Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale
„Castiga un week-end special cu Elseve”
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Organizatorul campaniei promotionale „Castiga un week-end special cu Elseve” (numită în cele ce urmeaza „Campania promotionala”), este S.C. L’OREAL ROMANIA S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Calea Floreasca, nr. 169 A, corp A, etaj 6 inregistrata la ANSPDCP cu numarul 331.Participanţii la aceasta Campanie promotionala sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile regulamentului oficial prezentate mai jos (denumit în continuare “Regulament Oficial”). Campania se va desfasura prin intermediul S.C. Field Star S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str Barbu Vacarescu, nr 164A, intrarea A, et. 3, birou 8, Caro Business Park, Sector 2 (denumita in cele ce urmeaza “Agentia”). Regulamentul Oficial va fi disponibil oricărui solicitant în mod gratuit pe site-ul www.regulamentepromotii.ro pe toata perioada Campaniei Promotionale, precum si la numarul dedicat promotiei 0212723227, numar cu tarif normal, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00- 18:00, exceptand sarbatorilor legale. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţul prealabil de prezentare a acestor modificări pe site-ul Campaniei promotionale.
SECŢIUNEA 2. ZONA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta Campanie promotionala se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in magazinele detaliate in anexele la regulament.
SECŢIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala se desfasoara in intervalul 27 ianuarie 2011, ora 00:00:00 – 13 martie 2011, ora 23:59:59, in perioada diferite in fiecare lant de magazine cu respectarea datelor prevazute in prezentul Regulament Oficial.
Inscrierea in Campania promotionala prin trimiterea de SMS-uri, asa cum este prezentat in Sectiunea 7, se poate face zilnic in intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 pe toata durata Campaniei promotionale.
SECŢIUNEA 4. CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOTIONALA
La prezenta Campanie promotionala pot participa atat cetatenii si rezidentii romani cu varsta peste 18 ani (impliniti anterior datei de inscriere in Campania promotionala) si cu adresa stabila in Romania, care achizitioneaza din magazinele participante produsele specificate in prezentul Regulament si se inscriu in promotie conform termenilor si conditiilor Regulamentului Oficial. Participantii se vor inscrie in competitie in baza achizitionarii de produse participante exclusiv din magazinele participante si trimiterii numarului de pe bonul fiscal alaturi de numele magazinului prin SMS, asa cum este specificat in Sectiunea 7. La campania promoţională nu au dreptul să participe angajaţii Organizatorului sau ai companiei implicate in organizarea Campaniei promotionale, angajatii magazinelor participante, precum si sotul/sotia si rudele de gradul I, (părinţi, copii) ale acestora. Participarea la această Campanie promoţională implică acceptarea prevederilor prezentului Regulament Oficial.
SECŢIUNEA 5. PRODUSE PARTICIPANTE
La aceasta campanie promotionala participa toate produsele L’Oreal din gama Elseve, comercializate in magazinele participante, detaliate in anexele la regulament.
SECŢIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI
La prezenta Campanie promotionala se acorda in total 5 premii, astfel:
· 1 excursie de 1 week-end la Paris pentru 2 persoane constand in cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
· 1 excursie de 1 week-end la Viena pentru 2 persoane constand in cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
· 1 excursie de 1 week-end la Amsterdam pentru 2 persoane constand in cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
· 1 excursie de 1 week-end la Barcelona pentru 2 persoane constand in cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
· 1 excursie de 1 week-end la Viena pentru 2 persoane constand in cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
Se va acorda cate 1 premiu pentru fiecare lant de magazine in care se implementeaza promotia, conform anexelor la regulamentul oficial al campaniei. Valoarea totală estimata a premiilor este de 25.599,14 lei fara TVA. Castigatorii campaniei vor fi publicati online pe site-ul www.regulamentepromotii.ro dupa incheierea sesiunii de validare a premiilor. In situatia in care un castigator refuza sa accepte premiul castigat, respectivul premiu nu va fi inlocuit cu un alt premiu sau beneficiu si nici nu se va acorda contravaloarea premiului in bani, ci premiul va ramane in posesia Organizatorului. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor L’Oreal participante, costul de trimitere a SMS-urilor si al celor de trimitere a dovezii de achizitionare a produselor si a datelor necesare validarii in cazul castigatorilor).
