REGULAMENTUL OFICIALal campaniei promotionale “Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” Perioada campaniei: 14 februarie - 24 aprilie 2011
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Organizatorul campaniei promotionale "Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” este S.C. Orkla Foods Romania S.A. cu sediul central in Bucuresti, Str. Copilului 14-18, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/15619/2006, avand cod unic de inregistrare (cod fiscal) RO 14624799 fiind operator de date cu caracter personal nr. 2282, (numita in prezentul regulament “Organizatorul”). Campania promotionala se va derula sub prevederile prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada promotiei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.
SECTIUNEA 2. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala “ Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” se desfasoara in perioada: 14 februarie - 24 aprilie 2011.
SECTIUNEA 3. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania promotionala este organizata si se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei.Promotia se deruleaza la nivel national, in perioada 14 februarie - 24 aprilie 2011 prin intermediul companiei de direct marketing More Results Marketing (imputernicita de Organizator pentru colectarea si procesarea datelor personale ale participantilor la promotie).
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
Marcile si ambalajele participante la promotie sunt: margarina Linco Apetit 250 g, Linco Apetit 500g, Linco Apetit 1Kg, Linco Extravitamine 250 g, Linco Extravitamine 500g, Linco cu unt 500g , aluaturi congelate Linco Foi de placinta 400 g si Linco Aluat Foitaj 800 g ale caror ambalaje au insemnele promotionale (cod unic de participare la promotie).
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania promotionala " Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” pot participa numai persoane fizice, cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania. Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei Orkla Foods Romania, ai companiei de direct marketing More Results Marketing, precum si membrii familiilor acestora (copii, parinti, frati/ surori, sot/ sotie). In cazul in care castigatorul unuia din premii este minor (cu varsta sub 18 ani) sau este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui , incluzand semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii daca este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura, legate de premiul respectiv si de participarea minorului la aceasta campanie.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Pentru a participa la promotie, consumatorii trebuie: 1. sa cumpere, in perioada 14 februarie - 24 aprilie 2011, cel putin un produs participant la promotie, avand inscriptionat pe ambalaj insemnele promotionale ; 2. sa se inscrie in promotie trimitand prin SMS, la numarul 1851(numar cu tarif normal valabil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) codul format din 7 cifre inscriptionat pe ambalaj sau dupa caz, codul extra pentru cazurile in care vor exista ambalaje ale caror coduri for fi sterse/incolmplete; prima zi de primire a SMS-urilor de inscriere in promotie este 14 februarie 2011 ora 00:00, iar ultima zi este 24 aprilie 2011, ora 23:59:59. Participantul va primi automat un SMS de raspuns prin care va fi anuntat daca codul pe care acesta l-a trimis este corect si a fost inscris in promotie. 3. sa pastreze caserola sau folia de aluaturi congelate Linco pentru a putea dovedi ulterior ca produsul achizitionat contine codul cu care participantul s-a inscris in promotie; 4. in cazul in care este anuntat de catre Organizator ca este potential castigator, atunci va trebui sa expedieze la OP 71- CP 71, Bucuresti in maxim 7 zile de la data anuntului urmatoarele: caserola sau folia ce contine codul castigator, o copie dupa buletinul/cartea de identitate si numarul de telefon la care poate fi contactat; in caz contrar potentialul castigator va pierde orice drept asupra premiului castigat ; 5. Participantii se pot inscrie in Campanie folosind si coduri extra. In cazul in care se constata ca exista erori de tiparire/productie (luand ca exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile inscriptionate pe ambalaje), si Participantul anunta Organizatorul sunand Infoline 021 272 3220 (numar cu tarif normal stabilit de retelele de telefonie fixa sau mobila), intre orele 9:00 a.m. - 18:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, facand dovada acestor erori in termen de 5 zile de la anuntarea Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a acorda Participantului un cod extra cu care acesta poate participa la Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a acorda un cod extra in urmatoarele conditii: - daca Participantul a cumparat un produs al carui ambalaj contine un cod promotional cu erori de tiparire/productie (de exemplu, dar fara a ne limita la aceasta, coduri greu lizibile) si face