerva dreptul de a utiliza in viitor pentru actiuni de reclama, marketing, publicitate, datele participantilor, respectiv: numarul de telefon mobil pentru cei care se inscriu in promotie prin SMS, celor care isi lasa datele personale (nume, prenume, adresa postala, numar de telefon mobil) la linia informativa a campaniei si datele personale ale castigatorilor (nume, prenume, adresa postala, telefon mobil) in scopul unor actiuni viitoare de marketing direct, in scopul unor informari promotionale prin posta, telefon, SMS, e-mail, din partea Henkel Romania.Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al Henkel Romania.La cererea scrisa a participantului, datata si semnata, expediata catre Henkel Romania pe adresa Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, Bucuresti, Operatorul se obliga sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an; sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 in care tuturor participantilor la aceasta promotie le sunt respectate drepturile (dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie) privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor personale a solicitantului. Organizatorul se obliga ca la prima comunicare in scris pe care o va avea cu persoanele din baza de date astfel creata va informa asupra drepturilor si obligatiilor conform legii 677/2001 privind protectia datelor personale.    

  SECTIUNEA 12. INCETAREA PROMOTIEI 

   Prezenta promotie poate inceta inainte de termenul stabilit in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigore sau prin decizia Organizatorului.  

 SECTIUNEA 13. CLAUZE DIVERSE 

  Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:    -          mesajele trimise prin SMS care nu au fost trimise in perioada 15 iulie 2010 ora 00.00 – 15 august 2010 ora 24.00 (data finala de participare la promotie);  -          mesajele trimise eronat, sau pentru bonurile de casa deteriorate sau pierdute din vina participantilor in promotie sau a Postei Romane;  -          mesajele trimise prin SMS la alt numar decat 1851;  -          mesajele expediate de catre participanti care nu au fost receptionate de catre Organizator sau mesajele expediate de catre Organizator care nu au fost receptionate de participanti din motive tehnice independente de Organizator;   -          plicurile expediate de participanti la alta casuta postala decat cea a promotiei sau trimise dupa expirarea termenului acordat sau care nu au ajuns la destinatie din vina participantilor sau a Postei Romane;  Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.  Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie pana la data de 31 august 2010 inclusiv, la Casuta Postala 71 – Oficiul Postal 71 - Bucuresti. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.        SC Henkel Romania SRL                


 
Link site: www.silan.ro  
Vezi lista castigatori  
Acesta promotie este valabila de la 2010-07-15 si expira la 2010-08-15  
 
 
  Pentru ca vrem sa oferim sansa la cat mai multe persoane sa se informeze corect, sa participe la promotii din ce in ce mai interesante si atractive si sa castige cat mai multe premii. detalii
  Pentru a vizualiza arhiva de promotii inregistrate pe site-ul nostru, click aici.
Premii instant Tragere la sorti Promotiile lunii Arhiva promotii Lista castigatorilor Parteneriat Contact
 
  © 2007 Copyright RegulamentePromotii.ro :: Realizat de Concept24