SECŢIUNEA 7. MECANISMUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOTIONALA
A. Conditii de ParticiparePentru a se putea inscrie la campania promotionala, participantii trebuie sa indeplineasca 3 (trei) conditii cumulative:
a) sa cumpere de la magazinele participante precizate orice produs L’Oreal din gama Elseve in perioada de desfasurare aferenta fiecarei retele de magazine
b) sa inscrie numele retelei urmat de numarul bonului de casa in Campania promotionala:Ø prin SMS trimis in perioada Campaniei Promotionale la 1788, numar cu tarif normal deschis in retelele Orange, Vodafone si Cosmote. Mesajul SMS trebuie sa contina denumirea retelei de magazine din care s-a facut achizitia precum si numarul bonului de casa aferent cumpararii unui produs L’Oreal din gama ElseveØ Cu un numar de bon de casa se poate face o singura inscriere valida in Campania promotionala si cu el se poate castiga un singur premiu in campanie.c) sa indeplineasca conditiile de participare la Campania promotionala mentionate la Sectiunea 4.
În cadrul prezentei Campanii promotionale mai multe bonuri de casa dau mai multe sanse de castig, aceasta neasigurand castigarea mai multor premii. Un participant unic poate înscrie în Campanie maximum 50 de numere de bonuri de casa/zi. In cazul depasirii acestui numar de bonuri de casa, participarea va fi restrictionata pe ziua respectiva. Un participant unic este definit in momentul inscrierii de la acelasi numar de telefon.Participantii trebuie sa pastreze bonurile de casa ce contin numerele bonurilor înscrise în Campanie, necesare pentru validare. Fiecare numar de bon de casa poate fi introdus o singura data în cadrul prezentei campanii, prin SMS. Pe baza unui bon de casa valid se poate câstiga un singur premiu. Un SMS de participare la Campania promotionala este considerat VALID (CORECT) in cazul in care este trimis in perioada desfasurarii Campaniei promotionale, definita la Sectiunea 3, si este format din denumirea lantului de magazine din care s-a facut achizitia urmat de numarul bonului de casa, scris fara alte spatii sau caractere, trimis doar o singura data la numarul 1788 . Mesajele SMS trimise, care vor contine acelasi numar de bon de casa ca un SMS transmis anterior nu vor fi considerate valabile.Un mesaj SMS poate contine exclusiv un singur numar de bon de casa, SMS-urile care contin mai multe numere de bonuri de casa valide vor fi considerate participari invalide.Inscrierile SMS care nu vor respecta conditiile descrise anterior nu vor fi considerate valabile. Participantii pot trimite SMS la numarul 1788 pana la data limita precizata la sectiunea 3 a regulamentului, aferenta fiecarei retele de magazine in parte.Eventualele contestaţii trebuie trimise in scris la sediul Organizatorului din Bucuresti, Sector 1, Calea Floreasca, nr. 169 A, corp A, etaj 6 , până la data de 13 martie 2011 (inclusiv) data postei. Orice contestaţii sosite după această dată nu vor fi luate în considerare. Fiecare participare prin SMS este validata la momentul introducerii ei in Campania promotionala in conditiile expuse mai sus. In acest sens, Organizatorul va trimite in cel mai scurt timp participantului un SMS cu raspunsul corespunzator situatiilor intalnite dupa cum urmeaza:1. Pentru confirmarea participarii VALIDE se va trimite in perioada promotiei pentru fiecare SMS distinct cu numarul bonului valid trimis de pe un anumit numar de telefon si ale carui date (numar) nu sunt prezente intr-o inregistrare valida anterioara pe SMS , MESAJUL (textul de raspuns): “Felicitari, te-ai inscris in promotia pentru premiile L’Oreal! Pastreaza bonul de casa si vei fi anuntat daca ai castigat. Succes!”2. Pentru numar al bonului de casa trimis gresit – participare INVALIDA, se va trimite in perioada promotiei pentru fiecare SMS primit ce contine un numar de bon gresit / MESAJUL: “Numarul bonului trimis este incorect. Tasteaza numele magazinului si numarul bonului de casa, fara alte caractere sau spatii. Multumim!” 3. Pentru duplicare inregistrare – participare INVALIDA, se va trimite in perioada promotiei pentru fiecare SMS cu acelasi numar al bonului de casa un SMS valid trimis anterior, MESAJUL: “Numarul bonului de casa a fost deja inregistrat in promotie. Un numar al bonului de casa poate fi inregistrat doar o singura data. Multumim!” 4. Pentru telefon restrictionat pe o zi, care a transmis 50 numere de bon de casa valide diferite intr-o zi de promotie de pe acelasi numar de telefon se va trimite in promotiei MESAJUL: “Numarul bonului de casa nu poate fi inregistrat. Ai deja 50 participari valide pe acest numar astazi. 5. Pentru telefon restrictionat datorita incercarilor de fraudare a participarii, conform Sectiunii 8 se va trimite in perioada promotiei MESAJUL: “Participarea ta este restrictionata pe toata perioada campaniei promotionale L’Oreal. Detalii in regulamentul oficial pe www.regulamentepromotii.ro.” 6. Pentru SMS-uri trimise dupa terminarea Campaniei promotionale se va trimite in perioada 13 martie, ora 00:00:00 2011– 15 martie 2011, ora 23:59:59 MESAJUL: “Inscrierea in campania promotionala L’Oreal s-a incheiat pe data de 13 martie 2011, ora 23:59. Te asteptam sa participi si la alte promotii L’Oreal!”