dovada achizitionarii acestuia in termen de 5 zile lucratoare prin trimiterea ambalajului , prin curier cu plata la destinatar; astfel, participantilor nu le va fi impusa nicio cheltuiala suplimentara pentru inscrierea in promotie. Dupa verificarea codului existent pe ambalaj, Organizatorul va inlocui in baza de date codul ilizibil cu un cod extra. Se va incheia un proces verbal de receptionare a ambalajului in care se va mentiona si codul extra atribuit; procesul verbal se va incheia in 2 exemplare, iar unul dintre ele va fi trimis expeditorului la adresa mentionata pe plic.Codurile extra au acelasi statut ca si codurile promotionale de pe ambalajele produselor participante la promotie si pot fi folosite pentru inscrierea in Campanie conform Sectiunii 6, punctul 5. din prezentul Regulament. Codurile extra vor fi tot coduri numerice de 7 cifre, din plaja 9000000- 9500000. Codurile se vor aloca prin tragere electronica la sorti din plaja mentionata si li se vor atribui sanse in sistem in functie de sansele atribuite codurilor pe care le inlocuiesc. 6.In cazul in care participantul a intrat in Campanie cu un cod extra, se va lua in considerare ambalajul ce are tiparit codul initial ce prezinta erori de tiparire/productie pe baza caruia s-a acordat un cod extra, primit prin curier pentru acordarea unui cod extra. In cadrul acestei campanii promotionale un participant va putea primi prin sms unul sau mai multe din urmatoarele mesaje: - in situatia in care un participant a trimis un sms la numarul 1851 inainte de data inceperii promotiei, va primi urmatorul mesaj de raspuns: “Promotia Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare incepe de la 14 februarie 2011. Va rugam sa trimiteti codul incepand cu aceasta data. Multumim.”- in situatia in care un participant a trimis un cod unic valid si nu a trimis in perioada promotiei mai mult de 15 coduri unice valide mesajul este: “Felicitari! Te-ai inscris in promotia Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare! Mai multe coduri trimise, mai multe sanse. Pastreaza ambalajul pentru validare.”- in situatia in care participantul a trimis un mesaj continand un cod unic gresit sau a trimis un mesaj cu mai multe informatii decat codul unic mesajul este: “Promotia Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare! Cod gresit. Trimite din nou codul unic fara pauze sau alte caractere si pastreaza ambalajul pentru validare.”- in cazul in care un participant a trimis un cod unic care a mai fost trimis de pe acelasi numar de telefon, mesajul este urmatorul: “Promotia Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare! Acest cod a fost deja trimis de pe acest numar de telefon. Trimite codul unic de pe alt ambalaj.”- in cazul in care un participant trimite un mesaj continand un cod unic dar pe perioada promotiei au fost trimise deja 15 mesaje continand coduri unice valide, aferente aceluiasi numar de telefon, mesajul va fi urmatorul: “Numar restrictionat. Nu mai aveti dreptul de a participa la promotie deoarece exista deja 15 coduri unice trimise de la acest numar de telefon” Dupa extragere, catre fiecare numar de telefon mobil aferent fiecarui mesaj SMS extras ca fiind castigator, Organizatorul va trimite urmatorul SMS prin care va anunta participantul respectiv ca a castigat:“Felicitari! Esti unul dintre potentialii castigatori ai promotiei Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare! Pentru detalii, suna la 0212723220.”Numarul 021 2723220 este numar cu tarif normal valabil in reteaua Romtelecom, cu program zilnic, intre 09:00 si 18:00, cu exceptia zilelor de sambata, duminica si a sarbatorilor legale.
SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR
Premiile se vor acorda prin tragere la sorti. In cadrul acestei campanii se va acorda cate 1 premiu pe zi (70 premii) constand intr-un aspirator inteligent iRobot Roomba 520 si cate 1 premiu pe saptamana ( 10 premii) constand intr-un aspirator iRobot Scooba.Tragerile la sorti pentru premiile zilnice si saptamanale se vor efectua o data pe saptamana in perioada 14.02.2011 – 26.04.2011 la sediul companiei More Results Marketing, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului si a unui avocat care va atesta realizarea extragerii. Tragerile la sorti vor avea loc in urmatoarele zile: 22 februarie 2011, 01 martie 2011, 08 martie 2011, 15 martie 2011, 22 martie 2011, 29 martie 2011, 05 aprilie 2011, 12 aprilie 2011, 19 aprilie 2011, 26 aprilie 2011.Tragerile la sorti pentru premiile zilnice se vor desfasura astfel:in cadrul fiecarei extrageri se vor selecta 7 (sapte) inscrieri in Campanie, fiecare extragere fiind aferenta unei zile din saptamana anterioara extragerii, de luni pana duminica inclusiv. Premiul aferent unei zile a saptamanii se va extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua respectiva (de exemplu: premiul aferent zilei de miercuri se va extrage doar din inscrierile inregistrate in ziua de miercuri anterioara datei tragerii la sorti, in intervalul orar 00:00 si 23:59). Se