B. Metodologia de acordare a premiilor
Premiile se vor acorda prin trageri la sorti pe baza unui algoritm electronic in prezenta unui avocat care va atesta legal extragerile. Tragerile la sorti pentru desemnarea castigatorilor premiilor campaniei vor avea loc in date diferite, separat, pentru fiecare lant de magazin in parte. Tragerile la sorti vor avea loc la sediul More Results din Str . Baicului, nr. 82, cladirea Administrativ, etaj 5, sector 2 , Bucuresti. Datele tragerilor la sorti se vor regasi detaliate in anexele la regulamentul oficial al campaniei. In cadrul tragerilor se vor desemna 1 potential castigator si 2 rezerve, cate 2 rezerve pentru fiecare premiu acordat. In cazul invalidarii unui castigator extras, se va trece la validarea primei rezerve in ordinea extragerii si se va urma aceeasi procedura de validare. La tragerea la sorti vor participa toate SMS-urile de participare VALIDE, asa cum au fost definite in prezentul regulament. O persoana poate castiga un singur premiu pe toata perioada Campaniei promotionale. Dupa extragerea castigatorilor se va proceda la validarea acestora conform conditiilor de validare specificate la Sectiunea 8, prin contactarea telefonica in termen de maxim 1 saptamana de la extragere. In cazul in care castigatorul este apelat in 3 zile diferite si nu poate fi contactat in vederea validarii, atunci castigatorul va fi invalidat urmand a se apela la prima rezerva disponibila desemnata in ordinea extragerii.In cazul in care castigatorul este validat telefonic dar nu transmite in termen de 5 zile lucratoare de la validarea telefonica dovada achizitiei produsului cu numarul de bon castigator si datele de identificare solicitate conform prezentului Regulament, acesta poate fi invalidat urmand a se apela la prima rezerva disponibila desemnata in ordinea extragerii. Lista castigatorilor va fi facuta publica pe site-ul campaniei promotionale in termen de 10 zile de la validare.
C. Acordarea premiilor Premiile constand in excursii de un week-end, pentru doua, vor fi acordate sub forma unor vouchere nominale pentru castigator si o persoana desemnata de acesta, eliberate de o agentie de turism si includ cazare doua nopti, mic dejun, transport avion dus-intors, taxa de aeroport, asigurare medicala si transfer aeroport/hotel/aeroport si poate fi programat in perioada 1 aprilie – 30 mai 2011.
SECŢIUNEA 8. CONDITII DE VALIDARE
Pentru ca un castigator sa fie validat trebuie să îndeplinească concomitent următoarele condiţii:- sa îndeplinească condiţiile de la Sectiunile 3, 4, 5, 7 ale prezentului Regulament Oficial.- sa trimita prin SMS la 1788 (tarif normal) numele retelei de magazine din care a achizitionat un produs participant si numarul bonului de casa, in perioada promotiei- sa pastreze bonul de casa pana la primirea premiului.- sa trimita prin fax sau email copia bonului de casa, ce contine numarul bonului de casa desemnat castigator (numarul bonului trebuie sa coincida cu numarul bonului înscris în campanie si desemnat castigator) alaturi de o copie dupa BI/CI in maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii ca este castigator- sa aiba varsta de 18 ani impliniti anterior datei de inscriere in Campania promotionala - sa nu fi castigat deja un premiu la prezenta Campanie promotionala folosind alt numar de telefon pentru inregistrarea participarii- un numar de bon reprezinta o singura sansa de castig a unui singur premiu, iar Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon participant in campania promotionala; premiul va fi acordat persoanei care isi declara datele de contact si identifica inscrierea castigatoare prin numarul bonului de casa in discutia telefonica cu operatoarele telemarketing ce realizeaza validarea telefonica a castigatorilor si care face dovada existentei bonului de casa respectiv in posesia sa.- in cazul in care nu se va putea lua legatura cu castigatorul in 3 zile diferite dupa extragere sau in cazul in care castigatorul dupa data contactarii nu va trimite prin fax sau email copia copia bonului de casa desemnat castigator alaturi de copia dupa CI/BI in maxim 5 zile lucratoare de la data anuntarii potentialului castig. Organizatorul isi rezerva dreptul de a-i anula castigul si de a apela la prima rezerva disponibila, in ordinea extragerii. In cazul epuizarii tuturor rezervelor de la extragere, respectivul premiu nu va mai fi acordat si va ramane in posesia Organizatorului fara obligatia de alocare catre alt participant. Elementele de identificare ale castigatorului sunt:·
In faza participarii:- Numarul bonului de casa valid trimis prin SMS la 1788 .- Numarul de telefon de pe care s-a trimis SMS la 1788 · In faza validarii telefonice:- castigatorul va comunica operatorului numarul bonului declarat castigator, pentru a dovedi inscrierea la Campania promotionala si faptul ca se afla in posesia bonului de casa, precum si toate datele de identificare solicitate: Nume si Prenume, Numar de Telefon, adresa completa pentru livrarea premiului- castigatorul va trimite pe fax la numarul 0212723204 sau e-mail: promotii@moreresults.ro copia bonului de casa cu numarul declarat castigator alaturi de o copie dupa BI/CI in maxim 5 zile de la data anuntarii potentialului castig. In cazul in care castigatorul care a furnizat un document ilizibil nu poate fi contactat in 2 zile diferite pentru retransmiterea documentului, el este decazut din drepturile de a reclama premiul. · In faza receptionarii premiului:- buletin/carte de identitate si bonul de casa cu numarul desemnat castigator, care face dovada achizitiei produselor participante la promotie Organizatorul si colaboratorii sai au dreptul sa invalideze toti castigatorii care nu respecta conditiile de validare enumerate mai sus, acestia fiind decazuti din drepturile de a reclama premiul. Verificari si sanctiuni: Din dorinta de a nu prejudicia nici un consumator care doreste sa participe la Campania promotionala, Organizatorul isi rezerva dreptul sa poata efectua verificari in ceea ce priveste corecta participare la Campania promotionala.In cazul in care, in urma verificarilor desfasurate de Organizator, rezulta ca exista participanti care incearca sa fraudeze procesul de inscriere in Campania promotionala, Organizatorul poate sa retraga acestor persoane dreptul la premiile obtinute ca rezultat al activitatii lor neconforme si/sau sa le restrictioneze participarea la Campania promotionala pe toata durata acesteia. Spre exemplificare, Organizatorul considera incercare de fraudare a participarii, nelimitandu-se la acest exemplu, incercarea de inscriere a 50 de bonuri de casa incorecte de catre un participant, acest comportament putand duce la restrictionarea participarii la campanie pe toata durata acesteia si excluderea tuturor participarilor anterioare de pe acel numar de telefon. .
SECŢIUNEA 9. ERORI ŞI NR BON NECORESPUNZĂTOARE
Organizatorul, partenerii si alte societati implicate in aceasta Campanie promotionala nu vor fi răspunzători pentru erori de imprimare sau alte erori, a deteriorarii acestora sau a elementelor componente necorespunzătoare. In nici una dintre situatiile descrise anterior nu se vor acorda mai multe premii decât cele prevăzute în prezentul Regulament Oficial iar consumatorii nu vor avea dreptul la nici un fel de despagubiri.