considera inscriere aferenta unei zile, orice inscriere efectuata in baza unui SMS valid conform sectiunii 6, in intervalul orar 00:00 si 23:59 al acelei zile;Inregistrarile declarate castigatoare si rezerve in cadrul tragerilor la sorti pentru premiile zilnice vor participa si la tragerea la sorti pentru premiul saptamanal, din cadrul extragerii din data respectiva.In cazul in care, in ziua pentru care se efectueaza extragerea, nu exista in baza de date, inscrieri valide, premiul zilnic nu va fi acordat.Dupa tragerea la sorti a premiilor zilnice, se va realiza si tragerea la sorti a premiului saptamanal, la care vor participa toate codurile valide receptionate la numarul 1851, in saptamana anterioara (luni- duminica) tragerii la sorti.Ulterior fiecarei extrageri a codurilor castigatoare, se vor extrage si cate doua coduri de rezeva pentru fiecare premiu alocat, tinandu-se cont de ordinea extragerii lor, dupa cum urmeaza: daca potentialul castigator extras nu va putea fi validat, se va apela la prima rezerva extrasa; daca nici primul castigator de rezerva nu va putea indeplini criteriile de validare a premiului, se va apela la cea de-a doua rezerva. Daca nici potentialul castigator extras, nici cele doua rezerve aferente nu vor putea fi validate, premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului. - pentru ca un participant sa poata fi desemnat potential castigator trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii : A. Participantul sa indeplineasca dreptul de participare de la art. 3, 4, 5 si 6 ; B. Sa trimita la numarul 1851 (numar cu tarif normal valabil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote) un SMS cu codul unic format din 7 cifre aflat pe ambalaj in perioada 14 februarie - 24 aprilie 2011. C. Atunci cand Organizatorul va contacta telefonic potentialii castigatori la numarul de telefon cu care acestia din urma s-au inscris la promotie, acestora li se va comunica faptul ca, pentru validare, trebuie sa confirme codul unic cu care s-au inscris la promotie, sa-si lase datele personale (nume, prenume, adresa postala) si sa trimita ambalajul ce contine codul castigator alaturi de o copie dupa BI/CI si numarul de telefon la OP 71- CP 71, Bucuresti in maxim 7 zile de la data anuntarii castigului; in caz contrar potentialul castigator va pierde orice drept asupra premiului castigat; toate dovezile de validare solicitate mai sus sunt obligatorii, iar potentialul castigator va fi considerat valid doar daca trimite toate acestea.Nota: - In situatiile in care acelasi cod unic va fi trimis de pe numere de telefon diferite, va fi validat doar codul trimis de pe numarul de telefon al persoanei care poate face dovada detinerii ambalajului cu respectivul cod unic;- Pentru a putea participa la promotie cu mai multe coduri diferite, participantul este obligat sa trimita pentru fiecare cod in parte cate un SMS ;- O persoana poate participa cu un numar maxim de 15 coduri unice diferite pe toata perioada promotiei, trimise fiecare intr-un mesaj diferit.- Organizatorul va incerca sa contacteze potentialii castigatori timp de 5 zile lucratoare de la data extragerii ; in conditiile in care un potential castigator nu poate fi contactat timp de 5 zile lucratoare de la data extragerii acestuia ca si potential castigator, acesta va fi automat invalidat si va pierde orice drept asupra premiului ;- Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la promotie, prin trimiterea mai multor coduri unice fara a putea face dovada detinerii ambalajelor pe care sunt inscriptionate codurile unice respective sau prin falsificarea codurilor unice inscriptionate pe ambalaje, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata promotiei, toate mesajele trimise de pe respectivul numar de telefon ;- Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente ;
SECTIUNEA 8. PREMIILE OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premiile oferite in cadrul acestei promotii sunt: 70 roboti aspirare iRobot Roomba 53110 roboti spalare iRobot Scooba 385Valoarea premiilor oferite in aceasta campanie promotionala este de 79.030 RON. Castigatorul nu va putea opta pentru primirea contravaloarii in bani a acestuia.
Organizatorul va trimite premiile catre castigatori o singura data prin intermediul unui furnizor agreat in termen de 45 zile calendaristice de la validarea fizica prin ambalajul castigator.Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorii nu vor fi gasiti la adresa de domiciliu in momentul livrarii. Premiul va fi trimis o singura data, insa la cererea castigatorului acesta poate fi retrimis dar de aceasta data castigatorul va fi cel care va suporta cheltuielile de expediere.Castigatorii nu vor putea sa ofere premiul altei persoane sau sa solicite schimbarea premiului in nici un fel.Garantia produselor oferite ca premiu se supune conditiilor impuse de producator/distribuitor.In cazul in care, dupa finalizarea promotiei, raman premii neacordate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu le mai atribui.