SECŢIUNEA 10. RASPUNDERE
Organizatorul Campaniei promotionale si societatile comerciale implicate in organizarea ei nu îşi asumă răspunderea pentru:■ participarile prin SMS facute inainte de data inceperii promotiei in fiecare retea de magazine si dupa aceasta data;■ SMS-urile de participare sau de raspuns la participare care nu au ajuns la destinatie din cauza unor defectiuni tehnice ale retelelor de telefonie mobila sau probleme tehnice ce nu tin de raspunderea agentiilor implicate in organizarea Campaniei;■ Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul scurt al campaniei; ■ Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon; in acest caz va fi validat castigator acel participant care face dovada bonului de casa, in original; ■ Situatiile in care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie; ■ SMS-urile de participare trimise la un alt numar scurt decat 1788, numar valabil pentru prezenta Campanie promotionala.■ situatiile in care un participant va primi mesajul SMS: “Numarul bonului trimis a fost deja inregistrat in promotie. Un numar de bon poate fi inregistrat doar o singura data. Multumim!” si nici nu va acorda alte premii, compensatii sau despagubiri de orice fel in aceste situatii. Dovada de expediere a mesajelor SMS de participare nu reprezintă şi dovada primirii acestora.Organizatorul are dreptul de a invalida mesajele SMS de participare care nu îndeplinesc condiţiile de validare din prezentul regulament.Prin inscrierea la Campania promotionala, participantii sunt de acord sa respecte prezentul Regulament Oficial si toate deciziile luate de Organizator si colaboratorii sai in toate problemele legate de desfasurarea Campaniei promotionale.Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţă cu solicitanţii unor revendicări ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei promotionale.
SECŢIUNEA 11. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
Tuturor participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de interventie, de opozitie, de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere. In intelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus mentionate apartinand persoanelor vizate au urmatorul continut (Organizatorul este referit in aceste paragrafe drept “Operator”): 1. Dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Astfel, la cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, adresata la SC L’oreal Romania SRL(numită în prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul în Bucuresti, Sector 1, Calea Floreasca, nr. 169 A, corp A, etaj 6, Romania, o data pe an, in mod gratuit, L’oreal va confirma daca utilizeaza date care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora.2. Dreptul de interventie asupra datelor: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:(i) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;(ii) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;(iii) realizarea notificarii catre tertele persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, L’oreal va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime toate acele date a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001.3. Dreptul de opozitie: Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop (reprezentand alin.2 al art.15 din legea 677/2001).Urmatoarele date personale vor putea fi colectate de la participanti pe durata Campaniei promotionale: nume si prenume, numar de telefon, sex, data nasterii, e-mail si judet. In cazul persoanelor desemnate castigatoare, se vor colecta aditional CNP-ul, seria si numarul BI/CI, si adresa fizica. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigate, inregistrarea si validarea castigatorilor Campaniei promotionale, realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori, informarea persoanelor incluse in baza de date a L’oreal prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre Organizator sau la produsele Organizatorului. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai, precum si a companiei de curierat.Prin inscrierea la Campania promotionala, participantii care au optat in acest sens isi dau in mod expres consimtamantul ca datele lor sa fie incluse in baza de date a L’oreal si sa primeasca ocazional obiecte promotionale sau informatii prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege. Toate aceste informatii devin proprietatea L’oreal, cu toate drepturile aferente, inclusiv dreptul de a prelucra sau utiliza in scopuri de marketing direct informatiile continute, fara alte obligatii si plati ulterioare fata de persoana respectiva.
SECŢIUNEA 12. TAXE, IMPOZITE SI ALTE CHELTUIELI
Orice cheltuieli care nu sunt acoperite in mod specific de acest Regulament Oficial vor fi suportate de catre castigator.
SECŢIUNEA 13. ÎNCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta Campanie promotionala poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezenta campanie promotionala.
SECŢIUNEA 14. LITIGII
În cazul unor potenţiale litigii apărute între Organizator şi participanţii la Campania promotionala, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu se vor adresa pentru soluţionare instanţelor competente române în jurisdicţia cărora se află Organizatorul.Prin inscrierea in această Campanie promotionala, participanţii sunt de acord să respecte prevederile, termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial.
S.C. L’OREAL ROMANIA S.R.L.