SECTIUNEA 9. CASTIGATORII SI ANUNTAREA PREMIILOR
Lista castigatorilor (nume, prenume, oras) va fi postata pe site-ul www.regulamentepromotii.ro
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE
Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate castigatorului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra ambalajelor, plicurilor trimise Organizatorului sau continutului acestora . Plicurile primite devin proprietatea Organizatorului si nu vor fi returnate. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unui plic trimis, decizia Organizatorului este definitiva. Dovada de expediere a plicurilor nu reprezinta si dovada primirii plicurilor. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru: - plicurile trimise dupa data limita de trimitere prin posta, respectiv maxim 7 zile de la data anuntarii castigatorului ; - plicurile trimise la alt oficiu postal si la alta casuta postala decat cea mentionata in promotie; - plicurile care nu au ajuns la Organizator din vina participantilor, a intarzierii postei sau a altor cauze; - plicurile care au ajuns deschise, deteriorate, ilizibile sau cu stersaturi; - ambalajele deteriorate sau cele avand inscriptionate alte coduri decat cele extrase castigatoare;- incorectitudinea adresei postale declarata Organizatorului ;- situatiile in care castigatorii nu pot fi contactati de catre Organizator din motive independente de acesta- codurile trimise la alte numere decat 1851;- defectiunile tehnice survenite din vina operatorilor de telefonie mobile Orange, Vodafone sau Cosmote;- participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin nici un alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. - dupa terminarea campaniei, produsele cu insemnele promotionale vor fi in continuare vandute pana la epuizarea stocurilor, fara nici o obligatie din partea Organizatorului.
SECTIUNEA 11. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin inscrierea la promotia “ Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!”, participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile obligatorii ale prezentului regulament.
Prin participarea la promotia “ Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!”, castigatorii isi exprima acordul ca datele lor personale (nume, prenume, adresa postala , numar telefon fix/mobil) sa fie prelucrate de compania SC Orkla Foods Romania SA (inregistrata cu notificarea nr. 2282 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), pe parcursul campaniei promotionale in scopul: - efectuarii tragerii la sorti;- acordarii si trimiterii premiilor catre castigatori prin intermediul unui furnizor agreat;- validarii, desemnarii castigatorilor si trimiterea premiilor catre acestia; - publicarea listei castigatorilor (nume, prenume, oras) pe site-ul www.regulamentepromotii.ro; - indeplinirii obligatiilor fiscale ale Organizatorului in cadrul prezentei promotii; Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitului More Results Marketing, cu respectarea dreptului participantilor, de a opta in scris cu privire la folosirea datelor sale pentru operatiuni de marketing, conform prevederilor de mai sus. In cadrul comunicarilor viitoare, SC Orkla Foods Romania SA va informa persoana vizata asupra drepturilor in conformitate cu Legea 677/2001. Tuturor participantilor la promotie le sunt garantate drepturile in conformitate cu legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre SC Orkla Foods Romania SA, cu sediul in Bucuresti, Str. Copilului, nr. 14-18, sector 1. La cererea scrisa a participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, SC Orkla Foods Romania SA, cu sediul in Bucuresti, Str. Copilului, nr. 14-18, sector 1, aceasta se obliga: - sa îi confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal, în mod gratuit pentru o solicitare pe an; - sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001; - sa înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
SECTIUNEA 12. TAXE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu legea 571/ 2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
SECTIUNEA 13. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila, sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA 14. INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Prezenta campanie promotionala poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Regulamentul promotiei “Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” va fi disponibil gratuit pe site-ul www.regulamentepromotii.ro. De asemenea poate fi solicitat gratuit la linia de telefon dedicata promotiei 021-2723220 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, cu program de luni-vineri intre orele 09:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale, disponibil in perioada 14 februarie - 24 aprilie 2011) Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar pe perioada promotiei. Orice contestatii facute sau sosite dupa data finala a promotiei, nu vor fi luate in considerare. S.C. Orkla Foods Romania S.A.
Regulamentul promotiei “Linco - Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!” va fi disponibil gratuit pe site-ul www.regulamentepromotii.ro. De asemenea poate fi solicitat gratuit la linia de telefon dedicata promotiei 021-2723220 (numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, cu program de luni-vineri intre orele 09:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale, disponibil in perioada 14 februarie - 24 aprilie 2011) Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.Eventualele contestatii vor fi luate in consideratie doar pe perioada promotiei. Orice contestatii facute sau sosite dupa data finala a promotiei, nu vor fi luate in considerare. S.C. Orkla Foods Romania S.A.